Ψάχνοντας το Μονόκερο.

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Σε κάποιο νήμα είχαμε κάνει μια ανάλυση του... Adventurising σε ένα αμερικανικό dr650. Πρακτικά λοιπόν με τις αλλαγές που θεωρούν απαραίτητες οι "απο 'κει" βγαίνει πιο ακριβό από Τ7.

Οπότε δεν είναι απλά χρέπι (με άλυτο ακόμα το πρόβλημα του doohickey) είναι και αστείο vfm.

Εννοείται πως περί ορεξεως δεν υφίσταται διαφωνία, σε όσους αρέσει και θέλουν, καλοτάξιδο.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Kαι παλι δεν ειναι ετσι ακριβως Μακαρι να ηταν!
Τα ξέρεις Κωστή
Ένα xchalenge 15 ετών με 3.5-4 χιλιάρικα είναι κομπλέ
2500 έδωσε ο βαγγος το 640, που ήταν άριστο και έτοιμο για χώμα.
Και γενικά μέχρι 3-4 χιλιάρικα κοστίζουν τα καλα "κουρέλια" που βλέπω στις βόλτες μας.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
2500 έδωσε ο βαγγος το 640, που ήταν άριστο και έτοιμο για χώμα.
Θες να βρεις την αγγελία και να θυμηθούμε όλοι μαζί πόσο πολύ μοιάζει με το CRF το μηχανάκι του Βαγγέλη και πόσους τρόπους έγραψε για να καταστρέψεις το μοτέρ; είναι αυτό μηχανάκι για αρχάριους;
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Θες να βρεις την αγγελία και να θυμηθούμε όλοι μαζί πόσο πολύ μοιάζει με το CRF το μηχανάκι του Βαγγέλη και πόσους τρόπους έγραψε για να καταστρέψεις το μοτέρ; είναι αυτό μηχανάκι για αρχάριους;
Δεν κατάλαβα ότι μιλούσαμε για αρχάριους και προχωρημένους.
Αλλά και στην κουβέντα να τους βάλουμε, το ίδιο βγαίνει.
Είναι πολύ πιο φθηνά και πολύ πιο δυνατα από ένα καινούργιο ονοφ
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Τα ξέρεις Κωστή
Ένα xchalenge 15 ετών με 3.5-4 χιλιάρικα είναι κομπλέ
2500 έδωσε ο βαγγος το 640, που ήταν άριστο και έτοιμο για χώμα.
Και γενικά μέχρι 3-4 χιλιάρικα κοστίζουν τα καλα "κουρέλια" που βλέπω στις βόλτες μας.
Tα ξερω!!
Αλλα δεν εχω χρονο να γραψω γιατι προτιμησα να δωσω κατι παραπανω εγω ο υπερμαχος του μεταχειρισμενου απο το να παρω κατι με 3-4 χιλιαρικα και ενδεχομενως καλυτερο στα σπεκς
Εν ολιγοις ομως σχεδον ποτε δεν ειναι περνω ενα 15-20ατεας το καβαλαω και περνω ανεμελος τα βουνα
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
XRV 750 Africa Twin κάνει ότι κάνουν και τα καινούργια με αναβάθμιση στις αναρτήσεις όπου πραγματικά μεταμορφώνεται.

Δουλεύει 25 χρόνια μετά, το φτιάχνεις επιτόπου αν χαλάσει κάτι γιατί ξέρουμε που πονάει και το σημαντικότερο με ένα αστείο ποσό 2000-3500 μπορείς να κάνεις την μια μέρα commυting και την επόμενη να αλλάξεις λάδια και να φύγεις για τον γύρο της Ευρώπης από χώμα και άσφαλτο.

Τα ίδια ισχύουν για τα XLV 600-650.

(Με 50-50 λάστιχα έτσι και αλλιώς οι μουαγιέν είναι μικρές. Αλλά και οι κάμερες εκτός συνόρων είναι πολλές).
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Αυτό ρε φίλε είναι εντούρο μακρινών αποστάσεων. Δεν μπορεί να φορτωθεί, δεν μπορείς να κάτσεις στην σέλα για 2 ώρες τουλάχιστον, σε βαράει η βροχή και ο αέρας ολούθε. Έχει βέβαια δύναμη, ανατρησάρες, 2 χάρτες κινητήρα και όνομα που τα σπάει.
Ολα σχετικά είναι :)

Εχω κάνει αρκετες φορές εθνική ~2 ώρες το δρομολόγιο με την μαμα σέλα χωρίς πρόβλημα, που να βαλω και την 2η την ανατομική :ha

Εχω φορτώσει σε σαμάρια τα απαραίτητα, καλά δεν παίρνεις και πιστολάκι μαζί ουτε μπορείς να πάρεις τα πάντα αλλα άλλοι έχουν γυρίσει τον κόσμο με δαύτο :rolleyes:

Ο Αέρας ειναι ΟΚ με την ζελατινούλα που φοράει τωρα

Για την βροχή δεν το συζητάω, αλλάζουμε κατηγορία αλλά κανένα μηχανάκι κάτω απο 200 κιλά δεν θα σε προστατέψει απο την βροχή και τον αέρα - νομίζω
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Και κάπως έτσι επιβιώνει το DR, μόνο από το advrider και τους γέρους.
:waiting::waiting::waiting::waiting::waiting:

Δεν θα περάσεις από το σουβλατζίδικο? Θα περάσεις.....
Αλλά τι λέω. Άσε, ξέρω που μένεις! :devilish:
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
:waiting::waiting::waiting::waiting::waiting:

Δεν θα περάσεις από το σουβλατζίδικο? Θα περάσεις.....
Αλλά τι λέω. Άσε, ξέρω που μένεις! :devilish:
Θα αργήσει αυτή η ημέρα. -8 και συνεχίζουμε.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Σιγά την Τζόαν Κόλινς ρε μαν που την περιμένετε το πόπολο τόσο πεινασμένοι
Προφανώς δεν ξέρεις ότι το dr650se δεν φοβάται κατηφόρες γι αυτό το βλέπεις με μισό μάτι :friend:
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Προφανώς ο "μονόκερος" είναι διαφορετικός για τον καθένα...
Και προφανώς οι μοτοσυκλέτες εξελίσσονται με τα χρόνια, όμως το θέμα (για μένα) είναι προς τα που τραβάει αυτή η εξέλιξη.
Ας βγάλουμε λίγο τα χρήματα από τη συζήτηση (διαφορά αγοράς καινούριου - μεταχειρισμένου) και ας εστιάσουμε για παράδειγμα στα μονοκύλινδρα on-off, μια που και από αρκετούς πιο πάνω τέθηκε το βάρος και σωστά ως μια σημαντική παράμετρος.

Είναι το καινούριο πάντα πιο καλό;;;
Και δεν εννοώ το καινούριο-κούτα των 0χλμ, αλλά το νέο μοντέλο που προσφέρεται στην αγορά, σε σχέση με ένα παλαιότερο.

Πόσο απαραίτητη είναι άραγε για τον καθένα μας η TFT οθόνη, το traction control για 25-40 ίππους, οι χαρτογραφήσεις και τα άπειρα ηλεκτρονικά, ή ακόμα και το abs (για να γίνω ακραίος) για ένα μονοκύλινδρο χωμάτινο μηχανάκι, ειδικά όταν δεν μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως; Πόσο μάλλον όταν συνδυάζονται με ακραία αύξηση βάρους (έφτασαν τα 25 άλογα να ξεκινούν από τα 160κιλά) και ως επί το πλείστον με αναρτήσεις-σουμιέδες χωρίς ρυθμίσεις γιατί... αυτό θέλει η αγορά!
Σαφώς το 690 (ή 701 ή 700) είναι η φωτεινή εξαίρεση σε ότι πουλιέται (και έχουμε δει, γιατί τα κινέζικα 450 δεν τα έχουμε δει ακόμη) στην αγορά. Όμως και πάλι δεν έχει καμία προστασία για ταξίδι ή για να στηρίξεις gps κλπ (θέλει ζελατίνα-πύργο), δεν έχει σέλα αλλά σανίδα, δεν μπορεί να φορτωθεί ικανοποιητικά.

Γι' αυτό και Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ μονόκερος είναι το 640 Adv, και γι' αυτό το επέλεξα απολύτως συνειδητά (ενώ είχα παλιότερα το 690). Το ότι αποφάσισα να το ανακατασκευάσω είναι μια άλλη ιστορία. Σε αντίθεση με τις λοιπές αρχαιολογίες (DR650, KLR650) που αναφέρθηκαν πιο πριν, το 640 είναι ένα σύνολο με hi-spec αναρτήσεις με 300mm διαδρομής που ακούνε σε 2-3 κλικ και ένα μοτέρ 55 αλόγων, που ζυγίζει 175κιλά ΓΕΜΑΤΟ με 28 λίτρα καύσιμο! Εκτός αυτών έχει ένα φέρινγκ που προσφέρει μια υποτυπώδη (για μένα αρκετή) προστασία στο ταξίδι και μια βάση πάνω από τα όργανα για οποιαδήποτε έξτρα συσκευή, μια κανονική σέλα που σου επιτρέπει να γράψεις χλμ και ένα ανθεκτικό υποπλαίσιο που επιτρέπει το φόρτωμα. Το έχω ξαναναφέρει ότι έχοντας κάνει τη διαδρομή και της δεύτερης μέρας του Adventure Borders το 2020, κούμπωσα πάνω τις μεταλλικές βαλίτσες και ταξίδεψα με 140 σταθερά στην εθνική από την Κόνιτσα μέχρι την Αθήνα... χωρίς να μου πέσουν τα σφραγίσματα.

