Αναζήτηση adventure μεσαίας κατηγορίας

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R

g1ann1s

Μέλος
Περιοχή
Αιγάλεω-Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Προσεχώς ..
Η αλήθεια ειναι οτι το transalp παντως μπήκε στην συζήτηση σαν σφηνοβουρτσα. Αρχικός σκοπός εξάλλου αυτος ηταν στο νήμα. Να πέσουν ιδέες για την επόμενη. Δεκτές ειναι ολες οι απόψεις του καθενός. Συνεχίζω και πιστευω οτι κακη μηχανη δεν υπαρχει πλέον εν έτη 2024. Και δεν υπάρχουν και ίδιες μηχανές στην ιδια κατηγορία. Η καθεμία εχει να προσφέρει αυτο που εχει και ο καθένας θα επιλέξει με βάσει τις προτεραιότητες που θέτει. Το πως μεταφράζει ο καθένας την εμπειρία που αποκτά οδηγώντας καθεμιά διαφέρει επίσης. Το συμπέρασμα θα βγει μονο οδηγώντας τες. Περα απο το οδηγικό σημαντικός παράγοντας για εμενα πλέον ειναι κ το αισθητικό. Αν δεν σε καλύπτει κ αυτο το κομμάτι και ψάχνεσαι να βρεις τι σου αρεσει πανω της σύντομα θα ερθει η αλλαγη. Και όσον αφορα τα καινουρια παίζει και το οικονομικό το ρόλο του, η συντηρηση του τα έξτρα κόστη τα αξεσουάρ που θα μπουν.
Μεχρι στιγμης οικονομικότερη λύση με ωραια εμφάνιση(στα δικα μου ματια) ειναι το τενερε. Μεγαλο φάουλ του οι σαμπρέλες. + 700 ευρω σε αξεσουάρ αυτη τη περιοδο που δίνει.
Τουαρεγκ τα εχει ολα. Θα έβαζα κάγκελα σχάρα και ίσως μια σέλα ψηλότερη κομφορτ. Ανεβαίνει λιγο το κόστος. Το δικαιολογεί ομως.
Τα υπόλοιπα θα τα δω μετα το πασχα που μου είπαν οτι θα υπάρχουν τεστ ραιντ.
Το τρανσαλπ στα 11.500 δεν εχει ουτε χούφτες. Με μια πρόχειρη εκτίμηση θεωρω θελει γυρω στα 1000 ευρω ακομα εξοπλισμό και μια εμφάνιση που δεν με προκαλεί να τα δωσω. Και το καλυτερο να ειναι για την χρήση που κανω μάλλον θα προτιμήσω κάποιο αλλο. Να μου αλλαξει τοσο η εικόνα οδηγώντας το; Θα δουμε.
Μου εχει δημιουργηθεί μεγαλη περιέργεια για το vstrom που περιμενω να οδηγησω και ίσως καποιο tenere world raid ΑΝ κανω την υπέρβαση. Βεβαια ειδα οτι παίζει κ ενα καινουριο 890 στοκ 22αρι στον Πετρόπουλο στα ιδια λεφτα με το raid. Το απλό οχι το R. Το οποιο δεν εχω ψάξει τοσο. Απλά καπου εκει θα παίξει το ταβάνι μου το οικονομικό τραβώντας το λιγο απο τα μαλλια. Ιδανικα θα ηθελα πιο κατω.
 

AntonisD

Μέλος
Όνομα
Αντώνης Δαφνής
Μοτό
NC 750X
SH 150
Kaze R 110
Εγώ θα σας πω γιατί προτίμησα το Touareg από τα άλλα τρία της κατηγορίας
Πήρα και τα τέσσερα τεστ από 45 λεπτά περίπου το καθένα

