Μιλώντας για επιλογές σε καινούριο.
Προσωπικά η δική μου επιλογή "τώρα" σε καινούριο θα ήταν σίγουρα το AJP PR7 για πολλούς γενικούς λόγους (π.χ. ότι έχει τόσο πολύ αφτερ μαρκετ πάνω του που πολλές επισκευές σε περιφερειακά δε σε αγχώνουν και γίνονται με φτηνό τρόπο) και γιατί καλύπτει όλα τα δικά μου θέλω όπως είναι.
Η σέλα του είναι απλά μαγική και δεν νομίζω να υπάρχει άλλη τέτοια σε αυτήν την κατηγορία!!!
Έχω όμως και για δαύτο δυο ερωτηματικά καθώς πήγα και το είδα από κοντά. Το ένα είναι τι γίνεται με το ποδόφρενο που είναι πολύ κοντά στο λαιμό της εξάτμισης και είτε φοβάμαι πως μπορεί να βρίσκει, είτε ότι θα δημιουργεί λίγο περίεργη γωνία στο πέλμα και θα κουράζει (είχα παρόμοιο πρόβλημα με το Tenere 660). Το δεύτερο έχει να κάνει με τον σένσορα του ταχύμετρου που βρίσκει στη δισκπόλακα. Θεωρώ πως είναι θέματα που λύνονται και δε θα ήταν ανασταλτικά για την αγορά του. Αν δεν είχα το WR250R σίγουρα αυτό θα αγόραζα σήμερα.
Η δεύτερη επιλογή ακούει στο όνομα: "690 μέχρι να δύση ο ήλιος". Είναι μια μηχανή που ξέρω τι θέλω να της κάνω για να τη φέρω στα μέτρα μου και είναι σημαντικό ότι την έχει και ο έρωτας
Aldebaran Κατά τα άλλα ισχύει στο τέλος ότι ισχύει και για το PR7, άλλωστε κάποτε έφτασα κυριολεκτικά στο ταμείο για το πορτοκαλί και απλά δεν πάτησα τη σκανδάλη.
To KOVE θα το έβλεπα μετά από 2-3 χρόνια (που λέει ο λόγος) γιατί θα ήθελα να δω τι γίνεται με το μέλλον αυτής της ιδιαίτερης εταιρείας. Σίγουρα τα 7500 είναι πρόκληση και σε δυο χρόνια -μη πω και λιγότερο- μπορεί να στοιχίζει 9,500 €. Θα ήθελα όμως να λυθούν ή και να ανακαλυφθούν τα μικροπροβλήματα στη πράξη και μιλάω για αυτά που συμβαίνουν στη πραγματικότητα του αληθινού χρήστη.