amyroukai
Κουλάδι Σωληνάκιας
Και στους ινδούς, έχουν πληρώσει όλους τους YouTubers να πάνε Ινδία να οδηγήσουν το 450Τα φράγκα είναι στους Κινέζους τώρα.... Θα αλλάξω τροπάριο.
Και στους ινδούς, έχουν πληρώσει όλους τους YouTubers να πάνε Ινδία να οδηγήσουν το 450Τα φράγκα είναι στους Κινέζους τώρα.... Θα αλλάξω τροπάριο.
Περίεργα πράματα διαβαζω!!!!Τα φράγκα είναι στους Κινέζους τώρα.... Θα αλλάξω τροπάριο.
Εγω στο 1.80 85 κιλά (και θεληματικό πηγούνι) κούμπωσα σε ολα μια χαρα! Βεβαια ενα βίτσιο το εχω να θελω περισσότερη άπλα απο τον μέσο αναβάτη στο 1.80 οποτε καλυτερα κουμπώνω στο τενερε. Το πρωτο τεστ ραιντ του τουαρεγκ το εκανα στον αρμακολα. Το δεύτερο στον παπαλεξανδρακη στην θηβών. Το δεύτερο μηχανάκι παρότι φαινόταν πιο παρατημένο εξωτερικά ηταν σε καλύτερη κατασταση. 7500 χλμ ειχε νομίζω. Απο θεμα αέρα δεν εχω θεμα γενικά. Το εχω παρει απόφαση αλλα τουλαχιστον σε κανενα δεν ειχα στροβιλισμό. Στο 1.93 τωρα που εισαι δύσκολα θα καλυφθείς με τις μαμα ζελατίνες νομίζω. Αλλα και ολόκληρο παρμπρίζ δεν θα μου ταίριαζε σε τετοιο μηχανάκι. Το cf θεωρω ανήκει σε αλλη κατηγορία. Ειναι τουρινγκ καθαρά και δεν με ελκύει τοσο.g1ann1s παρακολουθώ το θέμα σου με μεγάλη προσοχή καθώς είμαι σε ίδια κατάσταση με εσένα. Κάτοχος xt660x με 193cm ύψος. Έχεις πει τι ύψος έχεις; To tuareg που το έκανες τεστ; Εγω το βρήκα στον Αρμακολα όμως πρέπει να του έχουν πιει το αίμα και επιφυλάσομαι λίγο για την εμπειρία. Κατα τ' άλλα αρκετά ευχάριστο οδηγικά. Έκανα επίσης τεστ το cfmoto 800mt που το έχει ο πετσας. Τίμιο το κινέζικο αλλά μετά τα 100 πέθανα στο buffeting. Θέλω να καβαλήσω το 790 adv, το vstrom800 και αναμένω το voge900.
Μου εξηγείς λιγο γιατι τενερε και οχι 790; Αφου είχες και τα δυο ειναι ενδιαφέρον συγκριτικό!Επιτρέψτε μου να πω και εγώ την μπούρδα μου σαν κάτοχος προσφάτως των 2 από τις 4 υποψήφιες νύφες (790-Tenere).
Από τα άλλα 3 (Ιταλό - "Ιάπωνα"- "Αυστριακό") ψηφίζω χωρίς δεύτερη σκέψη Τενεράκλα!! Πανέμορφη, χωρίς φρου φρου και αρώματα παρά μόνο ουσία!
Sent from my Mi 9T using Tapatalk
Ναι αλλά....Το μονο μείον του σε σχέση με το απλό ειναι το έξτρα βάρος με το οποιο θα ερθεις αντιμέτωπος σε πτώσεις στο χώμα. Κατα τα αλλα ηταν παντου ανώτερο ή αντίστοιχα καλο.
Ναι αλλά δε λέτε ότι τα Χόνδα έχουν ειδική σαμπρέλα που δεν τρυπάει δε χαλάει γιατί είναι αθάνατη σαμπρέλα χόνδα...Σαμπρέλες no party λέμε.
