Συγκριτικό F800gs ADV-Africa 1000- 800XCx

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Με την έλευση του νέου AFRICA η κατηγορία ΄΄πραγματικό on-OFF΄΄ φαίνεται πως παίρνει φωτιά..!

Η αγάπη για χωμάτινο ταξίδι καλά κρατάει και κάποιοι μπορούν να διαθέσουν κάποια χρήματα παραπάνω για να πάνε σε πιο καλές και ακριβές κατασκευές..

Αυτή τη στιγμή αν έχεις λοιπόν μέχρι και 15.000€ έχεις 3 επιλογές να πάρεις ένα χωμάτινο Tourer υψηλής ποιότητας και απόδοσης που θα κάνεις μακρυνά ταξίδια και θα πατήσεις δύσκολα εδάφη. Μπορεί να γίνει εδώ μια συζήτηση να δούμε τελικά ποιό προτιμάμε!!

BMW F800GS ADVENTURE



Η γνωστή μας F800GS στην Πολύ όμορφη έκδοση ADVENTURE με όλα τα πακέτα εξοπλισμού με ESA, ABS, Comfort και κάγκελα, ζελατίνα, προβολάκια βγαίνει περίπου 14.500€

HONDA CRF 1000 AFRICA



Το πολυαναμενόμενο AFRICA στην έκδοση με ABS και χειροκίνητο κιβώτιο στα 15.000€ περίπου με ελλείψεις όμως σε εξοπλισμό σε σχέση με το F800GS

TRIUMPH 800XCx



Η ΄΄ακριβή΄΄
έκδοση του 800XC με αναρτήσεις WP, ποδιά κινητήρα, κάγκελα, χούφτες, διπλό στάντ, ηλεκτρονικό πακέτο, γενικά πλήρης!

Και σε απόδοση ο 3κύλινδρος 95 άλογα, όσα περίπου και το Africa..

Σε τιμή κάτι λιγότερο απο 13.000€, δηλαδή 2.000€ κάτω απο τα άλλα 2..

Για πείτε λοιπόν γνώμες..

Πλήρως εξοπλισμένο και Adventure και BMW??

Πλήρως εξοπλισμένο και φτηνότερο triumph??

ή το καινούργιο, πανέμορφο και ικανό αλλά με ελλείψεις στον εξοπλισμό σε αυτή τη τιμή Honda??

Εγώ να πω την αλήθεια όπως τα βλέπω ειδικά το Triumph είναι πολύ δελεαστικό και στην πράξη τελικά δεν ξέρω πόσο καλύτερο μπορεί να είναι το Africa για να αξίζει 2000+ διαφορά και ακόμα κάμποσα για τον εξοπλισμό που του λείπει..

Και το BMW στην έκδοση ADVENTURE είναι πολύ όμορφο και πλήρες..

Δύσκολη επιλογή..
 
Τελευταία επεξεργασία:

R2D2

Μέλος
Περιοχή
Δράμα
Όνομα
Manolios
Μοτό
R 1200 GS '08
συγκρίνοντας τη σχεση ποιοτητας-αποδοσης-τιμής διαλέγω εύκολα το tiger, που προσωπικά το θεωρώ πανέμορφο! σημείωση βγαίνει αρκετά πλήρες και ακόμη φθηνότερο το tiger xc!
 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Εγώ Αφρικα...., φουλ έκδοση με DCT.
Εν αναμονή απάντησης της BMW στα 100cc ;)
 

Vamael

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα,Καρυά Βοιωτίας,Ορχομενός,Λιβαδειά
Όνομα
Μχάλης Βαμβακούσης
Μοτό
Suzuki Vstrom 650 Abs
Η λογική λέει Bmw, αφού με περισσότερο εξοπλισμό βγαίνει φθηνότερο. Το συναίσθημα λέει Africa γιατί είναι καινούριο και σε καλεί να το "εξερευνήσεις". Τα Triumph τα αφήνω εκτός σύγκρισης γιατί αν και καλά και ωραία μηχανάκια, προσωπικά δεν μου κάνουν το κλικ για να τα κοιτάξω.
Αν είχα τα 15 χιλιάρικα να φτάσω σε ένα τέτοιο μηχανάκι κάπως θα έβρισκα και άλλο 1 χιλιάρικο για να εξοπλίσω το Africa.

