AggelakasK
Μέλος
αφου τους βγαλεις , τσεκαρε το πρωτο μεταλλικο μετα το δακτυλιδι belleville ...αν εχει κανει πατουρα (που μαλλον θα εχει )αλλαξε τον με καποιο ενδιαμεσο .
Τσεκαρε και την αλυσιδα για σωστο τζογο και αν χρειαζεται ρυθμισε την Με σωστα τεντωμενη αλυσιδα το σασμαν δουλευει καλυτεραΚαλησπερα κι απο εμενα
Αφου λοιπον εχουν αντικατασταθει τα κατωθι
και ολα βαινουν καλως
παρατηρω οτι κουμπωνοντας 1η και καποιες φορες κανοντας καποια αλλαγη ταχυτηταςσε σχετικα υψηλες στροφες(οχι απαραιτητο αυτο)
το σασμαν κοπαναει...το κρακ το δυνατο που λεμε..
clutch oil jet δε καθαρισα ακομη,θα το κανω εντος των ημερων
αλλα οταν ειναι στο διπλο σταντ και ζεστο,κουμπωνοντας 1η και με πατημενο συμπλεκτη και χωρις να τον αφησω καθολου, ο τροχος περιστρεφεται αργα μεν
αλλα περιστρεφεται....
καποια γνωμη καποιος?επισης να αναφερω οτι ο συμπλεκτης ξεκιναει σχετικα ψηλα...
ευχαριστω εκ των προτερων
ΥΓ το φ αερος και τα μπουζι ηταν 3000 χλμ επανω συμφωνα με το service book που μου δοθηκε
να μην αναφερθω στα μαυρα υγρα συμπλεκτη,στο εμπρος φρενο που ηθελε εξαερωση και στην μια βιδα απο το καπακι
του oil screen που ναι κλωτσημενη απο καποιο βλακα!
Δε ξερω ποθ βοηθαει αλλα σε φιλο που γυρναγε αρκετα ο τροχος με το που του το κανε ο μαστορας εφτιαξε..Απο οσο ξερω αυτο με το μπανιο των δισκων σε λαδι γινεται οταν οι δισκοι ειναι καινουριοι και τοποθετουνται για πρωτη φορα Απο κει και περα εφοσον μιλαμε για υγρο συμπλεκτη κολυμπανε συνεχως στο λαδι Αρα δεν βλεπω πως βοηθαει να επαναλαβει καποιος το μπανιο στον κουβα
Αδερφε αθηνα εισαι?α τοσο απλα!
οκ ευχαριστω πολυ και θα το κανω με την πρωτη ευκαιρια
Το μπροστά γρανάζι έχει σινεμπλόκ ή είναι σκέτο σίδερο;παρατηρω οτι κουμπωνοντας 1η και καποιες φορες κανοντας καποια αλλαγη ταχυτηταςσε σχετικα υψηλες στροφες(οχι απαραιτητο αυτο)
το σασμαν κοπαναει...το κρακ το δυνατο που λεμε..
Το κλειδί σε τι κατάσταση είναι?Όπως έγραψα το εχω λαδώσει κατι αλλο φταιει
Sent from my iPhone using Tapatalk
Άνοιξε τις ταπες. Βάλε από κάτω πετσέτες. Δώσε πόνο μέσα στη τρύπα και από κάτω με wd40. Άστα μισή ώρα. Βάλε το κλειδί και παίξε σιγά σιγά μέχρι να το νιώσεις ελεύθερο. Το λάδι και το γρασσο δε κάνουν δουλειά εκεί. Είναι κλασικό πρόβλημαΌπως έγραψα το εχω λαδώσει κατι αλλο φταιει
Sent from my iPhone using Tapatalk
Το μπροστα ειναι μαμα και 17αριΤο μπροστά γρανάζι έχει σινεμπλόκ ή είναι σκέτο σίδερο;
τα σκέτα κοπανάνε στην πρώτη.Δες επίσης μήπως έχει χαλαρώσει το παξιμάδι,
και φυσικά όπως είπε ο φίλος από πάνω, τον τζόγο της αλυσίδας.Μεγάλη προσοχή όμως μην την σφίξεις πολύ.
Ειναι μια καλη χωματερη απεναντι απο το σπιτι μου, φερε να πεταξεις το μηχανακι και θα σου κανονισω εγω ολα τα χαρτια της διαγραφης!!Όπως έγραψα το εχω λαδώσει κατι αλλο φταιει
Sent from my iPhone using Tapatalk
αραια και που κανω ενα φφφσσσιιττ με σπρευ γρασσο σε ολες τις κλειδαριες...ετσι για προληψη!
Το είχα δει και αυτό.αφου ψαχνεσαι , ριξε και μια ματια στην http://www.g2ergo.com/store/g2-throttle-cam-system/.
πολυ καλη , με αμεση αποκριση και με μικροτερο τοξο στο ανοιγμα του γκαζιου.
αυτη εχω κουμπωσει στο δικο μου και πραγματικα η μοτοσυκλετα τσουλαει με μια ιδεα ανοιγμα .
Ειναι κατι που εμενα προσωπικα με εχει βολεψει απιστευτα , αφου ο καρπος σπαει οσο πρεπει