Tenere7002023
Μέλος
- Όνομα
- Daniel Blasov
- Μοτό
- Tenere700
15 € ναι.. και για μεγαλο ποσο;Αν δεν ξέρεις τι άλλαξαν δεν μπορώ να σε βοηθήσω δυστυχώς... εμένα εργασία για αλλαγή λαδιών είχαν χρεώσει 15 ευρώ
Sent from my iPhone using Tapatalk
15 € ναι.. και για μεγαλο ποσο;Αν δεν ξέρεις τι άλλαξαν δεν μπορώ να σε βοηθήσω δυστυχώς... εμένα εργασία για αλλαγή λαδιών είχαν χρεώσει 15 ευρώ
Για το σέρβις των 10000 μιλάω. Είχα πάει τα λάδια εγώ και από γιαμαχα πήρα μόνο φίλτρο λαδιού. Το έβαλε και στον εγκέφαλο...15 € ναι.. και για μεγαλο ποσο;
Sent from my iPhone using Tapatalk
Μεγειές,Ας προσθέσω και εγώ τις -πρώτες- εντυπώσεις μου σε μία αλλαγή που αφορά τις αναρτήσεις του Τ7, που για τους περισσότερους από εμάς δεν είναι επαρκείς. Αυτό ξεκινάει αρχικά από τα εμπρός και πίσω ελατήρια, που ως γνωστό είναι μαλακά για τα κιλά μας, ενώ το "πρόβλημα" γίνεται πιο έντονο όταν φορτώνεται η μηχανή και με αποσκευές. Συνήθως η πρώτη αλλαγή που κάνουν οι περισσότεροι - και εγώ μέσα σε αυτούς- είναι να αλλάξουν τα ελατήρια. Πριν από αρκετό καιρό είχα αλλάξει τα εμπρός ελατήρια με 7,5 Ν και το πίσω με 85Ν και φυσικά είχε βελτιωθέι μεν η συμπεριφορά στο χώμα και διαχειριζόντουσαν το βάρος πολύ καλύτερα και δεν τερμάτιζε η ανάρτηση εκτός δρόμου. Επίσης είχε αλλάξει προς το καλύτερο και η συμπεριφορά στην άσφαλτο, αφού είχαν σταματήσει οι ταλαντώσεις στις υψηλές ταχύτητες, ενώ πλεόν λόγω σωστόυ SAG η μηχανή είχε πάρει μερικούς πόντους ύψος.
Όλα καλά μέχρι εδώ, ο επόμενος γρίφος όπως ανακάλυψα στην πορεία, είναι ότι πλέον το υδραυλικό κομμάτι του πιρουνιού και του αμορτισέρ δεν μπορουσε να λειτουργήσει σωστά με τα πιο σκληρά ελατήρια. Αν και είχα ανοίξει αρκετά τη συμπίεση και κλεισει την επαναφορά, ειδικά η δέυτερη δεν ελεγχόταν σωστά και ακόμα και για τα δική μου -μάλλον μέτρια εμπειρία- ήταν εμφανές. Για να το διορθώσω προχώρησα στην τοποθέτηση του κιτ της K-tech που βγάζει για το εμπρος πιρούνι, αλλά και για το αμορτισερ. Επέλεξα τη συγκεκριμένη λύση έχοντας διαβάσει αρκετά θετικά σχόλια (χωρίς ωστόσο να καβαλήσω) ελπίζοντας ότι η λύση μιας εταιρείας ειδικευμένης στις αναρτήσεις μοτοσυκετών, θα προσφέρει μια λύση που θα δουλευει με το καλημέρα. Επειδή τη μηχανη προσωπικά τη χρησιμποιώ και για τις μετακινήσεις μου καθημερινά, το να επισκέπτομαι ένα ειδικό στις αναρτήσεις στην Αθήνα για αλλαγές, επείδη δεν δουλευει σωστά το σεταπ και να ξεκινάμε πάλι το ψάξιμο δεν ήταν επιλογή. Προφανώς τα ελατήρια δε χρειάζονταν αντικατάσταση, αλλάχτηκαν βελόνες, πιστόνια κλπ. (τα έχει το κιτ αυτά), καθώς και τσιμούχες προληπτικά, αφού έχει ήδη 26.000 χλμ. με αρκετά από αυτά χωμάτινα. Σύμφωνα με τον μάστορα τα λάδια ειδικά του πιρουνιού ήταν πολύ ταλαιπωρημένα, ενώ σε λίγο καλύτερη κατάσταση ήταν του αμορτισερ.
