Ψάχνοντας το Μονόκερο.

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Με αφορμή αυτό το βίντεο, ανοίγω το θέμα.


Στο βίντεο το ΚΤΜ 690 ENDURO R-HUSQVARNA 701-GAS GAS παίρνει τα σκήπτρα, όπως έχει αναφερθεί και πολλάκις (νομίζω) στο φόρουμ. Επίσης γίνεται αναφορά στο KOVE.

Προσωπικά ψηφίζω SUZUKI DR650.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Όταν μιλάμε για τον απόλυτο μονόκερο μιλάμε για μοτοσυκλέτα που μπορέι να κάνει καλά άσφαλτο, χώμα, να έιναι ελαφρύ, να ταξιδευει μεγάλες αποστάσεις με υψηλές μουαγιέν, να έχει άνετη θέση οδήγησης. Να έχει γκάζι πολύ αλλά και καλή ανεμοκάλυψη.

Το μόνο μηχανάκι παγκοσμίως αυτή τη στιγμή μου (στη θεωρία) πληρεί όλες τις προϋποθέσεις είναι το KOVE 800Χ. Μένει να αποδειχτεί στη πράξη.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08




Στάλθηκε από το ASUS_AI2302 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Μονόκεροι υπάρχουν μόνο στα παραμύθια.

690 Adventure, 1300χλμ σε ένα τριήμερο σχεδόν τα μισά χώμα και πολλά από τα υπόλοιπα Εθνική, ο μανιακός τα ίδια με τον Γκάντι.

Τα ορφανά πορεύονται και οι χήρες κονομιόντε αλεπουδιαρες αυτή είναι η μόνη αλήθεια.

Αυτή και οι sexy pistols.

Στάλθηκε από το ASUS_AI2302 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Ωραίο νήμα παρεπιπτόντως! Σασκράι.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY




Στάλθηκε από το ASUS_AI2302 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αφού έκανες τον κόπο και μπήκες εδώ γιατί δεν μας ζαλακάς λιγάκι τα καλαμπαλίκια με το 990??!

 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Αφού έκανες τον κόπο και μπήκες εδώ γιατί δεν μας ζαλακάς λιγάκι τα καλαμπαλίκια με το 990??!

Να ξεπλένεις το στόμα σου με παραφλου όταν γράφεις για τα τέρατα του τρου ανβεντσουρ.
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Όταν μιλάμε για τον απόλυτο μονόκερο μιλάμε για μοτοσυκλέτα που μπορέι να κάνει καλά άσφαλτο, χώμα, να έιναι ελαφρύ, να ταξιδευει μεγάλες αποστάσεις με υψηλές μουαγιέν, να έχει άνετη θέση οδήγησης. Να έχει γκάζι πολύ αλλά και καλή ανεμοκάλυψη.

Το μόνο μηχανάκι παγκοσμίως αυτή τη στιγμή μου (στη θεωρία) πληρεί όλες τις προϋποθέσεις είναι το KOVE 800Χ. Μένει να αποδειχτεί στη πράξη.
να φορτώνεται ξέχασες ...
:D:D:D
:friendship::friendship::friendship:
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Όταν μιλάμε για τον απόλυτο μονόκερο μιλάμε για μοτοσυκλέτα που μπορέι να κάνει καλά άσφαλτο(GS), χώμα(GS), να έιναι ελαφρύ(OXI GS), να ταξιδευει μεγάλες αποστάσεις με υψηλές μουαγιέν(GS), να έχει άνετη θέση οδήγησης(GS). Να έχει γκάζι πολύ αλλά και καλή ανεμοκάλυψη(GS)

Το μόνο μηχανάκι παγκοσμίως αυτή τη στιγμή μου (στη θεωρία) πληρεί όλες τις προϋποθέσεις είναι το KOVE 800Χ. Μένει να αποδειχτεί στη πράξη.

Δεν βλέπω τον λόγο να πάρει κανείς το KOVE ενώ μπορεί να τα κάνει με πιο premium μηχανάκι...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μονόκεροι υπάρχουν μόνο στα παραμύθια.

690 Adventure, 1300χλμ σε ένα τριήμερο σχεδόν τα μισά χώμα και πολλά από τα υπόλοιπα Εθνική, ο μανιακός τα ίδια με τον Γκάντι.

Τα ορφανά πορεύονται και οι χήρες κονομιόντε αλεπουδιαρες αυτή είναι η μόνη αλήθεια.

Αυτή και οι sexy pistols.

Στάλθηκε από το ASUS_AI2302 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ποτε έγινε αυτό ρε παραμυθα??:thnkg:
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Ποτε έγινε αυτό ρε παραμυθα??:thnkg:
Ξεχνάς γέροντα...

Ελατιανο λασποθεραπυ + Χαρτογράφηση τροφυ 2020 + ΦΠΑ
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Δεν βλέπω τον λόγο να πάρει κανείς το KOVE ενώ μπορεί να τα κάνει με πιο premium μηχανάκι...
Ποιο gs λες τη μαούνα η το καλύτερο gs που έχει φτιάξει ποτέ η bmw? (800) :hungover:

Άμα βγάλει 165 κιλά άδειο 800 premium να αγοράσουμε μάστορα. Προς το παρόν λαγους με πετραχειλια τάζουν οι κομμουνισται!
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Ποιο gs λες τη μαούνα η το καλύτερο gs που έχει φτιάξει ποτέ η bmw? (800) :hungover:

Άμα βγάλει 165 κιλά άδειο 800 premium να αγοράσουμε μάστορα. Προς το παρόν λαγους με πετραχειλια τάζουν οι κομμουνισται!
Εγώ πάντως δεν είδα κανένα ταξιδιάρικο κόβε... (προς το παρόν).

