Voge 300GY Rally Pro: Μικρός ραλίστας εν δράσει

rovolata

Μέλος
Όνομα
γιώργος
Μοτό
voge rally 300
ότι έγραψα αφορά στις πρώτες. δεν είχα δει τις δεύτερες για τις οποίες δεν έχω άποψη καθως δεν τις έχω δει από κοντά
 

Yannis60

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW K1200R (2007)
VOGE 300 RALLY (2024)
Συγνώμη για την επανάληψη: μήπως ξέρετε τι γίνεται με τις μπάρες? Και επίσης αυτή τη φορά σχεδίασα μια διαδρομή για το ΠΣΚ που έρχεται (αν όλα πάνε καλά). Αν έχει πάει κάποιος/α και τα έχει βρει "σκούρα" να μου το πει για να μην την πάθω κι εγώ (θα αγοράσω μπότες σήμερα...). Χώμα είναι το κομμάτι προς Λαύριο, το υπόλοιπο είναι άσφαλτος...
 

Attachments

Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Βλέπω και ξαναβλέπω το video και διακρίνω τα λάθη μου: λάθος γραμμή, προφανώς κουρασμένος, υπέρβαση των δυνάμεων μου ως προς την επιλογή διαδρομής (μόλις είχα κάνει ένα 20% της επιλεγμένης διαδρομής που υποτίθεται ότι θα έκανα, μέσω του Google maps φαίνεται εύκολο διότι δεν διακρίνονται οι κλίσεις), υποτίμηση των δυσκολιών του εδάφους (δεν είχα ξαναπάει ποτέ από εκεί και ο δρόμος μου ήταν τελείως άγνωστος) κτλ κτλ
Σκέφτομαι αυτές: https://www.motovinios.gr/p/mpotaki-forma-rival-derma-mavro επειδή είναι πιο "πολιτικές" και άρα μπορώ να τις φοράω και με την BMW για να πάω στη δουλειά
Και αυτές: https://www.skroutz.gr/s/45174674/Forma-Andrikes-Mpotes-Motocross-Dermatines-Adiavroches-Kafe-DIA000ADV07.html#reviews που είναι μεν πιο "πολεμικές" αλλά και πάλι μπορώ να τις φοράω γενικά και να περπατήσω...
Οι MX μπότες είναι εντελώς πολεμικές και δεν θα μου χρησιμεύσουν σε τίποτα άλλο ενώ από την άλλη είναι ιδιαίτερα ακριβές και τείνω να πω ότι μάλλον υπερβαίνουν κατά πολύ τις όποιες δυνατότητες μου...
Υποθέτω πάντως ότι τη μηχανή τη σήκωσα τρεις φορές λόγω ...ανδρεναλίνης διότι είπα αυτό ήταν, τώρα θα παρατήσεις τη μηχανή και θα κατέβεις με τα πόδια μέχρι το δρόμο, θα έρθει όμως η οδική βοήθεια? Από την άλλη βέβαια, είδα ότι μπορώ να την σηκώσω και ότι το Voge αντέχει να πέσει... Και αυτό ήταν πολύ ευχάριστο...
Βέβαια, όταν κατάφερα να την καβαλήσω (εκεί που έχω βάλει το Ukalele) και ηρέμησα, τα χέρια μου έτρεμαν ελαφρά και μετά την αδρεναλίνη, η κόπωση ήταν απίστευτη.
Όμως γι' αυτό δεν το κάνω? Άρα οκ αλλά την επόμενη φορά more educated guesses!
Και μια ερώτηση: πάω Πεντέλη διότι είναι το μόνο βουνό που είναι σχετικά κοντά και δεν έχει μπάρες στους χωματόδρομους. Στον Υμηττό όλα είναι κλειστά... Στον Σχινιά έχει μπάρες, μπορώ να τις σηκώσω και να πάω? Μήπως θα φάω πρόστιμο?
θα στο πώ με την ελπίδα πώς είσαι διατεθειμένος να ακούσεις.

Η μποτα στο χώμα είναι πιο σημαντική και απο το κράνος. Βάλε ένα jet κράνος που λέει ο λόγος και πήγαινε, όποιο πιο φτηνό κράνος βρεις. Και μποτα πάρε όμως μια Enduro. Δεν χρειάζεται να δώσεις μια περιουσιά να πας σε κάποια πάρα πολύ ακριβή. 15-200€ καινούργια ή βρες με κάνα κατοστάρικο μεταχειρισμένη.

τα χτυπήματα στα ποδια στο βουνό είναι απλά η καθημερινότητα. Αυτό το σαβ/κο μόνο στο Advtroffy είχα τουλάχιστον 3 χτυπηματα (όχι σε πτώση, σε πορεία απο φυτευτες πετρες ή χτύπημα για στήριξη. πόνεσε ειδικά στο ένα το ποδι μου μέσα απο τη μποτα. Μια μποτα απο τις πιο ενισχυμένες της αγοράς. Με απλό μποτάκι θα είχε σπάσει το ποδι μου.

Χωρίς μποτα απλά περιμένεις τον τραυματισμό είναι ΄τοσο ξεκάθαρο. Ρωτα όποιον θες εδω μέσα. Και μια Forma adventure αντε πες ειναι το απολυτο minimum της προστασίας.
 

Yannis60

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW K1200R (2007)
VOGE 300 RALLY (2024)

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Εγώ είμαι απόλυτος στο θέμα μπότα.τα σκας μια κ καλή.οι καλές μπότες δε έχουν κ άρθρωση και δεν κουράζουν.οποιος μπαίνει χώμα χωρίς τούμπανο μπότα απλά παίζει με τα στατιστικά.
Εδώ δε να τονίσω ότι τα τυχόν χειρουργεία και η μετά αποκατάσταση κοστίζει μηχανάκι όχι μποτα
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
το μηχανάκι δεν σβήνει μόνο του εκτός κι αν έχεις το μηχανάκι που φαίνεται να έχεις εσύ: το majestic ΚΤΜ 1290 ADV S, δηλαδή 4-6 dimensional TC και άλλους αυτοματισμούς (που πολύ θα ήθελα να έχω στη τιμή του Voge).
Drop sensor είχε το FZS1000 μου από το 2001, δεν είναι κάτι που απαιτεί IMU 1000 αξόνων και marvel multiverse τεχνολογία.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Συγνώμη για την επανάληψη: μήπως ξέρετε τι γίνεται με τις μπάρες? Και επίσης αυτή τη φορά σχεδίασα μια διαδρομή για το ΠΣΚ που έρχεται (αν όλα πάνε καλά). Αν έχει πάει κάποιος/α και τα έχει βρει "σκούρα" να μου το πει για να μην την πάθω κι εγώ (θα αγοράσω μπότες σήμερα...). Χώμα είναι το κομμάτι προς Λαύριο, το υπόλοιπο είναι άσφαλτος...
Οπουδηποτε εχει μπαρες ειναι παρανομο να μπεις με μηχανοκινητο μεσον χωρις αδεια Οποτε αν τυχον και περναει το μηχανακι απο το πλαι περνεις τα ρισκα σου
Για την διαδρομη που λες δεν μπορεσα να διακρινω με λεπτομερεια αλλα να εχεις υποψην σου οτι μπορει μια χωματινη διαδρομη πριν λιγο καιρο (ή ακομα και πριν απο μια μερα) να περνουσε ανετα ακομα και απο στρητ μηχανακι και σημερα ειναι αδιαβατη (κατολισθησεις, νεροφαγωματα κλπ)
Ο tc-drift σου τα ειπε ξεκαθαρα νομιζω αλλα θα προσθεσω και θα τονισω οτι τωρα ειδικα που ξεκινας το χωμα να μην πηγαινεις μονος σου Παντα με τουλαχιστον αλλον εναν Και αν δεν εχεις παρεα απλα μην πας μεχρι να βρεις!
Μου εχει τυχει ακομα και με το crf που ειναι σχετικα ελαφρυ να εγκλωβιστω απο κατω ή να ειναι με περιεργη κλιση ξαπλα και να μην μπορω να το σηκωσω μονος μου χωρις να σακατεψω ας πουμε την μεση μου Για να μην πω για πιυανο τραυματισμο... Εχω απειρα προσωπικα παραδειγματα πτωσεων που αν ημουν μονος μου θα ειχαν μαλλον απο ασχημο μεχρι ΠΟΛΥ ασχημο τελος!
 