Εντυπώσεις
Θα ηθελα να γράψω εδώ μια ολοκληρωμένη εικόνα για τη συμπεριφορά εντος και εκτός δρόμου, ωστόσο το δεύτερο θα πρέπει να περιμένει λίγο ακόμα, γιατί δεν έχω καταφέρει ακόμα να πατήσω χώμα. Ωστόσο ακόμα και στην άσφαλτο κινούμενος σε γνωστές διαδρομές η διαφορά είναι παραπάνω από εμφανής. Η πρώτη εντύπωση που αποκομίζεις είναι ότι έγινε άνετο, αν είναι ποτε δυνατόν!Η διαφορά το πριν με το μετά μου θύμισε την πρωτη φορά που είχα καβαλήσει το Τ7, μετά τη γριά μου το ΤΑ600. Παρά τα σκληρά ελατήρια οι λακουβες, καπάκια ΕΥΔΑΠ και κάθε λογης ανωμαλία, ενώ πριν περιμενες να ακουσεις και να νιωσεις το γκαπ (τεχνικος όρος), τώρα περνά σα να να μην πάτησες μέσα. Πιρούνι και αμορτισέρ λειτουργούν εξαιρετικά ομαλά στη συμπίεση (που την έχω ανοίξει αρκετά) αλλά στη συμπίεση (που την έχω κλέισει). Όχι ότι πριν απέφευγα τις ανωμαλίες, αλλά τώρα πέφτω επιτηδες μέσα να δω αν και πότε θα ζοριστεί, ωστόσο δε νομίζω ότι αυτό θα γίνει ποτε εντός δρόμου, αλλά μόνο στα βουνά. Άλλο επίσης θετικό είναι ότι στα φρένα το πιρούνι βουτά σημαντικά λιγότερο, ενώ μπορεί να διαχειριστεί και ανωμαλίες πάνω στη συμπίεση του χωρις να δυσανασχετεί. Επίσης έχει βελτιωθεί ο τρόπος που πλαγιάζει, καθώς και η ασφάλεια που σου εμπνέει μέσα στη στροφή. Γενικά οι πρώτες εντυπώσεις είναι εξαιρετικές, ωστόσο αναμένω να σκονιστώ/λασπωθώ για να κλείσει το κεφάλαιο ανάρτηση για εμένα. Το ρίσκο μιας έτοιμης λύσης δείχνει να έχει αποδώσει, ενώ για όσους το σκέφτονται και μπορούν να προβούν στην αλλαγή την προτείνω με κλειστά μάτια.
Σε συνέχεια του παραπάνω να προσθέσω και δύο σκέψεις για το χώμα που είχα την ευκαιρία να βρεθώ για τρεις μέρες. Η μηχανή ήταν φορτωμένη με περίπου 50-60 κιλά αποσκευες αφού μετέφερα κατασκηνωτικό εξοπλισμό. Σε γενικές γραμμές θα πω ότι η θετική εντύπωση που είχα στην άσφαλτο έχει μεταφερφεί αυτούσια και στο χώμα. Οι μικρές ανωμαλίες καταπίνονται από το πιρούνι και το αμορτισέρ, χωρίς να σπαταλέιται όλη η διαδρομή τους αφήνοντας περιθώριο σε περίπτωση που χρειαστεί. Με το πιρούνι έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος και δεν έχω κανένα παράπονο, δούλεψε εξαιρετικά και ακούραστα και δεν έδειξε κανένα σημάδι κόπωσης, παρά το γεγονός ότι σε κάποια σημεία το τεραιν ήταν σα βομβαρδισμένο. Απόσβεση συμπίεσης και επαναφορά ήταν εκεί που τα ήθελα και ο μπροστινός τροχός διάβαζε το δρόμο και δεν ένιωσα ποτέ ασάφεια ή απώλεια προσφυσης.