Όλα τα μηχανάκια ήταν καλά
Για τις ικανότητες μου στο χώμα θα μπορούσα να παω με όλα (είμαι ένας μέσος οδηγός).
Το Transalp και το tenere τα απέρριψα λόγω σαμπρελας
Ίσως με πείτε κολλημένο αλλά δε δέχομαι το 2024 να δώσω λεφτά για μηχανάκι με σαμπρέλες που μπορεί να ταξιδεύει εθνικη με 150+
Διαφορετικά το tenere ίσως ήταν η πρώτη επιλογή μου γιατί είναι πανέμορφο
Το Transalp εντελώς αδιάφορο εμφανισιακά με σαμπρέλες και χωρίς ρυθμίσεις στις αναρτήσεις .Μη πει κάποιος ότι αντιπαθώ τη Honda γιατί πριν το Aprilia είχα συγχρόνως Nc 750 Crf 250 και Sh 150
Το 790 πολύ καλό αλλά πολύ άσχημο για τα γούστα μου

Το Touareg έχει αυτά που ήθελα
Πολύ όμορφο .γρήγορο, έχει όλα τα ηλεκτρονικά (ίσως να μην είναι και καλό αυτό αλλά εγώ τα ήθελα )ταξιδεύει καλά σε άσφαλτο και χώμα , ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, δεν έχει σαμπρέλες ,4 χρόνια εγγύηση και καλή τιμή για αυτά που προσφέρει.

Το μείον του είναι το κακό παρελθόν της Aprilia σε αξιοπιστία που με προβλημάτισε

Χρειάζεται ότι και τα υπόλοιπα από αξεσουάρ (κάγκελα-σχαρα-ποδιά-βάσεις για βαλίτσες η σαμάρια και χούφτες)εύκολα 1000+ για αυτό δεν ήταν κριτήριο για την αγορά της μηχανής

Ελπιζω να βοήθησα και θα πρότεινα να αρχίσεις να απορρίπτεις ότι σε σου κάνει για να αποφάσισεις τι τελικά θα αγοράσεις


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω ακόμα ποιο piece of mind προσφέρει η χονδα :UH:
Στα φορά εξωτερικού διαβάζω ιδιοκτήτες να κλαίνε πάνω από τα μπροστινά του αφρικα1000,κ όχι μόνο.για μένα τα πιο αξιόπιστα της κατηγορίας από αυτά που ακόμα πουλιούνται καινούργια είναι τα τενερε.
Από μεταχειρισμένα εγώ θα έψαχνα ένα φθηνό και καλό(αν υπάρχει) f800gs καθότι είναι ακόμα το καλύτερο all around adve με αξιώσεις σε χώμα κ τουρινγκ.
Από τα καινούργια μέχρι το όριο των 20κ που ήθελα να δώσω πήρα Τουαρέγκ.σιγουρα τα γούστα κ τα θέλω του καθενός διαφέρουν
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Παιδιά όλα χούφτες και ποδιές θέλουν , για εμένα αν ήθελα τρανσαλπ δεν ια ήταν απαγορευτικό το ότι δεν έχει χούφτες , Κλάιν μαιν , αφού και στα αλλά χούφτες θα βάλεις τι θα μείνεις με τις πλαστικές ; Και αν θες πλαστικές παίρνεις με κάτω από 100€ σιγά το κόστος . Ο αποτρεπτικός παράγοντας είναι το cruise control , οι σαμπρέλες και οι ρυθμίσεις στις αναρτήσεις . Πιες χούφτες τώρα
 

g1ann1s

Μέλος
Περιοχή
Αιγάλεω-Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Προσεχώς ..
Τις χούφτες τις ανέφερα ως παράδειγμα του ποσο ξεβράκωτο φαινεται το μηχανάκι. Ενταξει ολα χρειάζονται καλυτερο εξοπλισμο απο αυτον που εχουν αν ειναι να μπουν στο χώμα αλλα έστω βάλε κατι εκει να φαινεται ρε χοντα για τα ματια του κόσμου. Δεν ειναι σιγουρα αποτρεπτικός παράγοντας αλλα ειναι ενα δειγμα λογικής της εταιρείας αλλα και της αντιπροσωπείας που για κατι που στοιχίζει τιποτα θα κοιτάξουν να στο χρεώσουν κανα 150αρι και θα ειναι για το Μπέο.


