Συγκριτικό F800gs ADV-Africa 1000- 800XCx

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Για το Africa δεν μπορώ παρα να συμφωνήσω.. Δεν αξίζει 15 χιλιάρικα. Δηλαδή η Yamaha Που πουλάει το 3κύλινδρο TRACER με περισσότερα άλογα, USD εμπρός , ακτινικές δαγκάνες, αλουμινένιο πλαίσιο και ψαλίδι κλπ κλπ ΠΟΣΟ λιγότερο μηχανή είναι για να αξίζει 5 χιλιάρικα λιγότερο..?? Και πόσο λιγότερο αξιοπιστο απο τον ΄΄μύθο΄΄??

Κι εγώ μια λογική τιμή θα έβρισκα άντε τα 13.000€ με ABS. Και το είπα και στη δοκιμή που έκανα. Σε μηχναή των 15+ χιλιάδων € περιμένεις να σε εντυπωσιάσουν οι λεπτομέρειες, ας δει κάποιος τις τιμονόπλακες του Africa και να τις συγκρίνει με ένα CBF 600 ¨η με ένα XR 250, τα ίδια πράγματα έιναι!Κανένας ιδιαίτερος εντυπωσιασμός λοιπόν που να σου πέσουν τα δόντια.

Και επίσης στο ίδιο τσουβάλι βάζω την BMW. Σου πουλάει το F800GS και άμα το θες στην ΄΄φτηνή΄΄ έκδοση των 11 χιλιάδων φροντίζει να μην απενεργοποιείται ΟΥΤΕ το ABS Και φροντίζει να μην έχει ΚΑΝ πλήρη τον πίνακα των οργάνων. Να σε υποχρεώσει να φτάσεις 13 χιλιάρικα αν θες να είναι σωστή η μηχανή.

Και φυσικά εντάξει μιας και μιλάμε να πούμε και για τη Yamaha Που πουλάει το Tenere ¨ενα απλούστατο μονοκύλινδρο με ότι απλούστερο υπάρχει στο εμπόριο σε αναρτήσεις, φρένα, πλαίσιο, βαφές (τα άβαφα πλαστικά του μετά απο 4 χρόνια στο δρόμο σκορπίζουν απο πολυμερισμό). Και θέλει 8 χιλιάρικα με το ABS! Και μετά έρχεται και σου πουλάει το ΜΤ-07 5,5 χιλιάρικα!

Μας δουλεύουν λέμε!!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Η Κα Χονδα πουλαει σε πολυ ανταγωνιστικες τιμες σε Γαλλια και Βρεταννια σε σχεση με αλλα μοντελα (δεν εχω ψαξει αλλες Ευρωπαϊκες χωρες), σχεδον στην ιδια τιμη με τα Tiger 800XC και F800GS και πολυ πιο χαμηλα απο τα ευρωπαϊκα 1200αρια. Επισης σε μακροχρονη κατοχη, βαζοντας δηλ. μεσα και το κοστος χρησης, αυτη η διαφορα θα μεγαλωσει αισθητα (χωρια το peace of mind που θαχει ο ιδιοκτητης που το παει μακρια απο τον πολιτισμο). Οσο για το ποσο καλο ειναι, πολλοι που το πηγανε στο χωμα εχουνε πει οτι ειναι παρομοιο με τα 950/990, μιλαγα χθες με τον Θενο @thenos o katemis που το οδηγησε και αυτα λεγαμε. Τα ιδια εχει γραψει και ο γνωστης, σοβαρος και περιεκτικος στα σχολια του Αγης - Dr Big στο moto.gr, δηλ. οτι βουλωνει την τρυπα που αφησε το 990. Με την τιμη των 13000€ στη Γαλλια ή 13700€ στη Βρεταννια, ο συνειδητοποιημενος κατοχος που θελει σοβαρο ον-ΟΦΦ μηχανακι ..he gets a lot of motorbike for his money. Η δε κοστολογηση των 1000€ για το DCT σ'αυτες τις χωρες ειναι απολυτα λογικη, μιλαμε για αυτοματο κιβωτιο και διπλο συμπλεκτη με τα σχετικα ηλεκτρονικα και εξελιγμενο λογισμικο αλλαγων, δεν ειναι απλα ASC ή cruise control ή καποιο επιεπλεον mode του κινητηρα που ειναι παιχνιδακι να μπουν με ride-by-wire throttle (και παρ'ολα αυτα καποιοι ευρωπαιοι κατασκευαστες τα χρεωνουνε το βαρος τους σε χρυσο). Αυτα, γιατι φαινεται οτι εχουμε χασει τη μπαλα..

Οσο για το Tracer, φοβερη επιλογη συγκριτικα, θα το πατησει το CRF1000 στο χωμα! :D :laugh: Αλλα το προβλημα ειναι οτι κουναει στα πολλα στην ασφαλτο, οποτε ισως να μην το εξετασουν σοβαρα οι πιθανοι αγοραστες του CRF1000 :p
Πάντως αντικειμενικά ρε συ Γιώργη, πάρε το Tracer 5 ολόκληρα χιλιάρικα φτηνότερο απο το Africa και κάντο βίδες και πες μου πού υστερεί σε σχέση με το Africa σε τεχνικές προδιαγραφές.

Είναι πιο ακριβό το πηρουνι του Africa ¨η το αμορτισέρ? Είναι πιο φτηνό στην εκτέλεση το 3κύλινδρο ή φτηνότερο σε υλικά (γιατί η Yamaha είναι επίσης εξαιρετική σε αξιοπιστία), είναι φτηνότερες οι ακτινικές μπροστά? Είναι φτηνότερες οι ζάντες? Είναι φτηνότερο στην κατασκευή το εξολοκλήλου αλουμινένιο πλαίσιο και το ψαλίδι> Εϊναι φτηνότερα τα όργανα ή έχουν κάποιες ελλέψεις?

Δηλαδή πώς δικαιολογούνται κοστολογικά (άσχετα με τον προσανατολισμό τους) τα 5 χιλιάρικα?

Εγώ αυτό θέλω να καταλάβω.. Ποιά εξαρτήματα πάνω στο Africa είναι ακριβότερα σε εξέλιξη και κατασκευή?

Έτσι χάρην της κουβέντας και μόνο.
 
Reactions: STF

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
tc-drift έγραψε:
Δηλαδή πώς δικαιολογούνται κοστολογικά (άσχετα με τον προσανατολισμό τους) τα 5 χιλιάρικα?

Εγώ αυτό θέλω να καταλάβω.. Ποιά εξαρτήματα πάνω στο Africa είναι ακριβότερα σε εξέλιξη και κατασκευή?

Έτσι χάρην της κουβέντας και μόνο.
Ολα στην Ιστορια μιας εταιρειας,εχουν ενα αντικρυσμα.Απο βαρυ Ονομα μοντελου ως νικες σε αγωνες και...πρεστιζ.Φυσικα αυτο δεν το αφηνει καμμια εταιρεια να φευγει ετσι ανεκμεταλλευτο...Και τσιμπανε οι αγοραστες...ανεκαθεν και αεί...Το Ονομα Africa απο μονο του...εχει ενα βαρος...που το πληρωνει καποιος αν θελει να συνδεθει με αυτο...ασχετα με το αν το νεο μοντελο καταφερε να ειναι συνεχιστης...
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Ολα στην Ιστορια μιας εταιρειας,εχουν ενα αντικρυσμα.Απο βαρυ Ονομα μοντελου ως νικες σε αγωνες και...πρεστιζ.Φυσικα αυτο δεν το αφηνει καμμια εταιρεια να φευγει ετσι ανεκμεταλλευτο...Και τσιμπανε οι αγοραστες...ανεκαθεν και αεί...Το Ονομα Africa απο μονο του...εχει ενα βαρος...που το πληρωνει καποιος αν θελει να συνδεθει με αυτο...ασχετα με το αν το νεο μοντελο καταφερε να ειναι συνεχιστης...
Αν καποιος αγοραζει με κρητηριο το βαρυ ονομα μοντελου, και το πρεστιζ μονο ως ηληθιο μπορω να τον χαρακτηρισω Αλλα δυστυχως απο ηληθιους ουυυυυυ γεματος ειναι ο κοσμος
 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
Καλά να' μαστε, σε 5-7 χρόνια να τα λέμε πάλι εδώ.. και τότε θα έχει δείξει ο χρόνος αν υπάρχει διαφορά ουσιαστική στο +5,000 ή αν είναι φούμαρα κι ονόματα.
Θα έχουν περάσει 5 χρονάκια πάνω από το Tracer και την Africa και θα δούμε τα σημάδια που θα έχουν αφήσει πάνω τους.
Στην παρούσα φάση η Γιαμάχα στα "φτηνά" της μοντέλα (πχ ΜΤ07) δείχνει να κάνει μεγάλες εκπτώσεις στην ποιότητα (κάτι για σκουριές από τον πρώτο χρόνο ακούγονται..). Φαίνεται να παίρνει διαφορετική κατεύθυνση από τη μέχρι τώρα και να βγάζει πιο "φαστ φουντ" μοντέλα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Η Κα Χονδα πουλαει σε πολυ ανταγωνιστικες τιμες σε Γαλλια και Βρεταννια σε σχεση με αλλα μοντελα (δεν εχω ψαξει αλλες Ευρωπαϊκες χωρες), σχεδον στην ιδια τιμη με τα Tiger 800XC και F800GS και πολυ πιο χαμηλα απο τα ευρωπαϊκα 1200αρια. Επισης σε μακροχρονη κατοχη, βαζοντας δηλ. μεσα και το κοστος χρησης, αυτη η διαφορα θα μεγαλωσει αισθητα (χωρια το peace of mind που θαχει ο ιδιοκτητης που το παει μακρια απο τον πολιτισμο). Οσο για το ποσο καλο ειναι, πολλοι που το πηγανε στο χωμα εχουνε πει οτι ειναι παρομοιο με τα 950/990, μιλαγα χθες με τον Θενο @thenos o katemis που το οδηγησε και αυτα λεγαμε. Τα ιδια εχει γραψει και ο γνωστης, σοβαρος και περιεκτικος στα σχολια του Αγης - Dr Big στο moto.gr, δηλ. οτι βουλωνει την τρυπα που αφησε το 990. Με την τιμη των 13000€ στη Γαλλια ή 13700€ στη Βρεταννια, ο συνειδητοποιημενος κατοχος που θελει σοβαρο ον-ΟΦΦ μηχανακι ..he gets a lot of motorbike for his money. Η δε κοστολογηση των 1000€ για το DCT σ'αυτες τις χωρες ειναι απολυτα λογικη, μιλαμε για αυτοματο κιβωτιο και διπλο συμπλεκτη με τα σχετικα ηλεκτρονικα και εξελιγμενο λογισμικο αλλαγων, δεν ειναι απλα ASC ή cruise control ή καποιο επιεπλεον mode του κινητηρα που ειναι παιχνιδακι να μπουν με ride-by-wire throttle (και παρ'ολα αυτα καποιοι ευρωπαιοι κατασκευαστες τα χρεωνουνε το βαρος τους σε χρυσο). Αυτα, γιατι φαινεται οτι εχουμε χασει τη μπαλα..

