Συγκριτικό F800gs ADV-Africa 1000- 800XCx

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Σίγουρα είναι δελεαστικό σαν πακέτο/τιμή και η Triumph είναι μια εταιρεία που μου αρέσει (αν και δεν εόχα ποτέ). Όμως Βαγγέλη όπως ξέρεις το μονοκύλινδρο με το ξεκόλλημα που κάνει πολλές φορές σώνει καταστάσεις, οπότε άντε οκ οι δυο κύλινδροι, οι 3 όμως;

Στάλθηκε από το τηλέφωνο που βρίσκεται στο BAR του JOE
Πέραν της αξιοπιστίας που το φυσάω και δεν κρυώνει...., από άποψη απόδοσης γενικώς (συμπεριλαμβανομένης της απόκρισης στο γκάζι και της λειτουργίας από ποοοολύ χαμηλά) τα 3κύλινδρα της Triumph δεν έχουν αντίπαλο παίδες!!!! Από τις 1000 σαλ έως τις 12000 είναι απίστευτα!!!!!
Το θέμα 800XC x και χώμα έχει να κάνει μόνο με το βαρος. Σ αυτό δεν έχω άποψη.
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
''Mεσα στο φορουμ'' και σημερα θα αγοραζα εικονικα ενα Triumph.
Με το σκεπτικο οτι εδω δεν θα χρειαστει ποτε να το δωσω για ανταλλαγη.
Στο ταμειο με πραγματικα λεφτα θα περιμενα την απαντηση της BMW το φθινοπωρο για να διαλεξω αναμεσα σε αυτην και το CRF ...τον Μαρτιο.
 

ΗΛΙΑΣ

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
XLV 1000, XRV 650, HUSKY WR 250
Γμτ μου ...... ανοίγετε κάτι θέματα.... ταράζουν τη ψυχική μας ηρεμία !!!

Τεσπα. ....Πασχάλη. ...πότε έκανα τεστ το 800 gs ???
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Γμτ μου ...... ανοίγετε κάτι θέματα.... ταράζουν τη ψυχική μας ηρεμία !!!

Τεσπα. ....Πασχάλη. ...πότε έκανα τεστ το 800 gs ???
Το 2008... και μην μου πεις οτι θυμασαι πως ηταν!!
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
''Mεσα στο φορουμ'' και σημερα θα αγοραζα εικονικα ενα Triumph.
Με το σκεπτικο οτι εδω δεν θα χρειαστει ποτε να το δωσω για ανταλλαγη.
Στο ταμειο με πραγματικα λεφτα θα περιμενα την απαντηση της BMW το φθινοπωρο για να διαλεξω αναμεσα σε αυτην και το CRF ...τον Μαρτιο.
Εσύ μΕ φαίνεται ότι κάνεις σοβαρές προγραμματικές δηλώσεις...!
 

Dr Evil

Μέλος
Περιοχή
Μαρουσι
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
Bmw 650 dakar
Εγώ πάλι με την εμπειρία από Tiger 1050, μακριάαααα:eek::eek::eek::eek::eek:
Απλα καμμια σχεση ....διαβαστε το λιγο τι προσφερει και τον εξοπλισμο του και θα δειτε οτι αξιζει σε σχεση με αυτα που προσφερει πολλα παραπανω λεφτα. Κραταω λιγο μικρο καλαθι μεχρι να ακουσω καποιον να μας πει καποια γνωμη, μιας και οι γνωμες των περιοδικων δεν με ενδιαφερουν τοσο , παρα μονο ως προς την τεχνικη ενημερωση του μηχανακιου...η οποια στην συγκεκριμενη περιπτωση ειναι εξαιρετικα ενδιαφερουσα...δεν σημαινει οτι τα υπολοιπα δυο λεω μακρυα αλλα τα θεωρω υπερεκτιμημενα στην συναρτηση κοστους -με αυτα που προσφερουν και αυτα που μπορουν να κανουν.
Αποψη μου φυσικα.
 

