Ψάχνοντας το Μονόκερο.

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Αν συμμετείχες πιο πολύ στις χωμάτινες βόλτες θα μπορούσες να καταλάβεις γιατί έχουν κοινό οι λιτές παλιές μοτοσυκλέτες. Το ίδιο συμβαίνει με φίλους μου που ταξιδεύουμε παρέα στην άσφαλτο. Δεν μπορούν να καταλάβουν γιατί να πάρει κάποιος ένα KLE 500 ή XLV 650 για μικτή χρήση. Και το θέμα τους δεν είναι το χώμα αλλά η άσφαλτος που τους είναι αδιανόητο να ταξιδέψουν με μια τέτοια μοτοσυκλέτα. Οι χωματεροί επειδή έχουμε συνηθίσει τις ταχύτητες max 110-120 και έχουμε υπομονή μέχρι να αρχίσει το χώμα το βλέπουμε αλλιώς.
Προσωπικά αν αγόραζα ένα καινούργιο CRF 1100 L πάλι με το 750 θα πήγαινα στο δυσκολο χώμα για πολλούς λόγους που δεν είναι του παρόντος.
Είναι ο χωμάτινος κοσμος και ο ασφάλτινος και για αυτό δεν μπορούν να καταλάβουν αυτό που λες
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Αν ο ηλιακός μέσος όρος του φόρουμ ήταν αρκετά πιο μικρός, τότε θα ήταν διαφορετικές οι αναρτήσεις εδώ μέσα.

Γαμ@τε γιατί χανόμαστε ααααα ρε τζιμάκο!!
Μια χαρά είναι ο ηλικιακος μέσος όρος, από την ημέρα που σταμάτησε να έρχεται ο χαλκιδαιος σε βόλτες μας.
Σοβαρά τώρα.....και τα πιτσι με αρχαιολογιες ασχολούνται, για διάφορους λόγους( μάλλον οικονομικούς)
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πάντως πιο πολύ θα εμπιστευομουν ένα σύγχρονο Himalayan το καινούργιο να παω αξιοπιστα σε οποιοδήποτε βουνό απο ένα DR με 2-3 επισκευές και 150.000χλμ

Κατανοώ και συμφωνώ σε κάποια για τα απλά μηχανάκια και την αξιοπιστία τους αλλά είναι ελάχιστοι αυτοί που όντως τα έχουν όπως πρεπει. Και οκ ένα 1300GS με 100 αισθητήρες και ηλεκτρονικά το κατανοώ άλλά υπάρχουν και πιο απλά σύγχρονα μηχανάκια.

BTW μέχρί τώρα σε βόλτες όλα τα χρόνια κάτι παλιά σπρώχναμε παντα ή έμεναν.
 

$py

Μέλος
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Πάντως πιο πολύ θα εμπιστευομουν ένα σύγχρονο Himalayan το καινούργιο να παω αξιοπιστα σε οποιοδήποτε βουνό απο ένα DR με 2-3 επισκευές και 150.000χλ
Εγώ πάντως που εκανα μια βόλτα στον Αράκυνθο με δανεικό Himalayan με άφησε και περίμενα μια ώρα να κρυώσει σε σημείο που ούτε ελικόπτερο ερχόταν. Τσάμπα έφαγα και την καζουρα από τους δικούς μου, το φώναζαν μετά Αρακινθιαν το μηχανάκι.

Πάντως δεν μπορεί κανένας να με πείσει ότι διαλέγει αρχαιολογικό μηχανάκι λόγο αξιοπιστίας, λόγο ρομαντισμού ίσως και σίγουρα λόγο αφραγκιας.

Και γι'αυτό το λόγο ασχολούμαστε με κινέζικα μηχανάκια και προσπαθούμε και ελπίζουμε να πείσουμε τους εαυτούς μας να βγουν καλά.

Ο μονόκερος για τον καθένα σίγουρα είναι διαφορετικός. Πάντως επί εποχές Πασοκ να θυμίσω ότι είχαμε από τρεις μονόκερους ο καθένας...
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Πάντως πιο πολύ θα εμπιστευομουν ένα σύγχρονο Himalayan το καινούργιο να παω αξιοπιστα σε οποιοδήποτε βουνό απο ένα DR με 2-3 επισκευές και 150.000χλμ

Κατανοώ και συμφωνώ σε κάποια για τα απλά μηχανάκια και την αξιοπιστία τους αλλά είναι ελάχιστοι αυτοί που όντως τα έχουν όπως πρεπει. Και οκ ένα 1300GS με 100 αισθητήρες και ηλεκτρονικά το κατανοώ άλλά υπάρχουν και πιο απλά σύγχρονα μηχανάκια.

