ΚΤΜ 950/990 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

chaosm

Μέλος
οχι δεν χρειαστηκαν αλλες ντιζες! το πηρα απο εκει που σου εστειλα πριν απο 2 χρονια!
120 ευρω ειχε βγει με τα μεταφορικα (17 ευρω περιπου) ...ολα αυτα τα καλα προ capital , τωρα δεν ξερω τι παιζει ..
παντως αξιζει
Δεν υπάρχει θέμα. Με χρεωστικη κάρτα ψωνίζεις κανονικά. Έχουν ανοίξει αυτά.

Ποιο χρησιμοποιείς το 300 ή το 400;
 

AggelakasK

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
KΩΣΤΑΣ
Μοτό
R1200 GS
έχουν ανοίξει αλλα στο τελωνείο έχουν σφίξει ..οταν το έβαλα πρώτη φορά έβαλα το 200, μικρή διαφορά με το μαμά . Οταν έβαλα το 400 άλλαξε εντελώς το γκάζι !!! όποτε και έμεινα σε αυτο
 

tsiou

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 950 Adventure
οχι δεν χρειαστηκαν αλλες ντιζες! το πηρα απο εκει που σου εστειλα πριν απο 2 χρονια!
120 ευρω ειχε βγει με τα μεταφορικα (17 ευρω περιπου) ...ολα αυτα τα καλα προ capital , τωρα δεν ξερω τι παιζει ..
παντως αξιζει
Γειά σου ρε @AggelakasK ! Ο άνθρωπος που έχει δοκιμάσει ό,τι βελτίωση παίζει εκεί έξω για τα 950! :D
Πάντα χρήσιμες οι εμπειρίες σου, ευχαριστούμε που τις μοιράζεσαι!
 

Aρης

Μέλος
Όνομα
ARHS
Μοτό
KTM 990 Adventure 2009
Η καλύτερη λύση είναι να βάλεις τρόμπα από 1190. Ρώτησε τον Ανδρέα. Την έχει βρει σε πολύ καλή τιμή (170 νομίζω) . Η αμέσως καλύτερη λύση είναι να την στείλεις στον gefr στην Θεσσαλονίκη για επισκευή (130 νομίζω) .
Φιλε μου επειδή έχω και εγώ πρόβλημα στην τρομπα πως μπορώ να επικοινωνήσω με τον Ανδρέα ;
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
el gatto δεν θα γινω ποτε ;)! αυτος το εχει τερματισει το θεμα με το 950
Eυχαριστώ για τα καλά σου λόγια ,αλλά ,μην λές κ υπερβολές.
Κανείς δεν είναι παντογνώστης....τουλάχιστον ,όχι εγώ.
Και μου αρέσει ,όσο ζω ,να συνεχίζω να μαθαίνω. ;)

Πάντα υπάρχει κάποιος ,που γνωρίζει κάτι παραπάνω από τον άλλον ,επί κάποιου συγκεκριμένου θέματος.
Εσύ πχ ,έχεις ψαχτεί με το carbs jetting ,πολύ περισσότερο απο μένα. :ok:
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
για αυτο σου λεω , ελα να βρεθουμε να τα βαλουμε κατω και να φτιαξουμε ενα !!! σαν μοντελισμο ενα πραγμα!
Να φτιάξουμε ρε φίλε ,γιατί όχι...υπάρχει πειραματόΚαΤεΜόΖωο διαθέσιμο ??? :D
ασε που τωρα τελευταια με εχει βαλει στο τριπακι ενας δοκτωρας aka DrBig να ψαχουλεψω το θεμα με airjets κτλ ...
Ναι τον γνωρίζω τον Αγη ,κι έχει κάνει διατριβή επί του θέματος.
Εκτός από γνώστης ,είναι κ πολύ αξιόλογος άνθρωπος.
Εχουμε να τα πούμε πολύ καιρό...κακώς...αν έχεις πειραματόζωο έτοιμο ,θα τον πάρω τηλ να μπεί κι αυτός στο team. :)
 

Antreas990

Μέλος
Περιοχή
Σούνιο
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Ktm 990 adventure
έχουν ανοίξει αλλα στο τελωνείο έχουν σφίξει ..οταν το έβαλα πρώτη φορά έβαλα το 200, μικρή διαφορά με το μαμά . Οταν έβαλα το 400 άλλαξε εντελώς το γκάζι !!! όποτε και έμεινα σε αυτο
Σε 950 το χρησιμοποιείς; Σε 990 έχεις οδηγήσει κάνει δουλειά.; Το 300 το έχει καταργήσει ήταν λένε τι καλύτερο....
 