ΜΟΥΡΙΚΗΣ

Μέλος
Περιοχή
ΚΡΑΝΙΔΙ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ. ΚΑΙ ΦΩΚΙΑΝΟ ΑΡΚΑΔΙΑΣ.
Όνομα
Γιώργος Μουρίκης.
Μοτό
ΚΤΜ 640 Adventure R (07)
YAMAHA YZF 600R (97) Thundercat
[quo"paschalis, post: 111446, member: 7"]Και εξαντλητικες δοκιμες...:yew:

[/quote]
Και εδώ test !!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
βλέπεις αυτό το βίντεο κ ξαφνικά η επιλογή περιορίζεται στο triumph:yew:

Το βιντεάκι αυτό ενδιαφέρον, δηλαδή τι ενδιαφέρον... πόρωση!
Στο 12.25 μου θύμισε PouroDuro καταστάσεις χε,χε, χε.
Πάντως μια χαρά μου φάνηκε τελικά και ο τρικύλινδρος! Πρέπει να αναθεωρήσω αρκετά πράγματα μου φαίνεται!

Να περιμένετε σίγουρη απάντηση και από Yamaha πλευρά... μέχρι το Φθινόπωρο!

Στάλθηκε από το τηλέφωνο που βρίσκεται στο BAR του JOE
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
Ανετα θα μπορουσε να ειναι μαζι τους και το ΚΤΜ 1190 οπου η απλη εκδοση στοιχιζει μονο 600 ευρω πανω απο το αφρικα(15.600) και η adventure R 16.600..
Δεν χρειαζεται να πω κατι για τα θετικα του,(αρνητικα δεν εχει :p )..νομιζω αν μπορει καποιος να διαθεσει αυτα τα 1500ε παραπανω αξιζει για να παρει το βασιλια της κατηγοριας :p
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
σε αυτα τα χρηματα,πλεον,παιζει να εφερνα ενα τετοιο και να τελειωναμε με το θεμα ADVbike...μια και καλη...για οσο μπορω να ανεβαινω βουνα.και μετα θα το εβαζα στο γκαραζ για τον επομενο στο σπιτι...;)

 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Το 800XC ειναι φανταστικο μηχανακι αλλα εχει σαφως λιγοτερο off προσανατολισμο απο τα F800GS και CRF1000 λογω κινητηρα και θεσης οδηγησης. Ειναι επισης πιο ψηλοβαρο σε σχεση μ'αυτα τα δυο. Αντιγραφω το τι εγραφα σε αλλο φορουμ μετα απο δευτερο εκτεταμενο test-ride που ειχα κανει τον Σεπτεμβρη του 2014.

Εκανα χθες ακομη ενα τεστ του 800XC, αυτη τη φορα δικαβαλος και για μιαμιση ωρα. Εχω γραψει παλιοτερα τις εντυπωσεις μου σ'αυτο το θεμα και παραμενουν οι ιδιες, το μηχανακι ειναι ικανοτατο, εχει φοβερο fun factor, εχει αποδειξει την σξιοπιστια του και εχει πουλησει αρκετα σε Βρεταννια και ΗΠΑ. Με βαση τη χρηση που κανω εγω, αν ητανε ναχω ΕΝΑ ΜΟΝΟ μηχανακι θα ητανε πιθανα η επιλογη μου. Οπως εγραφα και πριν 3 χρονια, εχει ενα μεγαλο μερος απο το fun factor του ΚΤΜ990 αλλα ειναι σαφως πιο πολιτισμενο, ανετο και πολυχρηστικο.

Επειδη τα καλα του σημεια εχουνε γραφει εδω αλλα και σε πολλα τεστ που εχουν γινει απο τοτε, ας επικεντρωθω σε καποιο μειονεκτηματα που διαπιστωσα στο χθεσινο τεστ που περιελαβε μεγαλη πολη (Λονδινο) με πολυ μποτιλιαρισμα λογω Σαββατου, λιγο αυτοκινητοδρομο, στριφτερους επαρχιακους και λιγο χωματακι με αρκετες ανωμαλιες. Λοιπον, τα μειονεκτηματα που παρατηρησα ειναι τα εξης:

