Περσι ο Meo παλευε να μηνει στην κορηφαια πενταδα (μολις στην πρωτη του συμμετοχη στο Dakar) και στην τελευταια ή στην προτελευταια ειδηκη δε θημαμε καλα, με εντολη της ομαδας, εκλισε γκαζι, και περιμενε να τον φτασει ο Price για να τον εχει μπροστα του και να διασφαλιστει οτι οτι και να συμβει, ο Price θα τερματησει κατακτοντας τον τιτλο.
Αυτό που λες έχει και άλλη ερμηνεία....
Ο ΜΕΟ το μόνο που ήθελε πέρσυ είναι να αποδείξει ότι μπορεί να πρωταγωνιστεί στο Dakar...
Γιατί να στενοχωρήσει την ΚΤΜ?
Και εγώ θα έκλεινα το γκάζι γιατί βλέπεις σε βάθος χρόνου τι οφέλη θα έχεις...
Αν το σκηνικό ήταν μεταξύ πρωτοκλασάτων οδηγών (vs Walkner etc.) να το δεχτώ...
Και σε αυτό δεν ευθύνεται η ΚΤΜ αλλά οι χορηγοί που τα σκάνε...
Η ΚΤΜ θα έχει διαφήμιση είτε βγεις εσύ πρώτος είτε εγώ, αλλά αν βγεί ο Price η Red Bull κτλ. θα είναι χαρούμενοι....
Η Honda από την άλλη έχει κάνει focus μόνο σε ένα οδηγό ενώ η δυναμική της σαν ομάδα δεν της επιτρέπει τέτοια....
Και μην ξεχνάς η KTM τα χώνει και στην Husky για να τρέχει και μάλιστα φέτος έχει τον καλύτερο αναβάτη από όλες τις ομάδες...
Πρωταθλητής χρονιάς παρακαλώ...... αυτό και αν έχει ψωμί (γιατί το κάνει κτλ.)...
Καλά τα εργοστάσια αλλά εμένα με συναρπάζουν οι ιστορίες που φτάνουν στα αυτιά μου από καθημερινούς αναβάτες που κάνουν την τρέλα τους κυριολεκτικά!!!!!