Οσο για το Tracer, φοβερη επιλογη συγκριτικα, θα το πατησει το CRF1000 στο χωμα! :D :laugh: Αλλα το προβλημα ειναι οτι κουναει στα πολλα στην ασφαλτο, οποτε ισως να μην το εξετασουν σοβαρα οι πιθανοι αγοραστες του CRF1000 :p
Κοίτα Γιώργο μου, όταν γράφω είμαι πολύ προσεκτικός. Κρίνοντας από την απάντηση σου, θα σου πω πως δεν ήσουν εξίσου προσεκτικός στην ανάγνωση σου.

Σου απάνταγα με ένα κατεβατό το οποίο διόρθωσα, επαναδιατύπωσα ξανά και ξανά και ξανά...
Τελικά το διέγραψα... does not make sense.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Καλά να' μαστε, σε 5-7 χρόνια να τα λέμε πάλι εδώ.. και τότε θα έχει δείξει ο χρόνος αν υπάρχει διαφορά ουσιαστική στο +5,000 ή αν είναι φούμαρα κι ονόματα.
Θα έχουν περάσει 5 χρονάκια πάνω από το Tracer και την Africa και θα δούμε τα σημάδια που θα έχουν αφήσει πάνω τους.
Στην παρούσα φάση η Γιαμάχα στα "φτηνά" της μοντέλα (πχ ΜΤ07) δείχνει να κάνει μεγάλες εκπτώσεις στην ποιότητα (κάτι για σκουριές από τον πρώτο χρόνο ακούγονται..). Φαίνεται να παίρνει διαφορετική κατεύθυνση από τη μέχρι τώρα και να βγάζει πιο "φαστ φουντ" μοντέλα.
Στέφανε, μη κολλάτε στην αναφορά μου στο Tracer! Δεν υπάρχει κανενός είδους απευθείας σύγκριση. Μιλάμε για τεχνολογία, κόστος κατασκευής, κόστος κτήσης.
Και αν θες δεν έχει καμία σημασία αν σε 7 χρόνια θα υπάρχει το Africa ή το Tracer. Σε 7 χρόνια μπορεί να μην υπάρχω εγώ κι εγώ έμαθα να ζω για το σήμερα.
Θα σου απαντούσα και για αυτά που αναφέρεις για τα μοντέλα της Yamaha αλλά εδώ υπάρχει μια λάθος αντίληψη, το θέμα αφορά το Africa και όχι το VS με τα Yamaha.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αν καποιος αγοραζει με κρητηριο το βαρυ ονομα μοντελου, και το πρεστιζ μονο ως ηληθιο μπορω να τον χαρακτηρισω Αλλα δυστυχως απο ηληθιους ουυυυυυ γεματος ειναι ο κοσμος
Ρε φίλε... :hailbig:
 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
Το θέμα δεν αφορά μόνο το Άφρικα..συγκριτικό λέει πως είναι. Ε, αφού δεν έχει η Γιαμάχα κανα σοβαρό ον-οφφ στην κατηγορία, βάλαμε το Tracer.:p