Ας προσθέσω και εγώ τις -πρώτες- εντυπώσεις μου σε μία αλλαγή που αφορά τις αναρτήσεις του Τ7, που για τους περισσότερους από εμάς δεν είναι επαρκείς. Αυτό ξεκινάει αρχικά από τα εμπρός και πίσω ελατήρια, που ως γνωστό είναι μαλακά για τα κιλά μας, ενώ το "πρόβλημα" γίνεται πιο έντονο όταν φορτώνεται η μηχανή και με αποσκευές. Συνήθως η πρώτη αλλαγή που κάνουν οι περισσότεροι - και εγώ μέσα σε αυτούς- είναι να αλλάξουν τα ελατήρια. Πριν από αρκετό καιρό είχα αλλάξει τα εμπρός ελατήρια με 7,5 Ν και το πίσω με 85Ν και φυσικά είχε βελτιωθέι μεν η συμπεριφορά στο χώμα και διαχειριζόντουσαν το βάρος πολύ καλύτερα και δεν τερμάτιζε η ανάρτηση εκτός δρόμου. Επίσης είχε αλλάξει προς το καλύτερο και η συμπεριφορά στην άσφαλτο, αφού είχαν σταματήσει οι ταλαντώσεις στις υψηλές ταχύτητες, ενώ πλεόν λόγω σωστόυ SAG η μηχανή είχε πάρει μερικούς πόντους ύψος.
Όλα καλά μέχρι εδώ, ο επόμενος γρίφος όπως ανακάλυψα στην πορεία, είναι ότι πλέον το υδραυλικό κομμάτι του πιρουνιού και του αμορτισέρ δεν μπορουσε να λειτουργήσει σωστά με τα πιο σκληρά ελατήρια. Αν και είχα ανοίξει αρκετά τη συμπίεση και κλεισει την επαναφορά, ειδικά η δέυτερη δεν ελεγχόταν σωστά και ακόμα και για τα δική μου -μάλλον μέτρια εμπειρία- ήταν εμφανές. Για να το διορθώσω προχώρησα στην τοποθέτηση του κιτ της K-tech που βγάζει για το εμπρος πιρούνι, αλλά και για το αμορτισερ. Επέλεξα τη συγκεκριμένη λύση έχοντας διαβάσει αρκετά θετικά σχόλια (χωρίς ωστόσο να καβαλήσω) ελπίζοντας ότι η λύση μιας εταιρείας ειδικευμένης στις αναρτήσεις μοτοσυκετών, θα προσφέρει μια λύση που θα δουλευει με το καλημέρα. Επειδή τη μηχανη προσωπικά τη χρησιμποιώ και για τις μετακινήσεις μου καθημερινά, το να επισκέπτομαι ένα ειδικό στις αναρτήσεις στην Αθήνα για αλλαγές, επείδη δεν δουλευει σωστά το σεταπ και να ξεκινάμε πάλι το ψάξιμο δεν ήταν επιλογή. Προφανώς τα ελατήρια δε χρειάζονταν αντικατάσταση, αλλάχτηκαν βελόνες, πιστόνια κλπ. (τα έχει το κιτ αυτά), καθώς και τσιμούχες προληπτικά, αφού έχει ήδη 26.000 χλμ. με αρκετά από αυτά χωμάτινα. Σύμφωνα με τον μάστορα τα λάδια ειδικά του πιρουνιού ήταν πολύ ταλαιπωρημένα, ενώ σε λίγο καλύτερη κατάσταση ήταν του αμορτισερ.