Εγώ θα σας πω γιατί προτίμησα το Touareg από τα άλλα τρία της κατηγορίας
Πήρα και τα τέσσερα τεστ από 45 λεπτά περίπου το καθένα

Όλα τα μηχανάκια ήταν καλά
Για τις ικανότητες μου στο χώμα θα μπορούσα να παω με όλα (είμαι ένας μέσος οδηγός).
Το Transalp και το tenere τα απέρριψα λόγω σαμπρελας
Ίσως με πείτε κολλημένο αλλά δε δέχομαι το 2024 να δώσω λεφτά για μηχανάκι με σαμπρέλες που μπορεί να ταξιδεύει εθνικη με 150+
Διαφορετικά το tenere ίσως ήταν η πρώτη επιλογή μου γιατί είναι πανέμορφο
Το Transalp εντελώς αδιάφορο εμφανισιακά με σαμπρέλες και χωρίς ρυθμίσεις στις αναρτήσεις .Μη πει κάποιος ότι αντιπαθώ τη Honda γιατί πριν το Aprilia είχα συγχρόνως Nc 750 Crf 250 και Sh 150
Το 790 πολύ καλό αλλά πολύ άσχημο για τα γούστα μου

Το Touareg έχει αυτά που ήθελα
Πολύ όμορφο .γρήγορο, έχει όλα τα ηλεκτρονικά (ίσως να μην είναι και καλό αυτό αλλά εγώ τα ήθελα )ταξιδεύει καλά σε άσφαλτο και χώμα , ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, δεν έχει σαμπρέλες ,4 χρόνια εγγύηση και καλή τιμή για αυτά που προσφέρει.

Το μείον του είναι το κακό παρελθόν της Aprilia σε αξιοπιστία που με προβλημάτισε

Χρειάζεται ότι και τα υπόλοιπα από αξεσουάρ (κάγκελα-σχαρα-ποδιά-βάσεις για βαλίτσες η σαμάρια και χούφτες)εύκολα 1000+ για αυτό δεν ήταν κριτήριο για την αγορά της μηχανής

Ελπιζω να βοήθησα και θα πρότεινα να αρχίσεις να απορρίπτεις ότι σε σου κάνει για να αποφάσισεις τι τελικά θα αγοράσεις

Sent from my iPhone using Tapatalk
Ευχαριστω για το σχόλιο σου! Ειναι πολυ βοηθητικό να ακους πως επιλέγει καποιος το μοντελο που επιλέγει και τους λογους που τον οδήγησαν εκει.
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Τις χούφτες τις ανέφερα ως παράδειγμα του ποσο ξεβράκωτο φαινεται το μηχανάκι. Ενταξει ολα χρειάζονται καλυτερο εξοπλισμο απο αυτον που εχουν αν ειναι να μπουν στο χώμα αλλα έστω βάλε κατι εκει να φαινεται ρε χοντα για τα ματια του κόσμου. Δεν ειναι σιγουρα αποτρεπτικός παράγοντας αλλα ειναι ενα δειγμα λογικής της εταιρείας αλλα και της αντιπροσωπείας που για κατι που στοιχίζει τιποτα θα κοιτάξουν να στο χρεώσουν κανα 150αρι και θα ειναι για το Μπέο.




Ευχαριστω για το σχόλιο σου! Ειναι πολυ βοηθητικό να ακους πως επιλέγει καποιος το μοντελο που επιλέγει και τους λογους που τον οδήγησαν εκει.
Η πλαστική χούφτα και στατικά να πέσει εσπασε , δεν χρειάζεται να μπεις χώμα .
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Η πλαστική χούφτα και στατικά να πέσει εσπασε , δεν χρειάζεται να μπεις χώμα .
Του τουαρεγκ δεν έπαθε τίποτα στο δοκιμαστικό.μην παραπληροφορεις το κοσμο :p
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Η πλαστική χούφτα και στατικά να πέσει εσπασε , δεν χρειάζεται να μπεις χώμα .
Καλά Θάνο μην ορκίζεσαι. Τον πρώτο καιρό που πάλευα να ανεβάσω το ΚΤΜ στο διπλό είχα μια αποτυχημένη απόπειρα και την μοναδική του πτώση στα χέρια μου, σε πεζοδρόμιο σε κεντρική πλατεία. Η χούφτα δεν κατάλαβε τίποτα. Της Χόντα από την άλλη όλοι έχουμε δει ότι είναι φτιαγμένες για να διαλύονται και μόνο από τον αέρα προστατεύουν πρακτικά, δεν υπάρχει reviewer που να μην τις έδειξε "ξεκούμπωτες".
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εντάξει κ εγώ έπεσα μια φορά απτον 3ο αλλά δεν πέθανα . Αυτό που μιλαμε για χούφτες και το πάμε σε μάρκες .
Δεν είναι όλες φτιαγμένες ίδιες, τι τα θες τώρα.
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Δεν είναι όλες φτιαγμένες ίδιες, τι τα θες τώρα.
Δεν διαφωνώ , ακόμα κ το αφρικα θέλει 2-3 αλλαγές για να γίνει μηχαμη , σέλα fairing χουφτες εάν θες ταξίδι .
Αλλά κ άλλες εταιρίες τα θέλουν , δεν είναι θέμα χοντα Κτμ κτλ ,