Αν και ασφάλτινος και δεν με νοιάζει το on-OFF, νομίζω θα πήγαινα στο νέο Africa καθαρά για την "περιπέτεια" του να μάθεις και να σε μάθει μία καινούρια μοτοσυκλέτα.
 

Dr Evil

Μέλος
Περιοχή
Μαρουσι
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
Bmw 650 dakar
συγκρίνοντας τη σχεση ποιοτητας-αποδοσης-τιμής διαλέγω εύκολα το tiger, που προσωπικά το θεωρώ πανέμορφο! σημείωσω βγαίνει αρκετά πλήρες και ακόμη φθηνότερο το tiger xc!
Σωστος συμφωνω εχοντας περασει αρκετα χρονια παρεα με triumph και ξεροντας την ποιοτητα ματασκευης και την αντοχη του κινητηρα συν τα καλα περιφερειακα... tiger
 

R2D2

Μέλος
Περιοχή
Δράμα
Όνομα
Manolios
Μοτό
R 1200 GS '08
Σωστος συμφωνω εχοντας περασει αρκετα χρονια παρεα με triumph και ξεροντας την ποιοτητα ματασκευης και την αντοχη του κινητηρα συν τα καλα περιφερειακα... tiger
για το 800αρι όσοι το χουν λένε οτι στρίβει φοβερα, και τον κινητήρα τον παραδεχονται ολοι στη σπιρταδα!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δε ξέρω, δε λέω πως δεν μου αρέσει εμφανισιακά το Tiger αλλά το τρικύλινδρο μοτέρ δε ξέρω πως μπορεί να ανταποκριθεί στο χώμα. Δεν έχω δει ποτέ Tiger στο χώμα, θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να έχουμε μια πραγματική -όχι θεωρητική- γνώμη επ' αυτού. Οπότε εδώ βάζω ένα ερωτηματικό.

Τώρα μου μένει το AT vs GS.. Νομίζω πως αν θέλω να είμαι απολύτως αντικριμενικός θα πρέπει να περιμένω λίγο καιρό για να αναδειχθούν τα θετικά του ΑΤ, οπως και να βγουν στη φόρα οι όποιες αδυναμίες. Σημαντικό είναι και πως "κάθεται" στο καθένα μια μηχανή. Είναι η στιγμή που βάζεις μπροστά και φεύγεις.

Δυστηχώς εκτός από ένα GS650 με τον 800άρι κινητήρα δεν έχω οδηγήσει κανένα άλλο GS, όμως ο ήχος του μοτέρ και η απόδοση του μου άρεσε αρκετά. Το βέβαιο είναι πως πριν αποφάσιζα θα τα καβαλούσα και τα δυο και θα προσπαθούσα να έχω τη δυνατότητα ενός test ride τουλάχιστον μισής ώρας.

Εμαφανισιακά σίγουρα με κερδίζει το BMW Adventure. Το Africa αν και καινούριο ακολουθεί παλιά σχεδιαστική φιλοσοφία με τις κάποιες λίγες σύγχρονες πινελιές (π.χ. LED φωτισμός αλλά μόνο στις 2 πλουσιότεες εκδόσεις, η απλή έκδοση ούτε αυτό δεν έχει).

Θεωρητικά, μάαααααλον θα έγερνα προς το BMW... σε 6 μήνες, 1 χρόνο ίσως έχει αλλάξει αυτό.

Στάλθηκε από το τηλέφωνο που βρίσκεται στο BAR του JOE
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πάντως το Triumph ειδικά σε αυτή την έκδοση με τις WP αναρτήσεις είναι εξαιρετικά δελεαστικό!

Και να θυμίσω τον ένα κύλινδρο παραπάνω και τον χαρακτήρα που έχουν τα 3κύλινδρα αυτά μοτέρ.