Yannis60

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW K1200R (2007)
VOGE 300 RALLY (2024)
Drop sensor είχε το FZS1000 μου από το 2001, δεν είναι κάτι που απαιτεί IMU 1000 αξόνων και marvel multiverse τεχνολογία.
Ναι ίσως κάποιες είχαν από τότε, όμως η BMW K1200R που έχω όταν με τράκαραν από πίσω στην ομόνοια 14/8/2023 δεν είχε, εγώ έσβησα τον κινητήρα... Πάντως, ή καμπάνα του συμπλέκτη μου πλάκωσε το πόδι (το κάτω μέρος μόνον) και φορούσα κάτι salomon mountain trekking. Ευτυχώς δεν έπαθα κάτι σημαντικό (βλέπε συζήτηση παραπάνω για μπότες). Το κακό ήταν ότι δεν μπορούσα να απεμπλακώ από την μηχανή και τα αυτοκίνητα περνούσαν από δίπλα... Όλα καλά όμως, βοήθησαν οι περαστικοί (κόστος επισκευής 3700€ το πλήρωσε η ασφάλεια του τρελάρα -20% λόγω παλαιότητας grrrrr )...
 
Τελευταία επεξεργασία:

Yannis60

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW K1200R (2007)
VOGE 300 RALLY (2024)
Οπουδηποτε εχει μπαρες ειναι παρανομο να μπεις με μηχανοκινητο μεσον χωρις αδεια Οποτε αν τυχον και περναει το μηχανακι απο το πλαι περνεις τα ρισκα σου
Για την διαδρομη που λες δεν μπορεσα να διακρινω με λεπτομερεια αλλα να εχεις υποψην σου οτι μπορει μια χωματινη διαδρομη πριν λιγο καιρο (ή ακομα και πριν απο μια μερα) να περνουσε ανετα ακομα και απο στρητ μηχανακι και σημερα ειναι αδιαβατη (κατολισθησεις, νεροφαγωματα κλπ)
Ο tc-drift σου τα ειπε ξεκαθαρα νομιζω αλλα θα προσθεσω και θα τονισω οτι τωρα ειδικα που ξεκινας το χωμα να μην πηγαινεις μονος σου Παντα με τουλαχιστον αλλον εναν Και αν δεν εχεις παρεα απλα μην πας μεχρι να βρεις!
Μου εχει τυχει ακομα και με το crf που ειναι σχετικα ελαφρυ να εγκλωβιστω απο κατω ή να ειναι με περιεργη κλιση ξαπλα και να μην μπορω να το σηκωσω μονος μου χωρις να σακατεψω ας πουμε την μεση μου Για να μην πω για πιυανο τραυματισμο... Εχω απειρα προσωπικα παραδειγματα πτωσεων που αν ημουν μονος μου θα ειχαν μαλλον απο ασχημο μεχρι ΠΟΛΥ ασχημο τελος!
Ρε παιδιά εντάξει, θα αγοράσω μπότες αλλά αυτό που θέλω εγώ είναι μετάβαση σε σχετικά εύκολους χωματόδρομους με χαμηλή ταχύτητα... Εντάξει, όλα μπορεί να συμβούν αλλά, στην ηλικία μου, με το βάρος μου και με τις όποιες ικανότητες μου, ελπίζω να μην τα πάθω όλα αυτά ή να τα πάθω αρκετά πιο ελαφρά... Αλλιώς, θα τα παρατήσω (από την ηλικία των 16, όλοι μου λένε να παρατήσω τις μηχανές αλλά εγώ...). Και πάλι ευχαριστώ όμως για τις συμβουλές!
 

zanny

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στάθης
Μοτό
Husqvarna TE630
KTM EXC-F 500
Ρε παιδιά εντάξει, θα αγοράσω μπότες αλλά αυτό που θέλω εγώ είναι μετάβαση σε σχετικά εύκολους χωματόδρομους με χαμηλή ταχύτητα... Εντάξει, όλα μπορεί να συμβούν αλλά, στην ηλικία μου, με το βάρος μου και με τις όποιες ικανότητες μου, ελπίζω να μην τα πάθω όλα αυτά ή να τα πάθω αρκετά πιο ελαφρά... Αλλιώς, θα τα παρατήσω (από την ηλικία των 16, όλοι μου λένε να παρατήσω τις μηχανές αλλά εγώ...). Και πάλι ευχαριστώ όμως για τις συμβουλές!
να επαναλάβω κι εγώ τα παραπάνω για τη σημασία που έχουν οι μπότες.
Άποψή μου είναι να μην σκεφτείς 2πλή χρήση για αυτές. Οι μπότες για χώμα πρέπει να είναι για αυτό το σκοπό και μόνο.
Πολύ σημαντική είναι η προστασία γύρω από τον αστράγαλο - όσες έχεις ανεβάσει έχουν πολύ μικρή.
Οι πτώσεις στο χώμα είναι συχνές, αν είσαι καλά προστατευμένος απλά σηκώνεσαι και γελάς.
 
Top Bottom