Του τουαρεγκ δεν έπαθε τίποτα στο δοκιμαστικό.μην παραπληροφορεις το κοσμο :p
Στο τουαρεγκ δεν μπορείς να προσάψεις κάτι αρνητικό
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν διαφωνώ , ακόμα κ το αφρικα θέλει 2-3 αλλαγές για να γίνει μηχαμη , σέλα fairing χουφτες εάν θες ταξίδι .
Αλλά κ άλλες εταιρίες τα θέλουν , δεν είναι θέμα χοντα Κτμ κτλ ,
Για πήγαινε στο σωστό νήμα να τα πεις, τι έχεις εντοπίσει ότι "χρειάζεται" με βάση τα χιλιόμετρα που έχεις κάνει.

Με το μοτέρ των 790/890/901 που έστω να δεχτούμε ότι χαλάει σε "μικρό" ποσοστό αλλά βλέπω ότι η ΚΤΜ δεν το καλύπτει πάντα (εκτός από το θέμα με τους εκκεντροφόρους διαβάζω και θέματα από σκόνη στο φιλτροκούτι τα οποία έχουν χρησιμοποιηθεί για να μην καλυφθεί ζημιά σε κυλίνδρους, οι χρήστες λένε ότι είναι θέμα κακής κατασκευής), η διάθεση να "ρισκάρω" χρήματα και κυρίως την ηρεμία και την χαρά μου φθίνει ταχύτατα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

