Ένα τέτοιο δεν είχε νοικιάσει ο
kpapageo αν δεν κάνω λάθος όταν είχε πάει νότιο Αμερική ;
Αν ναι τότε έχει να μας πει για αυτό …
Ρε συ, τυχαία το είδα, δεν μου ήρθε ειδοποίηση για ταγκάρισμα. Ενιγουέι.
Ναι αυτό είχα, το απλό, όχι το Rally. Το αγόρασα μεταχειρισμένο στην Βραζιλία με 54k χλμ και το πούλησα εκεί πριν φύγω με 80k.
Στα θετικά, πολύ ευκολοδήγητο, κάτι που σίγουρα οφειλόταν και στα 137kg του (στεγνό). Multi-purpose, παπί μέσα στην πόλη, εξαιρετικό σε off road (ακόμα και σε single trails). Μοτεράκι αλεξίσφαιρο, δεν ζήτησε τίποτα. Πανεύκολα σέρβις, ρύθμιση βαλβίδων (1 εισαγωγής/1 εξαγωγής) κυριολεκτικά στο πεζοδρόμιο. Επίσης μιας και έχει κυκλοφορήσει σχεδόν σε όλες τις χώρες εκεί, βρίσκεις εύκολα ανταλλακτικά. Μεγάλο ντεπόζιτο = αυτονομία 400χλμ. Εύκολη μεταπώληση.
Στα αρνητικά, αν έχεις να καλύψεις αποστάσεις με ευθείες, είναι ψόφιο. Σκέψου Ruta 3, 3000 φλατ χλμ από Buenos Aires μέχρι Ushuaia + τον Παταγωνικό αέρα. Όταν τον είχα κόντρα, με τέρμα γκάζι και 4η (γιατί η 5η κρέμαγε) πήγαινε μαξ με 75. Ποιότητα κατασκευής (εκτός μοτέρ) μέτρια, πολλές σκουριές και χαζοβλάβες. Εκνευριστικά συχνά διαστήματα σέρβις, ανά 3000χλμ λάδια (ανά 10 ημέρες) και 5000 βαλβίδες (αν και δεν χρειάστηκαν ρύθμιση ξανά μετα από την πρώτη φορά). Αναρτήσεις-φρένα μέτρια.