Ακτινολογηση gs

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Πάντως Γιώργη, τώρα που το σκέπτομαι...:thinking:, για να δώσεις 120 γιούρα στον Κουζή, πρέπει να ηταν γαλλικό 8 οι ζάντες:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Εγώ καθάρισα με 80 και η εμπρός θεωρούσα ότι έχει θέμα..., η πίσω ψιλολόγια!
Μάλλον τίποτα δεν είχαν δεν είχαν οι δικές μου:D:D:D:D:D
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Πάντως Γιώργη, τώρα που το σκέπτομαι...:thinking:, για να δώσεις 120 γιούρα στον Κουζή, πρέπει να ηταν γαλλικό 8 οι ζάντες:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Εγώ καθάρισα με 80 και η εμπρός θεωρούσα ότι έχει θέμα..., η πίσω ψιλολόγια!
Μάλλον τίποτα δεν είχαν δεν είχαν οι δικές μου:D:D:D:D:D
Του Γιώργη είναι 08 με πολλά χλμ και αρκετά χωμάτινα. ...

Σταλθηκε απο advφον!!!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ναι Κωστη, αλλα οπως λεει κι ο ιδιος, επρεπε να εχει επιμεληθει τις ζαντουλες του νωριτερα.
Επισης το εγεαψα αυτο, γιατι ξερω οτι ο Κουζης χρεωνει αναλογα με τη ζημια και την εργασια του.
Οποτε ο Γιωργος ειχε ταλαιπωρησει τα ζαντακια του. :D:D:D
 

IliADVas

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
BMW R1250 GS ADVENTURE
Διευκρίνησε Γιώργο ότι αναφέρεσαι στην ασφάλτινη χρήση!!!
Κι εγώ τον ρώτησα επειδή ξέρω ότι ο Γιώργος φοράει χωμάτινα, αλλά με αυτές τις πιέσεις μάλλον σε ασφάλτινα αναφέρεται.
 
Reactions: REK

elis_GS

Μέλος
Περιοχή
Tirana - Albania
Όνομα
elis
Μοτό
2015 BMW R1200GSA LC
2.2-2.5 μονός, 2.5-2.9 διπλός είναι για ασφάλτινη χρήση. Αν κάνω λάθος διορθώστε με
2.4 - 2.7 για all in one πως σου φαίνεται? Βαριέμαι να βάζω/βγάζω αέρα κάθε που είμαι μονός η διπλός.
 

n.l

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
R1200GS '08
Πολύ ωραία λύση φαίνεται. Εγώ το esa πάντα στο διπλό. Καλύτερα να κοπανάει η μέση παρά η ανάρτηση. Άρρωστος; Το παραδέχομαι
 

elis_GS

Μέλος
Περιοχή
Tirana - Albania
Όνομα
elis
Μοτό
2015 BMW R1200GSA LC
Πολύ ωραία λύση φαίνεται. Εγώ το esa πάντα στο διπλό. Καλύτερα να κοπανάει η μέση παρά η ανάρτηση. Άρρωστος; Το παραδέχομαι
Μόνο άρρωστος....για δέσιμο, αλλά όλοι έτσι είμαστε εδω μέσα :)
 
Reactions: n.l

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Πολύ ωραία λύση φαίνεται. Εγώ το esa πάντα στο διπλό. Καλύτερα να κοπανάει η μέση παρά η ανάρτηση. Άρρωστος; Το παραδέχομαι
Ετσι εχεις μια αναρτηση που δε λειτουργει.
Δεν κερδιζεις κατι με την προφορτιση στο τερμα, ενω εισαι μονος σου στη μηχανη.
 

n.l

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
R1200GS '08
Έχεις απόλυτο δίκιο, αλλά η μέγιστη απόσταση ειναι 2χμ, επαρχία βλέπεις. Όμως είναι πιθανόν να ανέβει η γυναίκα ή κάποιος φίλος οπότε καλύτερα να χτυπάει η μέση παρά να βουλιάζει ανάρτηση. Σε ταξίδι ή βόλτα τα προβλεπόμενα πέρα του δέοντος!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Έχεις απόλυτο δίκιο, αλλά η μέγιστη απόσταση ειναι 2χμ, επαρχία βλέπεις. Όμως είναι πιθανόν να ανέβει η γυναίκα ή κάποιος φίλος οπότε καλύτερα να χτυπάει η μέση παρά να βουλιάζει ανάρτηση. Σε ταξίδι ή βόλτα τα προβλεπόμενα πέρα του δέοντος!
Μα γι αυτο υπαρχει το συστημα esa.
Αν δεν υπηρχε, χειροκινητα δεν υπηρχε περιπτωση ν ασχοληθει κανεις.
Βεβαια για 2 χλμ μετακινησης , δε γινεται λογος....
Αλλα γενικοτερα, καλο ειναι να εχουμε σωστες ρυθμισεις.
 
Reactions: n.l
Top Bottom