Κανένας που να πηγαίνει χώμα ρε παιδιά με 800XC υπάρχει? να μας πεί τι λέει στο χώμα το εργαλείο..
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πάντως το Triumph ειδικά σε αυτή την έκδοση με τις WP αναρτήσεις είναι εξαιρετικά δελεαστικό!

Και να θυμίσω τον ένα κύλινδρο παραπάνω και τον χαρακτήρα που έχουν τα 3κύλινδρα αυτά μοτέρ.

Κανένας που να πηγαίνει χώμα ρε παιδιά με 800XC υπάρχει? να μας πεί τι λέει στο χώμα το εργαλείο..
Σίγουρα είναι δελεαστικό σαν πακέτο/τιμή και η Triumph είναι μια εταιρεία που μου αρέσει (αν και δεν εόχα ποτέ). Όμως Βαγγέλη όπως ξέρεις το μονοκύλινδρο με το ξεκόλλημα που κάνει πολλές φορές σώνει καταστάσεις, οπότε άντε οκ οι δυο κύλινδροι, οι 3 όμως;

Στάλθηκε από το τηλέφωνο που βρίσκεται στο BAR του JOE
 

kostas

Μέλος
Περιοχή
Orestiáda, Evros, Greece
Όνομα
Κώστας
Μοτό
R1200GS ADV
Vespa lxv 50
Αν και δεν ειδα ακόμα το Africa απο κοντα, δύσκολο να με πείσει.

Ίσως να ειναι καλύτερο στο χώμα αλλα δεν θα δινα τόσα χρήματα για off χρηση.

Όποτε σαν πλήρες πακέτο μεικτής χρήσης - εξοπλισμού κλείνω στο 800.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Σίγουρα είναι δελεαστικό σαν πακέτο/τιμή και η Triumph είναι μια εταιρεία που μου αρέσει (αν και δεν εόχα ποτέ). Όμως Βαγγέλη όπως ξέρεις το μονοκύλινδρο με το ξεκόλλημα που κάνει πολλές φορές σώνει καταστάσεις, οπότε άντε οκ οι δυο κύλινδροι, οι 3 όμως;

Στάλθηκε από το τηλέφωνο που βρίσκεται στο BAR του JOE
Ξέρεις τι παίζει? Έχοντας 4κύλινδρο που με 30km/h και 6η ξεκολλάει χαλαρά χωρίς σκροτσάρισμα και έχοντας δει πολλά μονοκύλινδρα που με 30km/h και 4η σκροτσάρουν σαν τρελά δεν το φοβάμαι. Μπορεί ένα 3κύλινδρο να είναι μια χαρούλα στο χώμα.

Εξάλλου και το Africa ΠΟυ καβάλησα που είναι 2κύλινδρο και με χρονισμό 270 είχε θεματάκι χαμηλά.

Ο μονοκύλινδρος κέρδισε το παιχνίδι στο χώμα όχι τόσο λόγω λειτουργίας αλλά λόγω βάρους, όγκου και οπωσδήποτε λόγω καλής ροπής.

Αν με κάποιο μαγικό τρόπο όμως μπορούσα να βάλω πάνω σε ένα Tenere τον 4κύλινδρο του bandit ας πούμε να είσαι σίγουρο ς πως θα ήταν πολύ πιο απολαυστικό και δυνατό το μηχανάκι! Αλλά αυτό φυσικ΄α δεν μπορεί να γίνει λόγω βάρους και όγκου.

Αλλά όταν μιλάμε για Big On-Off και συγκρίνουμε 2κ με 3κ δεν υπάρχει ιδιαίτερη διαφορά. Υποθέτω κιόλας πως ο 3Κ της Triumph παίζει να χει και καλύτερο δούλεμα! ¨Ασε που και για το βάρος ΄τι να λέμε. Μιλάμε για μηχανές έτσι κι αλλιώς 200+ κιλά.

