snpl
Μέλος
Έχει χαμηλώσει κανείς το τενερέ του με άλλα λινκ ή κοντινότερο αμορτισέρ?
Αλέξανδρε μια φορά με το 990 και μια φορά με το 640 που με έχει πιάσει λάστιχο στο βουνό, τη δουλειά την έκανα με δυο μεγάλους λεβιέδες που κουβαλάω πάντα μαζί. Είναι θέμα εξάσκησης πιο πολύ δε θέλει ιδιαίτερο κόπο. Απλά η επιλογή του ελαστικού που πρέπει να έχεις για βουνό, θα πρέπει να έχει σχετικά μαλακά πλαϊνά για να σου κάνει το σπάσιμο της σφράγισης και το ξεζαντάρισμα εύκολα.Επειδή η πιθανότητα να πάθεις λάστιχο στο βουνό υπάρχει με απασχολούν δύο θέματα :
Για το πρώτο καταλήγω στο κεντρικό σταντ. Θεωρώ ότι είναι η μόνη λύση που προσφέρει ασφαλή στήριξη.
- Στήριξη μηχανής
- Ξεζαντάρισμα
Εάν συμβεί και υπάρχουν άτομα το πρόβλημα μπορεί να λυθεί με πέτρες κάτω από τη μηχανή. Εάν είσαι μόνος και έχεις μηχανή των 200 κιλών ;
Θα μου πείτε, ποτέ μόνος και έχετε δίκιο, αλλά σαν αρχή έχω σε θάλασσα και βουνό να είσαι προετοιμασμένος για όλα σαν να είσαι μόνος !
Για πολύ καιρό είχα στο μυαλό μου τη λύση της πατέντας με το αναπηρικό μπαστούνι, αλλά σκεπτόμενος τι μπορεί να συμβεί σε περίπτωση πτώσης της μηχανής στην προσπάθεια αφαίρεσης του ελαστικού, τελικά την εγκατέλειψα.
Εχω δει και τη λύση με τον ιμάντα και την στήριξη σε κάποιο σταθερό σημείο (πχ δέντρο).
Εθεσα τον προβληματισμό εχθές στο λαστιχά μου και η απάντησή του ήτανε : μόνο κεντρικό στάντ !!
Μα είναι πρόσθετο βάρος , "εκεί που βρίσκεται δεν σε απασχολεί".
Μα κοπανάει, "το ασφαλίζεις στο κοπάνημα και δεν κάνει κιχ"
Μα κονταίνει τη μηχανή, "εξαρτάται το σταντ".
Χαζεύοντας στο internet βρήκα την πρόταση της HeavyDuties στα 159,69€, οικονομική και λιτή.
Για το ξεζαντάρισμα :
Ο λαστιχάς πρότεινε, λίγη οδήγηση με σκασμένο για να ξεζαντάρει.
Ψάχνοντας θεωρώ ότι το σύστημα της BeadPro ίσως σε συνδυασμό και με ένα μακρύ λεβιέ να κάνει τα πράγματα ευκολότερα.
Επειδή το θέμα αυτό σίγουρα σας έχει προβληματίσει τι λύσεις έχετε βρει και τι γνώμη έχετε για τα παραπάνω ;
Εψαξα στο φόρουμ για κάτι αντίστοιχο αλλά δεν βρήκα κάτι.
Πας σε εκδρομές του Χελιώτη κ κουβαλάς μια σαμπρέλα μονο κ μια Ντιζα συμπλέκτη και ενα κιτ επισκευής tubeless ελαστικού κ πολλα δετικα καλωδιων για να Δέσεις τη ζάντα κ να βγεις καπου άσφαλτο .. .. τα υπόλοιπα τα αναλαμβάνει το όχημα υποστηρίξης κ ο τεχνικός …με εξοπλισμό ξεμονταρισματοςΕπειδή η πιθανότητα να πάθεις λάστιχο στο βουνό υπάρχει με απασχολούν δύο θέματα :
Για το πρώτο καταλήγω στο κεντρικό σταντ. Θεωρώ ότι είναι η μόνη λύση που προσφέρει ασφαλή στήριξη.
- Στήριξη μηχανής
- Ξεζαντάρισμα
Εάν συμβεί και υπάρχουν άτομα το πρόβλημα μπορεί να λυθεί με πέτρες κάτω από τη μηχανή. Εάν είσαι μόνος και έχεις μηχανή των 200 κιλών ;
Θα μου πείτε, ποτέ μόνος και έχετε δίκιο, αλλά σαν αρχή έχω σε θάλασσα και βουνό να είσαι προετοιμασμένος για όλα σαν να είσαι μόνος !
Για πολύ καιρό είχα στο μυαλό μου τη λύση της πατέντας με το αναπηρικό μπαστούνι, αλλά σκεπτόμενος τι μπορεί να συμβεί σε περίπτωση πτώσης της μηχανής στην προσπάθεια αφαίρεσης του ελαστικού, τελικά την εγκατέλειψα.
