Ψάχνοντας το Μονόκερο.

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Αν το έφερνε η σουζουκι στην Ευρώπη, θα περίμενα σαν τα αμερικανακια στο μπλακ φραιντει,απέξω αξημερωτα πριν ανοίξουν οι πόρτες για να το πάρω.γ@μω την Ε.Ε
Ναι δεν βοηθάνε καθόλου τα φόρουμ.
"Θέλω ένα μηχανάκι για χώμα"
Ω φίλε βρες ένα (ο, τι μλκια θυμάται ο κάθε ένας από τα νιάτα του 30 χρόνια πίσω). Κάποια ψυχή στο καρ βλέπει τα νήματα και τρίβει τα χέρια της "έρχεται πελάτης".
Και κάπως έτσι επιβιώνει το DR, μόνο από το advrider και τους γέρους.
Η ερώτηση είναι: Γιατί είναι χρέπι ένα καινούργιο DR650 όπως βγαίνει στην Αμερική; Ήρεμα ρωτάω, επειδή μάλλον και εγώ, σαν τον Doc, στην ουρά θα στηνομουν αν ερχόταν Ευρώπη.
Θα γίνω πλούσιος πουλώντας DR στο advride...
Γιαννη μια δοκιμή θα πείσει και εσενα. :dnl:
Έχω και ένα δεύτερο μαμά για να μη λες ότι φταίνε οι μετατροπές που πάει τόσο καλά. :mooning:
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Θα γίνω πλούσιος πουλώντας DR στο advride...
Γιαννη μια δοκιμή θα πείσει και εσενα. :dnl:
Έχω και ένα δεύτερο μαμά για να μη λες ότι φταίνε οι μετατροπές που πάει τόσο καλά. :mooning:
Καλά, εντάξει, θα βράσω και άλλη μιά μερίδα γλάρο.

Παραλίγο να πάρω ένα κάποτε... Με ερώτημα "τι παίρνω πιο κοντά στο χιλιάρικο". Για σχεδόν χιλιάρικο καλά θα ήταν, αλλά στα διπλά συν μαζέματα συν αναρτήσεις συν κέρατα τράγια, άστο, Βοτζ 300 καλύτερα να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο, να έχουμε ABS, να έχουμε εγγύηση κλπ.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Καλά, εντάξει, θα βράσω και άλλη μιά μερίδα γλάρο.

Παραλίγο να πάρω ένα κάποτε... Με ερώτημα "τι παίρνω πιο κοντά στο χιλιάρικο". Για σχεδόν χιλιάρικο καλά θα ήταν, αλλά στα διπλά συν μαζέματα συν αναρτήσεις συν κέρατα τράγια, άστο, Βοτζ 300 καλύτερα να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο, να έχουμε ABS, να έχουμε εγγύηση κλπ.
Καταλαβαίνω το φόβο σου να αλλαξοπιστήσεις...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Θα γίνω πλούσιος πουλώντας DR στο advride...
Γιαννη μια δοκιμή θα πείσει και εσενα. :dnl:
Έχω και ένα δεύτερο μαμά για να μη λες ότι φταίνε οι μετατροπές που πάει τόσο καλά. :mooning:
Εγώ θα γίνω πλούσιος οταν σου στείλω εκεί τον Γκάντι για πούλημα
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αυτά είναι κόλπα πρόστυχα που κάνουν τα παιδάκια δημοτικού με την ανάστροφη φυχολογία. Α ναι και οι επικοινωνιολόγοι κόβιντ, παραλίγο να τους ξεχάσω.

Αγόρασα πενφέ. Αγόρασα ΚΤΜ. Αγόρασα Ιταλικά. Δηλαδή σοβαρά πιστεύεις ότι θα καβαλήσω DR650 και τι θα συμβεί, ξαφνικά θα γυρίσω σπίτι, θα πω "πάω να πάρω τσιγάρα" και θα εννοώ στο περίπτερο στην Μανίλα, σέλφι με την ημίτρελη θεία που μένει σε κάποιο από τα νησιά;
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Αυτά είναι κόλπα πρόστυχα που κάνουν τα παιδάκια δημοτικού με την ανάστροφη φυχολογία. Α ναι και οι επικοινωνιολόγοι κόβιντ, παραλίγο να τους ξεχάσω.