Ε, ρε και να αρχίζει να διαλύεται, όχι μακριά. Σε καμιά Πίνδο μέσα.
Εκεί που είχαμε το Χοντέικο φαράγγι , τώρα θα αποκτήσουμε και το Κοβέικο ρέμα...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μιλώντας για επιλογές σε καινούριο.

Προσωπικά η δική μου επιλογή "τώρα" σε καινούριο θα ήταν σίγουρα το AJP PR7 για πολλούς γενικούς λόγους (π.χ. ότι έχει τόσο πολύ αφτερ μαρκετ πάνω του που πολλές επισκευές σε περιφερειακά δε σε αγχώνουν και γίνονται με φτηνό τρόπο) και γιατί καλύπτει όλα τα δικά μου θέλω όπως είναι. Η σέλα του είναι απλά μαγική και δεν νομίζω να υπάρχει άλλη τέτοια σε αυτήν την κατηγορία!!!
Έχω όμως και για δαύτο δυο ερωτηματικά καθώς πήγα και το είδα από κοντά. Το ένα είναι τι γίνεται με το ποδόφρενο που είναι πολύ κοντά στο λαιμό της εξάτμισης και είτε φοβάμαι πως μπορεί να βρίσκει, είτε ότι θα δημιουργεί λίγο περίεργη γωνία στο πέλμα και θα κουράζει (είχα παρόμοιο πρόβλημα με το Tenere 660). Το δεύτερο έχει να κάνει με τον σένσορα του ταχύμετρου που βρίσκει στη δισκπόλακα. Θεωρώ πως είναι θέματα που λύνονται και δε θα ήταν ανασταλτικά για την αγορά του. Αν δεν είχα το WR250R σίγουρα αυτό θα αγόραζα σήμερα.

Η δεύτερη επιλογή ακούει στο όνομα: "690 μέχρι να δύση ο ήλιος". Είναι μια μηχανή που ξέρω τι θέλω να της κάνω για να τη φέρω στα μέτρα μου και είναι σημαντικό ότι την έχει και ο έρωτας Aldebaran Κατά τα άλλα ισχύει στο τέλος ότι ισχύει και για το PR7, άλλωστε κάποτε έφτασα κυριολεκτικά στο ταμείο για το πορτοκαλί και απλά δεν πάτησα τη σκανδάλη.

To KOVE θα το έβλεπα μετά από 2-3 χρόνια (που λέει ο λόγος) γιατί θα ήθελα να δω τι γίνεται με το μέλλον αυτής της ιδιαίτερης εταιρείας. Σίγουρα τα 7500 είναι πρόκληση και σε δυο χρόνια -μη πω και λιγότερο- μπορεί να στοιχίζει 9,500 €. Θα ήθελα όμως να λυθούν ή και να ανακαλυφθούν τα μικροπροβλήματα στη πράξη και μιλάω για αυτά που συμβαίνουν στη πραγματικότητα του αληθινού χρήστη.
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εγώ πάντως δεν είδα κανένα ταξιδιάρικο κόβε... (προς το παρόν).

Ε, ρε και να αρχίζει να διαλύεται, όχι μακριά. Σε καμιά Πίνδο μέσα.
Εκεί που είχαμε το Χοντέικο φαράγγι , τώρα θα αποκτήσουμε και το Κοβέικο ρέμα...
Το 800Χ είναι όσο πιο ταξιδιαρικο μπορεί να είναι ένα μηχανάκι 165 κιλά άδειο πιστεύω.



Από εκεί και έπειτα υπάρχουν μηχανάκια μονόκεροι ανάλογα και με τα προσωπικά γούστα και ανάγκες και το μέγεθος του αναβάτη

Από φτηνά himalayan και να δούμε το 450 mt , μέχρι vstrom 800 και tuareg και πιο πάνω 890R η Norden και 1300gs και ducati dessert x. Υπάρχουν μηχανάκια. Κάποιο να τα κάνει όλα και καλά δεν θα βγει ποτέ. Απλά εμείς που το πορτοφόλι δεν τραβάει και καλά στην ανηφόρα θέλουμε με 7-8 χιλιάρικα να ψωνίσουμε κάτι που να κάνει από μονοπάτι μέχρι πίστα και ταξίδια τριβαλιτσο στην Ευρώπη. Οκ
 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Το 800Χ είναι όσο πιο ταξιδιαρικο μπορεί να είναι ένα μηχανάκι 165 κιλά άδειο πιστεύω.



Από εκεί και έπειτα υπάρχουν μηχανάκια μονόκεροι ανάλογα και με τα προσωπικά γούστα και ανάγκες και το μέγεθος του αναβάτη

Από φτηνά himalayan και να δούμε το 450 mt , μέχρι vstrom 800 και tuareg και πιο πάνω 890R η Norden και 1300gs και ducati dessert x. Υπάρχουν μηχανάκια. Κάποιο να τα κάνει όλα και καλά δεν θα βγει ποτέ. Απλά εμείς που το πορτοφόλι δεν τραβάει και καλά στην ανηφόρα θέλουμε με 7-8 χιλιάρικα να ψωνίσουμε κάτι που να κάνει από μονοπάτι μέχρι πίστα και ταξίδια τριβαλιτσο στην Ευρώπη. Οκ
Σύμφωνα με τα όρια κιλών που βάζει ο φίλος στο βίντεο, δηλαδή κάτω από 180 κιλά ώστε να είναι διαχειρίσιμο και σε light enduro καταστάσεις, όντως μόνο το KOVE 800 μέχρι τώρα πληροί τις προυποθέσεις από την μεγάλη κατηγορία, εφόσον ισχύουν τα ανακοινωθέντα κιλά. Γι' αυτό κόβει το Himalayan από τη δεκάδα.
 
Top Bottom