Εντυπώσεις
Θα ηθελα να γράψω εδώ μια ολοκληρωμένη εικόνα για τη συμπεριφορά εντος και εκτός δρόμου, ωστόσο το δεύτερο θα πρέπει να περιμένει λίγο ακόμα, γιατί δεν έχω καταφέρει ακόμα να πατήσω χώμα. Ωστόσο ακόμα και στην άσφαλτο κινούμενος σε γνωστές διαδρομές η διαφορά είναι παραπάνω από εμφανής. Η πρώτη εντύπωση που αποκομίζεις είναι ότι έγινε άνετο, αν είναι ποτε δυνατόν!Η διαφορά το πριν με το μετά μου θύμισε την πρωτη φορά που είχα καβαλήσει το Τ7, μετά τη γριά μου το ΤΑ600. Παρά τα σκληρά ελατήρια οι λακουβες, καπάκια ΕΥΔΑΠ και κάθε λογης ανωμαλία, ενώ πριν περιμενες να ακουσεις και να νιωσεις το γκαπ (τεχνικος όρος), τώρα περνά σα να να μην πάτησες μέσα. Πιρούνι και αμορτισέρ λειτουργούν εξαιρετικά ομαλά στη συμπίεση (που την έχω ανοίξει αρκετά) αλλά στη συμπίεση (που την έχω κλέισει). Όχι ότι πριν απέφευγα τις ανωμαλίες, αλλά τώρα πέφτω επιτηδες μέσα να δω αν και πότε θα ζοριστεί, ωστόσο δε νομίζω ότι αυτό θα γίνει ποτε εντός δρόμου, αλλά μόνο στα βουνά. Άλλο επίσης θετικό είναι ότι στα φρένα το πιρούνι βουτά σημαντικά λιγότερο, ενώ μπορεί να διαχειριστεί και ανωμαλίες πάνω στη συμπίεση του χωρις να δυσανασχετεί. Επίσης έχει βελτιωθεί ο τρόπος που πλαγιάζει, καθώς και η ασφάλεια που σου εμπνέει μέσα στη στροφή. Γενικά οι πρώτες εντυπώσεις είναι εξαιρετικές, ωστόσο αναμένω να σκονιστώ/λασπωθώ για να κλείσει το κεφάλαιο ανάρτηση για εμένα. Το ρίσκο μιας έτοιμης λύσης δείχνει να έχει αποδώσει, ενώ για όσους το σκέφτονται και μπορούν να προβούν στην αλλαγή την προτείνω με κλειστά μάτια.
Δε χρειάζεται τελωνεία, υπάρχει αντιπρόσωπος όπως είπε ο Γιάννης παρακάτω.Μεγειές,
ήταν εμφανές από ένα βίντεο στο σωλήνα του Brake Magazine ότι η λύση της K-Tech είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική.
Θα ήθελα να ρωτήσω η παραγγελία από που/πως έγινε, υπήρξαν δασμοί/τελωνείο κτλ ;;;
/// Β
Όπως κοιτάς μπροστά σου τους ρεγουλατόρους: δεξιοστροφα> κατεβαίνουν, αριστεροστροφα> ανεβαίνουν (η κάθε πλευρά αντιστοιχεί στην αντίστοιχη πλευρά των προβολέων).Αγαπητοί κάτοχοι τενερέ, έχει ρυθμίσει κανείς τα φώτα;;; Γιατί έκανα μία δοκιμή και μάλλον οι ρεγουλατωροι είναι διακοσμητικοι. ..Ή κάνω κάτι λάθος...
Ψυχραιμία και Υπομονή Στεφ, η βελτίωση τα έχει αυτά.Σε συνέχεια του παραπάνω να προσθέσω και δύο σκέψεις για το χώμα που είχα την ευκαιρία να βρεθώ για τρεις μέρες. Η μηχανή ήταν φορτωμένη με περίπου 50-60 κιλά αποσκευες αφού μετέφερα κατασκηνωτικό εξοπλισμό. Σε γενικές γραμμές θα πω ότι η θετική εντύπωση που είχα στην άσφαλτο έχει μεταφερφεί αυτούσια και στο χώμα. Οι μικρές ανωμαλίες καταπίνονται από το πιρούνι και το αμορτισέρ, χωρίς να σπαταλέιται όλη η διαδρομή τους αφήνοντας περιθώριο σε περίπτωση που χρειαστεί. Με το πιρούνι έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος και δεν έχω κανένα παράπονο, δούλεψε εξαιρετικά και ακούραστα και δεν έδειξε κανένα σημάδι κόπωσης, παρά το γεγονός ότι σε κάποια σημεία το τεραιν ήταν σα βομβαρδισμένο. Απόσβεση συμπίεσης και επαναφορά ήταν εκεί που τα ήθελα και ο μπροστινός τροχός διάβαζε το δρόμο και δεν ένιωσα ποτέ ασάφεια ή απώλεια προσφυσης.
