Όσοι έχετε μαγουλακια από μποτοξ....αυτά τραβατεΤο icon variant εχει σκληρα μαξιλαρακια δεξια - αριστερα , ειναι για αντριδες
Όσοι έχετε μαγουλακια από μποτοξ....αυτά τραβατεΤο icon variant εχει σκληρα μαξιλαρακια δεξια - αριστερα , ειναι για αντριδες
ορθοπαιδικο κολαρο για να χαλαρωση ο αυχενας μετα απο βολτα.... με το R1 τετοια προβληματα δεν ειχα.. να τα λεμε και αυτα! χαχαΑμα ξαναπαω βουνο θα παρω μαλλον ενα οικονομικο εντουραδικο. Απλα κοιταγα μηπως εχω ενα για ολες τις χρησεις. Νομιζω οτι πρωτα πρεπει να χαμηλωσω την σελα, να βαλω μια ζελατινα μπροστα, να δω τι αερα θα τρωω με αυτες τις προδιαγραφες στην εθνικη και μετα θα κοιταξω και παλι για adv κρανος. Οταν λες φορας συχνα κολαρο, εννοεις οταν εισαι σε κριση αυχενικου το ορθοπαιδικο κολαρο ή εννοεις οτι φορας προστατευτικο κολαρο αυχενα κατα την οδηγηση σαν αυτα που βγαζει η acerbis;
To commander 2 το χα δοκιμασει και εγω. Πολυ ωραιο κρανος και σχετικα οκ τιμη.
Ναι,τετοιο φοραω και εγω πολλες φορες για τον ιδιο λογο. Με το R1 που ησουν σκυφτος δεν σε ενοχλουσε ο αυχενας; μαλλον θα ησουν πιτσιρικος τοτε!ορθοπαιδικο κολαρο για να χαλαρωση ο αυχενας μετα απο βολτα.... με το R1 τετοια προβληματα δεν ειχα.. να τα λεμε και αυτα! χαχα
Τα μαξιλαράκια μέσα στο βάλε πλύνε βάλε είναι πιο εύκολα;Αγόρασα ένα commander 2 και στο τροφι το τεσταρα , έχω και εγώ θέμα με τον αυχένα και γενικά φοράω συχνά κολάρο. Στην βόλτα λοιπόν σίγουρα δεν είναι Street κράνος δεν είναι και εντουρο όταν βάζεις μάσκα, αλλά στο βουνο δεν με κούρασε καθόλου και στην εθνική στο γύρνα πήγαινα από 140 170 όλη την ώρα, έπιασα και 3 φορές κάτι 200αρια και γύρισα σπίτι μια χαρά, είχα ένα μικρό πιάσιμο , αν εσκιβα λιγάκι με την κοντή ζελατίνα της μοτο δεν κουνιόταν καθόλου, δεν είναι τέλειο αλλά από το να ταξιδεύεις με εντουρο κράνος και μάσκα είναι πάρα πολύ καλύτερα
Δεν το κοίταξα καν αλλά θα ρίξω μια ματιά και θα σας πωΤα μαξιλαράκια μέσα στο βάλε πλύνε βάλε είναι πιο εύκολα;
1460 το ιδιο δικο μου σε σμολλ...Από προσωπική εμπειρία έχω διαπιστώσει πως παίζει πολύ σημαντικό ρόλο και το ζύγισμα + σχεδιασμός ενός κράνους.
Είχα το icon variant το οποίο ήταν 1600γρ και είναι το καλύτερο κράνος με γείσο που έχω φορέσει, δεν καταλάβαινες ότι έχει γείσο. Επίσης είχε απίστευτο εξαερισμό, ένιωθες τον αέρα να κυκλοφορεί μέσα στο κράνος.
Λιάκο μιλάς για το Variant pro, δηλαδή το επόμενο μοντέλο.1460 το ιδιο δικο μου σε σμολλ...
