Να πω και εγώ 2 λόγια γιατί είχα το φου800 για 1μησι χρόνο και το έδωσα για να πάρω το 990 που το έχω από τον Οκτώβρη.
Πολύ ωραία μηχανάκια και τα 2 αλλά ταυτόχρονα πολύ διαφορετικά.
Φου800
Οικονομικό και αξιόπιστο. Ελαφρύ, καλοζυγισμένο με τιμόνι που κόβει σαν 125 σκουτερακι. Μπορείς να το έχεις άνετα για καθημερινή χρήση αρκεί να έχεις κάνει παιδιά γτ η ζέστη που βγάζει ανάμεσα στα σκέλια το καλοκαίρι σου τηγανίζει τα @@ και πας για στείρωση.
Η μπροστινή ανάρτηση του σε μαμα σεταπ είναι σκουπίδι και ειδικά αν είσαι πάνω από 85 κιλά είναι και ψιλο-επικίνδυνη. Θέλει ελατήρια και σωστό λάδι.
Στο χώμα το μηχανάκι είναι τρακτεράκι, δε σκορτσαρει με τπτ και βοηθάει πολύ έναν αρχάριο με την πολύ ομαλή απόκριση γκαζιού. Στο ταξίδι δεν είναι καλό. Έχει πολύ κακή ανεμοκάλυψη, το μοτερ έχει κραδασμούς σε ψιλές στροφές και από τα 130 και πάνω νιώθεις συντονισμούς και ελαστικότητα στο πλαίσιο.
Το μοτερ, αν και δεν του λείπει η δύναμη έχει βαρετό δούλεμα. Αν το κράταγα θα κοίταγα να του βάλω το πρόγραμμα του θεσσαλονικιού μπας και έβγαζε λίγη σπιρτάδα.
990
Στήσιμο, αναρτήσεις και γκάζι παράλληλο σύμπαν σε σχέση με φου800. Σε στροφιλίκι αλλά και εθνική είναι τρένο και έχει πολύ καλύτερη ανεμοκάλυψη.
Είναι πολύ πιο απότομο και άμεσο στην απόκριση γκαζιού και γενικά δυσανασχετεί σε χαμηλές ταχύτητες μέσα στη κίνηση κτλ κτλ, ανεβάζει θερμοκρασία για πλάκα και σου φωνάζει τι με έφερες εδώ πέρα.
Δεν κάνει για καθημερινή μετακίνηση στη πόλη γιατί ταλαιπωρείται, δεν είναι ευέλικτο μέσα στη κίνηση και καίει το πάτο του (9 λίτρα περίπου).
Χώμα δεν το έχω πάει ακόμα, δεν έχω άποψη αλλά σίγουρα δεν θα είναι το ίδιο εύκολο σε σχέση με το φου800 για κάποιον χωρίς εμπειρία. Οι αναρτήσεις του πάντως σιδερώνουν τα πάντα.
Στο δικό μου παρόλο που ήταν ένα πολύ προσεγμένο μηχανάκι από το προηγούμενο κάτοχο που δεν το έκαιγε μέσα στη πόλη και το συντηρούσε σωστά, οι χαζοβλάβες ήρθαν σχεδόν με το καλημέρα.
Φως φρένου λόγω κομμένης καλωδίωσης, διαρροή από το oring στο μάτι της νεκρας, διαρροή και εσφαλμένη ένδειξη από αισθητήρα πίεσης λαδιού, ξανά φως φρένου μόνο εμπρος αυτή τη φορά. Δεν με έχει αφήσει, δεν έχει βγάλει κάτι που να μην μπορώ να το πάρω για βόλτα και γενικά δουλεύει λουλούδι αλλά δε σε αφήνει να βαρεθείς κιόλας. Με κάτι θα έχεις να ασχολείσαι.
Αν σαρέσει στο μάτι και μπορείς να το συντηρήσεις έστω και για κανα χρόνο αξίζει η απόκτηση του για την εμπειρία. Φίλος που είχε 990, 1190R και 1290R μου είπε ότι όταν αποφασίσω να το δώσω το θέλει.