BTW μέχρί τώρα σε βόλτες όλα τα χρόνια κάτι παλιά σπρώχναμε παντα ή έμεναν.
Έχει να θάψει χιμαλαιν το Dr μου...6 χρόνια βουνό ακόμα δεν έμεινε, έκανε τα χλμ σε άσφαλτο, του έχω πιει το αίμα σε άσφαλτο κ χώμα, αλλάζω μόνο λαδια κ αν θυμηθώ κάνα μπουζί. Ακόμα να μείνει. Ναι δεν έχω αβς ,οκ ,αλλά οπουδήποτε αλλού κανένα καινούργιο μηχανάκι τύπου crf voge κλπ δεν είναι καλύτερο, ούτε σε γκάζι ούτε σε αναρτήσεις ούτε σε βάρος.για το χιμαλαιαν ακόμα κ με το 650 δεν μπορείς να το βάλεις στην ίδια κουβέντα, έχουν 35+ κιλά διαφορά.
Δεν έχω θέμα με τα καινούργια, αλλά πλην των 690κλπ δεν βγαίνει κάτι άλλο αξιόλογο αυτή τη στιγμή.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Έγραψε ο kordix κάτι πολύ σωστο ότι τα παλιά μονοκύλινδρα σαν ηλεκτρομηχανικά σύνολα ήταν πολύ πιο απλά σε σχέση με τα σύγχρονα. Και αυτό βοηθάει στην συντήρηση και στην απασφαλματωση όταν κάτι πάει στραβά. Και όσο το μηχανάκι μπαίνει χώμα επειδή η συνθήκες καταπόνησης είναι αυξημένες τόσο πιο πιθανό είναι να βρεθεί μια βλάβη.

Πέρα από τα μηχανολογικά ο λόγος γιατί το DR, και πολλά μοντέλα παλιά, έχουν καλτ ακολουθία δεν είναι καμία μεταφυσική προσέγγιση που επικαλείται ο Γιαννης. Εν προκειμένω για το DR είναι τα 30 χρόνια παραγωγής, οι τόνοι ανταλλακτικων και αφτερμαρκετ, και οι τόμοι όσον αφορά την συντήρηση, τα προβλήματα, την παραμετροποίηση. Πλέον έχει γίνει σαν μια ανοιχτή πλατφόρμα σχεδόν open source και αυτό δίνει πεποίθηση σε κατόχους και πιθανούς αγοραστές.

Κάπου το 2003 που πηρα το πρώτο δικό μου τα πράγματα δεν ήταν έτσι. Ειδικά επειδή μόλις είχε σταματήσει η εισαγωγή Ελλάδα υπήρχε μια εικόνα απαξίωσης δεδομένου και την έλευση του 400αριου.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Απλά πιστεύω ότι όσοι δεν κάνουν χώμα δεν μπορούν να καταλάβουν τα πλεονεκτήματα της απλότητας σ ένα μηχανικό σύνολο.
Ο Μονοκερος είναι σαν τη γκόμενά.αλλα θέλω κ άλλα γούστα έχει ο καθενας
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πολύ χαίρομαι που θα σβήσει το οποιοδήποτε γερασμένο χρέπι στο βουνό και θα είναι διαθέσιμο συνεργείο και εργαλεία και φως και καθαρές επιφάνειες και οτιδήποτε άλλο συνεργείου και θα γίνει αποσφαλμάτωση και μετά η βόλτα θα συνεχίσει και τα πουλάκια θα πλέκουν κοτσίδες τα μούσια που διαβάζουμε.

Το πιο φτηνό στο καρ. Αν είναι τα ανταλλακτικά "και στο περίπτερο τζάμπα" και μια που η ηλεκτρονική αλλάζεται σε 10 λεπτά, γιατί δεν το φτιάχνουν;

Θα ήθελα με ειλικρίνεια να μας πείτε, στο βουνό πάτε πολλοί με "νέα" μηχανάκια με abs, led, canbus, οθόνες κλπ, πόσοι δεν γυρίζετε πίσω. Πόσοι μένουν στο βουνό (πλην ελαστικών) στις βόλτες του Χελιώτη που πάτε.