g1ann1s

Μέλος
Περιοχή
Αιγάλεω-Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Προσεχώς ..
Λοιπόν! Σημερα η μερα ειχε τριπλό τεστ ραιντ. Σκοπός μου ηταν εφόσον βρέθηκε ο χρόνος να κανω απανωτά τεστ ραιντ ώστε να εχω την άμεση σύγκριση των μηχανών που με ενδιαφέρουν.
Πρωτο τεστ ραιντ vstrom 800DE. Αρχικα να πω οτι η εικόνα του απο κοντα ειναι πιο καλη Αποτι στις φωτογραφιες κατι που ειχα παραδεχτεί και στην έκθεση. Ξενίζει λιγο το διπλό φανάρι αλλα δεν ειναι τελικά τοσο ασχημο ή το συνήθισα οσο το βλεπω κ το παρατηρώ. Παραφωνία η εξατμιση θερμοσίφωνας. Μου αρεσε παρα πολυ σαν σύνολο. Πολυ ωραιο μοτέρ δυνατό αρκετά. Η ανάρτηση του μου φάνηκε πολυ ποιοτική. Το βάρος του δν μου φάνηκε. Η ανεμοκάλυψη οκ δεν υπαρχει αλλα δεν με ενοχλει. Η θέση οδήγησης αρχοντική, τιμόνι με ωραιο μοχλό, Παπί στην κινηση μου φάνηκε. καμία δυσκολία. Τα ηλεκτρονικά του τοσο οσο κ χωρις πολλα μενου για να μπερδεύεσαι πολυ πολυ. Η οθόνη του πολυ καθαρή. Βεβαια είχε συννεφιά αλλα δεν νομίζω να εχει θεμα. Η σέλα του σελαρα. Δεν καταλαβα κατι στον χρονο που το ειχα. Αντίστοιχα με παλιότερες μηχανές στο μισάωρο πιανοταν λιγο ο πισινός. Ο χώρος του πισω σε σχέση με τα αλλα που κοιτάζω φαινεται πολυ καλος! Μια μικρη λεπτομέρεια που μου εκανε εντύπωση ηταν η αίσθηση που έπαιρνα απο το μπροστινό οταν πλάγιαζα σαν να “κλείδωνε” ελαφρώς. Σχεδον ανεπαίσθητο αλλα με ξένισε λιγο. Δεν ξερω αν το μεταφέρω σωστα σαν αίσθηση κ μπορει να παρεξηγηθεί αυτο που λεω. Δεν ηταν κατι σπουδαίο παντως. Το πιο ωραιο της υπόθεσης με το vstrom ειναι η τιμή που μου έδωσαν με καποια αξεσουάρ που ζήτησα που μου φάνηκε vfm. Γενικα ενθουσιάστηκα ενώ δεν το περίμενα.
Επόμενο τεστ ραιντ ηταν παλι με τενερε 700. Εκεί ηταν ξανά λες και το οδηγώ χρονια. Ανέβηκα έφυγα το ευχαριστήθηκα παρα πολυ ακομα και μετα το vstrom το λιγότερο γκάζι μου φάνηκε γνώριμο, αρκετό για τα θελω μου και ευκολα διαχειρίσιμο. Οι αναρτήσεις του απλού εμενα μου κάνουν. Για τις απαιτήσεις που έχω με καλύπτουν. Ο ανθρωπος μου ειπε οτι το ειχε “μαλακώσει” και λιγο απο θεμα αποσβέσεων και ηταν θα ελεγα ιδανικό. Κατέβηκα και απο εκει με χαμόγελο ξανα!
τριτο και τελευταιο για την ημέρα τεστ ραιντ παλι με τουαρεγκ ώστε να εχω την άμεση σύγκριση σε αλλο κατάστημα απο αυτο που ειχα παει την πρώτη φορα. Έπαιξα λιγο με το individual προγραμμα ώστε να εχει την μέγιστη δύναμη και το λιγότερο δυνατό τραξιον με μέσο φρένο κινητήρα. Η διαφορα ηταν εμφανής σε δύναμη σε σχέση με την πρώτη φορα που το οδήγησα. Τα φρένα του ηταν καλυτερα απο το προηγούμενο που ειχα οδηγήσει και τα χρειάστηκα δυστυχώς εξαιτίας ενός λαλακα αλλα λειτούργησαν άψογα. Ειχα μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα σε σχέση με την πρώτη φορα που το οδήγησα και έμεινα ακομα πιο ικανοποιημένος. πολυ ωραιο ζύγισμα το άτιμο και στρίψιμο με την σκέψη. Το πιο ελαφρύ σε αίσθηση απο τα τρια με διαφορα και ενας ήχος που σε πωρωνει να το εχεις τέρμα καθε φορα. Το δυσκολο κομμάτι του ειναι στην τιμη αν παίξεις με αξεσουάρ απριλια. Έφτασα τα 14.000 για πλακα.
Το ρεζουμε της ημερας ειναι οτι και τα τρια ειναι ιδανικα για εμενα με τόσες διάφορες μεταξυ τους. Πως γινεται αυτο; Καθε φορα κατι εχει το καθένα θετικότερο απο τα αρνητικά του. Για το καθένα τα θετικά και τα αρνητικά του ειναι διαφορετικα. Η επιλογή γινεται πιο δυσκολη. Μάλλον έπρεπε να παρω χωρις να οδηγησω.. χαχα! Μένουν μερικα ακομα τεστ για να εχω την πλήρη εικόνα και βλέπουμε..