Και πάλι με επιφύλαξη αλλά θέλω να οδηγήσω το 800ΧC να δω τι λέει.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Reactions: STF

stamktm

Περιηγητής
Περιοχή
Παράκοιλα / Λέσβος - Αθήνα
Όνομα
Σταμάτης
Μοτό
ktm 950 adv
Πάντως το Triumph ειδικά σε αυτή την έκδοση με τις WP αναρτήσεις είναι εξαιρετικά δελεαστικό!

Και να θυμίσω τον ένα κύλινδρο παραπάνω και τον χαρακτήρα που έχουν τα 3κύλινδρα αυτά μοτέρ.

Κανένας που να πηγαίνει χώμα ρε παιδιά με 800XC υπάρχει? να μας πεί τι λέει στο χώμα το εργαλείο..
Υπάρχει ένας που τοχει στήσει για χώμα.ο.πλέον κατάλληλος να μιλήσει για αυτό.Ο Σαββας.Οι puroduroi τον έχουν δει σε 2_3 βόλτες.θα τον ενημερωσω να δει το ποστ και να γράψει.παντως εγώ που τον έχω δει και δεν το φοβάται να το βάλει στο χώμα το tiger μια χαρά πάει η μοτοσυκλέτα τις πουροεντουραδες!ειδικά όταν το είδα να ανεβαίνει μια χαράδρα στον Πάρνωνα άλλαξα γνώμη γιαυτό το μηχανάκι γιατί κιεγω δεν το είχα σε εκτίμηση για χώμα.:ok:
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
και τα 3 πιστευω ειναι πολυ καλα
περισσοτερο μ αρεσει (μου κανει κλικ) το αφρικα αλλα με τα 2 χιλιαρικα φτηνοτερο το τραιουμφ μαλλον ειναι η πιο συνετη αγορα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Υπάρχει ένας που τοχει στήσει για χώμα.ο.πλέον κατάλληλος να μιλήσει για αυτό.Ο Σαββας.Οι puroduroi τον έχουν δει σε 2_3 βόλτες.θα τον ενημερωσω να δει το ποστ και να γράψει.παντως εγώ που τον έχω δει και δεν το φοβάται να το βάλει στο χώμα το tiger μια χαρά πάει η μοτοσυκλέτα τις πουροεντουραδες!ειδικά όταν το είδα να ανεβαίνει μια χαράδρα στον Πάρνωνα άλλαξα γνώμη γιαυτό το μηχανάκι γιατί κιεγω δεν το είχα σε εκτίμηση για χώμα.:ok:
Πολύ ενδιαφέρον, μακάρι να μας γράψει τις εντυπώσεις του ο άνθρωπος!

Ξέρεις τι παίζει? Έχοντας 4κύλινδρο που με 30km/h και 6η ξεκολλάει χαλαρά χωρίς σκροτσάρισμα και έχοντας δει πολλά μονοκύλινδρα που με 30km/h και 4η σκροτσάρουν σαν τρελά δεν το φοβάμαι. Μπορεί ένα 3κύλινδρο να είναι μια χαρούλα στο χώμα.

Εξάλλου και το Africa ΠΟυ καβάλησα που είναι 2κύλινδρο και με χρονισμό 270 είχε θεματάκι χαμηλά.

Ο μονοκύλινδρος κέρδισε το παιχνίδι στο χώμα όχι τόσο λόγω λειτουργίας αλλά λόγω βάρους, όγκου και οπωσδήποτε λόγω καλής ροπής.

Αν με κάποιο μαγικό τρόπο όμως μπορούσα να βάλω πάνω σε ένα Tenere τον 4κύλινδρο του bandit ας πούμε να είσαι σίγουρο ς πως θα ήταν πολύ πιο απολαυστικό και δυνατό το μηχανάκι! Αλλά αυτό φυσικ΄α δεν μπορεί να γίνει λόγω βάρους και όγκου.

Αλλά όταν μιλάμε για Big On-Off και συγκρίνουμε 2κ με 3κ δεν υπάρχει ιδιαίτερη διαφορά. Υποθέτω κιόλας πως ο 3Κ της Triumph παίζει να χει και καλύτερο δούλεμα! ¨Ασε που και για το βάρος τι να λέμε. Μιλάμε για μηχανές έτσι κι αλλιώς 200+ κιλά.

