Συγκριτικό F800gs ADV-Africa 1000- 800XCx

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Ρε Κώστα, δεν χτυπάς ένα 640 adv με 1500-2000 ευρώπουλα και άσε τον επόμενο να πάρει τα φρέσκα του τότε...
Mπαααα....υποθετικο το σεναριο Χρηστο."ΑΝ" ειχαμε τα φραγκα σε εκεινη την περιπτωση αντι να παρω ενα απο αυτα του συγκριτικου θα προτιμουσα αυτο το rally 690...αλλιως μενω 800αρης και δεν εχω θεμα...
 

savvas74

Μέλος
Όνομα
Savvas
Μοτό
Triumph 800xc
Υπάρχει ένας που τοχει στήσει για χώμα.ο.πλέον κατάλληλος να μιλήσει για αυτό.Ο Σαββας.Οι puroduroi τον έχουν δει σε 2_3 βόλτες.θα τον ενημερωσω να δει το ποστ και να γράψει.παντως εγώ που τον έχω δει και δεν το φοβάται να το βάλει στο χώμα το tiger μια χαρά πάει η μοτοσυκλέτα τις πουροεντουραδες!ειδικά όταν το είδα να ανεβαίνει μια χαράδρα στον Πάρνωνα άλλαξα γνώμη γιαυτό το μηχανάκι γιατί κιεγω δεν το είχα σε εκτίμηση για χώμα.:ok:
Φιλοι
Υπάρχει ένας που τοχει στήσει για χώμα.ο.πλέον κατάλληλος να μιλήσει για αυτό.Ο Σαββας.Οι puroduroi τον έχουν δει σε 2_3 βόλτες.θα τον ενημερωσω να δει το ποστ και να γράψει.παντως εγώ που τον έχω δει και δεν το φοβάται να το βάλει στο χώμα το tiger μια χαρά πάει η μοτοσυκλέτα τις πουροεντουραδες!ειδικά όταν το είδα να ανεβαίνει μια χαράδρα στον Πάρνωνα άλλαξα γνώμη γιαυτό το μηχανάκι γιατί κιεγω δεν το είχα σε εκτίμηση για χώμα.:ok:
Φίλοι μου έχω ένα Tiger800xc του 11το οποίο είναι διαφορετικό μηχανάκι από το xcx. Πάντως ξεκίνησα εντουρο με αυτό και δεν φοβήσε καθολου το βάρος του. Πήγα σε διάφορες διαδρομές με χώμα πετρες και λάσπες χωρίς κανένα πρόβλημα. Έκανα τρεις βελτίωσης μόνο ,αποστάτες στο τιμόνι, σήκωμα μπροστινού φτερού και ποιο σκληρά λάδια στο μπροστινό. Το μόνο θέμα για μένα ήταν η εκκίνηση οπότε έπαιζα με το συμπλέκτη λίγο παραπάνω, πιστεύω λόγο απειρίας. Πάντως ακόμα και με δευτέρα έφευγε κανονικά. Δεν έχω εμπειρία από άλλο μεγάλο on off αλλά πιστεύω το μηχανάκι είναι πολύ καλό σε όλα τα επίπεδα , εμφανιση, δύναμη, ταξίδι ,αγορα.Πιστεύω ότι το καινούργιο tiger είναι τρομερό μηχανάκι τα συνδυάζει όλα .
 
Τελευταία επεξεργασία:

vkats

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
Triumph Tiger 800
Αν κρίνουμε με το value for money σαφέστατα κυριαρχεί το Triumph, μετά το BMW και μετά η Africa. Αλλά βλέπεις, το ένα έχει προπέλλα και το άλλο θρυλικό όνομα...
Για καβαλήστε ένα τρικύλινδρο 800άρι να δείτε πώς πάει. Απίστευτη ροπή από χαμηλά και εκτόξευση μετά τις 6,000 στροφές. Προχθές στο φανάρι ξεχάστηκα και ξεκίνησα με 3η... Χαμπάρι δεν πήρε το τιγράκι
Θα μου πεις γιατί πήρες το απλό και όχι το XC? Επειδή ντεν πάω χώμα καρντιά μου...
Οσο για ποιότητα κατασκευής και παλιές ασθένειες των 1050, ξεχάστε τα αυτά. Το μόνο πρόβλημα που έβγαλαν ήταν με τη μίζα που λύθηκε με μια ανάκληση και από τότε ούτε κιχ δεν έχει ακουστεί από τα 800άρια Tiger.
Και αισθητικά (στα δικά μου τα μάτια φυσικά) είναι πιο όμορφο το Tiger. Εχει κάτι διαφορετικό στο design του. Και η F800 έχει το δικό της χαρακτήρα. Η Africa όμως μου φαίνεται σαν κλασική τζαπανιά. Χωρίς τίποτα ιδιαίτερο στη σχεδίαση, ένα συμπαθητικό μηχανάκι αλλά δεν κάνεις wow όταν το πρωτοβλέπεις. Και από χαρακτήρα - αν εξαιρέσεις το DCT που το κάνει και πανάκριβο - τίποτα το ιδιαίτερο.
Οσον αφορά την F800 τη δοκίμασα συγκριτικά με το Tiger πριν το αγοράσω και μου φάνηκε σαν καναπές με ρόδες στο δρόμο ενώ το Tiger ήταν σπίρτο.
Αυτά και ξέρετε τί λένε... Οι απόψεις είναι σαν τις κ@λ@τρυπίδες!!! Ολοι έχουν από μία... Ετσι κι εγώ...
 
Τελευταία επεξεργασία:

la veloce

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
theoharis
Μοτό
Multistrada 1200s
Πριν πάρω το Multi, τον Ιανουάριο του '15, για ενάμιση χρόνο με είχαν βαρεθεί στα τεστ ride. Το μυαλό μου τα έπαιξε!!!
Κάθε βράδυ ονειρωξεις και φαντασιώσεις, κάθε μότο ξεχωριστή και με το γούστο της, μα όλες υπέροχες.!!!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Αν κρίνουμε με το value for money σαφέστατα κυριαρχεί το Triumph, μετά το BMW και μετά η Africa. Αλλά βλέπεις, το ένα έχει προπέλλα και το άλλο θρυλικό όνομα...
Για καβαλήστε ένα τρικύλινδρο 800άρι να δείτε πώς πάει. Απίστευτη ροπή από χαμηλά και εκτόξευση μετά τις 6,000 στροφές. Προχθές στο φανάρι ξεχάστηκα και ξεκίνησα με 3η... Χαμπάρι δεν πήρε το τιγράκι
Θα μου πεις γιατί πήρες το απλό και όχι το XC? Επειδή ντεν πάω χώμα καρντιά μου...
Οσο για ποιότητα κατασκευής και παλιές ασθένειες των 1050, ξεχάστε τα αυτά. Το μόνο πρόβλημα που έβγαλαν ήταν με τη μίζα που λύθηκε με μια ανάκληση και από τότε ούτε κιχ δεν έχει ακουστεί από τα 800άρια Tiger.
Και αισθητικά (στα δικά μου τα μάτια φυσικά) είναι πιο όμορφο το Tiger. Εχει κάτι διαφορετικό στο design του. Και η F800 έχει το δικό της χαρακτήρα. Η Africa όμως μου φαίνεται σαν κλασική τζαπανιά. Χωρίς τίποτα ιδιαίτερο στη σχεδίαση, ένα συμπαθητικό μηχανάκι αλλά δεν κάνεις wow όταν το πρωτοβλέπεις. Και από χαρακτήρα - αν εξαιρέσεις το DCT που το κάνει και πανάκριβο - τίποτα το ιδιαίτερο.
Οσον αφορά την F800 τη δοκίμασα συγκριτικά με το Tiger πριν το αγοράσω και μου φάνηκε σαν καναπές με ρόδες στο δρόμο ενώ το Tiger ήταν σπίρτο.
Αυτά και ξέρετε τί λένε... Οι απόψεις είναι σαν τις κ@λ@τρυπίδες!!! Ολοι έχουν από μία... Ετσι κι εγώ...

Αν πράγματι δε σπάει το 800, τότε είναι πύραυλος άνευ ανταγωνισμού στα κυβικά του, δεδομένο.
Κι άμα δεν πας χώμα, πράγματι έχεις κορυφαίο ασφάλτινο εργαλείο. Πριν σπάσει το 1050 μου, είχα παραγγείλει το 800XC , τα πρώτα-πρώτα που ήρθαν στην Ελλάδα το 2011. Είχα κάνει και βόλτες -δοκιμές κλπ, καταπληκτικό. Μέχρι να έρθει το νέο μου 800αρι, έσπασε το 1050 που ήταν για ανταλλαγή κι άρχισαν κάτι "παραμιλητά" στην Triumph ....
Κι έτσι ήρθε το GS χωρίς πολλά-πολλά ;)
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Το 990 δεν το ανέφερα γιατί δεν βγαίνει πλεον και ας είναι ο βασιλιάς!

