Ελαφρύ & ποιοτικό Adv (dual) κράνος;

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Το icon variant εχει σκληρα μαξιλαρακια δεξια - αριστερα , ειναι για αντριδες
Όσοι έχετε μαγουλακια από μποτοξ....αυτά τραβατε
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
Αμα ξαναπαω βουνο θα παρω μαλλον ενα οικονομικο εντουραδικο. Απλα κοιταγα μηπως εχω ενα για ολες τις χρησεις. Νομιζω οτι πρωτα πρεπει να χαμηλωσω την σελα, να βαλω μια ζελατινα μπροστα, να δω τι αερα θα τρωω με αυτες τις προδιαγραφες στην εθνικη και μετα θα κοιταξω και παλι για adv κρανος. Οταν λες φορας συχνα κολαρο, εννοεις οταν εισαι σε κριση αυχενικου το ορθοπαιδικο κολαρο ή εννοεις οτι φορας προστατευτικο κολαρο αυχενα κατα την οδηγηση σαν αυτα που βγαζει η acerbis;

To commander 2 το χα δοκιμασει και εγω. Πολυ ωραιο κρανος και σχετικα οκ τιμη.
ορθοπαιδικο κολαρο για να χαλαρωση ο αυχενας μετα απο βολτα.... με το R1 τετοια προβληματα δεν ειχα.. να τα λεμε και αυτα! χαχα
 

2Stroker

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
KTM LC4 640 ADV
ορθοπαιδικο κολαρο για να χαλαρωση ο αυχενας μετα απο βολτα.... με το R1 τετοια προβληματα δεν ειχα.. να τα λεμε και αυτα! χαχα
Ναι,τετοιο φοραω και εγω πολλες φορες για τον ιδιο λογο. Με το R1 που ησουν σκυφτος δεν σε ενοχλουσε ο αυχενας; μαλλον θα ησουν πιτσιρικος τοτε! :p
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Οι ώρες πάνω στη σέλα σε υψηλές ταχύτητες παίζουν ρόλο.
Οδήγησε 4 ώρες Εθνική με ένα SS και με ένα onoff να δεις τη διαφορά στον αυχένα σου.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αγόρασα ένα commander 2 και στο τροφι το τεσταρα , έχω και εγώ θέμα με τον αυχένα και γενικά φοράω συχνά κολάρο. Στην βόλτα λοιπόν σίγουρα δεν είναι Street κράνος δεν είναι και εντουρο όταν βάζεις μάσκα, αλλά στο βουνο δεν με κούρασε καθόλου και στην εθνική στο γύρνα πήγαινα από 140 170 όλη την ώρα, έπιασα και 3 φορές κάτι 200αρια και γύρισα σπίτι μια χαρά, είχα ένα μικρό πιάσιμο , αν εσκιβα λιγάκι με την κοντή ζελατίνα της μοτο δεν κουνιόταν καθόλου, δεν είναι τέλειο αλλά από το να ταξιδεύεις με εντουρο κράνος και μάσκα είναι πάρα πολύ καλύτερα
Τα μαξιλαράκια μέσα στο βάλε πλύνε βάλε είναι πιο εύκολα;
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Από προσωπική εμπειρία έχω διαπιστώσει πως παίζει πολύ σημαντικό ρόλο και το ζύγισμα + σχεδιασμός ενός κράνους.

Είχα το icon variant το οποίο ήταν 1600γρ και είναι το καλύτερο κράνος με γείσο που έχω φορέσει, δεν καταλάβαινες ότι έχει γείσο. Επίσης είχε απίστευτο εξαερισμό, ένιωθες τον αέρα να κυκλοφορεί μέσα στο κράνος.
1460 το ιδιο δικο μου σε σμολλ...
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
1460 το ιδιο δικο μου σε σμολλ...
Λιάκο μιλάς για το Variant pro, δηλαδή το επόμενο μοντέλο.