Αν δεν μένει κανείς, μάλλον η συζήτηση έχει ήδη τελειώσει.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Πάντως δεν μπορεί κανένας να με πείσει ότι διαλέγει αρχαιολογικό μηχανάκι λόγο αξιοπιστίας, λόγο ρομαντισμού ίσως και σίγουρα λόγο αφραγκιας.

Και γι'αυτό το λόγο ασχολούμαστε με κινέζικα μηχανάκια και προσπαθούμε και ελπίζουμε να πείσουμε τους εαυτούς μας να βγουν καλά.

Ο μονόκερος για τον καθένα σίγουρα είναι διαφορετικός. Πάντως επί εποχές Πασοκ να θυμίσω ότι είχαμε από τρεις μονόκερους ο καθένας...
Για 12 χρονια ήταν το μόνο μου μεταφορικό. Δουλειά, εκδρομές, χώμα, δικαβαλο, ταξίδια έξω, δικαβαλο έξω.
Κλάπηκε κάπου το 2016 με πάνω από 420k χλμ... 120k χλμ με μόνο λάδια , φίλτρα. 220k με ελατήρια, ρουλεμάν και ένα γρανάζι, 320k πιστόνι, ελατήρια. Μετά το χάρισα σε ένα φίλο όπου κάπου στις 380k έκαψε το μοτέρ γιατί δεν ασχολήθηκε με συντήρηση, βαλαμε πάνω ένα μοτέρ από freewind και συνέχισε μέχρι που κλάπηκε.

Όταν έδωσα το dr κάποια στιγμή αργότερα πήρα ένα tenere 660 κούτα. Συνεχίζοντας την ίδια χρήση ανακάλυψα ότι το τενερε δεν κάνει με την ίδια ευκολία αυτά που έκανα με το dr. Πήρα ένα ακόμα dr σε άθλια κατασταση, εδωσα το 660 και πήρα και ένα τ7. Το 660 έσκασε στα χέρια του νέου ιδιοκτήτη με περίπου 45k χλμ. To dr επισκευαστηκε έχει κάνει συνολο 140k και προς το παρόν δεν έχει θέματα εκτός από αυτά που δημιούργησα εγω με διάφορες πατέντες και μοντες.

Δεν υπάρχει κάτι μαγικό πίσω από την μακροζωία. Είναι η κατασκευή του μοτέρ (χαμηλή συμπίεση, χαμηλές στροφές, κεραμική επίστρωση κυλίνδρου, χαμηλές θερμοκρασίες, ιαπωνική συναρμογή), η απλή κατασκευή σαν σύνολο, η μη αγωνιστική χρήση και η επιμελής συντήρηση.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Κώστα ειλικρινά δεν μπορώ να σας καταλάβω.

Δεν νοιάζεται κανείς για τις ιδιαίτερες προτιμήσεις του καθ' ενός. Κανείς όμως.

Ο κάθε ένας μας έχει τα δικά του θέλω. Προσπαθείς να με πείσεις ότι σκέφτομαι λάθος γιατί... συμφωνούμε ότι δεν κάνω αυτά που κάνεις; Ε, ναι, ισχύει αυτό που λες, οπότε συμφωνούμε στο ότι δεν με νοιάζουν οι ειδικές σου απαιτήσεις και Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ μονόκερος είναι άλλος από τον δικό σου.

Ζητήσαμε από τους χρήστες του φόρουμ να βρουν την μία λύση την οποία δια νόμου πρέπει να φορέσει ΟΛΟΣ ο πλανήτης; Το 1984 ξεκινάει από το φόρουμ και ο μεγάλος αδερφός κατέληξε στο DR, στο KLE και στα XRV/XLV; Πόσο δυστοπικό μπορεί να είναι το μέλλον πια;

Δεν καταλαβαίνω, δεν θέλω να καταλάβω κιόλας γιατί ας πούμε το ΚΛΕ είναι... να το κλαις, λύση μόνο για φάση "δεν βγαίνω" αλλά αν δεν βγαίνεις και κοιτάς μοτοσικλέτες είσαι σε λάθος δρόμο. Ναι το έχω οδηγήσει, λίγο, έφτασε.

Λιτή μοτοσικλέτα είναι και το 300 Rally, αιώνες μπροστά από το KLE. Αν δεν έχει λεφτά κάποιος να το πάρει είναι άλλη συζήτηση που δεν ταιριάζει στον "μονόκερο" αλλά στον οικονομικό κακόκαιρο "ποιά είναι η φτηνότερη λύση για βουνό", ανοίξτε ένα θέμα.