Με το 1050 δεν βλεπω πως η ΚΤΜ στοχευει χώμα με χυτές ζάντες 19'

Όσο για το 1190R λόγω χρημάτων, ιπποδύναμης δεν μπορεί να συγκριθεί με αυτά τα 3 που λέμε εδώ και βρίσκονται στη μέση κατηγορία. Το Africa οριακά παίzει εκεί νομίζω
 
Τελευταία επεξεργασία:

stamktm

Περιηγητής
Περιοχή
Παράκοιλα / Λέσβος - Αθήνα
Όνομα
Σταμάτης
Μοτό
ktm 950 adv
Το 990 δεν το ανέφερα γιατί δεν βγαίνει πλεον και ας είναι ο βασιλιάς!

Με το 1050 δεν βλεπω πως η ΚΤΜ στοχευει χώμα με χυτές ζάντες 19'

Όσο για το 1190R λόγω χρημάτων, ιπποδύναμης δεν μπορεί να συγκριθεί με αυτά τα 3 που λέμε εδώ και βρίσκονται στη μέση κατηγορία. Το Africa οριακά παίzει εκεί νομίζω
Tα 15000 είναι πολλα για το Africa.Οποιος εχει τοσα να δωσει και δεν βαλει αλλα 1500 να παρει το 1190r θα κανει μεγαλη μαμακία.Αν το ειχαν στα 13000-13500 ναι θα εγραφε ιστορια,αλλα με 15000.......ειδομεν!
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Tα 15000 είναι πολλα για το Africa.Οποιος εχει τοσα να δωσει και δεν βαλει αλλα 1500 να παρει το 1190r θα κανει μεγαλη μαμακία.Αν το ειχαν στα 13000-13500 ναι θα εγραφε ιστορια,αλλα με 15000.......ειδομεν!
Συμφωνώ, ο βαμμενος "Hondaκιας" θα το πάρει όπως κι ο βαμμενος Bmwδακιας θα πάρει bmw κι ας κάνει 20χιλ, το θέμα είναι παραπέρα... θα δούμε πως θα κινηθεί...
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Tα 15000 είναι πολλα για το Africa.Οποιος εχει τοσα να δωσει και δεν βαλει αλλα 1500 να παρει το 1190r θα κανει μεγαλη μαμακία.Αν το ειχαν στα 13000-13500 ναι θα εγραφε ιστορια,αλλα με 15000.......ειδομεν!
H αλήθεια είναι πως το 1190R φαίνεται πολύ πολύ περισσότερο μηχανή απο το Africa σε όλους τους τομείς. Μόνο τα 50+ άλογα να βάλεις δηλαδή φτάνουν! Και πολύ πιο εντυπωσιακή εδώ που τα λέμε και με τα WP και την γνώση της ΚΤΜ στο χώμα.

Και έχοντας καβαλήσει το Africa μπορω να πω πως δεν σε ΄΄συγκλονίζει΄΄ κιόλας να πεις θα τα χώσω να το πάρω και ας κάνει όσο θέλει..

Απο μένα οπότε συμφωνώ, αν έχεις φτάσει στα 15 χιλιάρικα και με το δεδομένο πως θές σίγουρα άλλα 2 για να κάνεις το Africa όπως πρέπει πας στο 1190R.