Εχω δει και τη λύση με τον ιμάντα και την στήριξη σε κάποιο σταθερό σημείο (πχ δέντρο).
Εθεσα τον προβληματισμό εχθές στο λαστιχά μου και η απάντησή του ήτανε : μόνο κεντρικό στάντ !!
Μα είναι πρόσθετο βάρος , "εκεί που βρίσκεται δεν σε απασχολεί".
Μα κοπανάει, "το ασφαλίζεις στο κοπάνημα και δεν κάνει κιχ"
Μα κονταίνει τη μηχανή, "εξαρτάται το σταντ".
Χαζεύοντας στο internet βρήκα την πρόταση της HeavyDuties στα 159,69€, οικονομική και λιτή.
Για το ξεζαντάρισμα :
Ο λαστιχάς πρότεινε, λίγη οδήγηση με σκασμένο για να ξεζαντάρει.
Ψάχνοντας θεωρώ ότι το σύστημα της BeadPro ίσως σε συνδυασμό και με ένα μακρύ λεβιέ να κάνει τα πράγματα ευκολότερα.
Επειδή το θέμα αυτό σίγουρα σας έχει προβληματίσει τι λύσεις έχετε βρει και τι γνώμη έχετε για τα παραπάνω ;
Εψαξα στο φόρουμ για κάτι αντίστοιχο αλλά δεν βρήκα κάτι.
Αν είσαι σε οργανωμένη εκδρομή του Hell δεν χρειάζεσαι τίποτα. Στις άλλες είναι το θέμα!Πας σε εκδρομές του Χελιώτη κ κουβαλάς μια σαμπρέλα μονο κ μια Ντιζα συμπλέκτη και ενα κιτ επισκευής tubeless ελαστικού κ πολλα δετικα καλωδιων για να Δέσεις τη ζάντα κ να βγεις καπου άσφαλτο .. .. τα υπόλοιπα τα αναλαμβάνει το όχημα υποστηρίξης κ ο τεχνικός …με εξοπλισμό ξεμονταρισματος
Εγω εως τωρα ειμαι τυχερός δε μου εχει σκάσει λαστιχο … στη τελευταία εκδρομή του Χελιώτη , 2-3 συνάντησα με κλαταρισμένο ελαστικό .. ο ενας το άλλαξε μόνος του με τη παρέα του σε enduro ΚΤΜ κ ο αλλος με ΚΤΜ 990 κάλεσε το όχημα υποστήριξης
Σε μηχανή , μονο σε παπί εχω αλλάξει σαμπρέλα μόνος μου κ σε ποδήλατο , σε μεγαλη μοτοσυκλετα δεν εχω δοκιμάσει ποτε να αλλάξω , αλλα σιγουρα εαν κάνεις προπονηςη θα σου φυγει 1 μεγαλο άγχος , αλλα θέλει προπόνηση κ εργαλεία στο γκαράζ σου
Εντωμεταξύ εαν εχεις κανα βαρύ λαστιχο τυπου Motoz tractionator δύσκολα να τα καταφέρεις
Sent from my iPhone using Tapatalkπ
Το διπλό σταντ Αλέξανδρε θεωρώ πως είναι η πιο ασφαλής λύση για τέτοια περίπτωση.Επειδή η πιθανότητα να πάθεις λάστιχο στο βουνό υπάρχει με απασχολούν δύο θέματα :
Για το πρώτο καταλήγω στο κεντρικό σταντ. Θεωρώ ότι είναι η μόνη λύση που προσφέρει ασφαλή στήριξη.
- Στήριξη μηχανής
- Ξεζαντάρισμα
Εάν συμβεί και υπάρχουν άτομα το πρόβλημα μπορεί να λυθεί με πέτρες κάτω από τη μηχανή. Εάν είσαι μόνος και έχεις μηχανή των 200 κιλών ;
Θα μου πείτε, ποτέ μόνος και έχετε δίκιο, αλλά σαν αρχή έχω σε θάλασσα και βουνό να είσαι προετοιμασμένος για όλα σαν να είσαι μόνος !
Για πολύ καιρό είχα στο μυαλό μου τη λύση της πατέντας με το αναπηρικό μπαστούνι, αλλά σκεπτόμενος τι μπορεί να συμβεί σε περίπτωση πτώσης της μηχανής στην προσπάθεια αφαίρεσης του ελαστικού, τελικά την εγκατέλειψα.
Εχω δει και τη λύση με τον ιμάντα και την στήριξη σε κάποιο σταθερό σημείο (πχ δέντρο).
Εθεσα τον προβληματισμό εχθές στο λαστιχά μου και η απάντησή του ήτανε : μόνο κεντρικό στάντ !!
Μα είναι πρόσθετο βάρος , "εκεί που βρίσκεται δεν σε απασχολεί".
Μα κοπανάει, "το ασφαλίζεις στο κοπάνημα και δεν κάνει κιχ"
Μα κονταίνει τη μηχανή, "εξαρτάται το σταντ".
Χαζεύοντας στο internet βρήκα την πρόταση της HeavyDuties στα 159,69€, οικονομική και λιτή.
Για το ξεζαντάρισμα :
Ο λαστιχάς πρότεινε, λίγη οδήγηση με σκασμένο για να ξεζαντάρει.
Ψάχνοντας θεωρώ ότι το σύστημα της BeadPro ίσως σε συνδυασμό και με ένα μακρύ λεβιέ να κάνει τα πράγματα ευκολότερα.
Επειδή το θέμα αυτό σίγουρα σας έχει προβληματίσει τι λύσεις έχετε βρει και τι γνώμη έχετε για τα παραπάνω ;
Εψαξα στο φόρουμ για κάτι αντίστοιχο αλλά δεν βρήκα κάτι.
Εψαξα στο φόρουμ για κάτι αντίστοιχο αλλά δεν βρήκα κάτι.
Να προσθέσω τα μεγάλα δεματικα, για όποιον δεν θέλει να παιδευτει.Το διπλό σταντ Αλέξανδρε θεωρώ πως είναι η πιο ασφαλής λύση για τέτοια περίπτωση.
Όλα τα υπόλοιπα είναι ημίμετρα.
Τώρα όσον αφορά το ξεζαντάρισμα ειδικά του πίσω ελαστικού χρειάζεται και λίγο τύχη.
Όταν θα σε πιάσει θα πρέπει να φοράς το κατάλληλο λάστιχο που θα σε βοηθήσει σε αυτή την περίπτωση, δηλαδή να έχει σχετικά μαλακά πλαϊνά.
Όταν φοράς heidenau ή motoz που αναφέρθηκαν πιο πάνω ή κάποια mitas που γνωρίζω, καλύτερα να μην το σκέφτεσαι ότι μπορείς να πάθεις φουιτ...
Και αν είσαι μόνος σου κομματάκι δύσκολο να τα καταφέρεις.
Με παρέα και σωστούς μεγάλους λεβιέδες κάτι μπορεί να γίνει.
Υπάρχουν και κάποια εξαρτήματα που βοηθάνε σε αυτές τις περιπτώσεις και αναφέρθηκαν προηγουμένως αλλά μιας και δεν τα έχω δοκιμάσει δεν μπορώ να έχω άποψη.
Επίσης λίγο υγρό πιάτων θα σε βοηθήσει στο βάλε-βγάλε του ελαστικού.
Να κρατήσεις επίσης και αυτά που είπαν τα παιδιά πιο πάνω όπως το σπάσιμο του ελαστικού με το πλαϊνό σταντ.
Μου κάνει εντύπωση γιατί δεν ειχα βρει κάτι αρνητικό γι αυτα παλαιότερα που τα είχα κοιτάξει, (.... εκτός της τιμής)!Όταν είδα τα eastbound είπα ωωωπαα εδώ είμαστε αλλά μετά είδα αναφορές για σπασίματα στο δυκτιο!
Δεν είναι και φτηνά...
Αν γράψεις eastbound tools failure ή κάτι τέτοιο θα βρεις...Μου κάνει εντύπωση γιατί δεν ειχα βρει κάτι αρνητικό γι αυτα παλαιότερα που τα είχα κοιτάξει, (.... εκτός της τιμής)!
η αλήθεια είναι πως δεν μπορώ να βρω κάτι πλέον αλλά βλέποντας τον τυπάκο αυτόν (τον οποίος δεν τον λες και πολύ έμπειρο) να δουλεύει με τα E.bound δεν με πείθουν και πολύ για την αποτελεσματικότητά τους... που να ήταν και στο βουνό!!Αν γράψεις eastbound tools failure ή κάτι τέτοιο θα βρεις...
Θα το ψάξω κ θα ποστάρω
Πάντως κ εγώ έψαξα κ δεν βρήκα οτιδήποτε αρνητικό!η αλήθεια είναι πως δεν μπορώ να βρω κάτι πλέον αλλά βλέποντας τον τυπάκο αυτόν (τον οποίος δεν τον λες και πολύ έμπειρο) να δουλεύει με τα E.bound δεν με πείθουν και πολύ για την αποτελεσματικότητά τους... που να ήταν και στο βουνό!!
Θυμάμαι φωτό με σπασμένους λεβιέδες αλλά δεν τις βρίσκω πλέον!Πάντως κ εγώ έψαξα κ δεν βρήκα οτιδήποτε αρνητικό!
Αν θες να ξεκολλήσεις το λάστιχο από τη ζάντα έχεις να διαλέξεις ανάμεσα στο κόλπο της eastbound και στο άλλο της Tyre pro .αλλιώς βάζεις το μπροστά μέρος από ένα λαστιχενιο σφυρί και το πιέζεις με τον λεβιέ. Αλλά θέλεις μεγάλους λεβιεδες anyway.Θυμάμαι φωτό με σπασμένους λεβιέδες αλλά δεν τις βρίσκω πλέον!
Τέλος πάντων …. Εξακολουθώ να αμφιβάλω για την αποτελεσματικότητα τους!
Μακάρι να κάνω λάθος!