Tenere extreme ή ktm 890 adv r ?

fumantsu

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
KTM 1190 ADVENTURE R
Η αναρτηση του extreme δεν ειναι τοσο οσο η wp στο ktm ε? Αν οχι πλησιαζει καθολου? Νταξει το θεωρω λογικο τα 48αρια καλαμια να ειναι πιο σκληροπυρινικα εξαλλου εχω δει και στα τενερε να βαζουν 48αρια, καποιο λογο θα εχουν
Η κάθε ανάρτηση χωρίς να είμαι ειδικός εκτός από ρυθμίσεις και σκληρότητα έχει σημασία και πως λειτουργεί, τα όρια της κλπ.
Μπορείς με ελατήριο και λάδια να την διορθώσεις αρκετά. Πάλι μπορεί να μην σου κάνει και να την αλλάξεις ολόκληρη.
Γιατί δεν κοιτάς να κάνεις ένα test drive και να δεις τι γουστάρεις καλύτερα και νιώθεις ποιο άνετα; Από τα χαρτιά δουλίτσα δε γίνεται.
Η αίσθηση πάνω είναι το παν.
 

Anastasis

Μέλος
Όνομα
Anastasis
Μοτό
Tiger900gt
Η κάθε ανάρτηση χωρίς να είμαι ειδικός εκτός από ρυθμίσεις και σκληρότητα έχει σημασία και πως λειτουργεί, τα όρια της κλπ.
Μπορείς με ελατήριο και λάδια να την διορθώσεις αρκετά. Πάλι μπορεί να μην σου κάνει και να την αλλάξεις ολόκληρη.
Γιατί δεν κοιτάς να κάνεις ένα test drive και να δεις τι γουστάρεις καλύτερα και νιώθεις ποιο άνετα; Από τα χαρτιά δουλίτσα δε γίνεται.
Η αίσθηση πάνω είναι το παν.
Εκανα test ride και στο απλο και στο εξτριμ, θα οδηγησω και ενα 890r την παρασκευη να δω πως ειναι.. απλα ουτε μπηκα χωμα ουτε εκανα αλμα να δω μηπως τερματισει.. ειμαι και 95+ με κρανος μποτες μπουφαν
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
Η ανάρτηση και του απλού, αν δεν είσαι αθλητής σούμο, μάλλον είναι οκ.

Γενικά το Τ7 είναι υπέροχη μοτοσικλέτα, αλλά δεν έχει ηλεκτρονικά. Αυτό ζητούσε ο κόσμος... Και όχι :p

Αν είναι αρκετό για τον Χελιώτη και τον Σπανό (δεν λέω για Ταρές) είναι οκ για όλους.


Το R είναι πολύ σκληρό. Στο orange days ήταν... Ασφάλτινα σκληρό. Στο χώμα θα είναι σκέτη ταλαιπωρία αν δεν είσαι έμπειρος και γρήγορος.


Οπότε αν σου αρέσει το Τ7... Προχώρα και αν μετά ένα χρόνο αλλάξεις γνώμη και το ξεπεράσεις, το 890 δεν πάει πουθενά.
διαφωνω για το R , οι αναρτησεις του ειναι μαγικο χαλι... και το T7 ωραιο!:dnl:
 
Reactions: STF

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Η κάθε ανάρτηση χωρίς να είμαι ειδικός εκτός από ρυθμίσεις και σκληρότητα έχει σημασία και πως λειτουργεί, τα όρια της κλπ.
Μπορείς με ελατήριο και λάδια να την διορθώσεις αρκετά. Πάλι μπορεί να μην σου κάνει και να την αλλάξεις ολόκληρη.
Γιατί δεν κοιτάς να κάνεις ένα test drive και να δεις τι γουστάρεις καλύτερα και νιώθεις ποιο άνετα; Από τα χαρτιά δουλίτσα δε γίνεται.
Η αίσθηση πάνω είναι το παν.
Μία σοβαρή πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση (που ακούει στα 2-3 κλικ) δε χρειάζεται να φτάσεις σε λάδια και ελατήρια για να δουλέψει σωστά ή τουλάχιστον όπως ταιριάζει στον καθένα. Αν το 890R είναι από το εργοστάσιο "ασφάλτινα σκληρό", όπως λέει ο Γιάννης amyroukai, αυτό σημαίνει οτι είναι σεταρισμένο με αργές συμπιέσεις - επαναφορές και όντως για να δουλέψει αποδεκτά στο χώμα θέλει γκάζι και επιθετική οδήγηση. Όμως μια καλή ανάρτηση έχει μεγάλο εύρος λειτουργίας και απλώς ρυθμίζοντάς την με πιο γρήγορες συμπιέσεις - επαναφορές την κάνεις περισσότερο ενδοτική, πιο "μαλακή". Μπορεί σε ένα μισάωρο test ride να μην μπορέσεις να ασχοληθείς με ρυθμίσεις και ίσως να μη σου αρέσει το εργοστασιακό set-up, όμως η επιλογή μιας μοτοσυκλέτας με μια ποιοτική ρυθμιζόμενη ανάρτηση θα σου επιτρέψει πάντα να μπορείς να τη φέρεις εκεί που θέλεις, αναλογα με το οδηγικό σου στυλ ή (αργότερα και) με το τεραίν που οδηγάς.