Και πάλι με επιφύλαξη αλλά θέλω να οδηγήσω το 800ΧC να δω τι λέει.
Εγώ έχω λύσει το πρόβλημα του σκορταρίσματος, θα τολμήσω να πω ολοκληρωτικά -ακόμη και στο χώμα- βάζοντας ένα 47άρι γρανάζι πίσω (από 45).
Προχθές στη Λαυρεωτική υπήρξαν σημεία που ειλικρινά εντυπωσιάστηκα με το Tenere μου, όταν σε κάποια κομμάτια με 2α και τελείως κλειστό γκάζι έβγαινα από τη κατηφόρα και έμπαινα σε ανηφορικό με λακούβες/κροκάλες -παραμένοντας στη 2α- άνοιγα το γκάζι και η μηχανή με μια απίστευτη ομαλότητα έβγαινε χωρίς κανενός είδους δισταγμούς. Είναι κάποιες τέτοιες στιγμές που το βάρος της κυριολεκτικά εξαφανίζεται. Έχω την πεποίηθηση πως με το παλιό setting η μηχανή θα έσβηνε. Φυσικά το ρόλο του πιστεύω πως παίζει και το φίλτρο αέρος και η ελεύθερη εξάτμιση. Κάθε φορά που βάζω μπρος χρειάζεται ο κινητήρας περίπου μισή ώρα λειτουργίας (διαπιστωμένο) για να κάνει ο αισθητήρας λάμδα τα μαγικά του και να έχουν μια άψογη συνεργασία.

Νομίζω πως όλες οι On/Off μηχανές όταν αρχίζουν και επισκέπτονται στα σοβαρά το χώμα θέλουν "χέρι". Οι εργοστασιακές ρυθμίσεις κι ο εξοπλισμός (τιμόνι, footpegs, πολλές φορές και οι αναρτήσεις όπως στη περίπτωση του Tenere) πάντα είναι λίγο πιο κοντά στην ασφάλτινη χρήση και προγραμματισμένες για έναν μέσο σωματότυπο. Ο κινητήρας όμως; Μου φαίνεται λίγο περίεργο στις πολύ χαμηλές στροφές ένας τρικύλινδρος να ανταποκρίνεται, δεν έχω εμπειρία και δεν μπορώ να επιμείνω στη θέση μου.
 

stamktm

Περιηγητής
Περιοχή
Παράκοιλα / Λέσβος - Αθήνα
Όνομα
Σταμάτης
Μοτό
ktm 950 adv
Με την έλευση του νέου AFRICA η κατηγορία ΄΄πραγματικό on-OFF΄΄ φαίνεται πως παίρνει φωτιά..!

Η αγάπη για χωμάτινο ταξίδι καλά κρατάει και κάποιοι μπορούν να διαθέσουν κάποια χρήματα παραπάνω για να πάνε σε πιο καλές και ακριβές κατασκευές..

Αυτή τη στιγμή αν έχεις λοιπόν μέχρι και 15.000€ έχεις 3 επιλογές να πάρεις ένα χωμάτινο Tourer υψηλής ποιότητας και απόδοσης που θα κάνεις μακρυνά ταξίδια και θα πατήσεις δύσκολα εδάφη. Μπορεί να γίνει εδώ μια συζήτηση να δούμε τελικά ποιό προτιμάμε!!

BMW F800GS ADVENTURE



Η γνωστή μας F800GS στην Πολύ όμορφη έκδοση ADVENTURE με όλα τα πακέτα εξοπλισμού με ESA, ABS, Comfort και κάγκελα, ζελατίνα, προβολάκια βγαίνει περίπου 14.500€

HONDA CRF 1000 AFRICA



Το πολυαναμενόμενο AFRICA στην έκδοση με ABS και χειροκίνητο κιβώτιο στα 15.000€ περίπου με ελλείψεις όμως σε εξοπλισμό σε σχέση με το F800GS

TRIUMPH 800XCx



Η ΄΄ακριβή΄΄
έκδοση του 800XC με αναρτήσεις WP, ποδιά κινητήρα, κάγκελα, χούφτες, διπλό στάντ, ηλεκτρονικό πακέτο, γενικά πλήρης!