Στην επόμενη γενιά ας πάρουν μια σελίδα από το βιβλίο της Χόντα (όχι στο πώς θα γίνει βαρετό το μηχανάκι, στο tubeless αναφέρομαι)
Ο Σαρακάκης δεν τις φέρνει πΧια. Τέλος!!!!!Ναι αλλά δε λέτε ότι τα Χόνδα έχουν ειδική σαμπρέλα που δεν τρυπάει δε χαλάει γιατί είναι αθάνατη σαμπρέλα χόνδα...
Ναιιιιιιιιιιιιι.....Τα φράγκα είναι στους Κινέζους τώρα.... Θα αλλάξω τροπάριο.
Απαντώ για να πειράξω και μόνο αλλά… και οι κοντοί (πρώτον) ,αδύνατοι (δεύτερο) με αυχαινικο (τρίτον) περδικλωνονται και πέφτουν φίλε STFΝαι αλλά....
Πρώτον, θα πέφτεις πιο σπάνια γιατί έχει σημαντικά χαμηλότερα το κέντρο βάρους (εκτός του ότι η κορυφή του ντεπόζιτου είναι πιο χαμηλά από του απλού, κατεβαίνουν και πιο χαμηλά και αυτό το κάνει καλύτερο και στο χώμα).
Δεύτερον, αν φροντίζεις να μπαίνεις στο χώμα με μισογεμάτο το ντεπόζιτο (δεν έχεις ανάγκη να είσαι γεμάτος) χαμηλώνεις κι άλλο το κέντρο βάρους αλλά και το βάρος γενικότερα με αποτέλεσμα να φλερτάρεις πολύ κοντά στο βάρος του απλού Tenere 700.
Τρίτον, έχει έτοιμο σταμπιλιζατλερ που αν μάθεις να ρυθμίζεις -γρήγορα- στις κροκάλες βοηθάει επιπλέον την αποφυγή των πτώσεων.
Τέταρτον, έχει σαφώς καλύτερες αναρτήσεις και με μεγαλύτερες διαδρομές, πράγμα που θα εκτιμήσεις όταν και αν κάνεις καμιά μαλακία στο χώμα.
Πέμπτον, έχει πιο ξεκούραστη σέλα για ταξίδι (όσο και αν αυτό δεν φαίνεται στο μάτι)
Έκτον, έχει μεγαλύτερο ύψος σέλας (μάλλον κακό στα δύσκολα κομμάτια), αλλά και μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος (καλό).
Έβδομον και σημαντικότερο, όταν κάθεσαι πάνω του και βλέπεις το όλο σύστημα μπροστά σου είναι πολύ τσαμπουκαλεμένο εργαλείο.
Αρνητικό: Για να γεμίσεις το ντεπόζιτο πρέπει να το κάνεις και από τις δυο τάπες γιατί η επικοινωνία μεταξύ των δυο πλευρών γίνεται με αρκετά αργό τρόπο. Αν είναι να μισογεμίσεις το κάνεις πάντα από την αριστερή τάπα γιατί έχει την αντλία καυσίμου από εκεί.
Καλορίζικο! (με ευχαριστείς όταν το πάρεις).
Σωστος.. οι ψηλοί πέφτουν πιο συχνά, λόγω ψηλού κέντρου βαρουςΑπαντώ για να πειράξω και μόνο αλλά… και οι κοντοί (πρώτον) ,αδύνατοι (δεύτερο) με αυχαινικο (τρίτον) περδικλωνονται και πέφτουν φίλε STF
Γενικά συμφωνώ όμως! Καλό μηχανάκι και με την στάμπα του ρινμαν.
Οι ψηλοί έχουν λιγότερες στατικές πτώσεις, γιατί πατάνε καλύτερα τα πόδια τους.Σωστος.. οι ψηλοί πέφτουν πιο συχνά, λόγω ψηλού κέντρου βαρους
Συμφωνώ σε ολα οσα αναφέρεις! Η αλήθεια ειναι οτι ειναι αρκετά έτοιμο μηχανάκι για τα θελω μου. Η αλήθεια ειναι οτι το σχόλιο το χθεσινό που εκανα ηταν λιγο βιαστικό κ δεν ανέλυσα πολυ τα προτερήματα του έναντι του απλού. Το έξτρα βάρος δεν μπορω να πω οτι μου φάνηκε πολυ. Φαινεται να ειναι πιο σωστα ζυγισμένο απο το απλό τενερέ. Επίσης σε ολα τα τεστ που εκανα η βενζίνη ειναι απο τη μεση και κατω οποτε σαφώς η αίσθηση θα διαφέρει με πιο γεμάτα τεπόζιτα. Εννοειται οταν εχεις βεβαια διαθεσιμα 23 λίτρα σου δίνεται περιθώριο να παίξεις όπως θελεις.Ναι αλλά....