Ο μονόκερος είναι μυθικό πλάσμα που κάνει τα πάντα και δεν έχει οικονομικό πρόβλημα.
Επειδή και γω δεν μπορώ να σας καταλάβω το σταματάω εδώ..
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Το πιο φτηνό στο καρ. Αν είναι τα ανταλλακτικά "και στο περίπτερο τζάμπα" και μια που η ηλεκτρονική αλλάζεται σε 10 λεπτά, γιατί δεν το φτιάχνουν;
Βασικά πάω να το τσιμπήσω να χω μηχανάκι Λάρισα....

:ha
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Σπύρο όλα οκ σε γενικές γραμμές (τα ίδια έκανα με το Fazer).

Δεν συγκρίνεται με το XR πουθενά.

Το μόνο, είναι φθηνό.

Λίγο χαλάσαμε ένα θέμα "ιδανικής μοτοσικλέτας" πετώντας απόνερα "πως μετακινούνται στην Ελλάδα με μισθό ΤΥΝ για εργοδότες".
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Πάντως πιο πολύ θα εμπιστευομουν ένα σύγχρονο Himalayan το καινούργιο να παω αξιοπιστα σε οποιοδήποτε βουνό απο ένα DR με 2-3 επισκευές και 150.000χλμ

Κατανοώ και συμφωνώ σε κάποια για τα απλά μηχανάκια και την αξιοπιστία τους αλλά είναι ελάχιστοι αυτοί που όντως τα έχουν όπως πρεπει. Και οκ ένα 1300GS με 100 αισθητήρες και ηλεκτρονικά το κατανοώ άλλά υπάρχουν και πιο απλά σύγχρονα μηχανάκια.

BTW μέχρί τώρα σε βόλτες όλα τα χρόνια κάτι παλιά σπρώχναμε παντα ή έμεναν.
Για μένα οι βόλτες στο φόρουμ τελείωσαν. Σκέψου να μείνω στο βουνό με το Άφρικα.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Για μένα οι βόλτες στο φόρουμ τελείωσαν. Σκέψου να μείνω στο βουνό με το Άφρικα.
ξεφτιλίστηκες. Χώρια που έτσι κι αλλιώς να κάνεις χωμα με ένα τόσο βαρύ μηχανακι ξεφτυλίζεσαι αλλά μην το κάνουμε θέμα.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
ξεφτιλίστηκες. Χώρια που έτσι κι αλλιώς να κάνεις χωμα με ένα τόσο βαρύ μηχανακι ξεφτυλίζεσαι αλλά μην το κάνουμε θέμα.
Δεν πειράζει πείτε κι άλλα, αντέχω ως εντουράς.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Μια χαρά είναι ο ηλικιακος μέσος όρος, από την ημέρα που σταμάτησε να έρχεται ο χαλκιδαιος σε βόλτες μας.
Σοβαρά τώρα.....και τα πιτσι με αρχαιολογιες ασχολούνται, για διάφορους λόγους( μάλλον οικονομικούς)
Λουγκρα σταφιδιαζμενη ,ραμολιμεντο
Έρχεται η ώρα του Βαλαώρα
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Πολύ χαίρομαι που θα σβήσει το οποιοδήποτε γερασμένο χρέπι στο βουνό και θα είναι διαθέσιμο συνεργείο και εργαλεία και φως και καθαρές επιφάνειες και οτιδήποτε άλλο συνεργείου και θα γίνει αποσφαλμάτωση και μετά η βόλτα θα συνεχίσει και τα πουλάκια θα πλέκουν κοτσίδες τα μούσια που διαβάζουμε.

Το πιο φτηνό στο καρ. Αν είναι τα ανταλλακτικά "και στο περίπτερο τζάμπα" και μια που η ηλεκτρονική αλλάζεται σε 10 λεπτά, γιατί δεν το φτιάχνουν;

Θα ήθελα με ειλικρίνεια να μας πείτε, στο βουνό πάτε πολλοί με "νέα" μηχανάκια με abs, led, canbus, οθόνες κλπ, πόσοι δεν γυρίζετε πίσω. Πόσοι μένουν στο βουνό (πλην ελαστικών) στις βόλτες του Χελιώτη που πάτε.

Αν δεν μένει κανείς, μάλλον η συζήτηση έχει ήδη τελειώσει.
Πόσοι έμειναν από το πιο απλό,τη βαλβίδα του σταντ που κοπανήσω σε πέτρα. Όσο πιο πολλά έχεις τόσες περισσότερες οι πιθανότητες να μείνεις στο βουνο
 
Top Bottom