Δυστυχώς δεν μπορώ να πω το ίδιο και για το αμορτισέρ, όχι τόσο για τη συμπίεση, που λειτουργούσε το ίδιο καλά με το πιρούνι, αλλά με την επαναφορά. Ενώ ήταν αρκετά κλειστή (8 από τέρμα κλειστό) στο σημείο που ήταν σαν βομβαρδισμένο η έκτόνωση του αμορτισέρ ήταν άθλια, τίναζε όλο το πίσω μέρος προς τα πάνω, χωρίς να μπορεί να ελέγξει καθόλου την επαναφορά κάνοντας και χαρακτηριστικό ήχο στον τερματισμό. Αλλάζοντας τεραίν και αφού κρύωσε το αμορτισέρ επανήλθε κάπως αλλά δεν είναι αρκετό (ειδικά με βάρος) και ακόμα και τέρμα κλείστο δεν ελέγχει καλά την επαναφορά. Με μία γρήγορη επίσκεψη στο κατάστημα που το τοποθέτησε η πρώτη γνωμάτευση του μηχανικού είναι ότι είναι μια χαρά το αμορτισέρ και στα Τ7 η επαναφόρά είναι γρήγορη και οι περισσότεροι αναβάτες κάνουν λάθος που κλέινουν την επαναφορά. Συμφωνήσαμε την άλλη εβδομάδα να βγάλουμε το αμορτισέρ και να το βάλουμε στο δυναμόμετρο να δούμε αν αυτό που λέω φαίνεται και εκεί. ΄Εκανα και μία επικοινωνία με την εταιρεία στην Αγγλία και ρώτησα αρχικά εάν όντως το κιτ τους έχει γρήγορη επαναφορά και αν είναι σχεδιασμένο για το πίσω μου ελατήριο των 85Νμ. Απάντησαν ότι δεν έχει κανενα πρόβλημα να διαχειριστεί την επιπλεόν δύναμη και δεν είναι γρήγορη η επαναφορά του κιτ. Ζήτησα να μου στείλουν ένα διάγραμμα ενός κιτ, ώστε να μπορώ να συγκρίνω τα αποτελέσματα, ωστόσο είπαν ότι δε δίνουν τέτοιες πληροφορίες σοτν τελικό καταναλωτή αλλά μόνο στον αντιπρόσωπο και εάν υπάρχει πρόβλημα να εποικοινωνήσει αυτός μαζί τους.
Εάν δούλευε και η επαναφορά πίσω σωστά θα έλεγα ότι αξίζει κάθε ευρώ η αναβάθμιση, αλλά αυτό το πήγαινε-έλα και η γενικότερη γκρίνια που περιβάλει τέτοιου είδους επικοινωνίες με έχει ήδη εκνευρίσει. Θα κάνω την δυναμομέτρηση στο αμορτισέρ την ερχόμενη εβδομάδα και ανάλογα με το τι θα δείξει θα αποφασίσω τι θα κάνω.
Στην άσφαλτο δεν σκλήρυνε πολύ με το k-tech και 7.5Nm?Σε συνέχεια του παραπάνω να προσθέσω και δύο σκέψεις για το χώμα που είχα την ευκαιρία να βρεθώ για τρεις μέρες. Η μηχανή ήταν φορτωμένη με περίπου 50-60 κιλά αποσκευες αφού μετέφερα κατασκηνωτικό εξοπλισμό. Σε γενικές γραμμές θα πω ότι η θετική εντύπωση που είχα στην άσφαλτο έχει μεταφερφεί αυτούσια και στο χώμα. Οι μικρές ανωμαλίες καταπίνονται από το πιρούνι και το αμορτισέρ, χωρίς να σπαταλέιται όλη η διαδρομή τους αφήνοντας περιθώριο σε περίπτωση που χρειαστεί. Με το πιρούνι έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος και δεν έχω κανένα παράπονο, δούλεψε εξαιρετικά και ακούραστα και δεν έδειξε κανένα σημάδι κόπωσης, παρά το γεγονός ότι σε κάποια σημεία το τεραιν ήταν σα βομβαρδισμένο. Απόσβεση συμπίεσης και επαναφορά ήταν εκεί που τα ήθελα και ο μπροστινός τροχός διάβαζε το δρόμο και δεν ένιωσα ποτέ ασάφεια ή απώλεια προσφυσης.