Πρώτον, θα πέφτεις πιο σπάνια γιατί έχει σημαντικά χαμηλότερα το κέντρο βάρους (εκτός του ότι η κορυφή του ντεπόζιτου είναι πιο χαμηλά από του απλού, κατεβαίνουν και πιο χαμηλά και αυτό το κάνει καλύτερο και στο χώμα).
Δεύτερον, αν φροντίζεις να μπαίνεις στο χώμα με μισογεμάτο το ντεπόζιτο (δεν έχεις ανάγκη να είσαι γεμάτος) χαμηλώνεις κι άλλο το κέντρο βάρους αλλά και το βάρος γενικότερα με αποτέλεσμα να φλερτάρεις πολύ κοντά στο βάρος του απλού Tenere 700.
Τρίτον, έχει έτοιμο σταμπιλιζατλερ που αν μάθεις να ρυθμίζεις -γρήγορα- στις κροκάλες βοηθάει επιπλέον την αποφυγή των πτώσεων.
Τέταρτον, έχει σαφώς καλύτερες αναρτήσεις και με μεγαλύτερες διαδρομές, πράγμα που θα εκτιμήσεις όταν και αν κάνεις καμιά μαλακία στο χώμα.
Πέμπτον, έχει πιο ξεκούραστη σέλα για ταξίδι (όσο και αν αυτό δεν φαίνεται στο μάτι)
Έκτον, έχει μεγαλύτερο ύψος σέλας (μάλλον κακό στα δύσκολα κομμάτια), αλλά και μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος (καλό).
Έβδομον και σημαντικότερο, όταν κάθεσαι πάνω του και βλέπεις το όλο σύστημα μπροστά σου είναι πολύ τσαμπουκαλεμένο εργαλείο.
Αρνητικό: Για να γεμίσεις το ντεπόζιτο πρέπει να το κάνεις και από τις δυο τάπες γιατί η επικοινωνία μεταξύ των δυο πλευρών γίνεται με αρκετά αργό τρόπο. Αν είναι να μισογεμίσεις το κάνεις πάντα από την αριστερή τάπα γιατί έχει την αντλία καυσίμου από εκεί.
Καλορίζικο! (με ευχαριστείς όταν το πάρεις).
Εσύ ειδικά.... Δε χρειάζεται ποτέ να με προειδοποιείς για πειράγματα! Έχεις free pass!Απαντώ για να πειράξω και μόνο αλλά… και οι κοντοί (πρώτον) ,αδύνατοι (δεύτερο) με αυχαινικο (τρίτον) περδικλωνονται και πέφτουν φίλε STF
Γενικά συμφωνώ όμως! Καλό μηχανάκι και με την στάμπα του ρινμαν.
Νομίζω ότι από τη στιγμή που έχουν βγει οι εκδόσεις Extreme και Explorer δεν έχει νόημα το Tenere το απλό. Αν θες κατι χωμάτινο, ψηλό κτλ πας στο extreme...αν σε ενδιαφέρει η αυτονομία περισσότερο, πας στο World Raid/Rally.Συμφωνώ σε ολα οσα αναφέρεις! Η αλήθεια ειναι οτι ειναι αρκετά έτοιμο μηχανάκι για τα θελω μου. Η αλήθεια ειναι οτι το σχόλιο το χθεσινό που εκανα ηταν λιγο βιαστικό κ δεν ανέλυσα πολυ τα προτερήματα του έναντι του απλού. Το έξτρα βάρος δεν μπορω να πω οτι μου φάνηκε πολυ. Φαινεται να ειναι πιο σωστα ζυγισμένο απο το απλό τενερέ. Επίσης σε ολα τα τεστ που εκανα η βενζίνη ειναι απο τη μεση και κατω οποτε σαφώς η αίσθηση θα διαφέρει με πιο γεμάτα τεπόζιτα. Εννοειται οταν εχεις βεβαια διαθεσιμα 23 λίτρα σου δίνεται περιθώριο να παίξεις όπως θελεις.
