ΚΤΜ 950/990 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Πειραξες την προφορτιση της πισω αναρτησης οταν φορτωσες το μηχανακι?? Αν οχι καντο.. ισως εχει διαφορα..
 

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
χαλρωσε την.. εμενα πχ ηταν χαλαραη η προφορτιση και ηταν και η αλυσιδα.. οταν την εφερα στα ισα της εγινε και η αλυσιδα οπως πρεπει.. και εγω την εχω 8-8,5Κ
 

Panayiotis

Μέλος
Όνομα
Panagiotis
Μοτό
KTM 990 adventure
Πρόβλημα παιδιά... Μεσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα μου έκαψε για 4η φορά λάμπα πορείας... Την πρώτη όταν το άφησα 15 mins ecu restart και της επόμενες τρεις κατευθείαν στο ριξιμο από σουζα.. Έχει συμβεί ξανά σε κάποιον και γενικα έχουν κανένα θέμα τα Κτμ με της λάμπες? Smt990 2011
Είχα το ίδιο πρόβλημα στο 990 adventure και ήταν ένα καλώδιο στη φίσα . Την επόμενη φορά που έχεις το ίδιο πρόβλημα ψάξε την φισα καλύτερα
 

Big twin

Orange blood
Όνομα
Σαββας
Μοτό
Ktm 990 smt 2011
Είχα το ίδιο πρόβλημα στο 990 adventure και ήταν ένα καλώδιο στη φίσα . Την επόμενη φορά που έχεις το ίδιο πρόβλημα ψάξε την φισα καλύτερα
Ευχαριστώ... Είδα ότι ένα από τα καλώδια πάνω στη φισα σαν να μην ήταν τόσο σταθερό.. Το πατενταρισα και έχει 4-5? μέρες με πολλές σουζες και δεν την έκαψε. Κανονικά θα έπρεπε.. Ίσως να λύθηκε το πρόβλημα ευχαριστώ πάντως καλά κάνετε και τα λέτε να τα βλέπουν και άλλοι που σίγουρα κάποια στιγμή θα χρειαστούν..
 
Τελευταία επεξεργασία:

lep990

Μέλος
Περιοχή
ΚΙΑΤΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
Όνομα
Νίκος
Μοτό
ΚΤΜ adventure 990
GAS GAS EC250
Honda bros 400
χαλρωσε την.. εμενα πχ ηταν χαλαραη η προφορτιση και ηταν και η αλυσιδα.. οταν την εφερα στα ισα της εγινε και η αλυσιδα οπως πρεπει.. και εγω την εχω 8-8,5Κ
Παίζει να θέλω σέρβις πίσω ανάρτησης; Είμαι στα 60.000 χμ. Εντωμεταξύ αμα χαλαρώσω την προφορτιση δεν θα μαλακώσει πίσω, πιστεύω θα έχει μεγαλύτερο βύθισμα άρα θα είναι χειρότερο για φορτίο.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
ειναι δεδομενο οτι σε ενα ταξιδι διπλο με φουλ καρα φουλ μπαγκαζια θα χρειαστει χαλαρωμα σε σχεση με μονοκαβαλο,αλλα μιλαμε για πολυ φορτωμα παντα διακοπων κατασταση.στις χαμηλες ειναι σιγουρο οτι την ακους καποιες φορες να βρισκει στο πλαστικο προστατευτικο,αλλωστε γι αυτο μας αφηνει το πλαστικο συχνα,αλλα προνοησε η μαμα και ειναι φθηνο.επειδη το adv εχει ψαλιδαρα μεγαλη σε μηκος η αλυσιδα ειναι δυσκολο να πιασει το τελειο ρυθμισμα για ολες τις συνθηκες με τη μια,οποτε θελει τσεκαρισμα συχνα ,αν αλλαζουν σοβαρα οι προυποθεσεις ταξιδιου
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Δεδομενο α
Η αλυσιδα φτανει στο μεγιστο τεντωμα της οταν κατα την κινηση προς τα πανω του ψαλιδιου ευθυγραμιστουν ο αξονας του πισω τροχου, ο αξονας του ψαλιδιου και ο δευτερευων αξονας με το μπροστα γραναζι κινησης Απο το σημειο αυτο αν συνεχιστει η κινηση προς τα πανω η λυσιδα ξαναχαλαρωνει
Δεδομενο β
Η αλυσιδα οταν αρχιζει και ξεχειλωνει (φθορα) το ξεχειλωμα αυτο δεν ειναι ομοιομορφο Αλλου ειναι περισσοτερο και αλλου λιγοτερο ή και καθολου Αρα οταν ρυθμιζουμε την αλυσιδα μας τον τζογο τον ελεγχουμε στο σημειο εκεινο οπου γυρνωντας τον τροχο η αλυσιδα ειναι λιγοτερο λασκα

Με βαση τα δυο αυτα δεδομενα και εφοσον η αλυσιδα ειναι σε καλη κατασταση βρισκουμε και την χρυση τομη την ρυθμισης για ολες τις συνθηκες
 

lep990

Μέλος
Περιοχή
ΚΙΑΤΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
Όνομα
Νίκος
Μοτό
ΚΤΜ adventure 990
GAS GAS EC250
Honda bros 400
Νομίζω ότι Κ οι δύο απόψεις είναι σωστές. Εγώ την αλυσίδα την εχω ρυθμισμενη και όταν έχω και δεύτερο άτομο ειμαι μια χαρα,έχει τζόγο κανονικά. Η αλήθεια είναι ότι δεν το είχα φορτώσει πάλι έτσι. Το Σάββατο σταμάτησα στην εθνική και την χαλάρωσε αλλά μετά χτύπαγε αρκετα όταν ξεφορτωσα, στις χαμηλές στροφές.
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
Νομίζω ότι Κ οι δύο απόψεις είναι σωστές. Εγώ την αλυσίδα την εχω ρυθμισμενη και όταν έχω και δεύτερο άτομο ειμαι μια χαρα,έχει τζόγο κανονικά. Η αλήθεια είναι ότι δεν το είχα φορτώσει πάλι έτσι. Το Σάββατο σταμάτησα στην εθνική και την χαλάρωσε αλλά μετά χτύπαγε αρκετα όταν ξεφορτωσα, στις χαμηλές στροφές.
Η αλυσιδα παντα θα κοπαναει στις χαμηλες στροφες... μην σε αγχωνει αυτο..
πηγενε στο μαστορα σου να στην ρυθμισει ενω καθεσαι πανω στην μοτο
 
Top Bottom