Στάλθηκε από το ASUS_AI2302 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
[
Αγόρασα ένα commander 2 και στο τροφι το τεσταρα , έχω και εγώ θέμα με τον αυχένα και γενικά φοράω συχνά κολάρο. Στην βόλτα λοιπόν σίγουρα δεν είναι Street κράνος δεν είναι και εντουρο όταν βάζεις μάσκα, αλλά στο βουνο δεν με κούρασε καθόλου και στην εθνική στο γύρνα πήγαινα από 140 170 όλη την ώρα, έπιασα και 3 φορές κάτι 200αρια και γύρισα σπίτι μια χαρά, είχα ένα μικρό πιάσιμο , αν εσκιβα λιγάκι με την κοντή ζελατίνα της μοτο δεν κουνιόταν καθόλου, δεν είναι τέλειο αλλά από το να ταξιδεύεις με εντουρο κράνος και μάσκα είναι πάρα πολύ καλύτερα
Εξαερισμός?
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Στην ασφαλτινη εκδρομή του τροφι είχα τo commander1 χωρίς το γείσο. Ήταν η πρώτη φορά που το φορούσα σε ζεστό καιρό με ταχύτητες εθνικής. Ο αερισμός του στο πάνω μέρος του κεφαλιού είναι για κλάματα, πρακτικά ανύπαρκτος. Ενώ απο το μουσουδι μπαίνει φουλ φρέσκος αέρας, όταν η ζελατίνα είναι κλειστή ένιωθα το κεφάλι να ζεσταίνεται πολύ και καθόλου αερα να κυκλοφορεί εκεί πάνω. Ελπίζω να το βελτίωσαν στο commander2 γτ δεν δικαιολογειται για τα χρήματα του.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Στην ασφαλτινη εκδρομή του τροφι είχα τo commander1 χωρίς το γείσο. Ήταν η πρώτη φορά που το φορούσα σε ζεστό καιρό με ταχύτητες εθνικής. Ο αερισμός του στο πάνω μέρος του κεφαλιού είναι για κλάματα, πρακτικά ανύπαρκτος. Ενώ απο το μουσουδι μπαίνει φουλ φρέσκος αέρας, όταν η ζελατίνα είναι κλειστή ένιωθα το κεφάλι να ζεσταίνεται πολύ και καθόλου αερα να κυκλοφορεί εκεί πάνω. Ελπίζω να το βελτίωσαν στο commander2 γτ δεν δικαιολογειται για τα χρήματα του.
Γιναυτο ρώτησα τον orla13 επειδή για το 1 έχει ειπωθεί αυτό ακριβώς. Πως εξαερισμός πάνω μηδέν και αυτό δεν δικαιολογείται σε τέτοιο κρανος.
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
Γενικα να πω οτι δεν με εχει ενοχλησει ποτε η ελειψη αερα σε κρανος οπότε μπορει εμενα να μην με ενοχλει οπως και ο θορυβος
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Από προσωπική εμπειρία έχω διαπιστώσει πως παίζει πολύ σημαντικό ρόλο και το ζύγισμα + σχεδιασμός ενός κράνους.

Είχα το icon variant το οποίο ήταν 1600γρ και είναι το καλύτερο κράνος με γείσο που έχω φορέσει, δεν καταλάβαινες ότι έχει γείσο. Επίσης είχε απίστευτο εξαερισμό, ένιωθες τον αέρα να κυκλοφορεί μέσα στο κράνος.
Το μόνο κακο του είναι ότι δεν παίρνει goggles
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Το μόνο κακο του είναι ότι δεν παίρνει goggles
Παίρνει αλλά συγκεκριμένα. Ο Κώστας φόραγε.
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Δεν είναι τόσο θέμα βάρους, όσο θέμα αεροδυναμικής, στις υψηλότερες ταχύτητες, και ζυγισματος στις χαμηλότερες.

Εκεί που κάνει μεγαλύτερη διάφορα το βάρος είναι αν κοπανιεσαι σε κοτρώνες και δύσκολα εδάφη.

Κάνε βέβαια τις δοκιμές σου , αλλά αν σου εφαρμόζει σωστά στο σχήμα του κεφαλιού, δεν νομίζω να βρεις καλύτερο από το Arai σε υψηλές ταχύτητες.
.
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Δεν είναι τόσο θέμα βάρους, όσο θέμα αεροδυναμικής, στις υψηλότερες ταχύτητες, και ζυγισματος στις χαμηλότερες.

Εκεί που κάνει μεγαλύτερη διάφορα το βάρος είναι αν κοπανιεσαι σε κοτρώνες και δύσκολα εδάφη.

Κάνε βέβαια τις δοκιμές σου , αλλά αν σου εφαρμόζει σωστά στο σχήμα του κεφαλιού, δεν νομίζω να βρεις καλύτερο από το Arai σε υψηλές ταχύτητες.
.
Agv ax9 carbon ;)
Και ταχύτητες μεγάλες και ησυχία και ελαφρύ.
Σε τιμή σχετικά με arai βέβαια
 
Top Bottom