Δυστυχώς δεν μπορώ να πω το ίδιο και για το αμορτισέρ, όχι τόσο για τη συμπίεση, που λειτουργούσε το ίδιο καλά με το πιρούνι, αλλά με την επαναφορά. Ενώ ήταν αρκετά κλειστή (8 από τέρμα κλειστό) στο σημείο που ήταν σαν βομβαρδισμένο η έκτόνωση του αμορτισέρ ήταν άθλια, τίναζε όλο το πίσω μέρος προς τα πάνω, χωρίς να μπορεί να ελέγξει καθόλου την επαναφορά κάνοντας και χαρακτηριστικό ήχο στον τερματισμό. Αλλάζοντας τεραίν και αφού κρύωσε το αμορτισέρ επανήλθε κάπως αλλά δεν είναι αρκετό (ειδικά με βάρος) και ακόμα και τέρμα κλείστο δεν ελέγχει καλά την επαναφορά. Με μία γρήγορη επίσκεψη στο κατάστημα που το τοποθέτησε η πρώτη γνωμάτευση του μηχανικού είναι ότι είναι μια χαρά το αμορτισέρ και στα Τ7 η επαναφόρά είναι γρήγορη και οι περισσότεροι αναβάτες κάνουν λάθος που κλέινουν την επαναφορά. Συμφωνήσαμε την άλλη εβδομάδα να βγάλουμε το αμορτισέρ και να το βάλουμε στο δυναμόμετρο να δούμε αν αυτό που λέω φαίνεται και εκεί. ΄Εκανα και μία επικοινωνία με την εταιρεία στην Αγγλία και ρώτησα αρχικά εάν όντως το κιτ τους έχει γρήγορη επαναφορά και αν είναι σχεδιασμένο για το πίσω μου ελατήριο των 85Νμ. Απάντησαν ότι δεν έχει κανενα πρόβλημα να διαχειριστεί την επιπλεόν δύναμη και δεν είναι γρήγορη η επαναφορά του κιτ. Ζήτησα να μου στείλουν ένα διάγραμμα ενός κιτ, ώστε να μπορώ να συγκρίνω τα αποτελέσματα, ωστόσο είπαν ότι δε δίνουν τέτοιες πληροφορίες σοτν τελικό καταναλωτή αλλά μόνο στον αντιπρόσωπο και εάν υπάρχει πρόβλημα να εποικοινωνήσει αυτός μαζί τους.
Εάν δούλευε και η επαναφορά πίσω σωστά θα έλεγα ότι αξίζει κάθε ευρώ η αναβάθμιση, αλλά αυτό το πήγαινε-έλα και η γενικότερη γκρίνια που περιβάλει τέτοιου είδους επικοινωνίες με έχει ήδη εκνευρίσει. Θα κάνω την δυναμομέτρηση στο αμορτισέρ την ερχόμενη εβδομάδα και ανάλογα με το τι θα δείξει θα αποφασίσω τι θα κάνω.
Όχι η μηχανή δεν είναι χαμηλωμένη. Γενικά ο συνδυασμός των ελατηρίων με το k-tech ανεξαρτήτως τερεν δεν είναι μπετό. Το αντίθετο, πιο σκληρό ήταν και κοπαναγε με το εργοστάσιο υδραυλικό, ενώ μόλις έβαλα το Κιτ μαλάκωσε και διαβάζει γρήγορα και ωραία τις μικρές ανωμαλίες, αλλά δε βουτάει στα φρένα και σε μεγαλες λακούβες. Θα ήμουν και εγώ περίεργος να δοκίμαζα το ίδιο σεταπ με πιο μαλακά ελατήρια, αλλά αληθεια δεν κοπαναει και δεν κουράζει καθόλου.Στην άσφαλτο δεν σκλήρυνε πολύ με το k-tech και 7.5Nm?
Επίσης ήθελα να ρωτήσω αν το έχεις χαμηλώσει.