Με είδες να λέω τίποτα για το F800 σχετικά με την αντοχή του στον χρόνο; Όχι γιατί το έχει αποδείξει εξ'άλλου. (Δεν μιλάω για βλάβες, μιλάω για ποιότητα κατασκευής και συναρμογής).
Το 800XcRFGtiμυ$*- έχει καιρό ακόμα να αποδείξει τι αξίζει.. δεν υπάρχουν και πολλά δείγματα για να δούμε και οι υπόλοιποι τι γίνετε.
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Αν καποιος αγοραζει με κρητηριο το βαρυ ονομα μοντελου, και το πρεστιζ μονο ως ηληθιο μπορω να τον χαρακτηρισω Αλλα δυστυχως απο ηληθιους ουυυυυυ γεματος ειναι ο κοσμος
Κωστη,δεν μου αρεσει να χαρακτηριζω καποιον/ους ηλιθιο ακομα κι αν ειναι πασιφανες οτι κανει τα παντα για να δειχνει τετοιος.Δεν λεω οτι εχεις αδικο,ισως μια αλλη προσεγγιση μού ειναι πιο αποδεκτη...

Ειναι υπαρκτο στην Ελλαδα αλλά και ευρυτερα ανα τον Κοσμο,οτι το Ονομα μιας εταιρειας,ακομα και το Ονομα-Θρυλος ενος μοντελου μιας εταιρειας πχ.Τenere,λειτουργουν απο μονα τους ως κριτηριο αγορας μιας μοτοσυκλετας.Οχι παντα μιας ικανης και αξιολογης μοτοσυκλετας,σαφεστατα,ειδικα σημερα.Δεν μπορω ομως,αφοριζοντας τους "ηλιθιους¨ αγοραστες να παραβλεψουμε οτι δεν ισχυει.

Να συμπληρωσω επισης,αυτο που ελεγα και πιο πανω.Καθε εταιρεια,μεσα απο την εμπλοκη της σε αγωνες(δαπανα χρηματα πολλα γι'αυτην την εμπλοκη),προσδοκει και προσδοκει,Νικες σε Παγκοσμιο επιπεδο ωστε φθανοντας στο βαθρο των Νικητων να ανεβει στα ματια του Κοσμου.Νικητης σημερα καλυτερος απο τον αλλο ετσι δεν ειναι;Αρα ενα μοντελο πχ.ΚΤΜ εχει ευρυτερη και ευκολοτερη αποδοχη απο εναν πιθανο αγοραστη,οταν στο Dakar εχει κανει σαρωτικες Νικες...δεν κρινω αν ειναι σωστη η επιλογη με μοναδικο αυτο το κριτηριο,αλλά παλι ισχυει,χρονια τωρα.Σκεφτομαι οτι αν δεν προσδοκουσε κατι απο τους αγωνες μια εταιρεια,πιθανον να εκανε επενδυση χρηματων προσωπικου και τεχνογνωσιας αλλου...

Βλεπουμε ακομα και σημερα στην Ελλαδα,οτι μοτοσυκλετες ευκολα αναγνωρισιμες απο τους οδηγους,γνώστες ή πιο αδαεις,οπως πχ.μια μεταχειρισμενη Africa,κρατανε τιμες αδικαιολογητα ψηλες ως μεταχειρισμενες ενω δεν θα επρεπε αν κριναμε μονο απο το ποσο ικανη ή τεχνολογικα προηγμενη μοτοσυκλετα ειναι αντικειμενικα.Κι ομως...οι τιμες ειναι σταθερα υψηλες και αγοραστες πεφτουν σαν τα κοτσυφια...κι αυτο δε λεει κατι σχετικα με οτι συζηταμε;...

Για να μην πουμε ποσες μοτοσυκλετες με το σηματακι της BMW στα καπακια της,ελκυουν κοσμο ως "Unstoppable All over the World" ή ποσα μεγαλα On Off αγορασμενα να ταξιδεψουν μεγαλες αποστασεις βαρυφορτωμενα και δυστυχως περνανε την ζωη τους παρκαρισμενες στα στενα ορια μιας τσιμεντουπολης...Ηλιθιοι αγοραστες;Ισως και να μην ειναι μονο ετσι...επηρεασμενοι σιγουρα...
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Αν καποιος αγοραζει με κρητηριο το βαρυ ονομα μοντελου, και το πρεστιζ μονο ως ηληθιο μπορω να τον χαρακτηρισω Αλλα δυστυχως απο ηληθιους ουυυυυυ γεματος ειναι ο κοσμος
Ρε φίλε... :hailbig:
Ναι...καλά...προσκύνα τον εσύ...αλλά να ξέρεις ότι ,ανάμεσα στους "ηλίθιους" τοποθετεί κι εσένα :p ,με την "απάτη" (κατά konkost το Tenere) που πήγες κ πήρες. :D

