Ας ξεκινήσω με μιά μοντα η οποία θεωρείται must !!!
Oλοι γνωρίζουμε οτι τα πολλά κ άγρια άλογα του LC8 ,ανεβάζουν τρελλές θερμοκρασίες οι οποίες καταπονούν τον κινητήρα κ όχι μόνο.
Μια πολύ συνηθισμένη μόντα λοιπόν ,είναι η προσθήκη 2ου ventilator ,το οποίο λειτουργεί παράλληλα κ ταυτόχρονα με το ΟΕΜ ,με αποτέλεσμα να διευκολύνεται κ να επιταχύνεται η θερμοαπαγωγικότητα του ψυγείου.
Υπάρχουν διάφορες προσεγγίσεις στο θέμα ,απο εξωτερικό κ εσωτερικό.
Κάποιοι βάζουν οτι να'ναι ανεμιστηράκι κ το στηρίζουν όπως να'ναι.
Κάποιοι βάζουν απο 640adve κ το δένουν με tie-wraps απ'όπου μπορούν.(συνήθως μέσα απο τις ψύκτρες)
Κάποιοι φέρνουν απ'έξω κάποιες ολοκληρωμένες μόντες.
Τις έχω δεί όλες τις περιπτώσεις ,κι έχω καταλήξει οτι η πληρέστερη και ασφαλέστερη κατασκευή ,είναι Ελληνική (στην σύλληψη κ στον σχεδιασμό κ την διάθεση)
Αποτελείται απο σωστά μελετημένη κ σταθερότατη βάση - ανεμιστηράκι της spal ,κ πλήρη καλωδίωση κ φίσσες ,που την καθιστούν λειτουργικότατη κ plug'n'play.
Εχουμε βάλει μαζί με τον christof στα μηχανάκια φίλων ,με εμφανή αποτελέσματα βελτίωσης στην θερμοαπαγωγή ,και με πλήρως απροβλημάτιστη λειτουργία.
Και η μόντα φωτογραφικά είναι η ακόλουθη:
ΥΓ: Η "ψυκτική" μόντα μπορεί να αναβαθμιστεί παραπάνω ,με προσθήκη ηλεκτροβαλβίδας θερμοκρασίας απο 640 ,η οποία δίνει εντολή λειτουργίας στα ανεμιστηράκια 10'C χαμηλότερα ,με ότι αυτό συνεπάγεται.