Aν σκεφτεις οτι ενα ΚΑΛΟ full face κρανος,παρεχει τα εξης πλεονεκτηματα σε σχεση με ενα jet
- Πολυ καλα υλικα για ΑΣΦΑΛΕΙΑ σε περιπτωση Παθητικης κρουσης...κατ'αρχας
1)Πολυ καλα μονωτικα υλικα ωστε να περιοριζει τη θερμοτητα που αναπτυσεται στο κεφαλι
2)Ζελατινα UV με στοπ στις ηλιακες ακτινες κ ακτινοβολια(ακομα καλυτερα με φυμε)
3)Καλο αερισμο με συστημα αεραγωγων που η ροη του δινει καλυτερο αποτελεσμα δροσιας κ αισθησης σε σχεση με τον απευθειας αερα που δεχεται καποιος με jet ή ξεκρανωτος
...τοτε πιθανον ενα καλο full face,περα απο την αναμφισβητητα καλυτερη παρεχομενη ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ να δινει και καλυτερη ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ,αισθηση και συγκεντρωση κατ'επεκταση στην οδηγηση ανεπηρεαστος κατα το δυνατο καλυτερα απο τη θερμοκρασια περιβαλλοντος.
Εξ'αλλου ας προσθεσουμε και το γεγονος οτι ενα κρανος εχει εφαρμογη στο κεφαλι και το υπολοιπο σωμα επισης θελει "μονωση" στη θερμοκρασια(με ενα καλοκαιρινο διατρητο μπουφαν,παντελονι μακρυ για να μην ψηνομαστε )τοτε το συνολικο αποτελεσμα ενος "αστακου" σε εξοπλισμο θα ειναι καλυτερο και ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΟ ενος ημιτελους ή ανυπαρκτου εξοπλισμου ασφαλειας...