...
Για να μην πουμε ποσες μοτοσυκλετες με το σηματακι της BMW στα καπακια της,ελκυουν κοσμο ως "Unstoppable All over the World" ή ποσα μεγαλα On Off αγορασμενα να ταξιδεψουν μεγαλες αποστασεις βαρυφορτωμενα και δυστυχως περνανε την ζωη τους παρκαρισμενες στα στενα ορια μιας τσιμεντουπολης...Ηλιθιοι αγοραστες;Ισως και να μην ειναι μονο ετσι...επηρεασμενοι σιγουρα...
Υπάρχει μια εκδοχή ,η οποία ,αν και είναι ΑΚΡΩΣ μοτοσυκλετιστική ,δεν λαμβάνεται υπ'όψιν απο πολλούς ,κ δεν μπορώ να καταλάβω το Γιατί;
Ποια είναι αυτή η εκδοχή;
Παίρνω ΑΥΤΗΝ ,γιατί ΑΥΤΗΝ γουστάρω.
Για τους x,ψ,z δικούς μου λόγους ,υπαρκτούς ή ανύπαρκτους ,πρακτικούς ή ψυχολογικούς.
Aνεξάρτητα με το ΠΩΣ-ΠΟΥ-κ'-ΠΟΣΟ θα καταφέρω να την χρησιμοποιήσω.
Απλά κ μόνον ,επειδή αυΤΗΝ γουστάρω!!!
ΤΕΛΟΣ.

Για μοτοσυκλέτες μιλάμε ,όχι για μουλτιμίξερ ,ούτε για αλλυσοπρίονα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Ναι...καλά...προσκύνα τον εσύ...αλλά να ξέρεις ότι ,ανάμεσα στους "ηλίθιους" τοποθετεί κι εσένα :p ,με την "απάτη" (κατά konkost το Tenere) που πήγες κ πήρες. :D


Υπάρχει μια εκδοχή ,η οποία ,αν και είναι ΑΚΡΩΣ μοτοσυκλετιστική ,δεν λαμβάνεται υπ'όψιν απο πολλούς ,κ δεν μπορώ να καταλάβω το Γιατί;
Ποια είναι αυτή η εκδοχή;
Παίρνω ΑΥΤΗΝ ,γιατί ΑΥΤΗΝ γουστάρω.
Για τους x,ψ,z δικούς μου λόγους ,υπαρκτούς ή ανύπαρκτους ,πρακτικούς ή ψυχολογικούς.
Aνεξάρτητα με το ΠΩΣ-ΠΟΥ-κ'-ΠΟΣΟ θα καταφέρω να την χρησιμοποιήσω.
Απλά κ μόνον ,επειδή αυΤΗΝ γουστάρω!!!
ΤΕΛΟΣ.

Για μοτοσυκλέτες μιλάμε ,όχι για μουλτιμίξερ ,ούτε για αλλυσοπρίονα.
Φανταζομαι οτι δεν προσεξες οτι
μιλησα για αγοραστες που το κριτηριο τους ειναι μονο το βαρυ ονομα του μοντελου, και το πρεστιζ
Ακομα αυτοι οι ιδιοι μπορει να αγοραζουν ακομα και πλυντηριο με αυτα σαν κυριο κριτηριο
 

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
ρε παιδια δεν χρειαζεται να χρησιμοποιει ο αλλος στο επακρο τις δυνατοτητες της μηχανης του... ο αλλος κ@υλωνει κτμ και δεν παταει χωμα... ποιο αλλο εχει τοσο αποτομα γκαζια στην ασφαλτο? μπορει να τον καλυπτει εκει.. αλλος μπορει να γουσταρει 1200gsa.. γιατι το ενα ταξιδι που κανει τον χρονο θελει να το κανει ανετα... δεν χρειαζεται να γυρισει τον κοσμο... αλλος εχει πολλα λεφτα και το παιρνει γιατι ειναι ακριβο και ας πηγαινει μονο καφετερια.. με τοσα λεφτα παπι θα επαιρνε? μαλακια ειναι..
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Φανταζομαι οτι δεν προσεξες οτι
μιλησα για αγοραστες που το κριτηριο τους ειναι μονο το βαρυ ονομα του μοντελου, και το πρεστιζ
Ακομα αυτοι οι ιδιοι μπορει να αγοραζουν ακομα και πλυντηριο με αυτα σαν κυριο κριτηριο
Ενα αντιστοιχο παραδειγμα με αυτο που λες Κωστη, ισχυει σε καποια αυτοκινητα
Βeatle, fiat 5oo, mini........παει ο κοσμος και τα χρυσοπληρωνει, λογω ρετρο ονοματος και μονο.
Ειναι κανονες αγορας
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Φανταζομαι οτι δεν προσεξες οτι
μιλησα για αγοραστες που το κριτηριο τους ειναι μονο το βαρυ ονομα του μοντελου, και το πρεστιζ
Ακομα αυτοι οι ιδιοι μπορει να αγοραζουν ακομα και πλυντηριο με αυτα σαν κυριο κριτηριο
Φιλαράκι μου καλό ,όπως κ να'χει ,εγώ σε ξέρω ,κ σ'αγαπάω.:friendship:(φιλικά κι απο απόσταση μην παίρνεις θάρρητα):p

