36 Ώρες 2024 - 25ο Endurance Tour of Greece: 18 & 19 Μαΐου 2024

Bandit

Μέλος
Περιοχή
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Moto Guzzi v11 Le Mans, Honda xl250s ,Honda xl500r Paris Dakar
Τι πράγμα και αυτό το φετινό...

Συζητάμε σε ανύποπτο χρόνο το ότι στην εκδήλωση τα MG σπανίζουν (πρέπει να είναι κάτω του 10%), το ότι λίγοι ψωνίζουν καινούρια πια και τα παλιά δεν τα πολυκυκλοφορούν, πολύ περισσότερο σε τέτοιες εκδρομές. Ο συνομιλητής έχει δύο συλλεκτικά μόνο για γνώστες οχήματα, καλά το συλλεκτικά πες υπερβολή, αλλά είναι οικογενειακά κειμήλια και τα δύο, είναι οχήματα που μου αρέσουν πολύ και τα δύο. Του λέω πλάκα θα είχε να κατέβουμε με δύο τέτοια "χρέπια" και να δείξουμε ότι τα παλιά έχουν μιά χαρά ζωή ακόμα. Εγώ δεν έχω παλιό μηχανάκι αλλά μόνο χρέπια, αλλά τέλος πάντων κοίταξα αγγελίες και το σκεφτόμουν αν θέλω ή όχι, τώρα που γράφω είμαι ακόμα στο... δεν ξέρω. Στην δική του περίπτωση υπάρχει το συναισθηματικό δέσιμο με το όχημα, εμένα απλά μου αρέσουν κάποια εμφανισιακά, δεν είναι το ίδιο. Μου λέει αν κατέβω με αυτό και είστε όλοι με τα 1000, τι βόλτα να κάνουμε και έχει δίκιο, οπότε λέω ΟΚ, 26 ίππους αυτό, πάνω κάτω εκεί είναι και το σκούτερ των κοριτσιών, θα πάω με αυτό.

Την συζήτηση δεν την ξέχασα, αλλά δεν είχα αντιληφθεί ότι την πήρε εντελώς σοβαρά. "περνάω ΚΤΕΟ", πήρε ενδοεπικοινωνία συμβατή, επισκευές και μαζέματα σε φρένα, ηλεκτρολογικά, πλαίσιο, λάστιχα, δηλώνουμε με το παλιό και το σκούτερ και ακόμα μοιάζει σαν ψέμα. Λέμε ας το πάμε ομάδα φέτος, ψάχναμε όνομα και καταλήξαμε στο RRT, Relic Racing Team (το relic έχει και την έννοια του κειμηλίου και του χρεπιού/παρατημένου οπότε καλύπτει μεγάλη γκάμα οχημάτων συμμετοχής). Περιττό να πω ότι το κορίτσι με ρώτησε 100 φορές αν είμαι βέβαιος και αστειευόταν "διαθήκη να κάνεις πριν φύγεις να μην τσακώνομαι με τους συγγενείς". Αλλάζω και εγώ λάδια και λάστιχα γιατί υπήρχε πρόβλεψη βροχής και ήταν τα μανίσια 4,5 ετών επάνω, έτοιμο.

Fast forward στην εκκίνηση όπου το γέλιο και το πείραγμα είναι στο πρόγραμμα. Και ξεκινάμε... Μέχρι το πρώτο "κρυφό" η διαδρομή κατά 95% γίνεται με κλειστά μάτια που λέει ο λόγος γιατί Αθήνα Ρέρεση Δάφνη είναι κάτι σαν "Παγκράτι Κολιάτσου". Παίρνουμε κρυφό roadbook και συνεχίζουμε. Πως είναι το κειμήλιο; Πιο άνετο από ότι φανταζόταν. Πως είναι το σκούτερ; Μικρό και πονάνε οι ώμοι μου, αλλά ΟΚ, χαλαρά. Στα κομμάτια που νιώθω άνετα πάει... Κομμάτια και παίζω με τα μεγάλα, δεν το φανταζόμουν αυτό. Τα νέα λάστιχα είναι πιο άνετα από τα στοκ σε κύλιση, έχουν πιο "σπορ" κόψιμο και βρίσκω σιγά σιγά εμπιστοσύνη. Φέτα. Τι δεν σκέφτηκα όσο έπρεπε; