θα στο πώ με την ελπίδα πώς είσαι διατεθειμένος να ακούσεις.Βλέπω και ξαναβλέπω το video και διακρίνω τα λάθη μου: λάθος γραμμή, προφανώς κουρασμένος, υπέρβαση των δυνάμεων μου ως προς την επιλογή διαδρομής (μόλις είχα κάνει ένα 20% της επιλεγμένης διαδρομής που υποτίθεται ότι θα έκανα, μέσω του Google maps φαίνεται εύκολο διότι δεν διακρίνονται οι κλίσεις), υποτίμηση των δυσκολιών του εδάφους (δεν είχα ξαναπάει ποτέ από εκεί και ο δρόμος μου ήταν τελείως άγνωστος) κτλ κτλ
Σκέφτομαι αυτές: https://www.motovinios.gr/p/mpotaki-forma-rival-derma-mavro επειδή είναι πιο "πολιτικές" και άρα μπορώ να τις φοράω και με την BMW για να πάω στη δουλειά
Και αυτές: https://www.skroutz.gr/s/45174674/Forma-Andrikes-Mpotes-Motocross-Dermatines-Adiavroches-Kafe-DIA000ADV07.html#reviews που είναι μεν πιο "πολεμικές" αλλά και πάλι μπορώ να τις φοράω γενικά και να περπατήσω...
Οι MX μπότες είναι εντελώς πολεμικές και δεν θα μου χρησιμεύσουν σε τίποτα άλλο ενώ από την άλλη είναι ιδιαίτερα ακριβές και τείνω να πω ότι μάλλον υπερβαίνουν κατά πολύ τις όποιες δυνατότητες μου...
Υποθέτω πάντως ότι τη μηχανή τη σήκωσα τρεις φορές λόγω ...ανδρεναλίνης διότι είπα αυτό ήταν, τώρα θα παρατήσεις τη μηχανή και θα κατέβεις με τα πόδια μέχρι το δρόμο, θα έρθει όμως η οδική βοήθεια? Από την άλλη βέβαια, είδα ότι μπορώ να την σηκώσω και ότι το Voge αντέχει να πέσει... Και αυτό ήταν πολύ ευχάριστο...
Βέβαια, όταν κατάφερα να την καβαλήσω (εκεί που έχω βάλει το Ukalele) και ηρέμησα, τα χέρια μου έτρεμαν ελαφρά και μετά την αδρεναλίνη, η κόπωση ήταν απίστευτη.
Όμως γι' αυτό δεν το κάνω? Άρα οκ αλλά την επόμενη φορά more educated guesses!
Και μια ερώτηση: πάω Πεντέλη διότι είναι το μόνο βουνό που είναι σχετικά κοντά και δεν έχει μπάρες στους χωματόδρομους. Στον Υμηττό όλα είναι κλειστά... Στον Σχινιά έχει μπάρες, μπορώ να τις σηκώσω και να πάω? Μήπως θα φάω πρόστιμο?
Drop sensor είχε το FZS1000 μου από το 2001, δεν είναι κάτι που απαιτεί IMU 1000 αξόνων και marvel multiverse τεχνολογία.το μηχανάκι δεν σβήνει μόνο του εκτός κι αν έχεις το μηχανάκι που φαίνεται να έχεις εσύ: το majestic ΚΤΜ 1290 ADV S, δηλαδή 4-6 dimensional TC και άλλους αυτοματισμούς (που πολύ θα ήθελα να έχω στη τιμή του Voge).
Οπουδηποτε εχει μπαρες ειναι παρανομο να μπεις με μηχανοκινητο μεσον χωρις αδεια Οποτε αν τυχον και περναει το μηχανακι απο το πλαι περνεις τα ρισκα σουΣυγνώμη για την επανάληψη: μήπως ξέρετε τι γίνεται με τις μπάρες? Και επίσης αυτή τη φορά σχεδίασα μια διαδρομή για το ΠΣΚ που έρχεται (αν όλα πάνε καλά). Αν έχει πάει κάποιος/α και τα έχει βρει "σκούρα" να μου το πει για να μην την πάθω κι εγώ (θα αγοράσω μπότες σήμερα...). Χώμα είναι το κομμάτι προς Λαύριο, το υπόλοιπο είναι άσφαλτος...
Ναι ίσως κάποιες είχαν από τότε, όμως η BMW K1200R που έχω όταν με τράκαραν από πίσω στην ομόνοια 14/8/2023 δεν είχε, εγώ έσβησα τον κινητήρα... Πάντως, ή καμπάνα του συμπλέκτη μου πλάκωσε το πόδι (το κάτω μέρος μόνον) και φορούσα κάτι salomon mountain trekking. Ευτυχώς δεν έπαθα κάτι σημαντικό (βλέπε συζήτηση παραπάνω για μπότες). Το κακό ήταν ότι δεν μπορούσα να απεμπλακώ από την μηχανή και τα αυτοκίνητα περνούσαν από δίπλα... Όλα καλά όμως, βοήθησαν οι περαστικοί (κόστος επισκευής 3700€ το πλήρωσε η ασφάλεια του τρελάρα -20% λόγω παλαιότητας grrrrr )...Drop sensor είχε το FZS1000 μου από το 2001, δεν είναι κάτι που απαιτεί IMU 1000 αξόνων και marvel multiverse τεχνολογία.
Ρε παιδιά εντάξει, θα αγοράσω μπότες αλλά αυτό που θέλω εγώ είναι μετάβαση σε σχετικά εύκολους χωματόδρομους με χαμηλή ταχύτητα... Εντάξει, όλα μπορεί να συμβούν αλλά, στην ηλικία μου, με το βάρος μου και με τις όποιες ικανότητες μου, ελπίζω να μην τα πάθω όλα αυτά ή να τα πάθω αρκετά πιο ελαφρά... Αλλιώς, θα τα παρατήσω (από την ηλικία των 16, όλοι μου λένε να παρατήσω τις μηχανές αλλά εγώ...). Και πάλι ευχαριστώ όμως για τις συμβουλές!Οπουδηποτε εχει μπαρες ειναι παρανομο να μπεις με μηχανοκινητο μεσον χωρις αδεια Οποτε αν τυχον και περναει το μηχανακι απο το πλαι περνεις τα ρισκα σου
Για την διαδρομη που λες δεν μπορεσα να διακρινω με λεπτομερεια αλλα να εχεις υποψην σου οτι μπορει μια χωματινη διαδρομη πριν λιγο καιρο (ή ακομα και πριν απο μια μερα) να περνουσε ανετα ακομα και απο στρητ μηχανακι και σημερα ειναι αδιαβατη (κατολισθησεις, νεροφαγωματα κλπ)
Ο tc-drift σου τα ειπε ξεκαθαρα νομιζω αλλα θα προσθεσω και θα τονισω οτι τωρα ειδικα που ξεκινας το χωμα να μην πηγαινεις μονος σου Παντα με τουλαχιστον αλλον εναν Και αν δεν εχεις παρεα απλα μην πας μεχρι να βρεις!
Μου εχει τυχει ακομα και με το crf που ειναι σχετικα ελαφρυ να εγκλωβιστω απο κατω ή να ειναι με περιεργη κλιση ξαπλα και να μην μπορω να το σηκωσω μονος μου χωρις να σακατεψω ας πουμε την μεση μου Για να μην πω για πιυανο τραυματισμο... Εχω απειρα προσωπικα παραδειγματα πτωσεων που αν ημουν μονος μου θα ειχαν μαλλον απο ασχημο μεχρι ΠΟΛΥ ασχημο τελος!
να επαναλάβω κι εγώ τα παραπάνω για τη σημασία που έχουν οι μπότες.Ρε παιδιά εντάξει, θα αγοράσω μπότες αλλά αυτό που θέλω εγώ είναι μετάβαση σε σχετικά εύκολους χωματόδρομους με χαμηλή ταχύτητα... Εντάξει, όλα μπορεί να συμβούν αλλά, στην ηλικία μου, με το βάρος μου και με τις όποιες ικανότητες μου, ελπίζω να μην τα πάθω όλα αυτά ή να τα πάθω αρκετά πιο ελαφρά... Αλλιώς, θα τα παρατήσω (από την ηλικία των 16, όλοι μου λένε να παρατήσω τις μηχανές αλλά εγώ...). Και πάλι ευχαριστώ όμως για τις συμβουλές!
Να μην τα παρατήσεις. Να πάρεις αυτά τα 2-3 πράγματα του εξοπλισμού που χρειάζεσαι να κανεις λίγο προπόνηση και να το βγάζεις χώμα. Ένας τραυματισμός όσο μεγαλώνεις αυτός μπορεί να σου κόψει τη μηχανή τίποτα άλλο. Συνεπώς προσέχουμε για να έχουμε!Ρε παιδιά εντάξει, θα αγοράσω μπότες αλλά αυτό που θέλω εγώ είναι μετάβαση σε σχετικά εύκολους χωματόδρομους με χαμηλή ταχύτητα... Εντάξει, όλα μπορεί να συμβούν αλλά, στην ηλικία μου, με το βάρος μου και με τις όποιες ικανότητες μου, ελπίζω να μην τα πάθω όλα αυτά ή να τα πάθω αρκετά πιο ελαφρά... Αλλιώς, θα τα παρατήσω (από την ηλικία των 16, όλοι μου λένε να παρατήσω τις μηχανές αλλά εγώ...). Και πάλι ευχαριστώ όμως για τις συμβουλές!
tc-drift, συγνώμη επειδή δεν ξέρω και είμαι καινούργιος στο forum, τι έιναι το Advtroffy?θα στο πώ με την ελπίδα πώς είσαι διατεθειμένος να ακούσεις.
Η μποτα στο χώμα είναι πιο σημαντική και απο το κράνος. Βάλε ένα jet κράνος που λέει ο λόγος και πήγαινε, όποιο πιο φτηνό κράνος βρεις. Και μποτα πάρε όμως μια Enduro. Δεν χρειάζεται να δώσεις μια περιουσιά να πας σε κάποια πάρα πολύ ακριβή. 15-200€ καινούργια ή βρες με κάνα κατοστάρικο μεταχειρισμένη.
τα χτυπήματα στα ποδια στο βουνό είναι απλά η καθημερινότητα. Αυτό το σαβ/κο μόνο στο Advtroffy είχα τουλάχιστον 3 χτυπηματα (όχι σε πτώση, σε πορεία απο φυτευτες πετρες ή χτύπημα για στήριξη. πόνεσε ειδικά στο ένα το ποδι μου μέσα απο τη μποτα. Μια μποτα απο τις πιο ενισχυμένες της αγοράς. Με απλό μποτάκι θα είχε σπάσει το ποδι μου.
Χωρίς μποτα απλά περιμένεις τον τραυματισμό είναι ΄τοσο ξεκάθαρο. Ρωτα όποιον θες εδω μέσα. Και μια Forma adventure αντε πες ειναι το απολυτο minimum της προστασίας.
Αν δεις στα θέματα που συζητιούνται θα το βρεις. Είναι η μεγάλη ετήσια χωμάτινη που κάναμε αυτό το σκtc-drift, συγνώμη επειδή δεν ξέρω και είμαι καινούργιος στο forum, τι έιναι το Advtroffy?
Υπάρχει μπότα enduro σε μεσαία τιμή πού να περπατάς άνετα, σχεδόν όπως με μιά ορειβατική μπότα;να επαναλάβω κι εγώ τα παραπάνω για τη σημασία που έχουν οι μπότες.
Άποψή μου είναι να μην σκεφτείς 2πλή χρήση για αυτές. Οι μπότες για χώμα πρέπει να είναι για αυτό το σκοπό και μόνο.
Πολύ σημαντική είναι η προστασία γύρω από τον αστράγαλο - όσες έχεις ανεβάσει έχουν πολύ μικρή.
Οι πτώσεις στο χώμα είναι συχνές, αν είσαι καλά προστατευμένος απλά σηκώνεσαι και γελάς.
Αν μιλάς για ορειβατικό μποτάκι, όχι, σε καμία περίπτωση δεν υπάρχει κάτι τέτοιο.Υπάρχει μπότα enduro σε μεσαία τιμή πού να περπατάς άνετα, σχεδόν όπως με μιά ορειβατική μπότα;
Δεν λέω το εύκαμπτο μποτάκι πεζοπορίας που είναι 100% για να περπατάς, λέω για την ορειβατική μπότα με άκαμπτη σόλα πού είναι για τους βράχους και τον πάγο, και λιγότερο για να περπατάς σε επίπεδο έδαφος.Αν μιλάς για ορειβατικό μποτάκι, όχι, σε καμία περίπτωση δεν υπάρχει κάτι τέτοιο.
Το ένα είναι φτιαγμένο για να περπατάς, το άλλο για να σε προστατεύει από χτυπήματα παρέχοντας όσο το δυνατόν περισσότερη ακαμψία.
α, δεν την έχω υπόψη μου.Δεν λέω το εύκαμπτο μποτάκι πεζοπορίας που είναι 100% για να περπατάς, λέω για την ορειβατική μπότα με άκαμπτη σόλα πού είναι για τους βράχους και τον πάγο, και λιγότερο για να περπατάς σε επίπεδο έδαφος.
Ρε φίλε έχεις δει κανένα στο βουνό με μποτάκι timperland να οδηγεί enduro μηχανάκι ? Απο αυτά που γράφεις καταλβαίνω ότι είσαι και μεγάλος σε ηλικία , οπότε θα έπρεπε να φοβάσαι ακόμα πιο πολύ.....αν σε πλακώσει αυτό το μηχανάκι μπορεί να περπατήσεις πάλι μετά από κανά χρόνο....ακόμα και τη δουλειά σου μπορεί να χάσεις.......τι να πώ ....βάλε κάγκελα και χούφτες στον κινέζο, μπράβοΡε παιδιά εντάξει, θα αγοράσω μπότες αλλά αυτό που θέλω εγώ είναι μετάβαση σε σχετικά εύκολους χωματόδρομους με χαμηλή ταχύτητα... Εντάξει, όλα μπορεί να συμβούν αλλά, στην ηλικία μου, με το βάρος μου και με τις όποιες ικανότητες μου, ελπίζω να μην τα πάθω όλα αυτά ή να τα πάθω αρκετά πιο ελαφρά... Αλλιώς, θα τα παρατήσω (από την ηλικία των 16, όλοι μου λένε να παρατήσω τις μηχανές αλλά εγώ...). Και πάλι ευχαριστώ όμως για τις συμβουλές!
Παιδιά, εγώ κερνάω... Τελικά πήρα τις adventure forma διότι δοκίμασα και τις MX αλλά ήταν απίστευτες: περπετούσα σαν πάπια αλλά από προστασία 100%. Για να δούμε, ρε παιδιά: πάντως μου πλάκωσε το πέλμα η BMW το περασμένο καλοκαίρι και εντάξει... τη γλίτωσα... Τώρα θα πηγαίνω πιο σιγά με το Vogelino και θα πάρω κι άλλο εξοπλισμό σιγά-σιγά... Να είστε καλά όλοι/ες και θα σας στέλνω που και που video με τα ...κατορθώματα μου.