Αγόρασα πενφέ. Αγόρασα ΚΤΜ. Αγόρασα Ιταλικά. Δηλαδή σοβαρά πιστεύεις ότι θα καβαλήσω DR650 και τι θα συμβεί, ξαφνικά θα γυρίσω σπίτι, θα πω "πάω να πάρω τσιγάρα" και θα εννοώ στο περίπτερο στην Μανίλα, σέλφι με την ημίτρελη θεία που μένει σε κάποιο από τα νησιά;

Ας ξεκινήσουμε από το ότι θα γυρίσεις σπίτι με το dr από το βουνό γιατί με τα πιο σύγχρονα δεν είναι σίγουρο. Για παράδειγμα μια τρόμπα βενζίνης να χαλάσει σε ψεκαστό, πάει η βόλτα. Ένα σωληνάκι σε υδραυλική τρόμπα συμπλέκτη και τέρμα. Στο DR έχεις παρέα ένα κιτ συρματόσχοινο + βίδα, το περνάς και έφυγες. Τρόμπα βενζίνης δεν έχει κτλ.

Το DR ειναι τόσο σπαρτιάτικο που δεν έχει τι να χαλάσει στα περιφερειακά . Όμως στο βουνό δεν χρειάζονται ηλεκτρονικά κτλ.
Στην άσφαλτο ναι και είναι σοβαρός λόγος να πάει κανείς σε πιο καινούργια μοτό.

Γι αυτό έχουν κοινό ακόμα αυτές οι λιτές μονοκύλινδρος των 90ς. Επίσης λογω καρμπυρατέρ έχουν πολύ καλύτερη αίσθηση στο πώς βγάζουν την δύναμη με αποτέλεσμα να βρίσκουν πρόσφυση πιο εύκολα από τα ψεκαστά με κακό ψεκασμό.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Προφανώς ο "μονόκερος" είναι διαφορετικός για τον καθένα...
Και προφανώς οι μοτοσυκλέτες εξελίσσονται με τα χρόνια, όμως το θέμα (για μένα) είναι προς τα που τραβάει αυτή η εξέλιξη.
Ας βγάλουμε λίγο τα χρήματα από τη συζήτηση (διαφορά αγοράς καινούριου - μεταχειρισμένου) και ας εστιάσουμε για παράδειγμα στα μονοκύλινδρα on-off, μια που και από αρκετούς πιο πάνω τέθηκε το βάρος και σωστά ως μια σημαντική παράμετρος.

Είναι το καινούριο πάντα πιο καλό;;;
Και δεν εννοώ το καινούριο-κούτα των 0χλμ, αλλά το νέο μοντέλο που προσφέρεται στην αγορά, σε σχέση με ένα παλαιότερο.

Πόσο απαραίτητη είναι άραγε για τον καθένα μας η TFT οθόνη, το traction control για 25-40 ίππους, οι χαρτογραφήσεις και τα άπειρα ηλεκτρονικά, ή ακόμα και το abs (για να γίνω ακραίος) για ένα μονοκύλινδρο χωμάτινο μηχανάκι, ειδικά όταν δεν μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως; Πόσο μάλλον όταν συνδυάζονται με ακραία αύξηση βάρους (έφτασαν τα 25 άλογα να ξεκινούν από τα 160κιλά) και ως επί το πλείστον με αναρτήσεις-σουμιέδες χωρίς ρυθμίσεις γιατί... αυτό θέλει η αγορά!
Σαφώς το 690 (ή 701 ή 700) είναι η φωτεινή εξαίρεση σε ότι πουλιέται (και έχουμε δει, γιατί τα κινέζικα 450 δεν τα έχουμε δει ακόμη) στην αγορά. Όμως και πάλι δεν έχει καμία προστασία για ταξίδι ή για να στηρίξεις gps κλπ (θέλει ζελατίνα-πύργο), δεν έχει σέλα αλλά σανίδα, δεν μπορεί να φορτωθεί ικανοποιητικά.