Για μένα η Africa έπρεπε να παίζει σίγουρα 1000€ παρακάτω και να είχε κάποια πράγματα παραπάνω στον εξοπλισμό της.
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Συμφωνω σε ολα βαγγελη.Σωστη και εμπεριστατωμενη αποψη. :)
Ο μονος μου προβληματισμος,με ευκαιρια τού ποστ σου,ειναι πόσα αλογα(δυναμη...) ΠΡΕΠΕΙ να εχει μια μοτοσυκλετα που θελουμε να βαζουμε με αξιωσεις στο χωμα...Ποση δυναμη σε ονομαστικη ισχυ και πως πρεπει να απλωνεται στην πραξη...Μηπως χανεται η ουσια και πιανουνε τον εντυπωσιασμο ανευ πρακτικης εφαρμογης...Χανεται η μπαλα τελευταια χρονια με ιπποδυναμεις 100+ αλογων τα οποια φυσικα και δεν θα βγουν ποτέ στο χωμα,τουλαχιστο απο την συντριπτικη πλειοψηφια των αγοραστων...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Συμφωνω σε ολα βαγγελη.Σωστη και εμπεριστατωμενη αποψη. :)
Ο μονος μου προβληματισμος,με ευκαιρια τού ποστ σου,ειναι πόσα αλογα(δυναμη...) ΠΡΕΠΕΙ να εχει μια μοτοσυκλετα που θελουμε να βαζουμε με αξιωσεις στο χωμα...Ποση δυναμη σε ονομαστικη ισχυ και πως πρεπει να απλωνεται στην πραξη...Μηπως χανεται η ουσια και πιανουνε τον εντυπωσιασμο ανευ πρακτικης εφαρμογης...Χανεται η μπαλα τελευταια χρονια με ιπποδυναμεις 100+ αλογων τα οποια φυσικα και δεν θα βγουν ποτέ στο χωμα,τουλαχιστο απο την συντριπτικη πλειοψηφια των αγοραστων...
Τα παραπάνω άλογα. ...προφανως τα χρειάζεσαι στα ασφαλτινα ταξίδια.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Συμφωνω σε ολα βαγγελη.Σωστη και εμπεριστατωμενη αποψη. :)
Ο μονος μου προβληματισμος,με ευκαιρια τού ποστ σου,ειναι πόσα αλογα(δυναμη...) ΠΡΕΠΕΙ να εχει μια μοτοσυκλετα που θελουμε να βαζουμε με αξιωσεις στο χωμα...Ποση δυναμη σε ονομαστικη ισχυ και πως πρεπει να απλωνεται στην πραξη...Μηπως χανεται η ουσια και πιανουνε τον εντυπωσιασμο ανευ πρακτικης εφαρμογης...Χανεται η μπαλα τελευταια χρονια με ιπποδυναμεις 100+ αλογων τα οποια φυσικα και δεν θα βγουν ποτέ στο χωμα,τουλαχιστο απο την συντριπτικη πλειοψηφια των αγοραστων...
Κοίτα στο χώμα σε ένα ελαφρύ εντουράκι 40-50 άλογα σου μακραίνουν τα χέρια, και 25 όμως καλά έιναι. Και σε μεγαλύτερη μηχανή μέχρι 80 άλογα είσαι αρχηγός.

Όμως αν με ρωτάς αν προτιμούσα να έχω 95 άλογα ή 150 νομίζω η απάντηση είναι προφανής..:wacky:

Ας μην μου χρειαστούν ποτε στο χώμα, θα γλεντάω με τη ψυχη μου παντού αλλού!
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Για μένα η Africa έπρεπε να παίζει σίγουρα 1000€ παρακάτω και να είχε κάποια πράγματα παραπάνω στον εξοπλισμό της.
Νομιζω οτι μετα απο καποιο χρονο ο σαραβαλακης θα ριξει την τιμη κανενα 1000αρικο €, τοχει κανει στο παρελθον και με αλλα μοντελα. Τωρα θα ητανε καλο να ειχε και κεντρικο σταντ σ'αυτη την τιμη..
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Βασικά ,το μόνο που χρειαζόταν για να γίνει best seller ΚΑΙ στην Ελλάδα (γιατί όξω θα γίνει) ,
είναι ,ο Ελληνας ,να είχε κανονικό κ φυσιολογικά εξελισσόμενο εισόδημα ,απο το 2009 κ δώθε.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Βασικά ,το μόνο που χρειαζόταν για να γίνει best seller ΚΑΙ στην Ελλάδα (γιατί όξω θα γίνει) ,
είναι ,ο Ελληνας ,να είχε κανονικό κ φυσιολογικά εξελισσόμενο εισόδημα ,απο το 2009 κ δώθε.
Και αυτό Κώστα μου θα σήμαινε πως μπορεί ο κάθε αντιπρόσωπος να πουλάει ακρίβοτερα στην Ελλάδα;
Δηλαδή η αισχροκέρδεια με έναν καλό μισθό και σταθερή εργασία είναι αποδεκτή;
Είναι χρόνια τώρα και κοινό μυστικό πως η Honda σε άλλα χέρια στην Ελλάδα θα είχε άλλες πωλήσεις.
(ακόμη και τις καλές εποχές).