  • Αρχικα, δεν εχει αρκετη ροπη στις χαμηλες στροφες για χρηση στο χωμα, κατι που "φαινεται" λογω της πολυ μακριας 1ης (και το οποιο εγινε περισοτερο φανερο οντας δικαβαλος). Αυτο νομιζω οτι διορθωνεται με 1 δοντι μικροτερο γραναζι μπροστα πριν απο σοβαρες χωματαδες και ειναι κατι που κανουν αρκετοι απ'οτι εχω διαβασει σε αμερικανικα φορουμ. Αλλα φυσικα υπαρχει το θεμα του βαλε/βγαλε. Το να το αφησει κανεις μονιμα πανω δεν παιζει καθως η 6η ειναι ηδη κοντουτσικη.
  • Η θεση οδηγησης ειναι αρκετα ασφαλτινη για τα γουστα μου σε on-off μηχανακι, τοποθετωντας τον αναβατη λιγο σκυφτο και με τα χερια σχετικα τεντωμενα. Θελει αμεσως αποστατες τιμονιου που εγω θα τους αφηνα μονιμα πανω ακομη και για την ασφαλτο - και επισης γυρισμα του τιμονιου λιγο προς τον οδηγο. Δεν ειμαι ομως σιγουρος αν γινεται παρομοια με τη θεση πιο χωματινων on-off.
  • Η σελα του ειναι σχετικα μαλακη και νομιζω οτι δεν θα εχει τη ανεση αλλων σελλων για μεγαλες αποστασεις. Αρχικα φαινεται πολυ ανετη αλλα μετα απο μιαμιση ωρα πανω της ειχε ψιλοκαθησει και δεν ητανε πια τοσο ανετη. Απο την αλλη, ειναι πολυ καλυτερη αυτη του F800GS που ειναι ενας κυριος ανταγωνιστης. Επισης εχει χωριστη και μεγαλη σελα για την συνεπιβατηδα η οποια εκανε σχετικα θετικα σχολια.
  • Τα γονατα της συνεπιβατηδας ειναι σχετικα διπλωμενα, ανεφερε οτι αισθανθηκε απο αυτη την αποψη "οπως στο VFR και οχι οπως στο Transalp" - με το τελευταιο πηγαμε/φυγαμε στο/απο το τεστ. Τα γονατα του οδηγου απο την αλλη τοποθετουνται σε πολυ φυσικη γωνια.
  • Οταν μπλεκεται κανεις σε πολυ σφιχτο μποτιλιαρισμα μεσα στην πολη, ο κινητηρας με το βεντιλατερ βγαζει πολλη ζεστη που ερχεται στα ποδια των επιβατων. Απο την αλλη, μολις κινηθει κανεις εστω και λιγο, η θερμοκρασια πεφτει πολυ γρηγορα.
Αυτα, σε σχεση με το F800GS εχει καλυτερη προστασια, ανεση σελας, ασφαλτινη συμπεριφορα, καλυτερα φρενα και κινητηρα που ξυριζει και εξιταρει ψηλα με πολλη δυναμη για οποιον δεν λυπαται ..to twist the wrist
Το F800GS απο την αλλη εχει σαφως πιο χωματινο στησιμο με μεγαλυτερη ροπη χαμηλα και μεγαλυτερη αποσταση απο το εδαφος. Παντως το 800XC εχει τελειως αλλες δυνατοτες σε μεγαλες ταχυτητες, τοσο που οι παραχωρησεις δεν ειναι πολλες σε σχεση με τα 1000αρια/1200αρια αν εξαιρεσει κανεις την ροπη χαμηλα.


Εχοντας παντως οδηγησει τωρα το CRF1000, θα το προτιμουσα απο το Tiger XC καθως εχει παρομοια δυναμη (εστω και χωρις τη λυσσα του Tiger ψηλα), πολυ περισοτερη ροπη χαμηλα / στις μεσαιες και σαφως πιο χωματινο στησιμο.

Ερχομενος τωρα στο F800GS, δεν μου αρεσει εμφανισιακα (σε αντιθεση με το 1200GS), δεν μου αρεσει η προστασια του, η ελλειψη μοχλικου, το υψος σελας και ο σχετικα "αχρωμος" κινητηρας του.
 