Οι αναρτήσεις κάνουν την διαφορά με το που ανεβαίνεις. Το σταμπιλιζατερ δεν ειχα στο μυαλο μου εκεινη την στιγμη να δω πως δουλευει. Στατικά μονο το πείραξα και φανταζομαι την λειτουργία του.
οσο για το ύψος του ενώ περίμενα να με δυσκολέψει λιγο οταν ανεβηκα πανω δεν ειδα κατι δυσκολο. Στα φανάρια με το ενα πόδι πατούσα αρκετα σταθερά πραγμα που έδειχνε και το καλυτερο ζύγισμα της μηχανής. Στο χώμα βεβαια ειναι αλλιως τα πραγματα. Ειναι πιο εύκολο να παραπατησεισ αλλα δεν μπορεις να τα εχεις ολα. Ας πέσουμε κ καμία φορα!
Ειναι αρκετα τσαμπουκαλεμενο. Τενερε ον στεροιντς..
Δεν πέφτεις αμα εχεις Χονδα...Τα στατιστικά της μέτα-κοβιδ εποχής λένε ότι στους 100 αναβάτες Χόνδα πέφτει ο ένας...Τα δύο ντεπόζιτα τα συνηθίζει κάποιος από το πρώτο γέμισμα, σου δίνουν πάτημα να πεις και ένα αστείο στο βενζινάδικο.
Αυτό που με μηχανάκι με χαμηλό κέντρο βάρους δεν πέφτεις είναι νέο κόλπο, δεν πήρα το μεμο και νόμιζα ότι πρέπει να εξασκήσεις τις ικανότητες σου στο χώμα αλλιώς.Το χαμηλό βάρος και χαμηλά τοποθετημένο είναι πλεονέκτημα μέχρι ενός σημείου, μεταξύ δύο όμοιων κατά τα λοιπά. Ξεκινώντας να μάθεις, το χαμηλό βάρος και το να πατάς κάτω βοηθάνε. Όταν λέω χαμηλό βάρος εννοώ... 50 κιλά, όχι 6-8 που γλιτώνεις με μισό ντεπόζιτο.
Ένα μηχανάκι 265 κιλά με άλλο ζύγισμα από ένα μηχανάκι 230 κιλά μπορεί να δείχνει πιο ελαφρύ στις μανούβρες σβηστό (προσωπικό τεστ, ymmv) και πιο ευέλικτο εν κινήσει.
Αλλά είναι όμορφο το Τ7 μετράει πολύ αυτό γιατί κατά βάση με όλα τα ίδια θα κάνεις
Μουφα είναι ΚΑΙ αυτά τα στατιστικά!!!!Δεν πέφτεις αμα εχεις Χονδα...Τα στατιστικά της μέτα-κοβιδ εποχής λένε ότι στους 100 αναβάτες Χόνδα πέφτει ο ένας...
20000χλμ είχε πέρσι που το έκανα εγώ ΑπρίληΝα ρωτήσω κάτι γιατί μου κάνει εντύπωση
Μηχανάκι με λίγα χιλιόμετρα, από τέστ ραιντ που λέμε ότι "του ήπιαν το αίμα" δηλαδή έχει κάνει ας πούμε 15000 χιλιόμετρα με οδηγούς όχι προσεκτικούς και... Το μοτέρ έχει "πέσει" σε απόδοση; Η ξέρω γω τα φρένα είναι "χαλαρά"; Η ανάρτηση είναι "σούπα"; Γενικά δεν δικαιολογείται κανένα περίεργο σύμπτωμα τόσο νωρίς.
Και πάλι, δεν δικαιολογείται.20000χλμ είχε πέρσι που το έκανα εγώ Απρίλη
Έχει φάει δύο τεστ μοτό καλοκαιρινά και τον κάθε καγκουρό.φετος πρέπει να έχει φτάσει τις 40Και πάλι, δεν δικαιολογείται.