Γι' αυτό και Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ μονόκερος είναι το 640 Adv, και γι' αυτό το επέλεξα απολύτως συνειδητά (ενώ είχα παλιότερα το 690). Το ότι αποφάσισα να το ανακατασκευάσω είναι μια άλλη ιστορία. Σε αντίθεση με τις λοιπές αρχαιολογίες (DR650, KLR650) που αναφέρθηκαν πιο πριν, το 640 είναι ένα σύνολο με hi-spec αναρτήσεις με 300mm διαδρομής που ακούνε σε 2-3 κλικ και ένα μοτέρ 55 αλόγων, που ζυγίζει 175κιλά ΓΕΜΑΤΟ με 28 λίτρα καύσιμο! Εκτός αυτών έχει ένα φέρινγκ που προσφέρει μια υποτυπώδη (για μένα αρκετή) προστασία στο ταξίδι και μια βάση πάνω από τα όργανα για οποιαδήποτε έξτρα συσκευή, μια κανονική σέλα που σου επιτρέπει να γράψεις χλμ και ένα ανθεκτικό υποπλαίσιο που επιτρέπει το φόρτωμα. Το έχω ξαναναφέρει ότι έχοντας κάνει τη διαδρομή και της δεύτερης μέρας του Adventure Borders το 2020, κούμπωσα πάνω τις μεταλλικές βαλίτσες και ταξίδεψα με 140 σταθερά στην εθνική από την Κόνιτσα μέχρι την Αθήνα... χωρίς να μου πέσουν τα σφραγίσματα.

Ναι, θα ήθελα ίσως την πιο ραφιναρισμένη λειτουργία μιας σύγχρονης μοτοσυκλέτας (η φιλολογία για τους απίστευτους κραδασμούς του 640 είναι υπερβολική, τουλάχιστον για το γκρι high flow μοτέρ) και ίσως τα πιο αραιά διαστήματα service (κάθε 5000χλμ λέει η ΚΤΜ αλλαγή λαδιών και ρύθμιση βαλβίδων, άσχετα αν εμείς τα αλλάζουμε στις 2500), όμως μπορώ να ζήσω και χωρίς αυτά καθώς μοτοσυκλέτα με τις προδιαγραφές και κυρίως τις ικανότητες του 640Adv δεν έχει βγει την τελευταία 20ετία!

Είπαμε... ο καθένας με τις επιλογές του!
Δεν θα ξαναβγεί εργοστασιακό σύνολο όπως το 640ADV.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Fear of DR
Fear of DR
I have a constant fear doohickeys dissapear
Fear of DR
Fear of DR
I have a phobia that kawasaki's near



kordix με όλο το σεβασμό στα χρόνια σου στην μοτοσικλέτα, thank you captain obvious. Θες να μαντέψεις πόσες φορές έχω διαβάσει τα ίδια πράγματα γραμμένα για ένα σκασμό μηχανάκια; Και μετά οδηγείς ένα σύγχρονο, πας την βόλτα σου, γυρίζεις σπιτάκι σου, βγάζεις τα ρουχαλάκια σου, κοιμάσαι χαλαρός και πας στην δουλειά σου την επόμενη ημέρα μιά χαρά και σκέφτεσαι τι χαζομάρες αναπαράγονται στα φόρουμ και πόσες "φοβίες" πρέπει να υπερβεί ένας άνθρωπος που δεν ξέρει τίποτα ή ξέρει λίγα και που δεν έχει οδηγήσει παλιό μηχανάκι, μπορεί ούτε καινούριο πέραν της σχολής οδηγών και ψάχνεται να πάρει κάτι... Άριστα κάνετε και αγοράζετε άφρικα 750 το 2023, έχετε και σημαία τον Ρίμαν πια. Ο κόσμος έχει προχωρήσει. Απορώ πως δεν έχουν τσιμπήσει ένα χιλιάρικο οι "παραδοσιακές" και δώρο μπλουζάκι "the warhorse"...
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Να προσθέσω επίσης, κάντε κάτι και στο άλλο θέμα με τα GPS, βάλτε στίγματα στα κουφάρια όλων αυτών των μοντέλων πενταετίας έστω που έμειναν για πάντα σε μονοπάτια από το τίποτα. Να σώσουμε κανένα, λιγότερη ρύπανση στο βουνό.

Τι στο διάολο αδερφότητα έχει στο φόρουμ που κρύβετε τις απώλειες των εκδρομών, χειρότεροι από Χονταίους με χαλασμένα καλάμια, ακτίνες και οθόνες είστε.

Και για να μην παρεξηγηθούμε, μπορεί για τον οποιονδήποτε Ρίμαν (και γενικότερα human) να είναι "μονόκερος" ένα μοντέλο 90ς (που έλα πείσε με ότι η βόλτα που έκανε με το 750 δεν γινόταν με το Τ7 του πιο εύκολα), η προσπάθεια να πειστούμε ότι ΜΟΝΟ αυτά είναι κατάλληλα για κάθε πιθανή χρήση με ξεπερνάει. Είναι βλέπεις που μαζί με το δίπλωμα οδήγησης σου χαρίζουν και δυό χρόνια ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ μηχανικός δικύκλων για να ξέρει ο νέοπας να καθαρίσει το ντεπόζιτο από το νερό που... μιά χαρά έκαψε το husqvarna με τον πολύ ευαίσθητο ψεκασμό που βήχει βογκάει και πέρδεται, ξέρει τι θα λύσει και πως για να περάσει νέο συρματόσχοινο σε γκαζιέρα και συμπλέκτη και κάθε τι άλλο που μπορεί να πάει στραβά. Μην παραμυθιάζετε τον κόσμο ότι είναι ΑΠΛΑ πράγματα όλα. Απλά είναι για όποιον τα κάνει χρόνια και πάλι μπορεί να βρεθεί με αυτό το παπαρόλι που δεν προέβλεψε/δεν έφτασε κλπ.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Fear of DR
Fear of DR
I have a constant fear doohickeys dissapear
Fear of DR
Fear of DR
I have a phobia that kawasaki's near



kordix με όλο το σεβασμό στα χρόνια σου στην μοτοσικλέτα, thank you captain obvious. Θες να μαντέψεις πόσες φορές έχω διαβάσει τα ίδια πράγματα γραμμένα για ένα σκασμό μηχανάκια; Και μετά οδηγείς ένα σύγχρονο, πας την βόλτα σου, γυρίζεις σπιτάκι σου, βγάζεις τα ρουχαλάκια σου, κοιμάσαι χαλαρός και πας στην δουλειά σου την επόμενη ημέρα μιά χαρά και σκέφτεσαι τι χαζομάρες αναπαράγονται στα φόρουμ και πόσες "φοβίες" πρέπει να υπερβεί ένας άνθρωπος που δεν ξέρει τίποτα ή ξέρει λίγα και που δεν έχει οδηγήσει παλιό μηχανάκι, μπορεί ούτε καινούριο πέραν της σχολής οδηγών και ψάχνεται να πάρει κάτι... Άριστα κάνετε και αγοράζετε άφρικα 750 το 2023, έχετε και σημαία τον Ρίμαν πια. Ο κόσμος έχει προχωρήσει. Απορώ πως δεν έχουν τσιμπήσει ένα χιλιάρικο οι "παραδοσιακές" και δώρο μπλουζάκι "the warhorse"...

Αν συμμετείχες πιο πολύ στις χωμάτινες βόλτες θα μπορούσες να καταλάβεις γιατί έχουν κοινό οι λιτές παλιές μοτοσυκλέτες. Το ίδιο συμβαίνει με φίλους μου που ταξιδεύουμε παρέα στην άσφαλτο. Δεν μπορούν να καταλάβουν γιατί να πάρει κάποιος ένα KLE 500 ή XLV 650 για μικτή χρήση. Και το θέμα τους δεν είναι το χώμα αλλά η άσφαλτος που τους είναι αδιανόητο να ταξιδέψουν με μια τέτοια μοτοσυκλέτα. Οι χωματεροί επειδή έχουμε συνηθίσει τις ταχύτητες max 110-120 και έχουμε υπομονή μέχρι να αρχίσει το χώμα το βλέπουμε αλλιώς.
Προσωπικά αν αγόραζα ένα καινούργιο CRF 1100 L πάλι με το 750 θα πήγαινα στο δυσκολο χώμα για πολλούς λόγους που δεν είναι του παρόντος.
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Έχουμε αφήσει απ'εξω έναν σημαντικό παράγοντα. Μιλάμε για 2ερη /3η μοτοσυκλέτα ή για μία και μοναδική?
Αν είναι μία και μοναδική ,εύκολο, πας για καινούργια , αν είναι 3η....παίρνεις ένα ψευδοεντούρο max 2κ ,ρίχνεις άλλο 1κ στις αναρτήσεις και είσαι έτοιμος να το σπάσεις χωρίς να κλάψεις. Έχεις ροπή παντού (vs 300 νέο) ,ανταλλακτικά στο πεζοδρόμιο , πατέντες έτοιμες και ΑΝ ξέρεις να βάζεις χέρι ,έχεις λύσει πολλά θέματα που θα σε απασχολούσαν στο καινούργιο.
 

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
Πάντως ο kordix αν θυμάμαι καλά έκανε το περσινό τροφυ ανάποδα μόνος του χωρίς συμπλέκτη και μίζα/μανιβέλα; Κάτι τέτοιο πήρε το αυτί μου. Ας με διορθώσει ο ίδιος. Με τι μηχανακι Κώστα;
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Προσωπικά αν αγόραζα ένα καινούργιο CRF 1100 L πάλι με το 750 θα πήγαινα στο δυσκολο χώμα για πολλούς λόγους που δεν είναι του παρόντος.
Ετσι. Εγω τυχαινει ναχω αγορασει καινουργιο CRF 1100L και το XLV650 παιρνω στα δυσκολα γιατι δεν το λυπαμαι, γιατι ειναι πιο ευκολο/ελαφρο/μαζεμενο, γιατι δουλευει καρμπυτατερατα μετρωντας πιστονιες στα δυσκολα κλπ κλπ.

Τις προαλλες μονος μου στον παρακατω χαλασμενο δρομο γυρισα γιατι δεν ηξερα τι θα βρω παραπανω (και ιδρωσα να γυρισω το CRF), ενω αν ειχα το XLV θαχα συνεχισει μεχρι να με σταματησει ο δρομος - γιατι οπως εμαθα μετα, ειχε κατολισθηση πιο πανω.

 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αν συμμετείχες πιο πολύ στις χωμάτινες βόλτες θα μπορούσες να καταλάβεις γιατί έχουν κοινό οι λιτές παλιές μοτοσυκλέτες. Το ίδιο συμβαίνει με φίλους μου που ταξιδεύουμε παρέα στην άσφαλτο. Δεν μπορούν να καταλάβουν γιατί να πάρει κάποιος ένα KLE 500 ή XLV 650 για μικτή χρήση. Και το θέμα τους δεν είναι το χώμα αλλά η άσφαλτος που τους είναι αδιανόητο να ταξιδέψουν με μια τέτοια μοτοσυκλέτα. Οι χωματεροί επειδή έχουμε συνηθίσει τις ταχύτητες max 110-120 και έχουμε υπομονή μέχρι να αρχίσει το χώμα το βλέπουμε αλλιώς.
Προσωπικά αν αγόραζα ένα καινούργιο CRF 1100 L πάλι με το 750 θα πήγαινα στο δυσκολο χώμα για πολλούς λόγους που δεν είναι του παρόντος.
Κώστα ειλικρινά δεν μπορώ να σας καταλάβω.

Δεν νοιάζεται κανείς για τις ιδιαίτερες προτιμήσεις του καθ' ενός. Κανείς όμως.

Ο κάθε ένας μας έχει τα δικά του θέλω. Προσπαθείς να με πείσεις ότι σκέφτομαι λάθος γιατί... συμφωνούμε ότι δεν κάνω αυτά που κάνεις; Ε, ναι, ισχύει αυτό που λες, οπότε συμφωνούμε στο ότι δεν με νοιάζουν οι ειδικές σου απαιτήσεις και Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ μονόκερος είναι άλλος από τον δικό σου.

Ζητήσαμε από τους χρήστες του φόρουμ να βρουν την μία λύση την οποία δια νόμου πρέπει να φορέσει ΟΛΟΣ ο πλανήτης; Το 1984 ξεκινάει από το φόρουμ και ο μεγάλος αδερφός κατέληξε στο DR, στο KLE και στα XRV/XLV; Πόσο δυστοπικό μπορεί να είναι το μέλλον πια;

Δεν καταλαβαίνω, δεν θέλω να καταλάβω κιόλας γιατί ας πούμε το ΚΛΕ είναι... να το κλαις, λύση μόνο για φάση "δεν βγαίνω" αλλά αν δεν βγαίνεις και κοιτάς μοτοσικλέτες είσαι σε λάθος δρόμο. Ναι το έχω οδηγήσει, λίγο, έφτασε.

Λιτή μοτοσικλέτα είναι και το 300 Rally, αιώνες μπροστά από το KLE. Αν δεν έχει λεφτά κάποιος να το πάρει είναι άλλη συζήτηση που δεν ταιριάζει στον "μονόκερο" αλλά στον οικονομικό κακόκαιρο "ποιά είναι η φτηνότερη λύση για βουνό", ανοίξτε ένα θέμα.

Ο μονόκερος είναι μυθικό πλάσμα που κάνει τα πάντα και δεν έχει οικονομικό πρόβλημα.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Κώστα ειλικρινά δεν μπορώ να σας καταλάβω.

Δεν νοιάζεται κανείς για τις ιδιαίτερες προτιμήσεις του καθ' ενός. Κανείς όμως.

Ο κάθε ένας μας έχει τα δικά του θέλω. Προσπαθείς να με πείσεις ότι σκέφτομαι λάθος γιατί... συμφωνούμε ότι δεν κάνω αυτά που κάνεις; Ε, ναι, ισχύει αυτό που λες, οπότε συμφωνούμε στο ότι δεν με νοιάζουν οι ειδικές σου απαιτήσεις και Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ μονόκερος είναι άλλος από τον δικό σου.

Ζητήσαμε από τους χρήστες του φόρουμ να βρουν την μία λύση την οποία δια νόμου πρέπει να φορέσει ΟΛΟΣ ο πλανήτης; Το 1984 ξεκινάει από το φόρουμ και ο μεγάλος αδερφός κατέληξε στο DR, στο KLE και στα XRV/XLV; Πόσο δυστοπικό μπορεί να είναι το μέλλον πια;

Δεν καταλαβαίνω, δεν θέλω να καταλάβω κιόλας γιατί ας πούμε το ΚΛΕ είναι... να το κλαις, λύση μόνο για φάση "δεν βγαίνω" αλλά αν δεν βγαίνεις και κοιτάς μοτοσικλέτες είσαι σε λάθος δρόμο. Ναι το έχω οδηγήσει, λίγο, έφτασε.

Λιτή μοτοσικλέτα είναι και το 300 Rally, αιώνες μπροστά από το KLE. Αν δεν έχει λεφτά κάποιος να το πάρει είναι άλλη συζήτηση που δεν ταιριάζει στον "μονόκερο" αλλά στον οικονομικό κακόκαιρο "ποιά είναι η φτηνότερη λύση για βουνό", ανοίξτε ένα θέμα.

Ο μονόκερος είναι μυθικό πλάσμα που κάνει τα πάντα και δεν έχει οικονομικό πρόβλημα.
Η απάντηση θα μπορούσε να είναι βγαλμένη από μυθιστόρημα του Λάβκραφτ όπου ο πρωταγωνιστής χάνει σιγά σιγά τα λογικά του βλέποντας παγανιστές να εκτελούν ένα τελετουργικό για την εμφάνιση του Dagon...
:roflmao:
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Αν ο ηλιακός μέσος όρος του φόρουμ ήταν αρκετά πιο μικρός, τότε θα ήταν διαφορετικές οι αναρτήσεις εδώ μέσα.

Γαμ@τε γιατί χανόμαστε ααααα ρε τζιμάκο!!
 
Top Bottom