Τελευταία επεξεργασία:

ΗΛΙΑΣ

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
XLV 1000, XRV 650, HUSKY WR 250
[quo"paschalis, post: 111446, member: 7"]Και εξαντλητικες δοκιμες...:yew:

Και εδώ test !![/quote]
.....απο τα πολλά test μπερδεύτηκε και στο τέλος του 'μεινε .....η μεγάλη χύτρα !!!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Απλα καμμια σχεση ....διαβαστε το λιγο τι προσφερει και τον εξοπλισμο του και θα δειτε οτι αξιζει σε σχεση με αυτα που προσφερει πολλα παραπανω λεφτα. Κραταω λιγο μικρο καλαθι μεχρι να ακουσω καποιον να μας πει καποια γνωμη, μιας και οι γνωμες των περιοδικων δεν με ενδιαφερουν τοσο , παρα μονο ως προς την τεχνικη ενημερωση του μηχανακιου...η οποια στην συγκεκριμενη περιπτωση ειναι εξαιρετικα ενδιαφερουσα...δεν σημαινει οτι τα υπολοιπα δυο λεω μακρυα αλλα τα θεωρω υπερεκτιμημενα στην συναρτηση κοστους -με αυτα που προσφερουν και αυτα που μπορουν να κανουν.
Αποψη μου φυσικα.
Βαγγέλη το "μακρυάααα" αναφερόταν στην αξιοπιστία. Στα άλλα που λες περί κόστους/αξίας κλπ, συμφωνώ.
Απλώς είχα το 1050 και "καθάρισε" 3 κυλινροπίστονα στις 73500 χλμ (+ 500 έχει τώρα το GS μου κι ακόμα δεν έχει στρώσει που λένε...) γι αυτό ποτε ξανά Triumph από μένα. Υποκειμενικό σαφέστατα, αλλά έτσι είναι για μένα.
 

ΗΛΙΑΣ

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
XLV 1000, XRV 650, HUSKY WR 250
Το ξέρω Γιώργο....γι αυτό και ανέφερα το 990 που έχει και 21" τροχό !!
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
σε αυτα τα χρηματα,πλεον,παιζει να εφερνα ενα τετοιο και να τελειωναμε με το θεμα ADVbike...μια και καλη...για οσο μπορω να ανεβαινω βουνα.και μετα θα το εβαζα στο γκαραζ για τον επομενο στο σπιτι...;)

Ρε Κώστα, δεν χτυπάς ένα 640 adv με 1500-2000 ευρώπουλα και άσε τον επόμενο να πάρει τα φρέσκα του τότε...
 

Dr Evil

Μέλος
Περιοχή
Μαρουσι
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
Bmw 650 dakar
Βαγγέλη το "μακρυάααα" αναφερόταν στην αξιοπιστία. Στα άλλα που λες περί κόστους/αξίας κλπ, συμφωνώ.
Απλώς είχα το 1050 και "καθάρισε" 3 κυλινροπίστονα στις 73500 χλμ (+ 500 έχει τώρα το GS μου κι ακόμα δεν έχει στρώσει που λένε...) γι αυτό ποτε ξανά Triumph από μένα. Υποκειμενικό σαφέστατα, αλλά έτσι είναι για μένα.
Ναι το καταλαβα οτι κατι ειχες στο μυαλο σου οταν το ειπες..και το καμμια σχεση ειχε να κανει με τον κινητηρα οτι ειναι διαφορετικος.εγω αςμπουμε ειχα το 675 και του ειχα πιει το αιμα 9 χρονια με αγωνιστικους ρυθμους και χαμπαρι δεν ειχε παρει..τελικα ειναι να μην σου κατσει? Δεν ξερω τι να πω.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ναι το καταλαβα οτι κατι ειχες στο μυαλο σου οταν το ειπες..και το καμμια σχεση ειχε να κανει με τον κινητηρα οτι ειναι διαφορετικος.εγω αςμπουμε ειχα το 675 και του ειχα πιει το αιμα 9 χρονια με αγωνιστικους ρυθμους και χαμπαρι δεν ειχε παρει..τελικα ειναι να μην σου κατσει? Δεν ξερω τι να πω.
Το μη σου κάτσει ισχύει. Νόμος!
Περαν αυτού όμως, μόνο τα Tiger 1050 είχαν θέμα. Ούτε τα 675, ούτα τα Speed triple 1050 παρουσίασαν τέτοια θέματα.
 
Top Bottom