ναι το proΛιάκο μιλάς για το Variant pro, δηλαδή το επόμενο μοντέλο.
Στάλθηκε από το ASUS_AI2302 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Με το τσιγκέλι στα βγάζουμε!!!!ναι το pro
Εξαερισμός?Αγόρασα ένα commander 2 και στο τροφι το τεσταρα , έχω και εγώ θέμα με τον αυχένα και γενικά φοράω συχνά κολάρο. Στην βόλτα λοιπόν σίγουρα δεν είναι Street κράνος δεν είναι και εντουρο όταν βάζεις μάσκα, αλλά στο βουνο δεν με κούρασε καθόλου και στην εθνική στο γύρνα πήγαινα από 140 170 όλη την ώρα, έπιασα και 3 φορές κάτι 200αρια και γύρισα σπίτι μια χαρά, είχα ένα μικρό πιάσιμο , αν εσκιβα λιγάκι με την κοντή ζελατίνα της μοτο δεν κουνιόταν καθόλου, δεν είναι τέλειο αλλά από το να ταξιδεύεις με εντουρο κράνος και μάσκα είναι πάρα πολύ καλύτερα
στο Τροφι δεν ειχα θεμα ηταν μια χαρα , οποιον ενοχλει ο θορυβος να πω οτι εχει αρκετο αλλα εμενα δεν με ενοχλει[
Εξαερισμός?
Γιναυτο ρώτησα τον orla13 επειδή για το 1 έχει ειπωθεί αυτό ακριβώς. Πως εξαερισμός πάνω μηδέν και αυτό δεν δικαιολογείται σε τέτοιο κρανος.Στην ασφαλτινη εκδρομή του τροφι είχα τo commander1 χωρίς το γείσο. Ήταν η πρώτη φορά που το φορούσα σε ζεστό καιρό με ταχύτητες εθνικής. Ο αερισμός του στο πάνω μέρος του κεφαλιού είναι για κλάματα, πρακτικά ανύπαρκτος. Ενώ απο το μουσουδι μπαίνει φουλ φρέσκος αέρας, όταν η ζελατίνα είναι κλειστή ένιωθα το κεφάλι να ζεσταίνεται πολύ και καθόλου αερα να κυκλοφορεί εκεί πάνω. Ελπίζω να το βελτίωσαν στο commander2 γτ δεν δικαιολογειται για τα χρήματα του.
Το μόνο κακο του είναι ότι δεν παίρνει gogglesΑπό προσωπική εμπειρία έχω διαπιστώσει πως παίζει πολύ σημαντικό ρόλο και το ζύγισμα + σχεδιασμός ενός κράνους.
Είχα το icon variant το οποίο ήταν 1600γρ και είναι το καλύτερο κράνος με γείσο που έχω φορέσει, δεν καταλάβαινες ότι έχει γείσο. Επίσης είχε απίστευτο εξαερισμό, ένιωθες τον αέρα να κυκλοφορεί μέσα στο κράνος.
Παίρνει αλλά συγκεκριμένα. Ο Κώστας φόραγε.Το μόνο κακο του είναι ότι δεν παίρνει goggles
Με ζήτησε κανείς??Παίρνει αλλά συγκεκριμένα. Ο Κώστας φόραγε.
Agv ax9 carbonΔεν είναι τόσο θέμα βάρους, όσο θέμα αεροδυναμικής, στις υψηλότερες ταχύτητες, και ζυγισματος στις χαμηλότερες.
Εκεί που κάνει μεγαλύτερη διάφορα το βάρος είναι αν κοπανιεσαι σε κοτρώνες και δύσκολα εδάφη.
Κάνε βέβαια τις δοκιμές σου , αλλά αν σου εφαρμόζει σωστά στο σχήμα του κεφαλιού, δεν νομίζω να βρεις καλύτερο από το Arai σε υψηλές ταχύτητες.
.