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Λοιπόν! Σημερα η μερα ειχε τριπλό τεστ ραιντ. Σκοπός μου ηταν εφόσον βρέθηκε ο χρόνος να κανω απανωτά τεστ ραιντ ώστε να εχω την άμεση σύγκριση των μηχανών που με ενδιαφέρουν.
Πρωτο τεστ ραιντ vstrom 800DE. Αρχικα να πω οτι η εικόνα του απο κοντα ειναι πιο καλη Αποτι στις φωτογραφιες κατι που ειχα παραδεχτεί και στην έκθεση. Ξενίζει λιγο το διπλό φανάρι αλλα δεν ειναι τελικά τοσο ασχημο ή το συνήθισα οσο το βλεπω κ το παρατηρώ. Παραφωνία η εξατμιση θερμοσίφωνας. Μου αρεσε παρα πολυ σαν σύνολο. Πολυ ωραιο μοτέρ δυνατό αρκετά. Η ανάρτηση του μου φάνηκε πολυ ποιοτική. Το βάρος του δν μου φάνηκε. Η ανεμοκάλυψη οκ δεν υπαρχει αλλα δεν με ενοχλει. Η θέση οδήγησης αρχοντική, τιμόνι με ωραιο μοχλό, Παπί στην κινηση μου φάνηκε. καμία δυσκολία. Τα ηλεκτρονικά του τοσο οσο κ χωρις πολλα μενου για να μπερδεύεσαι πολυ πολυ. Η οθόνη του πολυ καθαρή. Βεβαια είχε συννεφιά αλλα δεν νομίζω να εχει θεμα. Η σέλα του σελαρα. Δεν καταλαβα κατι στον χρονο που το ειχα. Αντίστοιχα με παλιότερες μηχανές στο μισάωρο πιανοταν λιγο ο πισινός. Ο χώρος του πισω σε σχέση με τα αλλα που κοιτάζω φαινεται πολυ καλος! Μια μικρη λεπτομέρεια που μου εκανε εντύπωση ηταν η αίσθηση που έπαιρνα απο το μπροστινό οταν πλάγιαζα σαν να “κλείδωνε” ελαφρώς. Σχεδον ανεπαίσθητο αλλα με ξένισε λιγο. Δεν ξερω αν το μεταφέρω σωστα σαν αίσθηση κ μπορει να παρεξηγηθεί αυτο που λεω. Δεν ηταν κατι σπουδαίο παντως. Το πιο ωραιο της υπόθεσης με το vstrom ειναι η τιμή που μου έδωσαν με καποια αξεσουάρ που ζήτησα που μου φάνηκε vfm. Γενικα ενθουσιάστηκα ενώ δεν το περίμενα.
Επόμενο τεστ ραιντ ηταν παλι με τενερε 700. Εκεί ηταν ξανά λες και το οδηγώ χρονια. Ανέβηκα έφυγα το ευχαριστήθηκα παρα πολυ ακομα και μετα το vstrom το λιγότερο γκάζι μου φάνηκε γνώριμο, αρκετό για τα θελω μου και ευκολα διαχειρίσιμο. Οι αναρτήσεις του απλού εμενα μου κάνουν. Για τις απαιτήσεις που έχω με καλύπτουν. Ο ανθρωπος μου ειπε οτι το ειχε “μαλακώσει” και λιγο απο θεμα αποσβέσεων και ηταν θα ελεγα ιδανικό. Κατέβηκα και απο εκει με χαμόγελο ξανα!
τριτο και τελευταιο για την ημέρα τεστ ραιντ παλι με τουαρεγκ ώστε να εχω την άμεση σύγκριση σε αλλο κατάστημα απο αυτο που ειχα παει την πρώτη φορα. Έπαιξα λιγο με το individual προγραμμα ώστε να εχει την μέγιστη δύναμη και το λιγότερο δυνατό τραξιον με μέσο φρένο κινητήρα. Η διαφορα ηταν εμφανής σε δύναμη σε σχέση με την πρώτη φορα που το οδήγησα. Τα φρένα του ηταν καλυτερα απο το προηγούμενο που ειχα οδηγήσει και τα χρειάστηκα δυστυχώς εξαιτίας ενός λαλακα αλλα λειτούργησαν άψογα. Ειχα μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα σε σχέση με την πρώτη φορα που το οδήγησα και έμεινα ακομα πιο ικανοποιημένος. πολυ ωραιο ζύγισμα το άτιμο και στρίψιμο με την σκέψη. Το πιο ελαφρύ σε αίσθηση απο τα τρια με διαφορα και ενας ήχος που σε πωρωνει να το εχεις τέρμα καθε φορα. Το δυσκολο κομμάτι του ειναι στην τιμη αν παίξεις με αξεσουάρ απριλια. Έφτασα τα 14.000 για πλακα.
Το ρεζουμε της ημερας ειναι οτι και τα τρια ειναι ιδανικα για εμενα με τόσες διάφορες μεταξυ τους. Πως γινεται αυτο; Καθε φορα κατι εχει το καθένα θετικότερο απο τα αρνητικά του. Για το καθένα τα θετικά και τα αρνητικά του ειναι διαφορετικα. Η επιλογή γινεται πιο δυσκολη. Μάλλον έπρεπε να παρω χωρις να οδηγησω.. χαχα! Μένουν μερικα ακομα τεστ για να εχω την πλήρη εικόνα και βλέπουμε..
Γιατί είναι και τα 3 πολύ πολύ καλά μηχανάκια. Όποιο και να πάρεις λάθος δεν θα κάνεις.
 

