Θοδωρη απλά αναμένω απάντηση.επισημη και ουσιαστική.δεν δικαιολογείται αυτό απλά απο αθηναϊκή λακκούβα.δηλαδη σε περίπτωση χώματος τι θα γίνει;
Έχεις δίκιο που είσαι αγανακτισμένος.
Το πρόβλημα είναι αφενός το λάστιχο που είναι ότι χειρότερο στην κατηγορία, όπως έχει αποδειχθεί από τους φίλους και γνωστούς που το δοκίμασαν. Κι εμένα προσωπικά δε μου άρεσε στο test ride που είχα κάνει, αλλά τότε το απέδωσα στην "κακή" πιθανότατα χρήση της μοτο από πολλούς αναβάτες.
Αφετερου, είναι η κατασκευή της ζάντας. Έχει αναφερθεί από ειδικό του χώρου, ότι αν γίνει μια ακτινολόγηση αρχικά, αμέσως με την αγορά της μοτό, οι ζάντες είναι τέρατα αντοχής και μπορεί να μη χρειαστούν τίποτα, και ποτέ!
Στην ερώτησή μου γιατί δεν το λέει στους γνωστούς τουλάχιστον, μου απάντησε: "αν το έλεγα σε σένα την πρώτη εβδομάδα που πήρες τη μηχανή και έχεις σκάσει 18000 γιούρα, ότι θέλω 200 ακόμα για να μην έχεις θέμα, τι θα έλεγες"? Εκεί φυσικά έγνεψα συγκαταβατικά.....
Ο άνθρωπος που το είπε κάνει ακτινολογήσεις και ξέρει τι λέει!
Ο λόγος είναι ότι από το εργοστάσιο οι ακτίνες δεν έχουν τη σωστή τάση και με το παραμικρό χτύπημα σε λακκούβα, πεζοδρόμιο, έχεις στράβωμα...
Αυτό έχεις πάθει φίλε!