XT660Z Tenere

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
επειδης με τρωει ακομα το χερι μου και η κακομοιρα η τσεπη μου,ξυπνησα σημερα,και αναρωτιομουν τι μου λειπει,τι μου λειπει..
κοιταω απο δω,κοιταω απο κει...
και συνηδητοποιω,οτι λειπει ενα φιλτρο DNA απο τη ζωη μου.

εχω διαβασει το pdf με τις μοντες:

As you already know we have completed all the tests today using a stock
XT 660 Z Tenere. With Very good results!
We tested the following configurations:
Test 1:
Stock XT 660 Z, stock filter, stock air box cover, stock exhausts 44.72HP
Test 2:
Stock XT 660 Z, DNA Stage 1 filter R-Y6E08-01, stock air box cover,
stock exhausts 46.14HP
Test 3:
Stock XT 660 Z, DNA Stage 1 filter R-Y6E08-01, DNA Stage 2 air box
cover TC-Y6E08-S2 with DNA Stage 1 intake restrictor TCI-Y6E08-S1
installed to lower the airflow down to stock level, stock exhausts
(This configuration can be used if someone prefers to use the stage 2
cover without changing the fuelling) 47.50HP
Test 4:
Stock XT 660 Z, DNA Stage 1 filter R-Y6E08-01, DNA Stage 2 air box
cover TC-Y6E08-S2, DNA Stage 2 air filter P-Y6E08-S2 (replaces the
left side air box cover), stock exhausts
This configuration is almost a Stage 3 application and needs fuel
injection recalibration. 50.07HP

και λεω να παιξω στο stage 1.
με την προοπτικη ομως αλλαγης εξατμισης καποια στιγμη στο μελλον.σκεφτομαι οχι aftermarket,αλλα μιας δευτερης εργοστασιακης που θα σφαξω οπως λεει στο pdf.
τι λετε οι επιστημονες?
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Σωστα, δεν το έθεσα με ακρίβεια το ερώτημα μου..:oops:

Για το stage 2 της DNA.
Αν όντως δίνει κάτι αισθητό το φίλτρο, δηλαδή είναι αντιληπτή στην πράξη ή μόνο στο δυναμομετρο;
Πχ στο drz400 δεν υπήρχε διαφορά ανάμεσα σε φίλτρο σφουγγαρένιο & K&N/DNA/BMC, μόνο σε κάποια δυναμομέτρηση εμφανιζόταν κάτι κι αυτό σε αρκετά σκαλισμένα μοτέρ.

Αξίζει να δώσει κάποιος τα 100€ που πάει η ιστορία στάδιο 2 με μαμά εξάτμιση ή δεν έχει νόημα;
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Σωστα, δεν το έθεσα με ακρίβεια το ερώτημα μου..:oops:

Για το stage 2 της DNA.
Αν όντως δίνει κάτι αισθητό το φίλτρο, δηλαδή είναι αντιληπτή στην πράξη ή μόνο στο δυναμομετρο;
Πχ στο drz400 δεν υπήρχε διαφορά ανάμεσα σε φίλτρο σφουγγαρένιο & K&N/DNA/BMC, μόνο σε κάποια δυναμομέτρηση εμφανιζόταν κάτι κι αυτό σε αρκετά σκαλισμένα μοτέρ.

Αξίζει να δώσει κάποιος τα 100€ που πάει η ιστορία στάδιο 2 με μαμά εξάτμιση ή δεν έχει νόημα;
Με μαμά δεν ξέρω.
Δεν νομίζω πάντως να έχει νόημα το stage2 με στοκ εξάτμιση.

Ενα σκέτο φίλτρο πιστεύω οτι είναι αρκετό.(το οποίο θα κάνει απόσβεση έτσι κι αλλιώς ,έναντι των χάρτινων που πετιούνται)
Κι αυτό βέβαια ,εξαρτάται πως θα επηρεάσει(πχ αν φορεθεί παραλαδωμένο ,θα ρουφάει λιγότερο αέρα σε σχέση με το μαμά)
Εγώ φοράω stage 2 ,αλλά παρέα με 2 Χ ακρα + pcv
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
μπηκε το cr high renthal τιμονι,αλλα η φαση ειναι mehh...:hungover:

η ξενερα ειναι οτι με 3-4χλ σηκωμα λογω ανταπτορων,βρισκουν οι χουφτες της touratech σε ζελατινα,μασκα και οργανο,κατι που φοβαμαι σε ζορισμα μη τα κανει ολα εκει αχταρμα.
για τον παραπανω λογο,πρεπει να το φερω πολυ προς τα εμενα το τιμονι,για να αποκτησει ενα κενο 5mm το πολυ απο τα πλαστικα,κατι που ομως αλλαζει πολυ τον τροπο που το κραταω και δεν μ αρεσεi,μιας και ερχεται παλι χαμηλα.
θα το αφησω για καμια βολτα ετσι μηπως και στην πραξη το δω αλλιως,αλλα προς το παρον με συντομη δοκιμη,προτιμω το μαμα τιμονι.

για την ιστορια,βαζοντας τα διπλα διπλα,ειναι ακριβως τα ιδια σε μηκος,και κατα 99% ιδια και στις γωνιες τους.
το μαμα ειναι tomaselli btw


+oτι εχω ξενερωσει ασχημα με την αντιμετωπιση που ειχα για αλλη μια φορα,ζητωντας το διαστημικο ανταλλακτικο-ανταπτορα των χουφτων για μονταρισμα απο 22mm σε 28 απο γνωστη εταιρια του χωρου.
ακομα περιμενω τηλ απο την προηγουμενη δευτερα.
:mad:
 
Τελευταία επεξεργασία:

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Λύση για το πρόβλημά σου ,μπορείς να δώσεις με αυτούς τους αντάπτορες.







