Είχα το ίδιο πρόβλημα στο 990 adventure και ήταν ένα καλώδιο στη φίσα . Την επόμενη φορά που έχεις το ίδιο πρόβλημα ψάξε την φισα καλύτεραΠρόβλημα παιδιά... Μεσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα μου έκαψε για 4η φορά λάμπα πορείας... Την πρώτη όταν το άφησα 15 mins ecu restart και της επόμενες τρεις κατευθείαν στο ριξιμο από σουζα.. Έχει συμβεί ξανά σε κάποιον και γενικα έχουν κανένα θέμα τα Κτμ με της λάμπες? Smt990 2011
Ευχαριστώ... Είδα ότι ένα από τα καλώδια πάνω στη φισα σαν να μην ήταν τόσο σταθερό.. Το πατενταρισα και έχει 4-5? μέρες με πολλές σουζες και δεν την έκαψε. Κανονικά θα έπρεπε.. Ίσως να λύθηκε το πρόβλημα ευχαριστώ πάντως καλά κάνετε και τα λέτε να τα βλέπουν και άλλοι που σίγουρα κάποια στιγμή θα χρειαστούν..Είχα το ίδιο πρόβλημα στο 990 adventure και ήταν ένα καλώδιο στη φίσα . Την επόμενη φορά που έχεις το ίδιο πρόβλημα ψάξε την φισα καλύτερα
Παίζει να θέλω σέρβις πίσω ανάρτησης; Είμαι στα 60.000 χμ. Εντωμεταξύ αμα χαλαρώσω την προφορτιση δεν θα μαλακώσει πίσω, πιστεύω θα έχει μεγαλύτερο βύθισμα άρα θα είναι χειρότερο για φορτίο.χαλρωσε την.. εμενα πχ ηταν χαλαραη η προφορτιση και ηταν και η αλυσιδα.. οταν την εφερα στα ισα της εγινε και η αλυσιδα οπως πρεπει.. και εγω την εχω 8-8,5Κ
Η αλυσιδα παντα θα κοπαναει στις χαμηλες στροφες... μην σε αγχωνει αυτο..Νομίζω ότι Κ οι δύο απόψεις είναι σωστές. Εγώ την αλυσίδα την εχω ρυθμισμενη και όταν έχω και δεύτερο άτομο ειμαι μια χαρα,έχει τζόγο κανονικά. Η αλήθεια είναι ότι δεν το είχα φορτώσει πάλι έτσι. Το Σάββατο σταμάτησα στην εθνική και την χαλάρωσε αλλά μετά χτύπαγε αρκετα όταν ξεφορτωσα, στις χαμηλές στροφές.
Να το βάλειςΠαιδιά φοράει κανείς 16 γρανάζι μπροστά;; Γιατί λέω να το βάλω..
Ναι υπάρχειΥπάρχει aftermarket cnc τάπα λαδιού;Η μαμά χάνει πολύ λίγο λάδι.
Link?Ναι υπάρχει
Sent from my iPhone using Tapatalk