Οσο για την διευκρίνηση που κάνεις ,ακόμα κι αν αυτοί είναι οι μόνοι λόγοι επιλογής κάποιων ,για να αγοράσουν οτιδήποτε ,και πάλι δεν βλέπω κάτι αρνητικό ,ή κάτι τέλος πάντων που να με αφορά ή να δικαιούμαι να το σχολιάσω αρνητικά.
ΚαΤεΜέ ,απο την στιγμή που τα λ7 που δίνουν ΔΕΝ είναι κλεμένα ,και τα έχουν ,κ μπορούν να τα ξοδέψουν ,κέφι τους κ καπέλο τους ,κ καλά κάνουν και αγοράζουν αυτό που γουστάρουν ,για όποιους λόγους.

Με την ίδια λογική ,φαντάσου ποσο "ηλίθιοι" πρέπει να λογιστούν κάποιοι ,οι οποίοι ξοδεύουν μιά περιουσία για να ανακατασκευάσουν μια παλιά-συλεκτική μοτοσυκλέτα ,την οποία ως επι τω πλείστω ,θα την κοιτούν μόνον ,και ουχί θα την χρησιμοποιούν.
Συγνώμη ,αλλα΄θα μου επιτρέψεις να διαφωνώ.
Η Ζωή είναι πολύ μικρή ,και ότι δίνει χαρά σε κάποιον και μπορει να το αποκτήσει ,δεν το θεωρώ επιλήψιμο.
Ακόμα κι αν δεν κατανοώ την επιλογή του ,μπορώ να χαρώ με την χαρά του.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Πάντως αντικειμενικά ρε συ Γιώργη, πάρε το Tracer 5 ολόκληρα χιλιάρικα φτηνότερο απο το Africa και κάντο βίδες και πες μου πού υστερεί σε σχέση με το Africa σε τεχνικές προδιαγραφές.

Είναι πιο ακριβό το πηρουνι του Africa ¨η το αμορτισέρ? Είναι πιο φτηνό στην εκτέλεση το 3κύλινδρο ή φτηνότερο σε υλικά (γιατί η Yamaha είναι επίσης εξαιρετική σε αξιοπιστία), είναι φτηνότερες οι ακτινικές μπροστά? Είναι φτηνότερες οι ζάντες? Είναι φτηνότερο στην κατασκευή το εξολοκλήλου αλουμινένιο πλαίσιο και το ψαλίδι> Εϊναι φτηνότερα τα όργανα ή έχουν κάποιες ελλέψεις?

Δηλαδή πώς δικαιολογούνται κοστολογικά (άσχετα με τον προσανατολισμό τους) τα 5 χιλιάρικα?

Εγώ αυτό θέλω να καταλάβω.. Ποιά εξαρτήματα πάνω στο Africa είναι ακριβότερα σε εξέλιξη και κατασκευή?

Έτσι χάρην της κουβέντας και μόνο.
Βαγγελη, δε βλεπω τι σχεση εχει το Tracer με το Africa εκτος απο το οτι ειναι και τα δυο σχετικα καινουργια τζαπανεζικα μηχανακια. Με ενδιαφερει η τιμη του Αφρικα σε σχεση με μηχανακια που προσφερουν ενα παρομοιο πακετο, και τα μονα που βλεπω εγω ειναι το F800GS και λιγοτερο το Tiger800XCx, λεω λιγοτερο λογω πιο στρηταδικου κινητηρα και στησιματος (θεσης οδηγησης) - τα εχω οδηγησει και τα τρια. Και παλι βεβαια στην Ελλαδα φανταζομαι το Africa ειναι υπερτιμημενο σε σχεση μ'αυτα αλλα σε Γαλλια/Βρεταννια εχει πολυ ανταγωνιστικη τιμη απεναντι τους, ουσιαστικα την ιδια. Και καποιος που θα ενδιαφερθει για καποιο απ'αυτα τα τρια δεν θα σκεφτει ποτε το Tracer το οποιο παιζει σε τελειως αλλη κατηγορια ("sport touring").