Και σε απόδοση ο 3κύλινδρος 95 άλογα, όσα περίπου και το Africa..

Σε τιμή κάτι λιγότερο απο 13.000€, δηλαδή 2.000€ κάτω απο τα άλλα 2..

Για πείτε λοιπόν γνώμες..

Πλήρως εξοπλισμένο και Adventure και BMW??

Πλήρως εξοπλισμένο και φτηνότερο triumph??

ή το καινούργιο, πανέμορφο και ικανό αλλά με ελλείψεις στον εξοπλισμό σε αυτή τη τιμή Honda??

Εγώ να πω την αλήθεια όπως τα βλέπω ειδικά το Triumph είναι πολύ δελεαστικό και στην πράξη τελικά δεν ξέρω πόσο καλύτερο μπορεί να είναι το Africa για να αξίζει 2000+ διαφορά και ακόμα κάμποσα για τον εξοπλισμό που του λείπει..

Και το BMW στην έκδοση ADVENTURE είναι πολύ όμορφο και πλήρες..

Δύσκολη επιλογή..
Υπάρχει κιαλλο....ξεχασες το ktm 1050 adv για να μη πω και για το 1190r;)
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Υπάρχει κιαλλο....ξεχασες το ktm 1050 adv για να μη πω και για το 1190r;)
Το 1050 όχι, σε καμία περίφτωση! 19άρης τροχός μπροστά με χυτές ζάντες και από ότι μου είπαν στην KTM δεν είναι εύκολο να βάλεις μεγαλύτερους τροχούς γιατί κάτι παίζει με τους αισθητήρες της μηχανής (δεν το πολυκατάλαβα αυτό αλλά τέλος πάντων).
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Honda CRF1100D3
Το 1050 όχι, σε καμία περίφτωση! 19άρης τροχός μπροστά με χυτές ζάντες και από ότι μου είπαν στην KTM δεν είναι εύκολο να βάλεις μεγαλύτερους τροχούς γιατί κάτι παίζει με τους αισθητήρες της μηχανής (δεν το πολυκατάλαβα αυτό αλλά τέλος πάντων).
Βασικά γίνεται αλλά θέλουν σετάρισμα οι ηλεκτρονικές μονάδες της μηχανής από εξουσιοδοτημένο συνεργείο ΚΤΜ.
Αρκετοί έχουν αλλάξει τους τροχούς του απλού 1190 (ίδια διάμετρο έχει και το 1050 αλλά χυτές ζάντες) σε μεγαλύτερους που έχει το 1190R. Απλά θέλει το απαραίτητο καλιμπράρισμα στο λογισμικό.
Βρίσκουν και οι τροχοί στο έδαφος όταν ανεβάζεις τη μηχανή στο κεντρικό σταντ.

Εδώ ένα project bike 1050 από τη ΚΤΜ Αυστραλίας με 19 & 17 ακτινωτούς:

http://www.ridektm.com.au/whats-new/ktm-project-bike-1050-adventure/

Δεν μπορείς να πεις, σπέσιαλ και μάχιμο δείχνει!

 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
εγω θα τσιμπαγα ενα μεταχειρο σουπερ τενερε με 9000-9500 :hungry:
το αφρικα μαρεσει παααρα πολυ.αλλα θα περιμενα αφενος για να βγει ισως κανα χουσουρι,αφετερου γιατι θα πεσει (φανταζομαι) λιγο η τιμη του σε κανα χρονο.στα χαρτια παντως θα τσιμπαγα τον εγγλεζο και τα ρεστα μπετζινες...
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Σωστος συμφωνω εχοντας περασει αρκετα χρονια παρεα με triumph και ξεροντας την ποιοτητα ματασκευης και την αντοχη του κινητηρα συν τα καλα περιφερειακα... tiger

Εγώ πάλι με την εμπειρία από Tiger 1050, μακριάαααα:eek::eek::eek::eek::eek:
 
Top Bottom