Συγκριτικό F800gs ADV-Africa 1000- 800XCx

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
βρε παιδια θα βλεπει ο κοσμος οτι προσπαθητε να συγκρινεται τα 3 μηχανακια του θεματος με το τρανσαλπ και θα γελαει....
ειναι δυνατον?
το τρανσαλπ ειναι ενα παλιο μηχανακι φτηνο γυρω στα 3 χιλιαρικα που κανει σχεδον τα παντα αξιοπρεπως (οχι καλα ουτε υπεροχα) απλα αξιοπρεπως
στην ελλαδα της κρισης με τα αθλια οικονομικα των ελληνων ειναι μια καλη λυση για καποιους απο εμας που αν δεν υπηρχαν καποια μηχανακια παλια και
φτηνα σαν το τρανσαλπ δεν θα μπορουσαμε να χαρουμε τον μοτοσυκλετισμο.
τυχεροι αυτοι που εχουν και μπορουν ακομα να διαθεσουν 10,000+ χιλιαρικα για να παρουν ενα κορυφαιο και συνχρονο μηχανακι σαν αυτα του θεματος:friendship:
Πολυ σωστα αυτα ρε Χριστοφ αλλα που ειδες/ειδατε οτι συγκριθηκε το Τρανσαλπ με καποιο απο τα μηχανακια του θεματος (περα απο αισθητικα και μονο με το 800 Adv)? Αναφερθηκε το 800 GS Adv σε συγκριση με το Αφρικα 1000 και σε καποιους δεν αρεσε που καποιοι κατοχοι Τρανσαλπ :eek: :D (ναι οι γνωστοι υποπτοι ;)) ειπανε οτι το βρισκουνε αισθητικο ..εε "παραπτωμα". Να μη ξεχνιομαστε, (μοτο-)δημοκρατια εχουμε! :yew: :p
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
Σημερα ανακοινωθηκε επισημα η τιμη της αφρικα σρφ 1000 Λ στην Ελλαδα!!!!!!!
Εχουμε και λεμε :
CRF 1000 L AFRICA TWIN - Νέο

13.990 €

CRF 1000 L AFRICA TWIN Sp. Colour - Νέο

14.290 €

CRF 1000 L AFRICA TWIN ABS - Νέο

14.690 €

CRF 1000 L AFRICA TWIN ABS Sp.Colour - Νέο

14.990 €

CRF 1000 L AFRICA TWIN ABS DCT -Νέο

15.990 €

CRF 1000 L AFRICA TWIN ABS DCT Sp. Colour - Νέο

16.290 €



Η φουλ εκδροση δηλαδη ειναι 600ευρω πιο ακριβη απο το 1190 adventure ???:waiting::waiting:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Σημερα ανακοινωθηκε επισημα η τιμη της αφρικα σρφ 1000 Λ στην Ελλαδα!!!!!!!
Εχουμε και λεμε :
CRF 1000 L AFRICA TWIN - Νέο

13.990 €

CRF 1000 L AFRICA TWIN Sp. Colour - Νέο

14.290 €

CRF 1000 L AFRICA TWIN ABS - Νέο

14.690 €

CRF 1000 L AFRICA TWIN ABS Sp.Colour - Νέο

14.990 €

CRF 1000 L AFRICA TWIN ABS DCT -Νέο

15.990 €

CRF 1000 L AFRICA TWIN ABS DCT Sp. Colour - Νέο

16.290 €



Η φουλ εκδροση δηλαδη ειναι 600ευρω πιο ακριβη απο το 1190 adventure ???:waiting::waiting:
Μ αυτη την τιμη για το τοπ Αφρικα, κι εγω 1190 θα επαιρνα.
No second thoughts.....
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Όσο μα ΟΣΟ καλή,αξιοπιστη και...Τζαπαν κι αν ειναι μια Αφρικα...ποτέ δεν θα μιλησει στον σημερινο μοτοσυκλετιστη όπως ενα 1190...κοινως,κατ'εμε τον ηπιε μπούζι στην Ελλαδα τουλαχιστο η Χονδα με τετοιο ανταγωνισμο ΚΑΙ τιμολογιακα πλεον...
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Συμφωνώ οτι με αυτά τα λ7 ,1190 φορές να πάρει κάποιος το ΚΤΜ.
Διαφωνώ για το ότι δεν θα πουλήσει ,γιατί είναι Χόνδα...κ μάλλιστα Αφρικα.
Κι αυτο σωστο, το ειχα πει εξ αρχης. Λογω "Africa" θα πουλησει. Αλλα αυτοι που θα το παρουν θα ζουν στο μυθο του μυαλου τους. Το 1190 θα ειναι παντα εκει να τους στοιχειωνει...
Ακομα και "βιδες" να τα κανει καποιος τα μηχανακια, το αφρικα δε θα δικαιολογησει τα λ7 του απεναντι στο ΚΤΜ. Χωρια την αισθηση του μοτερ, τις αναρτησαρες, ολο τον εξοπλισμο του ΚΤΜ και τα ηλεκτρονικα καλουδια.

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Καλά όλα αυτά αλλά ένα απλό παράδειγμα..

Αν ένα παπάκι όπως το Innova είχε φάει όλη αυτή τη λάσπη απο μπιέλες, τριξίματα, σφυρίγματα, κατανάλωση λαδιού κλπ και το λέγανε KYMCO π.χ. δεν θα είχε πουλήσει τίποτα. Το Innova όμως μέχρι τέλους συνέχισε να πουλάει σαν τρελό (HONDA)

Το Brandname Ηonda στην Ελλάδα είναι σαν τη Coca Cola..

100 άμα ρωτήσεις για σύγκριση Africa-1190 οι 80 θα σου πουν πως το 1190 μπορεί να φαίνεται και να είναι καλύτερο σε προδιαγραφές απο το Africa αλλά Honda δεν είναι! Και θα αρχίσουν να συζητάνε για ιστορίες με Duke II σπασμένα, με 690 ρουλεμάν στροφάλου,μεε κεφαλές ραγισμένες σε 640 και για το ανηψάκι τους που πήρε το 125 τον δούκα και ακόμα τρέχει στην αντιπροσωπεία..

Καλώς ή κακώς η ΚΤΜ έχει συνδεθεί με αρκετά θεματάκια (είτε αληθινά είτε μύθους) και αυτό καθορίζει και πόσο εύκολα κάποιος θα βγάλει 15-16 χιλιάρικα απο τη τσέπη του να τα σκάσει.

Όπως σε πολλά πράγματα στη ζωή (γάμος, δουλειά, διασκέδαση κλπ) οι περισσότεροι θα διαλέξουν εκεί που νιώθουν περισσότερη σιγουριά (και ας είναι και πλασματική σε μεγάλο βαθμό).

Και αυτό πιστεύω μαζί με το όνομα Africa θα καθορίσει τις πωλήσεις που πιστεύω θα είναι καλές για το Africa ανεξαρτήτως τιμής.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Κι αυτο σωστο, το ειχα πει εξ αρχης. Λογω "Africa" θα πουλησει. Αλλα αυτοι που θα το παρουν θα ζουν στο μυθο του μυαλου τους. Το 1190 θα ειναι παντα εκει να τους στοιχειωνει...
ΚαΤεΜέ ,ο καθένας μας ,ότι κι αν επιλέξει ,ότι κι αν καβαλάει ,ζεί τον "μύθο" του ,και αυτό δεν είναι κακό ,αφού αυτόν τον "φτιάχνει" ,κ στην τελική δεν πειράζει κ κανέναν.

Οσο για το 1190 ,δεν νομίζω οτι θα "στοιχειώσει" κανέναν Χονδαίο.
Το αντίθετο συμβαίνει.
Οι Χονδαίοι (κ λοιποί βαμμένοι Γιαπανέζοι) ,τα ΚΤΜ ,DUCATI κλπ ,τα θεωρούν στοιχειωμένα εκ'γέννας.:devilish:
Ακούγωντας τον ήχο λειτουργίας τους ,τρομάζουν ,κ πολλοί πιστεύουν ,οτι μέσα στους κινητήρες τους ,υπάρχουν φυλακισμένα Γκρέμλινς ,τα οποία κοπανάνε ανηλεώς τα κάρτερ με τα μικρά σφυράκια τους ,μέχρι να σπάσουν τον κινητήρα κ να καταφέρουν να δραπετεύσουν.:p
Ετσι εξηγείται που τα φοβούνται ,κ δεν τα πλησιάζουν.:laugh:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
ΚαΤεΜέ ,ο καθένας μας ,ότι κι αν επιλέξει ,ότι κι αν καβαλάει ,ζεί τον "μύθο" του ,και αυτό δεν είναι κακό ,αφού αυτόν τον "φτιάχνει" ,κ στην τελική δεν πειράζει κ κανέναν.

Οσο για το 1190 ,δεν νομίζω οτι θα "στοιχειώσει" κανέναν Χονδαίο.
Το αντίθετο συμβαίνει.
Οι Χονδαίοι (κ λοιποί βαμμένοι Γιαπανέζοι) ,τα ΚΤΜ ,DUCATI κλπ ,τα θεωρούν στοιχειωμένα εκ'γέννας.:devilish:
Ακούγωντας τον ήχο λειτουργίας τους ,τρομάζουν ,κ πολλοί πιστεύουν ,οτι μέσα στους κινητήρες τους ,υπάρχουν φυλακισμένα Γκρέμλινς ,τα οποία κοπανάνε ανηλεώς τα κάρτερ με τα μικρά σφυράκια τους ,μέχρι να σπάσουν τον κινητήρα κ να καταφέρουν να δραπετεύσουν.:p
Ετσι εξηγείται που τα φοβούνται ,κ δεν τα πλησιάζουν.:laugh:
Αυτό ξαναπες το..

Αυτή η ιστορία με τους μηχανικούς θορύβους.. κι εγώ είμαι ένας απο αυτούς.. δεν μπορώ το μοτέρ μέσα να κάνει σαν να κοπανιόνται κατσαρολικά και ας μην σπάσει ποτέ. Μου προκαλεί εκνευρισμό..

Και το Africa το καινούργιο η αλήθεια είναι πως είναι αθόρυβο! Και μέσα όλα ακούγονται γαλήνια!

Τον Ιάπωνα κανείς δεν μπορεί να τον χτυπήσει σε αυτό, ο Ευρωπαίος λες και επίτηδες κάνει θορυβώδη μοτέρ με περίεργους θορύβους για να έχουν χαρακτήρα!
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Το Brandname Ηonda στην Ελλάδα είναι σαν τη Coca Cola..
Αδικαιολογητα;...Ισως και οχι...Γιατι;...
Γιατι...Ο Ελληνας οδηγος χρονια πισω...

- ΔΕΝ ηταν "οδηγος" αλλά "μετακινουμενος"...ΔΕΝ τον ενοιαζε η οδηγικη απολαυση(βλ.ΚΤΜ)απο μια μοτοσυκλετα αλλά η απροβληματιστη συμβιωση.Παντα κρανος ή μπουφανακι ή λεξεις οπως ΑΣΦΑΛΕΙΑ ηταν και ειναι αγνωστες στο "ευρυ κοινο"...Σχολες ασφαλους οδηγησης;Γουοτ δε φακ ιζ δατ...τα γνωστα "θα μου πεις εμενα τωρα...ελα σε παρακαλω..."Αμα το σηκωνεις σουζα λαμπαδα εισαι ο mrgamao ενω ο μακακας που χαλαει τα λεφτα του στις Σερρες ή στο CSS 'η στα Σχολεια Enduro training ειναι μακακας που τον πιασανε κοροϊδο τα μαρκετινγκ...ολα αυτα δειχνουν χρονια τωρα οτι η οδηγηση και ο οδηγος στην Ελλαδα ειναι συντριπτικα "μετακινηση κ εξυπηρετηση" σε ολες τις κατηγοριες μοτοσυκλετας

- ΔΕΝ ηταν επισης,γνώστης σε μηχανικά και ΔΕΝ ηξερε να συντηρησει ή να "ακουσει" τη μοτοσυκλετα του.Αγνοια...Επιπροσθετα ΔΕΝ ειχε καμμία εμπιστοσυνη στον Ελληναρα μαστρο-Μητσο που με σφυρι καλεμι "θα 'λα του γ@μησω του μπρντελου ξερω γω το φτιαχνω τα παντα ολα"δεν ηταν ο γνώστης που θα αφηνες το μηχανακι σου με κλειστα ματια και θα ησουν ησυχος οτι το αφησες σε καλα χερια και οτι εχει θα το φτιαξει ή πιο απλα θα το συντηρησει σωστα...

-ΔΕΝ ηταν ποτέ ο μεγαλος ταξιδευτης ή ο αρδην χιλιομετροφαγος για να θελει κι αλλα μεσα απο τη μοτοσυκλετα κι οχι απλα "δε σπαει δε χαλαει".

-Ηταν γραψ@ρχιδης σε θεματα σωστης συντηρησης και χρησης...Να το παρω να το λιωσω και μαλλον θα φτιαχνεται μονο του...εκεινα τα ΚΤΜ παραδοσιακα τα παίρνανε,κατα κοσμο,οι καγκουρες και πηγαινε η σουζα στεφανι και το λαστιχο ελιωνε για πλακα...καπου επαιζε ενα δικιο στο βαθος κηπος και πολλα ΚΤΜ και λοιπα "εξωσχολικα στην αξιοπιστια" σπαγανε για πλακα και το ακουγε ο κοσμακης ο φουκαρας που ναι μεν δεν ηξερε γιατι χαλαγε ο Δουκας απο τον π@παρα που τον εσκιζε χωρις σαλιο και χωρις καμμια συντηρηση ή γνωση αλλά "να τα ΚΤΜ και λοιπα χαλανε αρα παμε coca cola οπως λεμε Χονδα...να χω το κεφαλι μου ησυχο λεμε"...

-Κατι ο μυθος της Ελληνικης νοοτροπιας "για να το λενε ολοι κατι θα ξερουν"καταλοιπο τού πολεμου και της κατοχης και μπουλούκι ολοι μαζι,και παμε να κρυφτουμε ολοι να γλυτωσουμε το βομβαρδισμο ολοι μαζι... αρα για να λεει ο ντουνιας ολος "Χοντα και Γιαμαχα μονο"τι διαλο κατι θα ξερουν...παμε προβατα ολοι να καταθεσουμε οβολό στο "κλεβω εκκλησια" στην ποιοτητα...


εχουν δικιο;...Οχι σαφως αλλά " η ψυχολογια του οχλου" και το "ακουσα οτι..."που στην Ελλαδα καλα κρατει χρονια τωρα,επιφερουν τα γνωστα αποτελεσματα...ΔΕΝ θα παρω το ταδε η το ταδε αλλα τρανσαλπ ή Αφρικα που ΔΕ ΧΑΛΑΝΕ τα μαμημενα με τιποτα...

...και ζησαν αυτοι καλα κι εμεις καλυτερα...στην Ελλαδα :)
 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
Νταξ'..δε μπορώ να πω ότι συμφωνώ με τα τσουβαλιάσματα που γίνονται..
Σώνει και ντε όποιος το πάρει θα το πάρει για να μπει στο κλαμπ του Άφρικα..
Σόρρυ παίδες, υπάρχουν και αυτού που βάζουν κάτω όλες τις παραμέτρους και το επιλέγουν συνειδητά. Και στη σημερινή εποχή δεν είναι λίγοι. Από την εποχή που πουλήθηκε καινούρια η τελευταία Άφρικα έχουν περάσει 15 χρόνια. Και μέσα σε αυτά τα 15 χρόνια έγινε μια τεράστια αλλαγή.
Λέγεται πληροφόρηση και δεν αφήνει κανένα περιθώριο για αγορές του τύπου που αναφέρετε.
Έχω παραδείγματα ανθρώπων 60-65-70 ετών, που έχουν μπει μέσα στα πράγματα και πριν αγοράσουν κάτι μαθαίνουν πρώτα γι'αυτό. Είτε είναι κατσαρόλα είτε είναι αυτοκίνητο. Η πληροφορία είναι εκεί έξω και κινείται.. εύκολα και αβασάνιστα.
Και ξαναλέω, αυτός που θέλει να πάρει μια μηχανή τέτοιου τύπου, έχει να διαθέσει τα 15Κ αλλά θέλει να το κινεί κάθε μέρα, θέλει να πηγαίνει παντού με αυτό, για ποιο λόγο να πάρει το 1190;
Για να τσουρουφλάει τα @@ του;
Για να φτάσει μέσα σε 2-3 χρόνια κοντά στα 70,80,90 χιλιάδες χιλιόμετρα και να κατεβάζει κοντέρ για να το πουλήσει;
Οκ, καλή η κ@βλα και το "ρέντυ του ρέις", αλλά στην καθημερινότητα κατά 70-80% ΔΕΝ σου χρειάζεται και ΔΕΝ το κάνεις κι εσύ.
Θέλετε να μου πείτε ότι όσοι παίρνουν το 1190adv ή το 1290adv είναι όλη μέρα τάπα-μπάντα-σούζα;!:! Ναι, βέβαια.. πέρνεις ένα μούσχαρο 250 κιλά για παιχνίδι...οκ.

Αυτό λοιπόν το έχει καταλάβει πάρα πολύ καλά η Χόντα τόσα χρόνια και βγάζει τα μηχανάκια που βγάζει.
Ναι είναι νοοτροπία και λανθασμένη δεν τη λες.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Κι εγώ δεν νομίζω πως είναι λανθασμένη η νοοτροπία της Honda, συμφωνώ με τον est και το έγραψα και όταν δοκίμασα την Africa. Δεν είναι 990 είπα αλλά αυτό δεν είναι και κακό απαραίτητα!

Όποιος θέλει Ready to Race γι αυτό υπάρχει η ΚΤΜ! Δεν υπάρχει κανένας λόγος να προσπαθήσει η Honda να την ανταγωνιστεί σε αυτό τον τομέα.

Το καινούργιο Africa είναι κοινωνός της φιλοσοφίας της Honda. Στόχος ο μέσος αναβάτης, ευκολία, αξιοπιστία, τα κάνω όλα και συμφέρω και χωρίς ταλαιπωρίες..

Εγώ προσωπικά που βράζει και το αίμα μου όπως ειπώθηκε απο πολλούς στη θεωρία μπορεί να προτιμούσα 1000 φορές το 1190 αλλά όταν έφτανα στο ταμείο και έπρεπε να πάρω μια μοτοσυκλέτα για τα παντα και για καθημερινά μάλλον το Africa θα έπαιρνα!!

Γιατί δεν θα ήθελα να βράζουν τα @ρχίδια στη κίνηση, γιατί σιχαίνομαι τους μηχανικούς θορύβους που ψάχνεις να δεις τί γίνεται, γιατί το Africa τα κάνει όλα πιο εύκολα και πιο απλά και στο βγάζει αυτό.

Αν όμως είχα το σκουτεράκι μου για κάθε μέρα και ήθελα μια μηχανή για το σαβ/κο που θα την φορτώνω μόνο χιλιόμετρα διασκέδασης μάλλον θα πήγαινα στο 1190! Και θα ασχολιόμουν μόνο τα σαβ/κα με τις ιδιορρυθμίες της ΚΤΜ!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Όλα σωστά, κι όλα καλά. Όλα όσα περιγράφησαν πιο πάνω ισχύουν. Τα βλέπουμε δίπλα μας....
Περί ορέξεως, κολοκυθόπιτα ;)
Προσωπική μου άποψη αυτό που είπα πιο πάνω, σε σχέση με Αφρικα και 1190. Είναι αυτό που εγώ θα επέλεγα, αν......
Είπα επίσης και το λέω πάλι ότι, παρόλα αυτά, το Αφρικα θα πουλήσει. Ακόμα και στην Ελλάδα. Κι αν είχε ένα "3 easy ride" ή κάτι αντίστοιχο -τόσο καλό όμως- θα πούλαγε και τρελά !!!! Στην τελική κανένας δεν είπε ότι είναι "κακό μηχανάκι". "Honda" - καρά Honda το είπαν, που δεν είναι και τόσο κακό. Για πολύ κόσμο είναι πλεονέκτημα.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ολα σωστα στα ποστ του @est και του @tc-drift απο πανω :ok:

Και να προσθεσω και καποιες αλλες διαστασεις. Εχω δει αρκετους να εχουν παρει ready-to-race μηχανακια, να εχουν να ζησουν με τις ιδιαιτεροτητες τους και να μην τα πανε με τιποτα σαν ready-to-race. Αυτο ειναι αλλος "μυθος".

Και κατι για κινηση καθε μερα. Προσωπικα, δεν θαλλαζα με τιποτα την ευχαριστηση που μου προσφερει η καθημερινη μετακινηση με μηχανη (αντι για σκουτερ) στην πολη. Τα 16+16=32χμ που κανω καθε μερα ειναι η ευχαριστηση μου, και πολλες φορες παω/γυρναω ..the long way :cool: Γι'αυτο κ'εγω δε θαπαιρνα ΚαΤεΜι για τη χρηση που κανω, παρα τις περιστασιακες προτροπες του Γατου ;)
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Αδικαιολογητα;...Ισως και οχι...Γιατι;...
Γιατι...Ο Ελληνας οδηγος χρονια πισω...

- ΔΕΝ ηταν "οδηγος" αλλά "μετακινουμενος"...ΔΕΝ τον ενοιαζε η οδηγικη απολαυση(βλ.ΚΤΜ)απο μια μοτοσυκλετα αλλά η απροβληματιστη συμβιωση.Παντα κρανος ή μπουφανακι ή λεξεις οπως ΑΣΦΑΛΕΙΑ ηταν και ειναι αγνωστες στο "ευρυ κοινο"...Σχολες ασφαλους οδηγησης;Γουοτ δε φακ ιζ δατ...τα γνωστα "θα μου πεις εμενα τωρα...ελα σε παρακαλω..."Αμα το σηκωνεις σουζα λαμπαδα εισαι ο mrgamao ενω ο μακακας που χαλαει τα λεφτα του στις Σερρες ή στο CSS 'η στα Σχολεια Enduro training ειναι μακακας που τον πιασανε κοροϊδο τα μαρκετινγκ...ολα αυτα δειχνουν χρονια τωρα οτι η οδηγηση και ο οδηγος στην Ελλαδα ειναι συντριπτικα "μετακινηση κ εξυπηρετηση" σε ολες τις κατηγοριες μοτοσυκλετας

- ΔΕΝ ηταν επισης,γνώστης σε μηχανικά και ΔΕΝ ηξερε να συντηρησει ή να "ακουσει" τη μοτοσυκλετα του.Αγνοια...Επιπροσθετα ΔΕΝ ειχε καμμία εμπιστοσυνη στον Ελληναρα μαστρο-Μητσο που με σφυρι καλεμι "θα 'λα του γ@μησω του μπρντελου ξερω γω το φτιαχνω τα παντα ολα"δεν ηταν ο γνώστης που θα αφηνες το μηχανακι σου με κλειστα ματια και θα ησουν ησυχος οτι το αφησες σε καλα χερια και οτι εχει θα το φτιαξει ή πιο απλα θα το συντηρησει σωστα...

-ΔΕΝ ηταν ποτέ ο μεγαλος ταξιδευτης ή ο αρδην χιλιομετροφαγος για να θελει κι αλλα μεσα απο τη μοτοσυκλετα κι οχι απλα "δε σπαει δε χαλαει".

-Ηταν γραψ@ρχιδης σε θεματα σωστης συντηρησης και χρησης...Να το παρω να το λιωσω και μαλλον θα φτιαχνεται μονο του...εκεινα τα ΚΤΜ παραδοσιακα τα παίρνανε,κατα κοσμο,οι καγκουρες και πηγαινε η σουζα στεφανι και το λαστιχο ελιωνε για πλακα...καπου επαιζε ενα δικιο στο βαθος κηπος και πολλα ΚΤΜ και λοιπα "εξωσχολικα στην αξιοπιστια" σπαγανε για πλακα και το ακουγε ο κοσμακης ο φουκαρας που ναι μεν δεν ηξερε γιατι χαλαγε ο Δουκας απο τον π@παρα που τον εσκιζε χωρις σαλιο και χωρις καμμια συντηρηση ή γνωση αλλά "να τα ΚΤΜ και λοιπα χαλανε αρα παμε coca cola οπως λεμε Χονδα...να χω το κεφαλι μου ησυχο λεμε"...

-Κατι ο μυθος της Ελληνικης νοοτροπιας "για να το λενε ολοι κατι θα ξερουν"καταλοιπο τού πολεμου και της κατοχης και μπουλούκι ολοι μαζι,και παμε να κρυφτουμε ολοι να γλυτωσουμε το βομβαρδισμο ολοι μαζι... αρα για να λεει ο ντουνιας ολος "Χοντα και Γιαμαχα μονο"τι διαλο κατι θα ξερουν...παμε προβατα ολοι να καταθεσουμε οβολό στο "κλεβω εκκλησια" στην ποιοτητα...


εχουν δικιο;...Οχι σαφως αλλά " η ψυχολογια του οχλου" και το "ακουσα οτι..."που στην Ελλαδα καλα κρατει χρονια τωρα,επιφερουν τα γνωστα αποτελεσματα...ΔΕΝ θα παρω το ταδε η το ταδε αλλα τρανσαλπ ή Αφρικα που ΔΕ ΧΑΛΑΝΕ τα μαμημενα με τιποτα...

...και ζησαν αυτοι καλα κι εμεις καλυτερα...στην Ελλαδα :)
Νομιζω οτι δεν ειναι/ηταν ακριβως ετσι τα πραγματα
Δεν ξερω τι εννοεις με το "χρονια πισω" Ποσα χρονια πισω? Γιατι εγω αυτα που θυμαμαι καποιες δεκαετιες πισω ηταν οτι οι "χρηστες μοτοσυκλετων" -"μετακινουμενοι"- οπως τους λες εσυ ηταν η μειοψηφια
Ναι μπορει να μην ειχε ιδεα στο πως θα συντηρησει καποιος την μοτοσυκλετα του και ναι να την πηγαινε στον μαστρο Μητσο που ολα τα σφαζει ολα τα φτιαχνει αλλα δεν ηταν λιγοτερο μοτοσυκλετιστης απο καποιους απο (μαλλον λιγους συγκριτικα) που εγραφαν χλμ σε ταξιδια Και μπορει ο εξοπλισμος του να ηταν μαλιΙ, γυαλιΙ και παντελονι λιΙ αλλα την ιδια απολαυση να εισεπρατε οδηγωντας την μοτοσυκλετα του με το οποιοδηποτε φουλ σειφ μοτοσυκλετιστη
Και νομιζω οτι υπηρχαν και υπαρχουν καγκουρες -οπως συνηθιζουμε να τους τσουβαλιαζουμε ολους σημερα οσους μπορουν πχ και να το πανε και κανενα "καντηλι" που και που- που ειναι τοσο χεραδες που αν τους δινοταν η ευκαιρια θα διεπρεπαν στις πιστες...
...που δεν εχουμε

Οι δρομοι γεμισαν "χρηστες μοτοσυκλετων" οταν οχι πολυ μακρια χρονικα ο καθενας με ενα προεγκριμενο δανειο μπορουσε να παρει οτι του γυαλιζε Και αργοτερα οταν λογω κρισης αναγκαστηκαν πολλοι να καβαλησουν φτηνα σκουτερ και παπια χρεπια φερνοντας εικονες στους δρομους απο τις δεκαετιες του '60 και '70 οπου το φτηνο δικυκλο ηταν το μοναδικο μεταφορικο μεσον αλλα και εργαλειο επιβιωσης
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Κανείς δεν είπε οτι το CRF1000 δεν είναι καλή μοτοσυκλέτα.
Το αντίθετο μάλλιστα.
Ακόμα και άλλης φιλοσοφίας αναβάτες ,όπως εγώ ,έχουμε εκφραστεί θετικά προς αυτό.
Αν ανατρέξετε παρα πίσω ,έχω πεί οτι ,μετα απο πολλά χρόνια ,επιτέλους ,να ένα Χόνδα που μ'αρέσει ,που έχει κ fun factor ,και που άνετα το'παιρνα αύριο.
Η σύγκριση αφορούσε το κόστος απόκτησης ,σε σχέση με την τεχνολογία κ τα περιφερειακά που κουβαλούν οι δυό μοτοσυκλέτες ,κάτι που βγάζει το Χόνδα αδικαιολόγητα ακριβό ,ειδικά στην Ελλάδα.
Προσωπικά πιστεύω οτι ,το ατού ,η καινοτομία ,κ ό λόγος απόκτησης του CRF1000 ,είναι το DCT.
Και αυτό θα είναι κ ο τροπος που θα βγάζει fun το (βαρύ κι αυτό) μηχανάκι στην εκτός δρόμου οδήγηση.
Xωρίς το DCT ,δεν είναι ολοκληρωμένο το πακέτο της πρότασης που παρουσιάζει η Χόνδα.
Aν μπορούσα (οικονομικά) να το πάρω ,θα το'παιρνα ολοκληρωμένο.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Γι'αυτο κ'εγω δε θαπαιρνα ΚαΤεΜι για τη χρηση που κανω, παρα τις περιστασιακες προτροπες του Γατου ;)
Εσύ να προσέχεις τις παρέες σου ,φίλος. :cool:

Μπορεί κάποια στιγμή να σε πείσουν .οτι τα Γκρέμλινς είναι φίλοι μας.:p
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Ολα σωστα στα ποστ του @est και του @tc-drift απο πανω :ok:

Και να προσθεσω και καποιες αλλες διαστασεις. Εχω δει αρκετους να εχουν παρει ready-to-race μηχανακια, να εχουν να ζησουν με τις ιδιαιτεροτητες τους και να μην τα πανε με τιποτα σαν ready-to-race. Αυτο ειναι αλλος "μυθος".

Και κατι για κινηση καθε μερα. Προσωπικα, δεν θαλλαζα με τιποτα την ευχαριστηση που μου προσφερει η καθημερινη μετακινηση με μηχανη (αντι για σκουτερ) στην πολη. Τα 16+16=32χμ που κανω καθε μερα ειναι η ευχαριστηση μου, και πολλες φορες παω/γυρναω ..the long way :cool: Γι'αυτο κ'εγω δε θαπαιρνα ΚαΤεΜι για τη χρηση που κανω, παρα τις περιστασιακες προτροπες του Γατου ;)

Εχεις απολυτο δικιο ,οτι δηλαδη ειναι αλλο πραγμα να κυκλοφορεις καθε μερα με μοτοσυκλετα και αλλο με μικρο scooter!

αλλα γιατι οι προτροπες του γατου προς εσενα ,περνανε απο το δικο μου κεφαλι ,δεν το ξερω!
 
Top Bottom