Ναι, θα ήθελα ίσως την πιο ραφιναρισμένη λειτουργία μιας σύγχρονης μοτοσυκλέτας (η φιλολογία για τους απίστευτους κραδασμούς του 640 είναι υπερβολική, τουλάχιστον για το γκρι high flow μοτέρ) και ίσως τα πιο αραιά διαστήματα service (κάθε 5000χλμ λέει η ΚΤΜ αλλαγή λαδιών και ρύθμιση βαλβίδων, άσχετα αν εμείς τα αλλάζουμε στις 2500), όμως μπορώ να ζήσω και χωρίς αυτά καθώς μοτοσυκλέτα με τις προδιαγραφές και κυρίως τις ικανότητες του 640Adv δεν έχει βγει την τελευταία 20ετία!

Είπαμε... ο καθένας με τις επιλογές του!
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Εγώ πάλι σ ένα καινούργιο dr650 +500 ευρώ ένα πύργο,έχω αρκετά άλογα, ικανοποιητικες αναρτήσεις και 152κιλα γεμάτο.μπαινεις από μονοπάτι αν βαστάει τα χέρια σου μέχρι 130 εθνικη όλη μέρα λαδια κάθε 4κ και βαλβίδες όποτε.δεν είναι τυχαίο που είναι το δεύτερο μηχανάκι σε πωλήσεις για dual sport στην Αμερική. Και δεν το συγκρίνω πουθενά με βοτζ κ crf
Μακάρι να μην προσπαθούσε η Ε.Ε να σώσει μόνη της τον πλανήτη από τους ρύπους :waiting:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εγώ πάλι σ ένα καινούργιο dr650 +500 ευρώ ένα πύργο,έχω αρκετά άλογα, ικανοποιητικες αναρτήσεις και 152κιλα γεμάτο.μπαινεις από μονοπάτι αν βαστάει τα χέρια σου μέχρι 130 εθνικη όλη μέρα λαδια κάθε 4κ και βαλβίδες όποτε.δεν είναι τυχαίο που είναι το δεύτερο μηχανάκι σε πωλήσεις για dual sport στην Αμερική. Και δεν το συγκρίνω πουθενά με βοτζ κ crf
Μακάρι να μην προσπαθούσε η Ε.Ε να σώσει μόνη της τον πλανήτη από τους ρύπους :waiting:
Ο αντιπαλος είναι το kove 450
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Ο αντιπαλος είναι το kove 450
Και ναι κ όχι.το μηχανάκι είναι στημένο ραλυ μ ότι αυτό συνεπάγεται για χρήση ψευδοεντουρο.δεν βλέπω το κόβε να σκαρφαλώνει single trails με ρίζες και πέτρες
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Και ναι κ όχι.το μηχανάκι είναι στημένο ραλυ μ ότι αυτό συνεπάγεται για χρήση ψευδοεντουρο.δεν βλέπω το κόβε να σκαρφαλώνει single trails με ρίζες και πέτρες
Ενώ το dr650 είναι στημένο για μονοπάτι με πέτρα και ρίζα.

ρε σεις, για όνομα του Κθούλου κάπου, δεν έχετε τέρμα στην υπερβολή.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Προφανώς ο "μονόκερος" είναι διαφορετικός για τον καθένα...
Και προφανώς οι μοτοσυκλέτες εξελίσσονται με τα χρόνια, όμως το θέμα (για μένα) είναι προς τα που τραβάει αυτή η εξέλιξη.
Ας βγάλουμε λίγο τα χρήματα από τη συζήτηση (διαφορά αγοράς καινούριου - μεταχειρισμένου) και ας εστιάσουμε για παράδειγμα στα μονοκύλινδρα on-off, μια που και από αρκετούς πιο πάνω τέθηκε το βάρος και σωστά ως μια σημαντική παράμετρος.

Είναι το καινούριο πάντα πιο καλό;;;
Και δεν εννοώ το καινούριο-κούτα των 0χλμ, αλλά το νέο μοντέλο που προσφέρεται στην αγορά, σε σχέση με ένα παλαιότερο.