Εγώ ,επειδή γουστάρω να παίζω με πατέντες ,το έλυσα με αυτούς.
Και βελτιώθηκε κατά πολύ και η θέση/λαβή οδήγησης.





Μάντεψε απο ποιό μοντελάκι είναι ...; (μαμά τοποθέτηση);)



Επίσης
Δεν χρειάζονται διαφορετικοί αντάπτορες για να μπούν οι Μούρατεκ στο 28άρι τιμόνι.
Αν ενοείς τα (τύπου) αντίβαρα που μπαίνουν στις άκρες του τιμονού
ή κάνεις βόλτες στο τιμόνι για να βιδώσουν
ή ψωνίζεις universal σφικτήρες ,και τις μοντάρεις όπως οποιαδήποτε άλλη χούφτα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Εγώ ,επειδή γουστάρω να παίζω με πατέντες ,το έλυσα με αυτούς.
Και βελτιώθηκε κατά πολύ και η θέση/λαβή οδήγησης.





Μάντεψε απο ποιό μοντελάκι είναι ...; (μαμά τοποθέτηση);)

R1200GS, μοδελάκια 2010+, αν μιλάμε για μαμά τοποθέτηση ;)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Κωστή δεν ξέρω τι από όλα όσα έχεις κάνει μετράει πιο πολύ, πάντως το ΧΤ Ζ σου έχει άριστη συμπεριφορά.
Ασφαλώς κατάλαβα-θυμήθηκα το πώς στρίβει η μηχανή με 21'' μπροστά, αλλά από εκεί και μετά το μηχανάκι εμπνέει ασφάλεια παντού.
Επίσης τα λάστιχά σου έχουν πολύ υψηλά όρια στην άσφαλτο, στην αρχή ήμουν επιφυλακτικός, αλλά είδα ότι όσο θες, στρίβουν ;)
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Κωστή δεν ξέρω τι από όλα όσα έχεις κάνει μετράει πιο πολύ, πάντως το ΧΤ Ζ σου έχει άριστη συμπεριφορά.
Ασφαλώς κατάλαβα-θυμήθηκα το πώς στρίβει η μηχανή με 21'' μπροστά, αλλά από εκεί και μετά το μηχανάκι εμπνέει ασφάλεια παντού.
Επίσης τα λάστιχά σου έχουν πολύ υψηλά όρια στην άσφαλτο, στην αρχή ήμουν επιφυλακτικός, αλλά είδα ότι όσο θες, στρίβουν ;)
Είναι συλεΧτικά τα λάστιχά'μ ρε συ ,γι'αυτό σου άρεσαν.
Το εμπρός χωματερό Conti TKC80 έχει dot 4505
και το πίσω (τελειωμένο) Dunlop K760 έχει dot 3202

Αμα το λάστιχο κλείσει (τουλάχιστον) 10ετία στο ράφι ,τότε κ μόνον τότε ΩΡΙΜΑΖΕΙ ,και στρίβει μοναχό'τ ταπάντα ΤΑΠΑολα λεμεναιςςς. :p

Πάτε κ ψάχνετε για φρέσκα λάστιχα ,κ μετά παραπονιέστε οτι γλυστράνε. :friend:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Είναι συλεΧτικά τα λάστιχά'μ ρε συ ,γι'αυτό σου άρεσαν.
Το εμπρός χωματερό Conti TKC80 έχει dot 4505
και το πίσω (τελειωμένο) Dunlop K760 έχει dot 3202

Αμα το λάστιχο κλείσει (τουλάχιστον) 10ετία στο ράφι ,τότε κ μόνον τότε ΩΡΙΜΑΖΕΙ ,και στρίβει μοναχό'τ ταπάντα ΤΑΠΑολα λεμεναιςςς. :p

Πάτε κ ψάχνετε για φρέσκα λάστιχα ,κ μετά παραπονιέστε οτι γλυστράνε. :friend:

Μάλλον είχε καλή άσφαλτο τότες...:D
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Μάλλον είχε καλή άσφαλτο τότες...:D
Και καλή άσφαλτο είχε
Και τα όποια λάστιχα ,αν πιέσεις κ ζεσταθούν ,κρατάνε
Και μου'χει φύγει ο "κwλος" να το "στήσω" για να στρίβει έτσι. ;)
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Ασφαλώς κατάλαβα-θυμήθηκα το πώς στρίβει η μηχανή με 21'' μπροστά...είδα ότι όσο θες, στρίβουν ;)
Για πες τωρα που το'χεις φρεσκο...Τι διαφορές διαπιστωσες σε σχεση με τα 19αρια;...:pc:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Για πες τωρα που το'χεις φρεσκο...Τι διαφορές διαπιστωσες σε σχεση με τα 19αρια;...:pc:
Υπαρχει μια αισθηση υποστροφης με το μεγαλο τροχο.
Δεν ειναι υποστροφη, αλλα υπαρχει η αισθηση οτι η ακτινα στροφης ειναι μεγαλυτερη.
Ο 19 αρης ειναι πιο αμεσος στις αντιδρασεις του, πιο κοφτερος...
Πως να το πω? Το λεω οπως το ενιωσα.

Στάλθηκε από το SM-J710F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom