Ελαφρύ & ποιοτικό Adv (dual) κράνος;

ParisAdv

Μέλος
Όνομα
Paris
Μοτό
VOGE300RALLY
YZF-R6
Δεν ξερω αν ειναι Ελαφρύ & ποιοτικό Adv

αλλα ο MotoHub εχει βγαλει τρελη προσφορα τα κρανακια της Thor σε λιγοτερο απο μιση τιμη

Για μια χωματινη ανενεωση νομιζω ειναι καλη φαση




Πολυ καλο catch.. πηρα ενα - στο 50ρικο δειχνει σουπερ! για να μη χαλαω το Icon Carbon
 

Nikosmirage

Μέλος
Περιοχή
Ανδρός
Όνομα
Νικος Τριγωνης
Μοτό
BMW F800GS
Καλησπέρα! Έχει δει κάποιος τo Hebo Panam που έχει ο Τασουλης στην Καλλιρόης??
Είναι dual με εσωτερικό ζελατίνακι για τον ήλιο. 155€ το έχει…
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Καλησπέρα! Έχει δει κάποιος τo Hebo Panam που έχει ο Τασουλης στην Καλλιρόης??
Είναι dual με εσωτερικό ζελατίνακι για τον ήλιο. 155€ το έχει…
170 το βλέπω στην ιστοσελίδα του. Κάνει άλλη τιμή από κοντά;
 

2Stroker

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
KTM LC4 640 ADV
Πριν λιγο καιρο ημουν σε αναζητηση adventure κρανους αλλα μετα απο ερευνα, κουβεντα με φιλους και με πωλητες σε καταστηματα κατεληξα να αγορασω ενα full face AGV K1s μιας και το μπατζετ ηταν περιορισμενο. Ο λογος που δεν πηρα τελικα adv κρανος ειναι γιατι ο αυχενας μου πλεον ειναι ταλαιπωρημενος με 3 κηλες και δεν ηθελα το κρανος λογω γεισου και αεροδυναμικης, μετα απο καποια χλμ να με τραβαει πισω απο τη στιγμη που και το μηχανακι μου ειναι ψηλο χωρις ζελατινα αλλα και εγω ψηλος.

Η αληθεια ειναι οτι πικραθηκα λιγακι μιας και απο οσο θυμαμαι τον εαυτο μου, παντα με ενα εντουραδικο κρανος ημουν. Αλλα προεχει η σωματικη υγεια. Οσες κουβεντες εκανα παντως, αυτο που ειπωθηκε ηταν οτι για να παρω κρανος adv με καλη αεροδυναμικη και οχι μεγαλο βαρος θα πρεπει να βαλω το χερι πολυ βαθεια στην τσεπη. Έχει κάποιος αντιστοιχη εμπειρια; Δηλαδη θεμα με τον αυχενα του και να βρηκε καποιο adv κρανος που να μην τον επιβαρυνει;
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Πριν λιγο καιρο ημουν σε αναζητηση adventure κρανους αλλα μετα απο ερευνα, κουβεντα με φιλους και με πωλητες σε καταστηματα κατεληξα να αγορασω ενα full face AGV K1s μιας και το μπατζετ ηταν περιορισμενο. Ο λογος που δεν πηρα τελικα adv κρανος ειναι γιατι ο αυχενας μου πλεον ειναι ταλαιπωρημενος με 3 κηλες και δεν ηθελα το κρανος λογω γεισου και αεροδυναμικης, μετα απο καποια χλμ να με τραβαει πισω απο τη στιγμη που και το μηχανακι μου ειναι ψηλο χωρις ζελατινα αλλα και εγω ψηλος.

Η αληθεια ειναι οτι πικραθηκα λιγακι μιας και απο οσο θυμαμαι τον εαυτο μου, παντα με ενα εντουραδικο κρανος ημουν. Αλλα προεχει η σωματικη υγεια. Οσες κουβεντες εκανα παντως, αυτο που ειπωθηκε ηταν οτι για να παρω κρανος adv με καλη αεροδυναμικη και οχι μεγαλο βαρος θα πρεπει να βαλω το χερι πολυ βαθεια στην τσεπη. Έχει κάποιος αντιστοιχη εμπειρια; Δηλαδη θεμα με τον αυχενα του και να βρηκε καποιο adv κρανος που να μην τον επιβαρυνει;
το K1s καλό? βάρος θόρυβο αερισμό?
 

tamanaco

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι - Αγία Παρασκευή - Ηράκλειο
Όνομα
Τάσος
Μοτό
R1200GSA
Πριν λιγο καιρο ημουν σε αναζητηση adventure κρανους αλλα μετα απο ερευνα, κουβεντα με φιλους και με πωλητες σε καταστηματα κατεληξα να αγορασω ενα full face AGV K1s μιας και το μπατζετ ηταν περιορισμενο. Ο λογος που δεν πηρα τελικα adv κρανος ειναι γιατι ο αυχενας μου πλεον ειναι ταλαιπωρημενος με 3 κηλες και δεν ηθελα το κρανος λογω γεισου και αεροδυναμικης, μετα απο καποια χλμ να με τραβαει πισω απο τη στιγμη που και το μηχανακι μου ειναι ψηλο χωρις ζελατινα αλλα και εγω ψηλος.

Η αληθεια ειναι οτι πικραθηκα λιγακι μιας και απο οσο θυμαμαι τον εαυτο μου, παντα με ενα εντουραδικο κρανος ημουν. Αλλα προεχει η σωματικη υγεια. Οσες κουβεντες εκανα παντως, αυτο που ειπωθηκε ηταν οτι για να παρω κρανος adv με καλη αεροδυναμικη και οχι μεγαλο βαρος θα πρεπει να βαλω το χερι πολυ βαθεια στην τσεπη. Έχει κάποιος αντιστοιχη εμπειρια; Δηλαδη θεμα με τον αυχενα του και να βρηκε καποιο adv κρανος που να μην τον επιβαρυνει;
Γιώργο κι εγω έχω θέμα με τον αυχένα μου και έχω βρει την υγειά μου με το Klim krios pro το οποίο ειναι πολυ ακριβό μεν αλλά πάρα πολυ ελαφρύ. Εγω θα το έψαχνα και μεταχειρισμένο αν δεν ειχα το budget για καινούριο.
Και είχα στην κατοχή μου αρκετά κρανη και enduro και full face (BMW,Arai,Shoei,icon).


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

2Stroker

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
KTM LC4 640 ADV
το K1s καλό? βάρος θόρυβο αερισμό?
To χω φορεσει σε 4-5 βολτες. Πολυ καλη εφαρμογη (τουλάχιστον στο κεφαλι μου). Επαρκης εξαερισμος με ολους τους αεραγωγους ανοιχτους (συνολο ειναι 5)

Καλη αεροδυναμικη. Με ανοιχτη ζελατινα θορυβος ξεκιναει μετα τα 70 αλλα ειναι υποφερτος. Με κλειστη ζελατινα θορυβος ξεκιναει μετα τα 100.

Με κλειστη ζελατινα και κλειστους ολους τους αεραγωγους ο θορυβος ξεκιναει παλι καπου στα 100 αλλα αρκετα πιο χαμηλος.

Για entry level κρανος λοιπον οπου το μονοχρωμο εχει 175 ευρω και τα γραφικα ξεκινανε απο 200 θεωρω οτι ειναι vfm.
 

2Stroker

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
KTM LC4 640 ADV
Γιώργο κι εγω έχω θέμα με τον αυχένα μου και έχω βρει την υγειά μου με το Klim krios pro το οποίο ειναι πολυ ακριβό μεν αλλά πάρα πολυ ελαφρύ. Εγω θα το έψαχνα και μεταχειρισμένο αν δεν ειχα το budget για καινούριο.
Και είχα στην κατοχή μου αρκετά κρανη και enduro και full face (BMW,Arai,Shoei,icon).


Sent from my iPhone using Tapatalk
To εχω δει το Klim. Πολυ ομορφο και εχω διαβασει τα καλυτερα. Αλλα η τιμη απαγορευτικη. Σε μεταχειρισμενο ισως γινει κάτι.
 

2Stroker

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
KTM LC4 640 ADV
Το acerbis reactive ειναι στα 1250γρ στο μέγεθος Μ
To ειχα δει και αυτο. Αλλα νομιζω οτι στο θεμα αυχενα περισσοτερο παιζει θεμα η αεροδυναμικη ωστε να φευγει καλα προς τα πισω ο αερας και να μη δεχεσαι πιεση, παρα το βαρος. Δηλαδη ενα κρανος που ειναι 1450 γρ με ενα κρανος που ειναι 1350 δεν καταλαβαινεις μεγαλη διαφορα.
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
Αγόρασα ένα commander 2 και στο τροφι το τεσταρα , έχω και εγώ θέμα με τον αυχένα και γενικά φοράω συχνά κολάρο. Στην βόλτα λοιπόν σίγουρα δεν είναι Street κράνος δεν είναι και εντουρο όταν βάζεις μάσκα, αλλά στο βουνο δεν με κούρασε καθόλου και στην εθνική στο γύρνα πήγαινα από 140 170 όλη την ώρα, έπιασα και 3 φορές κάτι 200αρια και γύρισα σπίτι μια χαρά, είχα ένα μικρό πιάσιμο , αν εσκιβα λιγάκι με την κοντή ζελατίνα της μοτο δεν κουνιόταν καθόλου, δεν είναι τέλειο αλλά από το να ταξιδεύεις με εντουρο κράνος και μάσκα είναι πάρα πολύ καλύτερα
 

2Stroker

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
KTM LC4 640 ADV
Αγόρασα ένα commander 2 και στο τροφι το τεσταρα , έχω και εγώ θέμα με τον αυχένα και γενικά φοράω συχνά κολάρο. Στην βόλτα λοιπόν σίγουρα δεν είναι Street κράνος δεν είναι και εντουρο όταν βάζεις μάσκα, αλλά στο βουνο δεν με κούρασε καθόλου και στην εθνική στο γύρνα πήγαινα από 140 170 όλη την ώρα, έπιασα και 3 φορές κάτι 200αρια και γύρισα σπίτι μια χαρά, είχα ένα μικρό πιάσιμο , αν εσκιβα λιγάκι με την κοντή ζελατίνα της μοτο δεν κουνιόταν καθόλου, δεν είναι τέλειο αλλά από το να ταξιδεύεις με εντουρο κράνος και μάσκα είναι πάρα πολύ καλύτερα
Αμα ξαναπαω βουνο θα παρω μαλλον ενα οικονομικο εντουραδικο. Απλα κοιταγα μηπως εχω ενα για ολες τις χρησεις. Νομιζω οτι πρωτα πρεπει να χαμηλωσω την σελα, να βαλω μια ζελατινα μπροστα, να δω τι αερα θα τρωω με αυτες τις προδιαγραφες στην εθνικη και μετα θα κοιταξω και παλι για adv κρανος. Οταν λες φορας συχνα κολαρο, εννοεις οταν εισαι σε κριση αυχενικου το ορθοπαιδικο κολαρο ή εννοεις οτι φορας προστατευτικο κολαρο αυχενα κατα την οδηγηση σαν αυτα που βγαζει η acerbis;

To commander 2 το χα δοκιμασει και εγω. Πολυ ωραιο κρανος και σχετικα οκ τιμη.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Από προσωπική εμπειρία έχω διαπιστώσει πως παίζει πολύ σημαντικό ρόλο και το ζύγισμα + σχεδιασμός ενός κράνους.

Είχα το icon variant το οποίο ήταν 1600γρ και είναι το καλύτερο κράνος με γείσο που έχω φορέσει, δεν καταλάβαινες ότι έχει γείσο. Επίσης είχε απίστευτο εξαερισμό, ένιωθες τον αέρα να κυκλοφορεί μέσα στο κράνος.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Από προσωπική εμπειρία έχω διαπιστώσει πως παίζει πολύ σημαντικό ρόλο και το ζύγισμα + σχεδιασμός ενός κράνους.

Είχα το icon variant το οποίο ήταν 1600γρ και είναι το καλύτερο κράνος με γείσο που έχω φορέσει, δεν καταλάβαινες ότι έχει γείσο. Επίσης είχε απίστευτο εξαερισμό, ένιωθες τον αέρα να κυκλοφορεί μέσα στο κράνος.
Μακράν το καλύτερο με γείσο....θα το ξαναπαρω, γιατί παιδευομαι και εγώ με τα "και καλά" κορυφαία επωνυμα
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Africa Twin DCT
Είπαμε, ο σκληρός ο άνδρας, ο advrider, από 2 πράγματα ξεχωρίζει! Το ένα είναι τα σκληρά μαξιλαράκια στο dual adv κράνος.

Πέρα από την πλάκα, έχω το airoh commander και είχα παραπονεθεί για πόνο στα αυτιά. Τελικά απ΄ότι φαίνεται, μάλλον ευθύνονται τα γυαλιά μυωπίας μου. Χρησιμοποίησα γυαλιά με αρκετά πιο λεπτό βραχίονα και δεν φαίνεται να υπάρχει θέμα.
 
Top Bottom