Τωρα σε σχεση με το κοστος κατασκευης των εξαρτηματων των δυο μη συγκρισημωνAfrica και Tracer, δεν εχω ιδεα αλλα και μονο το γεγονος οτι ο κινητηρας του Africa σχεδιαστηκε ειδικα γι'αυτο ενω ο τρικυλινδρος της Yamaha μπαινει σε ενα σωρο μηχανακια επιτυγχανοντας πιο γρηγορη αποσβεση κανει νομιζω καποια διαφορα. Αλλα η ουσια ειναι οτι η κοστολογηση εχει να κανει με την κατηγορια και στην ιδια κατηγορια τιμης παιζουν τα 800αρια adventure στην Ευρωπη. Λογω της ανταγωνιστικης του τιμης και του γεγονοτος οτι προσφερει ενα πακετο που δεν υπαρχει ευκολα και το οποιο ψαχνανε πολλοι για χρονια αν κρινουμε απο φορουμ σε Ευρωπη και Αμερικη, δηλ. ενα 990 a la Japan, πιο ανετο με μειωμενη συντηρηση και πολυ μικροτερη καταναλωση, εναι σιγουρο οτι θα πουλησει. Δυστυχως η Ελλαδα ειναι ειδικη περιπτωση σε σχεση και με το εισοδημα πιθανων κατοχων και και την τιμολογιακη πολιτικη του αντιπροσωπου.


EDIT: Και επειδη ειμαστε για τα καλα εκτος θεματος καθως το θεμα εδω ειναι η συκριση των τριων αυτων μηχανακιων, με βαση τις τιμες Ευρωπης και εχοντας οδηγησει και τα τρια, το Africa ειναι σαφως καλυτερο και θα ητανε η επιλογη μου. Ειναι τουλαχιστο οσο χωματινο και το F800GS αλλα εχει σαφως πιο πιπερατο/ροπατο κινητηρα, καλυτερη προστασια και φαινεται πιο στιβαρο στις ψηλες ταχυτητες στην ασφαλτο. Σε σχεση με το 800XC ειναι πολυ πιο χωματινο και χαμηλοβαρο/μανιτζεβελο, δε βγαζει ζεστη στην πολη σαν το Triumph και στο μονο σημειο που υστερει ειναι στη λυσσα του τρικυλινδρου ψηλα. Αλλα η ροπη στις χαμηλομεσαιες το αντισταθμιζει αυτο και με το παραπανω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Φιλαράκι μου καλό ,όπως κ να'χει ,εγώ σε ξέρω ,κ σ'αγαπάω.:friendship:(φιλικά κι απο απόσταση μην παίρνεις θάρρητα):p

Οσο για την διευκρίνηση που κάνεις ,ακόμα κι αν αυτοί είναι οι μόνοι λόγοι επιλογής κάποιων ,για να αγοράσουν οτιδήποτε ,και πάλι δεν βλέπω κάτι αρνητικό ,ή κάτι τέλος πάντων που να με αφορά ή να δικαιούμαι να το σχολιάσω αρνητικά.
ΚαΤεΜέ ,απο την στιγμή που τα λ7 που δίνουν ΔΕΝ είναι κλεμένα ,και τα έχουν ,κ μπορούν να τα ξοδέψουν ,κέφι τους κ καπέλο τους ,κ καλά κάνουν και αγοράζουν αυτό που γουστάρουν ,για όποιους λόγους.

Με την ίδια λογική ,φαντάσου ποσο "ηλίθιοι" πρέπει να λογιστούν κάποιοι ,οι οποίοι ξοδεύουν μιά περιουσία για να ανακατασκευάσουν μια παλιά-συλεκτική μοτοσυκλέτα ,την οποία ως επι τω πλείστω ,θα την κοιτούν μόνον ,και ουχί θα την χρησιμοποιούν.
Συγνώμη ,αλλα΄θα μου επιτρέψεις να διαφωνώ.
Η Ζωή είναι πολύ μικρή ,και ότι δίνει χαρά σε κάποιον και μπορει να το αποκτήσει ,δεν το θεωρώ επιλήψιμο.
Ακόμα κι αν δεν κατανοώ την επιλογή του ,μπορώ να χαρώ με την χαρά του.
ετσι ακριβως ειναι τα πραγματα,γιατι καποιος να ειναι ηλιθιος που αγοραζει αυτο που γουσταρει και ας ειναι ακριβοτερο η κατωτερο του φτηνοτερου?
αυτο γουσταρει,αυτο παιρνει,στην ζωη δεν πρεπει ολα να τα ζυγιζουμε και να τα αγοραζουμε βασει μονο λογικης.
εγω πχ εχω αγορασει πλυντηριο miele διοτι πριν απο αυτο ειχα παρει 2 φορες φτηνα και δεν φτουρισαν
αν απο την αρχη ειχα αγορασει το ακριβο miele θα μου ειχε βγει πολυ πιο φτηνο απο τα φτηνα που αγορασα
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ναι...καλά...προσκύνα τον εσύ...αλλά να ξέρεις ότι ,ανάμεσα στους "ηλίθιους" τοποθετεί κι εσένα :p ,με την "απάτη" (κατά konkost το Tenere) που πήγες κ πήρες. :D
Δηλαδή εννοείς πως είμαι κι εγώ ένας από αυτούς που αγοράζουν μηχανή λογω ονόματος και πρεστίζ.