omega

Τσέλιγκας
Περιοχή
Ήηηηηηηηηπειρος
Όνομα
Δημήτριος
Μοτό
HONDA CBF500 05'
Δήλωση του amyroukai μέσω δελτίου ειδήσεων του ΩΜΕΓΑ TV...
Καλά Θάνο μην ορκίζεσαι.Της Χόντα ΡΟΜΠΕΣ "ξεκούμπωτες".
Αξιοπιστία στην ενημέρωση...
 

g1ann1s

Μέλος
Περιοχή
Αιγάλεω-Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Προσεχώς ..
Transalp 600
Γιατί είναι και τα 3 πολύ πολύ καλά μηχανάκια. Όποιο και να πάρεις λάθος δεν θα κάνεις.
Ισχύει. Και για τον μέσο χρήστη και τα τρία θα του κάνουν την δουλειά. Ο καθένας βέβαια επιλέγει πλέον με τα επιμέρους χαρακτηριστικά που θέλει να έχει στην διάθεση του. Δηλαδή :

  1. Τενερέ : Απλότητα, Χωρίς ηλεκτρονικά, Αξιοπιστία, Περισσότερο χωμάτινη αίσθηση χωρίς να μην σου κάνει χατήρια στην άσφαλτο.
  2. Τουαρεγκ : Φουλ ηλεκτρονικά με επέμβαση σε όλα + cruise control, Δύναμη για τα κυβικά του, Πιο τουρινγκ αίσθηση (τρόπος του λέγειν) σε σχέση με το τενερέ, τιουμπλες
  3. Vstrom : Άνεση, Ακόμα πιο τουρινγκ αίσθηση από τα άλλα δύο, Ικανοποιητικότατα ηλεκτρονικά χωρίς όμως cruise control με shifter, Δύναμη, VFM
Αλήθεια είναι ότι όλα έχουν τα χαρίσματα τους λοιπόν και αδιαμφισβήτητα είναι καλύτερα μηχανάκια από οποιοδήποτε παλαιότερο της κατηγορίας για all around χρηση. Για κάποιον που θα έχει την δυνατότητα για περισσότερες από μία μηχανές θα υπάρχουν και παλαιότερες που κάνουν καλύτερα το ένα ή το άλλο κομμάτι αλλά στο σύνολο νομίζω αξίζει για κάποιον να "επενδύσει" στην αγορά μιας νέας σύγχρονης μοτοσυκλέτας και να έχει κάτι από όλα σε ένα. Εγώ έτσι έχω αρχίσει και το σκέφτομαι ώστε να αποφύγω τυχόν συμβιβασμούς που θα με βάλουν σύντομα σε διαδικασία νέας αναζήτησης.

Αυτά που σκέφτομαι ακόμα αρκετά σοβαρά και θα ήθελα να έχω ένα feedback είναι τα 790/890 adventure και το tenere world rally. Δεν μου έχουν καθίσει ακόμα για τεστ ενώ τα έχω ψάξει.

Επίσης θα ήθελα να μου πει κάποιος αν έχει εμπειρία σχετικά με τενερέ 700 απλό και world raid/rally διαφορές σε αίσθηση. Το επιπλέον βάρος και ο όγκος του είναι φανερά πιο αισθητός ; Γιατί για παράδειγμα το Vstrom στα 230 κιλά που είναι σαν νούμερο μου φαίνεται αποτρεπτικός παράγοντας αλλά στην αίσθηση δεν σου φαίνεται και τόσο μεγάλη διαφορά.
 
Top Bottom