Στάλθηκε από το τηλέφωνο που βρίσκεται στο BAR του JOE
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το Africa με full εξοπλισμό είναι μηχανή των 12000€ θες να προσθέσεις άλλα 500€ για το DCT, άντε 12500€ (και πολλά είναι). Αυτή έπρεπε να είναι η παγκόσμια τιμή της, εκεί είναι το πραγματικό status της.
Κυκλοφορούν πολλές μηχανές στην ίδια κατηγορία κυβισμού με ψηφιακά καλούδια, traction control κ.τ.λ. που βρίσκονται στις 10000€.
Εγώ δεν διάβασα ούτε ένα μήνυμα υπέρμετρου ενθουσιασμού από αυτούς που το δοκιμάσανε. Με το "ταρατατζούμ" των τελευταίων 4 ετών ε, περιμένεις και κάτι εξαιρετικό/ανάλογο.
Αν δεν είναι εξαιρετικό, διαφορετικό, σπουδαίο, μοναδικό, δεν μπορείς Κα Honda να το πουλάς ούτε 15000€, ούτε 14000€.
Τι είναι λοιπόν το Africa; Ένα καλό on/off (τελεία & παύλα), με μια όχι και τόσο καλή τιμή (τελεία & παύλα).
Δεν έχω την ψευδαίσθηση οτι δεν θα πουλήσει, θα πουλήσει, απλά το 90% αυτών που θα το πάρουν θα μπορούσαν να έχουν πάρει το Tracer.... και να γλυτώσουν κι ένα ταληράκι!
Όταν βλέπώ τη τιμή του μου θυμίζει αυτό που βλέπω στις αγγελίες: "μόνο για γνώστες"...

Στάλθηκε από το τηλέφωνο που βρίσκεται στο BAR του JOE
 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Το Africa με full εξοπλισμό είναι μηχανή των 12000€ θες να προσθέσεις άλλα 500€ για το DCT, άντε 12500€ (και πολλά είναι). Αυτή έπρεπε να είναι η παγκόσμια τιμή της, εκεί είναι το πραγματικό status της.
Κυκλοφορούν πολλές μηχανές στην ίδια κατηγορία κυβισμού με ψηφιακά καλούδια, traction control κ.τ.λ. που βρίσκονται στις 10000€.
Εγώ δεν διάβασα ούτε ένα μήνυμα υπέρμετρου ενθουσιασμού από αυτούς που το δοκιμάσανε. Με το "ταρατατζούμ" των τελευταίων 4 ετών ε, περιμένεις και κάτι εξαιρετικό/ανάλογο.
Αν δεν είναι εξαιρετικό, διαφορετικό, σπουδαίο, μοναδικό, δεν μπορείς κα Honda να το πουλάς ούτε 15000€, ούτε 14000€.
Τι είναι λοιπόν το Africa; Ένα καλό on/off (τελεία & παύλα), με μια όχι και τόσο καλή τιμή (τελεία & παύλα).
Δεν έχω την ψευδαίσθηση οτι δεν θα πουλήσει, θα πουλήσει, απλά το 90% αυτών που θα το πάρουν θα μπορούσαν να έχουν πάρει το Tracer.... και να γλυτώσουν κι ένα ταληράκι!
Όταν βλέπώ τη τιμή του μου θυμίζει αυτό που βλέπω στις αγγελίες: "μόνο για γνώστες"...

Στάλθηκε από το τηλέφωνο που βρίσκεται στο BAR του JOE
+1200!!!
Προ ημερών έγραψα για την πολιτική Honda & BMW σχετικά με την υπερτίμηση των προϊόντων τους. Όπως γράφεις κι εσύ , έχουμε ένα υπερτιμημένο προϊόν που όμως θα πουλήσει! Ασφαλώς, διότι ο άνθρωπος ό,τι ακριβο-πληρώσει (πάνω από όσο πραγματικά αξίζει) , το εκτιμάει πιο πολύ :cool:
 