Νομίζω πως ο κονκώστης δε το πιστεύει αυτό. Άσε που έχει ομολογήσει πολλάκις πως αν είχε βγει το Tenere όταν πήρε το Transalp θα είχε πάρει αυτό. Και ξέρεις... δεν είναι ο μόνος Transalpας που το έχει πει! ΚρυφοTenereδες θα βρεις πολλούς, από το άχτι τους για το Tenere έχουν κάνει τόσες κακεντρεχείς "δηλώσεις" που δεν τολμούν στα forum να ομολογήσουν το πόθο τους!

:D :p


Στάλθηκε από το τηλέφωνο που βρίσκεται στο BAR του JOE
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Βαγγελη, δε βλεπω τι σχεση εχει το Tracer με το Africa εκτος απο το οτι ειναι και τα δυο σχετικα καινουργια τζαπανεζικα μηχανακια. Με ενδιαφερει η τιμη του Αφρικα σε σχεση με μηχανακια που προσφερουν ενα παρομοιο πακετο, και τα μονα που βλεπω εγω ειναι το F800GS και λιγοτερο το Tiger800XCx, λεω λιγοτερο λογω πιο στρηταδικου κινητηρα και στησιματος (θεσης οδηγησης) - τα εχω οδηγησει και τα τρια. Και παλι βεβαια στην Ελλαδα φανταζομαι το Africa ειναι υπερτιμημενο σε σχεση μ'αυτα αλλα σε Γαλλια/Βρεταννια εχει πολυ ανταγωνιστικη τιμη απεναντι τους, ουσιαστικα την ιδια. Και καποιος που θα ενδιαφερθει για καποιο απ'αυτα τα τρια δεν θα σκεφτει ποτε το Tracer το οποιο παιζει σε τελειως αλλη κατηγορια ("sport touring").

Τωρα σε σχεση με το κοστος κατασκευης των εξαρτηματων των δυο μη συγκρισημωνAfrica και Tracer, δεν εχω ιδεα αλλα και μονο το γεγονος οτι ο κινητηρας του Africa σχεδιαστηκε ειδικα γι'αυτο ενω ο τρικυλινδρος της Yamaha μπαινει σε ενα σωρο μηχανακια επιτυγχανοντας πιο γρηγορη αποσβεση κανει νομιζω καποια διαφορα. Αλλα η ουσια ειναι οτι η κοστολογηση εχει να κανει με την κατηγορια και στην ιδια κατηγορια τιμης παιζουν τα 800αρια adventure στην Ευρωπη. Λογω της ανταγωνιστικης του τιμης και του γεγονοτος οτι προσφερει ενα πακετο που δεν υπαρχει ευκολα και το οποιο ψαχνανε πολλοι για χρονια αν κρινουμε απο φορουμ σε Ευρωπη και Αμερικη, δηλ. ενα 990 a la Japan, πιο ανετο με μειωμενη συντηρηση και πολυ μικροτερη καταναλωση, εναι σιγουρο οτι θα πουλησει. Δυστυχως η Ελλαδα ειναι ειδικη περιπτωση σε σχεση και με το εισοδημα πιθανων κατοχων και και την τιμολογιακη πολιτικη του αντιπροσωπου.


EDIT: Και επειδη ειμαστε για τα καλα εκτος θεματος καθως το θεμα εδω ειναι η συκριση των τριων αυτων μηχανακιων, με βαση τις τιμες Ευρωπης και εχοντας οδηγησει και τα τρια, το Africa ειναι σαφως καλυτερο και θα ητανε η επιλογη μου. Ειναι τουλαχιστο οσο χωματινο και το F800GS αλλα εχει σαφως πιο πιπερατο/ροπατο κινητηρα, καλυτερη προστασια και φαινεται πιο στιβαρο στις ψηλες ταχυτητες στην ασφαλτο. Σε σχεση με το 800XC ειναι πολυ πιο χωματινο και χαμηλοβαρο/μανιτζεβελο, δε βγαζει ζεστη στην πολη σαν το Triumph και στο μονο σημειο που υστερει ειναι στη λυσσα του τρικυλινδρου ψηλα. Αλλα η ροπη στις χαμηλομεσαιες το αντισταθμιζει αυτο και με το παραπανω.
και εδω ετσι ακριβως ειναι τα πραγματα...
το αφρικα εχει στην ευρωπη,οσο εχουν τα f800gs & xcx800 ,σ αυτην την τιμη το αφρικα ειναι μονοδρομος και καλυτερο απο τον ανταγωνισμο του.
μην κοιτατε στην μπανανια ποσο πουλιεται (ελλαδα)
 

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
πωλουνται ματακια για τενερε... και για σουπερ τενερε αμα λαχει!! :friend:
 
Top Bottom