Προϋπόθεση φυσικά ολων των παραπάνω είναι η σωστή ρύθμιση του sag ώστε η ανάρτηση να δουλεύει στο βέλτιστο εύρος της. Εκεί μπορεί να χρειαστούν τα ελατήρια, αν ο σωματότυπός σου ξεφεύγει αρκετά του μέσου όρου.

Anastasis Στη θέση σου θα πήγαινα στο T7 Extreme που έχει ανάρτηση από το πάνω ράφι της KYB για να σου φύγει όποια αγωνία για μελλοντική αναβάθμιση. :yew:
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Είναι και η δική μου άποψη αυτή για το 890R, αν τα ελατήρια είναι σωστά (που ήταν, έστω butt dyno measurements), οι αποσβέσεις έρχονται. Έχω οδηγήσει και Τ7 που ήταν "κούτσουρο".

Όπως το γράφει όμως φαίνεται ότι οπτικά του αρέσει το Yamaha λίγο παραπάνω (είναι και τα λεφτά αρκετά λιγότερα), για αυτό λέω ότι πραγματικά δεν χάνει τίποτα πέρα από cafeteria bragging right.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Μεταξυ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ 890R και κουτα Τενερε εχτρεμε….δε νομιζω οτι πρεπει να υπαρχει διλημμα…. παρε τη κουτα φιλε…..θα εχεις και την εγγυηση και το μοτερ αυτο ειναι πιο μαυρο σκυλι και απο τα τσοπανοσκυλα που μενουν στο μαντρι μονα τους και νυστικα για μηνες…. το ΚΤΜ θα σε κουρασει απιστευτα στο χωμα θελει χερια, το τενερε παει μονο του λογω μοτερ ειναι τρακτερ…. βαζεις μια 2α και με συμπλεκτη σκαρφαλωνει παντου και δεν σβηνει ποτε… εχω 701 τωρα και με 2α αμα φοβηθεις και κλεισεις το γκαζι εσβησε…. βεβαια το 701 δεν το φοβασαι λογω βαρους αλλα να ξερεις οτι ειναι πιο ακαμπτο το σασι του και τρως κλοτσιματα που το τενερε τα επνιγε…. και το 890 φανταζομαι σκληρο θα ειναι…. γενικα τα ΚΤΜ ειναι πιο αθλητικα που μετα απο ωρα σε κουταζουν πιο πολυ…. το τενερε ειναι μερσεντες ακομα και στο χωμα, θα σου αρεσει πολυ περισσοτερο νομιζω….εξαλλου και το 890 δεν ειναι εντουρο να εχει χασμα στο χωμα. Για απριλλια δεν εχω ιδεα τι παιζει, απλα το θεωρω πολυ ασχημο ….
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Να πω με την μικρή μου εμπειρία έχοντας το απλό Τ7 κ έχοντας οδηγήσει για λίγο το WR η αναρτήσεις του wr/extreme είναι σαφώς ανώτερες.
Σίγουρα θα μπορούν να διαχειριστούν ένα σκληρότερο ελατήριο αργότερα καλύτερα από του απλού μάλλον. Δεν ξέρω τα ελατήρια του Extreme αν είναι για πιο βαρύς αναβάτες από τα περί τα 80kg του απλού.
Τέλος το Τ7 με αναβάθμιση αναρτήσεων μεταμορφώνεται (οπως κάθε μοτοσικλέτα προφανώς). Φίλος έχει βάλει φουλ σετ Tractive κ το μηχανάκι είναι αλλού..
 