Spyrious

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
00' TL1000R
22' 701 Enduro
Υπάρχει τρόπος λύνοντας τους κάτω σφηκτήρες από τα σώματα στο 990,να σηκώσω λίγο το φιλτροκούτι,ώστε να αλλάξω βαλβίδα λαδιού;Ήθελα αν γίνεταει να αποφύγω να τα βγάλω όλα.
 

chaosm

Μέλος
όχι δεν έχει το 640.

όσο για τον LC8,τα πρώτα 950 είχανε διάμετρο τρύπας 0,3 χιλιοστά και μετά τα κάνανε 0,5,οπότε όσοι έχουν 950 καλό είναι να το δούνε και αν έχουν το μικρό να το αλλάξουν,είναι πολύ φτηνό.
Στο parts manual δίνει τον ίδιο κωδικό οπότε σίγουρα διαφέρει η διάμετρος;;;

Επίσης στο advrider υπήρχαν ενστάσεις ότι η μεγάλυτερη διάμερετρος ίσως ρίχνει τη πίεση του λαδιού στο κύκλωμα.

Η ktm το έχει κάπου στα 12 ευρώ.

Βρήκα αυτό

http://www.dellorto.co.uk/shop/dellorto-motorcycle-carburettors-parts/dellorto-vintage-carburettor-parts/vhb-vhbz-vhbt-parts/jet/

και επίσης άλλοι βάζουν από yamaha με κωδικό 99101-GCG0750 στα 5 ευρώ.

Όποιος ξέρει ας ρίξει τα φώτα του
 
Τελευταία επεξεργασία:

Spyrious

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
00' TL1000R
22' 701 Enduro
Υπάρχει τρόπος λύνοντας τους κάτω σφηκτήρες από τα σώματα στο 990,να σηκώσω λίγο το φιλτροκούτι,ώστε να αλλάξω βαλβίδα λαδιού;Ήθελα αν γίνεταει να αποφύγω να τα βγάλω όλα.
Άκυρο.Τελικά έβγαλα το φιλτροκούτι πολύ πιο εύκολα απο ότι περίμενα.Καθαρίζοντας όμως τον χώρο γύρω απο τον κινητήρα βρήκα ένα εξάρτημα σαν αισθητήρας μοιάζει,που ήταν στην αριστερή πλευρά χωρίς κάποια βάση,απλά στεκόταν εκεί.Ξέρει κανένας τι είναι;



Άκυρο και αυτό.Ψάχνοντας στο manual και στο internet ,βρήκα ότι είναι το bypass για το πλαινό σταντ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

AggelakasK

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
KΩΣΤΑΣ
Μοτό
R1200 GS
Στο parts manual δίνει τον ίδιο κωδικό οπότε σίγουρα διαφέρει η διάμετρος;;;

Επίσης στο advrider υπήρχαν ενστάσεις ότι η μεγάλυτερη διάμερετρος ίσως ρίχνει τη πίεση του λαδιού στο κύκλωμα.

Η ktm το έχει κάπου στα 12 ευρώ.

Βρήκα αυτό

http://www.dellorto.co.uk/shop/dellorto-motorcycle-carburettors-parts/dellorto-vintage-carburettor-parts/vhb-vhbz-vhbt-parts/jet/

και επίσης άλλοι βάζουν από yamaha με κωδικό 99101-GCG0750 στα 5 ευρώ.

Όποιος ξέρει ας ρίξει τα φώτα του
η μεγαλυτερη διαμετρος αυτο που θα κανει ειναι να λιπαινει λιιγο καλυτερα τους δισκους (ειναι ψεκαστοι , δεν κανουν μπανιο στο λαδι) που σημαινει επισης λιγο καλυτερη μακροζωια (και αυτο σχετικο ειναι), αλλα θα υπαρχει μια δυσκολια -ασαφεια στο να βρεθει η νεκρα στο ρελαντι Αν καθαριζεις το συγκεκριμενο σε καθε αλλαγη λαδιων πιστευω πως δεν χρειαζεσαι κατι παραπανω .
 
Top Bottom