αν κόβεις το γκάζι με μια επιλογή είναι κακό;
Κακό δεν είναι, αλλά να έχεις φαντασίωση ότι καις την άσφαλτο με το γκάζι στο πιο περιορισμένο του είναι αξιοσημείωτο.
Συνονόματε μέχρι στιγμής (και αν δεν κάνει κανένα θαύμα με την τιμή ο Άη Σαρακάκης, ΔΟΥΛΕΨΤΕ ΡΕΜΑΛΙΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ) η "απλή" άφρικα οικονομοτεχνικά είναι η λύση γιατί παίρνεις πολύ κοντινό μηχανάκι στο Norden με αρκετά λιγότερα χρήματα. Εν τω μεταξύ απορώ τι ναρκωτικά μοιράζουν στους ντίλερς αλλά θέλω και εγώ αν είναι να πουλάω χωρίς να ασχολούμαι με τον πελάτη. Τέταρτη αντιπροσωπεία που λέω "γειά ήρθα να ψωνίσω", δεν πήρα τηλέφωνο να πω τι χαμπάρια αδερφέ, έκανα τον κόπο να έρθω στο μαγαζί πότε μόνος πότε με την φαμίλια, αφήνω όνομα, τηλέφωνο, διεύθυνση, σου έχω ζητήσει δύο πράγματα και απλά δεν θες. Αν ήθελα να σου σπαταλήσω τον χρόνο δεν θα έμπαινα καν στον κόπο να συστηθώ. Λέω εγώ τώρα παίρνεις τηλέφωνο, στέλνεις email και λες "βρήκα ΑΤΑΣ23, δεν ξέρω για την απλή 24, θες να σου κάνω μιά προσφορά να υπάρχει while stocks last;" δηλαδή δεν ρωτάς καν, στέλνεις προσφορά και λες σκέψου το, έχουν μείνει 5 τεμάχια. Δεν θα σε παρακαλέσω κιόλας να μου πουλήσεις, τι είναι, μεταχειρισμένο GS ADV σε τιμή καινούριου 1300 φουλ έξτρα, γίναμε όλοι ίδιοι;
Ο Άγγλος πωλητής ας πούμε που δεν με ξέρει καν (ΟΚ έχουμε χαιρετηθεί μία φορά) είναι χαζός που είπε "έχω αυτό, κόβω και 500, είναι καθαρό, φουλ πακέτα τριβάλιτσο, αξίζει", εντάξει δεν είναι η ΤΟΠ τιμή παρά την έκπτωση αλλά για τις συνθήκες καλό είναι (πολύ πιο φτηνό από τα Ελληνικά, σε φάση δεν είναι αυτό που θέλω λόγω βάρους και προσωπικών ειδικών συνθηκών αυτή την περίοδο αλλά χαλαρά το φέρνω και το κυκλοφορώ και αν το πουλήσω του χρόνου είμαι μία η άλλη).
Δεν ξέρουμε μπαλίτσα και έχουν περάσει 20 χρόνια από το πειρατικό.