Πόσο απαραίτητη είναι άραγε για τον καθένα μας η TFT οθόνη, το traction control για 25-40 ίππους, οι χαρτογραφήσεις και τα άπειρα ηλεκτρονικά, ή ακόμα και το abs (για να γίνω ακραίος) για ένα μονοκύλινδρο χωμάτινο μηχανάκι, ειδικά όταν δεν μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως; Πόσο μάλλον όταν συνδυάζονται με ακραία αύξηση βάρους (έφτασαν τα 25 άλογα να ξεκινούν από τα 160κιλά) και ως επί το πλείστον με αναρτήσεις-σουμιέδες χωρίς ρυθμίσεις γιατί... αυτό θέλει η αγορά!
Σαφώς το 690 (ή 701 ή 700) είναι η φωτεινή εξαίρεση σε ότι πουλιέται (και έχουμε δει, γιατί τα κινέζικα 450 δεν τα έχουμε δει ακόμη) στην αγορά. Όμως και πάλι δεν έχει καμία προστασία για ταξίδι ή για να στηρίξεις gps κλπ (θέλει ζελατίνα-πύργο), δεν έχει σέλα αλλά σανίδα, δεν μπορεί να φορτωθεί ικανοποιητικά.

Γι' αυτό και Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ μονόκερος είναι το 640 Adv, και γι' αυτό το επέλεξα απολύτως συνειδητά (ενώ είχα παλιότερα το 690). Το ότι αποφάσισα να το ανακατασκευάσω είναι μια άλλη ιστορία. Σε αντίθεση με τις λοιπές αρχαιολογίες (DR650, KLR650) που αναφέρθηκαν πιο πριν, το 640 είναι ένα σύνολο με hi-spec αναρτήσεις με 300mm διαδρομής που ακούνε σε 2-3 κλικ και ένα μοτέρ 55 αλόγων, που ζυγίζει 175κιλά ΓΕΜΑΤΟ με 28 λίτρα καύσιμο! Εκτός αυτών έχει ένα φέρινγκ που προσφέρει μια υποτυπώδη (για μένα αρκετή) προστασία στο ταξίδι και μια βάση πάνω από τα όργανα για οποιαδήποτε έξτρα συσκευή, μια κανονική σέλα που σου επιτρέπει να γράψεις χλμ και ένα ανθεκτικό υποπλαίσιο που επιτρέπει το φόρτωμα. Το έχω ξαναναφέρει ότι έχοντας κάνει τη διαδρομή και της δεύτερης μέρας του Adventure Borders το 2020, κούμπωσα πάνω τις μεταλλικές βαλίτσες και ταξίδεψα με 140 σταθερά στην εθνική από την Κόνιτσα μέχρι την Αθήνα... χωρίς να μου πέσουν τα σφραγίσματα.

Ναι, θα ήθελα ίσως την πιο ραφιναρισμένη λειτουργία μιας σύγχρονης μοτοσυκλέτας (η φιλολογία για τους απίστευτους κραδασμούς του 640 είναι υπερβολική, τουλάχιστον για το γκρι high flow μοτέρ) και ίσως τα πιο αραιά διαστήματα service (κάθε 5000χλμ λέει η ΚΤΜ αλλαγή λαδιών και ρύθμιση βαλβίδων, άσχετα αν εμείς τα αλλάζουμε στις 2500), όμως μπορώ να ζήσω και χωρίς αυτά καθώς μοτοσυκλέτα με τις προδιαγραφές και κυρίως τις ικανότητες του 640Adv δεν έχει βγει την τελευταία 20ετία!

Είπαμε... ο καθένας με τις επιλογές του!
Άρχοντας !!!!!!!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ενώ το dr650 είναι στημένο για μονοπάτι με πέτρα και ρίζα.

ρε σεις, για όνομα του Κθούλου κάπου, δεν έχετε τέρμα στην υπερβολή.
βασικά εννοεί οτι αφου ούτε με το ένα ουτε με το άλλο θα το κάνεις γιατι να μην έχεις κάτι σαν το Dr650 που έχεις και μια καλύτερη άνεση απο σέλα (υποθέτω) και είναι και δοκιμασμένο και δουλεμένο χρόνια και με την ροπή του 650. βεβαια δεν θα συμφωνησω και απολυτα καθώς το kove είναι μια συγχρονη δουλεμένη μοτοσυκλετα και σε πλαίσιο και αναρτήσεις και σίγουρα θα είναι πολύ καλύτερη χωμα
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
βασικά εννοεί οτι αφου ούτε με το ένα ουτε με το άλλο θα το κάνεις γιατι να μην έχεις κάτι σαν το Dr650 που έχεις και μια καλύτερη άνεση απο σέλα (υποθέτω) και είναι και δοκιμασμένο και δουλεμένο χρόνια και με την ροπή του 650.
Γιατί είναι 30 χρόνια πίσω σε τεχνολογια
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Γιατί είναι 30 χρόνια πίσω σε τεχνολογια
ναι το συμπλήρωσα στη απαντηση μου.. Κι εγώ απο τη στιγμή που μπαίνουν νέοι παίκτες όπως το 450 rally νομίζω πως πλέον έχουμε επιλογές και καλές πιστευω θα είναι.
 
Top Bottom