Το βίντεο το είδα μόλις ανέβηκε (αχ, αλγόριθμε) και δεν εντυπωσιάστηκα. "Δεν είναι απλό fiber, είναι SUPERFIBER" και περιμένει να δει μάτια να γουρλώνουν σαν να έβγαλε ο Κλαρκ Κεντ τα ρούχα του και να είδε ο ακροατής τον Σούπερμαν πρώτη φορά;
Όλα τα κράνη αυτού του τύπου με τον ίδιο τρόπο φτιάχνονται. Στρώσεις ινών και κάποιας ρητίνης. Η κάθε μάρκα έχει τα δικά της υλικά και τεχνοτροπία, η arai ξεχωρίζει για το όλο στο χέρι και το μέγεθος της εταιρείας (βίντεο με τουρ στην έδρα και την γραμμή παραγωγής υπάρχουν αρκετά). Έχει τις εμμονές της με κάποια πράγματα που δεν ξέρω αν έχουν πρακτική αξία (από πάντα διαφήμιζε την ακαμψία στο άνοιγμα). Αυτό με την καμπυλότητα του κράνους ακούγεται λογικό.
Το θέμα είναι αν σου κάτσει στο κεφάλι το σχήμα, το οποίο αλλάζει από μοντέλο σε μοντέλο (ή ίσως άλλαζε, γιατί έγραφε στην σελίδα round, intermediate oval, long oval κλπ τώρα δεν τα βλέπω) και ότι πλέον είναι βαριά. Ναι οκ ασφάλεια και έχοντας πέσει με chaser και με XR1100 ξέρω πολύ καλά και την διαφορά ανάμεσα στο τίποτα και στο ελαφριά διάσειση (η τελευταία πτώση με το rpha70 ήταν με μικρή ταχύτητα από... Μεγάλο ύψος γιατί πετάχτηκα στον αέρα, δεν είχα θέματα αλλά δεν ξέρω αν είναι αντιπροσωπευτική, εννοείται πήρα άλλο). Αλλά και η άνεση που σε μια μεγάλη μέρα είναι ασφάλεια γιατί δεν κουράζεται το σώμα και τα αυτιά (διάσημη η arai για την φασαρία) είναι ζητούμενο. Έχουν αλλάξει τα "αυτιά" βλέπω, έχουν αλλάξει οι αεραγωγοί, οπότε ίσως να άλλαξε και ο θόρυβος. Το βάρος το πουλάνε ως "δεν ξέρετε εσείς". Αυτό που δεν έχει αλλάξει είναι το "έβαλα λίγο απρόσεκτα το κράνος στην σακούλα του και έφυγε ο αεραγωγός" και πλέον είναι feature... Αχ. Το chaser είχε και κάτι βιδάκια τόσα δα μαζί με την ταινία διπλής όψεως.
Οι μονόδρομοι υπάρχουν μόνο στον ΚΟΚ. Μην ψαρωνουμε από τέτοια ασαφή sales pitch "μαγικό υλικό, σαν την συνταγή του καβουροπάτι".