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Έχω άλλο Tenere του 20 με αλλαγμένο ελατήριο πίσω γιατί είναι βαρύς 110+. Αναβάθμιση που στοίχισε κάτω από 140€.
Η εμπειρία στο χώμα είναι παρόμοια με τη δική σου και το Tenere ήταν σημαντικός παράγοντας διασκέδασης. Είναι το πιο VFM μηχανάκι που θα μπορούσε κάποιος να έχει.
Πάντα γλυκοκοιτάζω το 890R. Είναι κρυφός πόθος αλλά η λογική υπερτερεί αφού έχω περάσει και από τα ΚΤΜ.

Παρόλα τα προηγούμενα, αν έχεις τωρα τα χρήματα, με άνεση, πάρε το 890R.

Όταν (αν) σε απογοητεύσει θα έχεις το κεφάλαιο ( πώληση 890R) και την γνώση να εκτιμήσεις το T7. Τότε θα πάρεις το World Raid όμως.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Χτες με βάλατε και εμένα να δω το 890R

ταυτόχρονα άνοιξα Aurora και Rade βέβαια, μούτρο και ντεπόζιτο

Και συνδυασμό απλό 890 με τα "καλά" καλάμια της ΚΤΜ


το 20ρικο φυγείν αδύνατον. αποτάσσομαι, απεταξάμην.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πληροφόρηση από χρήση, καμμιά φορά είναι καλύτερη από θεωρία ειδικών και επαγγελματιών.
Για παράδειγμα....όταν βάζω κάποιο καινούργιο μοντέλο ελαστικού, ο επαγγελματίας λαστιχας πάντα ρωτάει την αποψη μου για την απόδοση του ελαστικού, γιατι αυτός είναι αδύνατον να δοκιμάσει ελαστικά όπως ένας χρήστης 20-40 χιλι;δων χλμ τον χρονο
Στον Νίκο πας για λάστιχα Ε;
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εκανα test ride και στο απλο και στο εξτριμ, θα οδηγησω και ενα 890r την παρασκευη να δω πως ειναι.. απλα ουτε μπηκα χωμα ουτε εκανα αλμα να δω μηπως τερματισει.. ειμαι και 95+ με κρανος μποτες μπουφαν
95+ είναι το κράνος / μπότες / μπουφάν χωρίς εμένα. Μια χαρά είσαι για στοκ ανάρτηση.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μία σοβαρή πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση (που ακούει στα 2-3 κλικ) δε χρειάζεται να φτάσεις σε λάδια και ελατήρια για να δουλέψει σωστά ή τουλάχιστον όπως ταιριάζει στον καθένα. Αν το 890R είναι από το εργοστάσιο "ασφάλτινα σκληρό", όπως λέει ο Γιάννης amyroukai, αυτό σημαίνει οτι είναι σεταρισμένο με αργές συμπιέσεις - επαναφορές και όντως για να δουλέψει αποδεκτά στο χώμα θέλει γκάζι και επιθετική οδήγηση. Όμως μια καλή ανάρτηση έχει μεγάλο εύρος λειτουργίας και απλώς ρυθμίζοντάς την με πιο γρήγορες συμπιέσεις - επαναφορές την κάνεις περισσότερο ενδοτική, πιο "μαλακή". Μπορεί σε ένα μισάωρο test ride να μην μπορέσεις να ασχοληθείς με ρυθμίσεις και ίσως να μη σου αρέσει το εργοστασιακό set-up, όμως η επιλογή μιας μοτοσυκλέτας με μια ποιοτική ρυθμιζόμενη ανάρτηση θα σου επιτρέψει πάντα να μπορείς να τη φέρεις εκεί που θέλεις, αναλογα με το οδηγικό σου στυλ ή (αργότερα και) με το τεραίν που οδηγάς.

Προϋπόθεση φυσικά ολων των παραπάνω είναι η σωστή ρύθμιση του sag ώστε η ανάρτηση να δουλεύει στο βέλτιστο εύρος της. Εκεί μπορεί να χρειαστούν τα ελατήρια, αν ο σωματότυπός σου ξεφεύγει αρκετά του μέσου όρου.

