Μετά το XR τι;

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Λοιπόν έκλεισε,1100 atas σε άσπρο,και θα βάλουμε σφραγίδα αύριο στη ταβερνα.παμε κ μαζί να ξανακάνουμε τεστ στο σαρακακη μόλις έρθει το καινούργιο
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τιμή 2024 1100 ATAS; Μιλάμε για καινούριο ή μεταχειρισμενο; Καινουριο πιστευω θα ειναι πανω απο 20.000.
2023 όλα manual

Για το 24 έχεις δίκιο, τους ευχόμαστε καλή τύχη απέναντι στα θηρία, αιωνία του η μνήμη.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
CRF300L
Ναι αλλά το Honda για το DCT και την ευκολια του το παίρνουν οι πιο πολλοί θεωρητικα. Το απλό δλδ οχι ATAS ναι στο manual αλλά το ATAS γιατί manual; για οικονομικούς λόγους;
Αν όχι DCT τότε γιατί οχι Desert X με πίσω τεποζιτα; Με τα πίσω είναι 30 λιτρα...
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Γιατί το πίσω ντεπόζιτο του rade έχει κάπου 350 ευρώ, της acerbis για την Άφρικα περίπου 550, αυτό της ντουκατι έχει 2000?

Πιο φτηνά έρχεται 1290R με Camel στην βάση της βαλίτσας



Για το θέμα Χόντα. Dct σημαίνει 10 κιλά, δεν θέλω την "ευκολία", ομοίως για τα eera. Όταν βγάλουν τέτοια με επιλογή ελατηρίων το συζητάμε. Επίσης το ATAS 24 είναι πιο χαμηλό σε ανάρτηση. Ήθελαν να το κάνουν πιο vstrom; Ποιος νοιάζεται.
 
Τελευταία επεξεργασία:

omega

Τσέλιγκας
Περιοχή
Ήηηηηηηηηπειρος
Όνομα
Δημήτριος
Μοτό
HONDA CBF500 05'
Το έχεις οδηγήσει;
Εγώ ναι, οπότε ξέρω τι λέω όταν πω ότι δεν μου κάνει.
Κλείνω άμεσα ραντεβού για οφθαλμίατρο & ΟΡΛ μιας και δεν είδα γραμμένα τα παραπάνω και σίγουρα δεν τα "μύρισα"..


Καλή επιλογή..
:friendship:
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Κλείνω άμεσα ραντεβού για οφθαλμίατρο & ΟΡΛ μιας και δεν είδα γραμμένα τα παραπάνω και σίγουρα δεν τα "μύρισα"..


Καλή επιλογή..
:friendship:
Μην ξηγιεσαι σκουληκιάρικα, όταν λέω έχω καταλήξει σε τρία μοντέλα δεν το λέω από άγνοια της αγοράς.

Λόγος να φύγει η Άφρικα από την λίστα θα είναι πχ στροφαρισμα σε ρυθμούς αερόψυκτου GS και από τα βίντεο δεν δείχνει τόσο χάλια, ούτε έχει παραπονεθεί κάποιο μέλος για τέτοια πράγματα
 

Eliaskat

Μέλος
Όνομα
Elias
Μοτό
GS 1250ADV
Πριν μια ημερα δοκιμασα το XR σαν υποψηφιος αγοραστης.

Το Africa δεν το εχω οδηγησει, αλλα ειμαι σιγουρος οτι η διαφορα την ιπποδυναμη ειναι τεραστια.

αφηνω και αυτο εδω ,,,





ακόμα εχω 2 προτάσεις

-Ducati Multistrada 1260s
-Tracer 9 Gt (budget λυση)
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εντυπώσεις τεστ πες Λιά, τα νούμερα γνωστά. Συγκριτικά με το tuono που επίσης θεωρείται ξυράφι έχει ενδιαφέρον.


Τελευταίο 1260 βγήκε το 2020, στο car από 15500 ως 21000. Γιατί όχι 1290 του κουτιού; γιατί όχι Tiger 1200 rally pro explorer του κουτιού; ίδια χρήματα, εγγύηση 2 έτη μίνιμουμ.
 

Doudo

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM LC8-950 Adventure '04
YAMAHA XT-1200Z Super-Tenere '14
Εντυπώσεις τεστ πες Λιά, τα νούμερα γνωστά. Συγκριτικά με το tuono που επίσης θεωρείται ξυράφι έχει ενδιαφέρον.


Τελευταίο 1260 βγήκε το 2020, στο car από 15500 ως 21000. Γιατί όχι 1290 του κουτιού; γιατί όχι Tiger 1200 rally pro explorer του κουτιού; ίδια χρήματα, εγγύηση 2 έτη μίνιμουμ.
Με 18.000 σίγουρα βρίσκεις καλό 1260 και 1290…
Multi 1260 S από Αγγλία, πόσο βγαίνει;

Το Tiger 1200 Rally Pro Explorer έχει 24.000!
1290 S αν θυμάμαι καλα 22.750 χωρίς το Tech Pack. Αν και τρέχει μια προσφορά νομίζω -2.000 ευρώ.

Δεν θα έλεγα ότι είναι ίδια χρήματα…

Επίσης το Tiger το είδα σε τεστ στο τελευταίο BIKE, 293 κιλά γεμάτο!

Αυτό με το tuono δεν το κατάλαβα.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Doudo

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM LC8-950 Adventure '04
YAMAHA XT-1200Z Super-Tenere '14
Πριν μια ημερα δοκιμασα το XR σαν υποψηφιος αγοραστης.

Το Africa δεν το εχω οδηγησει, αλλα ειμαι σιγουρος οτι η διαφορα την ιπποδυναμη ειναι τεραστια.

αφηνω και αυτο εδω ,,,





ακόμα εχω 2 προτάσεις

-Ducati Multistrada 1260s
-Tracer 9 Gt (budget λυση)
Sorry τώρα είδα ότι ο συνάδελφος με πρόλαβε. Σύμφωνο και με τις δυο εναλλακτικές του προτάσεις


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Eliaskat

Μέλος
Όνομα
Elias
Μοτό
GS 1250ADV
Εντυπώσεις τεστ πες Λιά, τα νούμερα γνωστά. Συγκριτικά με το tuono που επίσης θεωρείται ξυράφι έχει ενδιαφέρον.


Τελευταίο 1260 βγήκε το 2020, στο car από 15500 ως 21000. Γιατί όχι 1290 του κουτιού; γιατί όχι Tiger 1200 rally pro explorer του κουτιού; ίδια χρήματα, εγγύηση 2 έτη μίνιμουμ.

σε ολα το XR υπερτερεί φυσικά, εκτός απο τον κινητήρα.

Χαμηλά νεκρο, (οκ 4κυλινδρο γαρ) απο 6.000σαλ και μετα είχε ενδιαφέρον.

Δεν ξετρελάθηκα απο τον κινητήρα, απο όλα τα αλλα ναι.

Ίσως αν το είχα καμιά ωρα να το ειχα συνηθίσει , αλλα το μπαμ του Tuono δεν το είχε .

Εχω μπερδευτεί, δεν θελω να παρω ακόμα GS , κοιτάω 1290SA απο 21 και μετα αλλα βλεπω τις τιμές (min 17) και σκέφτομαι για καινούργιο, αλλα το budget μου δεν μου το επιτρέπει.
 

NitroArgi

Μέλος
Όνομα
Αργύρης
Μοτό
1998 APRILIA RSV MILLE
KTM 890 ADVENTURE
HONDA MONKEY 125
Πόση αυτονομία θα ήθελες ιδανικά?

Άσε τι λένε τα περιοδικά...990 έρχεται μεν αλλά για τα street μοντέλα δε. Ο κύκλος αλλαγής των μοντέλων στα Αυστριακά είναι 2-3 χρονια
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Με 18.000 σίγουρα βρίσκεις καλό 1260 και 1290…
Multi 1260 S από Αγγλία, πόσο βγαίνει;

Το Tiger 1200 Rally Pro Explorer έχει 24.000!
1290 S αν θυμάμαι καλα 22.750 χωρίς το Tech Pack. Αν και τρέχει μια προσφορά νομίζω -2.000 ευρώ.

Δεν θα έλεγα ότι είναι ίδια χρήματα…

Επίσης το Tiger το είδα σε τεστ στο τελευταίο BIKE, 293 κιλά γεμάτο!

Αυτό με το tuono δεν το κατάλαβα.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Άστον ανθρωπάκο αφού θέλει Africa γιατί να μπαίνουμε στην μέση :)
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Πόση αυτονομία θα ήθελες ιδανικά?

Άσε τι λένε τα περιοδικά...990 έρχεται μεν αλλά για τα street μοντέλα δε. Ο κύκλος αλλαγής των μοντέλων στα Αυστριακά είναι 2-3 χρονια
Αυτό πρέπει να φτιάξουν Αργύρη,τα 2-3 χρόνια που κάνουν ,τα παλαιότερα μοντέλα ,να μην υπάρχουν!
990 ε?:thumbsdown:
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Επειδή το γρασίδι είναι πάντα πιο πράσινο από την άλλη μεριά, ζηλεύω την αυτονομία των 30λιτρων μεγάλων (εξαιρείται η V4R γιατί με 8.5 λίτρα/100 μέση δεν πας μακριά ούτε με το 30λιτρο). Θα μου πεις τώρα ότι δεν σε έκοψε ποτέ πουθενά το 20λιτρο ντεπόζιτο και έχεις δίκιο, αλλά γιατί να έχω το "άγχος καυσίμου", συχνά βάζω πάνω από 19 λίτρα σε 20άρι ντεπόζιτο. Μπορεί να δω ότι τελικά βλακείες σκεφτόμουν αλλά αν δεν το ζήσω δεν θα μάθω. Έτσι έγινε με τα 160 άλογα, τρία χρόνια ευχαρίστησης αλλά είδα και τους περιορισμούς και τα δικά μου όρια με αυτά και απομυθοποιήθηκαν χωρίς ποτέ να πάψουν να είναι ευχάριστα. Θα μου λείψουν, αλλά χιλιάρι στριτ για μιά γρήγορη αν μου λείψει τόσο πολύ η αδρεναλίνη εύκολα βρίσκεται. Επίσης συζητάμε για συμβίωση, όχι "βγαίνει κυριακή πρωί, μπαίνει κυριακή μεσημέρι", θα πάει και για καφέ, για δουλειά, ελπίζω καμιά κοντινή με το κορίτσι (το οποίο μία φορά πήγε λίγο πιο μακριά με το XR και δεν ήθελε δεύτερη και δεν έτρεχα κιόλας), οπότε το fun factor το θέλω, αλλά δεν μπορεί να είναι μόνο fun το μηχανάκι, πρέπει να μπορεί και να τεμπελιάσει χαζεύοντας.

Οπότε τώρα λέω αν έχω 400 χιλιόμετρα (πάνω κάτω, ιδανικά πάνω) αυτονομία, μπορώ να μην σκάσω αν ο βενζινάς την έχει πέσει για σιέστα (έχει συμβεί σε οδοιπορικό Λεωνιδίου), αν το GPS κάνει λάθος στον προορισμό (Ελάτη λέμε και κλαίμε ευτυχώς δεν σπρώχναμε στο πουθενά) αν η παρέα θέλει να φτάσει το range στα 8χλμ στην Ιονία οδό και διάφορα άλλα αστεία. Επίσης αν τα έχεις αυτά ΧΩΡΙΣ τα 265 κιλά του GSADV και του TigerRPE, είναι καλύτερα.

Στο μυαλό μου πριν βγει το Norden Explorer υπήρχε σαφές πλάνο "890R/Rade" με πλευρικά πλαστικά που κάποιος έχει βγάλει για να κλείνουν το κενό (μετά έγινε εργοστασιακά), όλη η απόλαυση χωρίς τα λιπαρά και τις θερμίδες. Tώρα μας χάλασε η συνταγή γιατί σχεδόν ίδιο μηχανάκι με λουκ τοπμόντελ (πλην γυαλιστερών μαύρων infill στο φέρινγκ) το κοιτάς και ταξιδεύεις και δεν είναι πορτοκαλί (το λατρεύει η μικρή, το σιχαίνεται η μεγάλη, δεν έχει καβαλήσει το 950 ούτε στατικά).
Η άφρικα μπήκε σφήνα λόγω acerbis που κάνει και την "μικρή" σαν την "μεγάλη" χωρίς τα επιπλέον 15 κιλά και λόγω ροπής από τις 1800 στροφές που σε κάθε συνθήκη δουλεύει και βολεύει. Δεν την έχω οδηγήσει, μπορεί να είναι μπαούλο στο δρόμο, στα βίντεο φαίνεται καλή (όλα φαίνονται καλά στα βίντεο, δεκτό). Η πραγματική διαφορά βάρους ανάμεσα σε άφρικα οποιοδήποτε μοντέλο και 901/890 θα είναι μεγαλύτερη από ότι γράφει ο κατάλογος γιατί δεν χρειάζονται σιδεριές, το οποίο είναι θέμα φέτος λόγω τραυματισμού μου, με ζορίζει ακόμα και το 950 όταν ανεβαίνει στο διπλό σταντ. Εκτός από το πως είναι στο δρόμο πρέπει να δω και χαζά πρακτικά ζητήματα και δεν ξέρω αν θα περιμένω ως το καλοκαίρι του 2024 για να είμαι εντελώς καλά.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
εγώ πάντως απο XR που είναι ξυράφι δύσκολα να πήγαινα σε AT θα σου λείπει το γκάζι σίγουρα... τα norden kai 890 πιο fun to drive.
Να έλειπε μόνο το γκάζι, θα ήταν καλα
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Να έλειπε μόνο το γκάζι, θα ήταν καλα
ρε διάολε δεν ψωνίζω στα τυφλά λέμε ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΣΤΗΝ ΒΟΛΤΑ.
 
Top Bottom