Postman

Head of Neuroscience, Psychology & Medicine
Περιοχή
Alpha Centauri
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Africa Twin 1100
Απλα δεν υπάρχει έλεγχος και μια τιμή για όλες τις χώρες, Ευρώπη τουλάχιστον, honda στην Ελλάδα θα βρεις ίδιο μοντέλο με 1000€ διάφορα, για ψάξε κανένα Ευρωπαϊκό (KTM πχ), τα ιδια λεφτα παντού, ανταλλακτικα είτε φερεις από Ιταλία, Γερμανία , Γαλλια, κουμάντο κάνει ο Αυστριακος!
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Το Africa με full εξοπλισμό είναι μηχανή των 12000€ θες να προσθέσεις άλλα 500€ για το DCT, άντε 12500€ (και πολλά είναι). Αυτή έπρεπε να είναι η παγκόσμια τιμή της, εκεί είναι το πραγματικό status της.
Κυκλοφορούν πολλές μηχανές στην ίδια κατηγορία κυβισμού με ψηφιακά καλούδια, traction control κ.τ.λ. που βρίσκονται στις 10000€.
Εγώ δεν διάβασα ούτε ένα μήνυμα υπέρμετρου ενθουσιασμού από αυτούς που το δοκιμάσανε. Με το "ταρατατζούμ" των τελευταίων 4 ετών ε, περιμένεις και κάτι εξαιρετικό/ανάλογο.
Αν δεν είναι εξαιρετικό, διαφορετικό, σπουδαίο, μοναδικό, δεν μπορείς Κα Honda να το πουλάς ούτε 15000€, ούτε 14000€.
Τι είναι λοιπόν το Africa; Ένα καλό on/off (τελεία & παύλα), με μια όχι και τόσο καλή τιμή (τελεία & παύλα).
Δεν έχω την ψευδαίσθηση οτι δεν θα πουλήσει, θα πουλήσει, απλά το 90% αυτών που θα το πάρουν θα μπορούσαν να έχουν πάρει το Tracer.... και να γλυτώσουν κι ένα ταληράκι!
Όταν βλέπώ τη τιμή του μου θυμίζει αυτό που βλέπω στις αγγελίες: "μόνο για γνώστες"...
Η Κα Χονδα πουλαει σε πολυ ανταγωνιστικες τιμες σε Γαλλια και Βρεταννια σε σχεση με αλλα μοντελα (δεν εχω ψαξει αλλες Ευρωπαϊκες χωρες), σχεδον στην ιδια τιμη με τα Tiger 800XC και F800GS και πολυ πιο χαμηλα απο τα ευρωπαϊκα 1200αρια. Επισης σε μακροχρονη κατοχη, βαζοντας δηλ. μεσα και το κοστος χρησης, αυτη η διαφορα θα μεγαλωσει αισθητα (χωρια το peace of mind που θαχει ο ιδιοκτητης που το παει μακρια απο τον πολιτισμο). Οσο για το ποσο καλο ειναι, πολλοι που το πηγανε στο χωμα εχουνε πει οτι ειναι παρομοιο με τα 950/990, μιλαγα χθες με τον Θενο @thenos o katemis που το οδηγησε και αυτα λεγαμε. Τα ιδια εχει γραψει και ο γνωστης, σοβαρος και περιεκτικος στα σχολια του Αγης - Dr Big στο moto.gr, δηλ. οτι βουλωνει την τρυπα που αφησε το 990. Με την τιμη των 13000€ στη Γαλλια ή 13700€ στη Βρεταννια, ο συνειδητοποιημενος κατοχος που θελει σοβαρο ον-ΟΦΦ μηχανακι ..he gets a lot of motorbike for his money. Η δε κοστολογηση των 1000€ για το DCT σ'αυτες τις χωρες ειναι απολυτα λογικη, μιλαμε για αυτοματο κιβωτιο και διπλο συμπλεκτη με τα σχετικα ηλεκτρονικα και εξελιγμενο λογισμικο αλλαγων, δεν ειναι απλα ASC ή cruise control ή καποιο επιεπλεον mode του κινητηρα που ειναι παιχνιδακι να μπουν με ride-by-wire throttle (και παρ'ολα αυτα καποιοι ευρωπαιοι κατασκευαστες τα χρεωνουνε το βαρος τους σε χρυσο). Αυτα, γιατι φαινεται οτι εχουμε χασει τη μπαλα..

Οσο για το Tracer, φοβερη επιλογη συγκριτικα, θα το πατησει το CRF1000 στο χωμα! :D :laugh: Αλλα το προβλημα ειναι οτι κουναει στα πολλα στην ασφαλτο, οποτε ισως να μην το εξετασουν σοβαρα οι πιθανοι αγοραστες του CRF1000 :p
 
Top Bottom