Anastasis Στη θέση σου θα πήγαινα στο T7 Extreme που έχει ανάρτηση από το πάνω ράφι της KYB για να σου φύγει όποια αγωνία για μελλοντική αναβάθμιση. :yew:
Σωστός!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Να πω με την μικρή μου εμπειρία έχοντας το απλό Τ7 κ έχοντας οδηγήσει για λίγο το WR η αναρτήσεις του wr/extreme είναι σαφώς ανώτερες.
Σίγουρα θα μπορούν να διαχειριστούν ένα σκληρότερο ελατήριο αργότερα καλύτερα από του απλού μάλλον. Δεν ξέρω τα ελατήρια του Extreme αν είναι για πιο βαρύς αναβάτες από τα περί τα 80kg του απλού.
Τέλος το Τ7 με αναβάθμιση αναρτήσεων μεταμορφώνεται (οπως κάθε μοτοσικλέτα προφανώς). Φίλος έχει βάλει φουλ σετ Tractive κ το μηχανάκι είναι αλλού..
Τι εννοείς Μιχάλη όταν γράφεις ότι θα μπορούν να διαχειριστούν καλύτερα ένα σκληρό ελατήριο;
 

Dakkar1983

WannaBe
Περιοχή
Αιγάλεω
Όνομα
Νικόλαος
Μοτό
BMW g 650 x challenge
όπως το πες. Πρώτος αν έκανα καθημερινά 50-60+χλμ commuting θα είχα πάρει ένα NC750 για την οικονομία και την αξιοπιστία.

Αλλά ο άλλος να γουστάρει ΚΤΜ για το σαβ/κο του να το απολαυσει και να φοβηθεί οτι θα χαλάσει. Υπερβολή και άσκοπη φοβία. Στη τελική τα πάθη πληρώνονται αν του βγει και λίγο πιο ακριβά.
Πολύ σωστά το έθεσες Βαγγέλη! ;)
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Χτες με βάλατε και εμένα να δω το 890R

ταυτόχρονα άνοιξα Aurora και Rade βέβαια, μούτρο και ντεπόζιτο

Και συνδυασμό απλό 890 με τα "καλά" καλάμια της ΚΤΜ


το 20ρικο φυγείν αδύνατον. αποτάσσομαι, απεταξάμην.
Όλα αυτά για νά πηγαίνεις μέχρι την Ελάτη...? :friend:
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Όλα αυτά για νά πηγαίνεις μέχρι την Ελάτη...? :friend:
όχι ρε τρελέ που να τρέχεις, εδώ μέχρι Ωρωπό και καλά είναι, τόσοι και τόσοι μαζεύονται εκεί στο λιμάνι για καφέ, δεν μπορεί, κάτι θα ξέρουν από βόλτες.
 

kranomitros

Μέλος
Περιοχή
Αχαρναι
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
KTM 890 Adventure R
Η ανάρτηση και του απλού, αν δεν είσαι αθλητής σούμο, μάλλον είναι οκ.

Γενικά το Τ7 είναι υπέροχη μοτοσικλέτα, αλλά δεν έχει ηλεκτρονικά. Αυτό ζητούσε ο κόσμος... Και όχι

Αν είναι αρκετό για τον Χελιώτη και τον Σπανό (δεν λέω για Ταρές) είναι οκ για όλους.


Το R είναι πολύ σκληρό. Στο orange days ήταν... Ασφάλτινα σκληρό. Στο χώμα θα είναι σκέτη ταλαιπωρία αν δεν είσαι έμπειρος και γρήγορος.


Οπότε αν σου αρέσει το Τ7... Προχώρα και αν μετά ένα χρόνο αλλάξεις γνώμη και το ξεπεράσεις, το 890 δεν πάει πουθενά.
Περα απο την πλακα, η προταση σου ειναι η σωστη και πρακτικα και χρηματοοικονομικα.
Το Τ7 ειναι φθηνοτερο σε αγορα και με καλη μεταπωληση οταν το μαθει και "παρει κανονάκι" για το επομενο λεβελ ( 890R).

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Τι εννοείς Μιχάλη όταν γράφεις ότι θα μπορούν να διαχειριστούν καλύτερα ένα σκληρό ελατήριο;
Εννοώ πως ίσως η σκληρότητα του ελατηρίου μπορεί ίσως να «ζορίζει» την ανάρτηση. Αν υποθέσουμε πως η ανάρτηση του απλού Τ7 δεν είναι από το πάνω ράφι της KYB ίσως ένα αρκετά πιο σκληρό ελατήριο να την φέρνει στα όρια της. Μια υπόθεση είναι αλλά αν δεν κάνω λάθος κάποιος εδώ είχε αναφέρει κάποια στιγμή κάτι σχετικό μετά από δοκιμές του.
Αν διαβάζει ας μας διαφωνήσει.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Πάρε αγορι μου ένα απριλια να σε δει ο θεουλης,κ αν δεν σ αρέσει δώσε 5 6 κατοσταρικα κ βαλε ότι μούτρο θέλεις.
Κ οποίος ξαναπεί το απριλια άσχημο να κάνει ένα μήνα να του σηκωθεί :waiting::ag2::ll:
 
Top Bottom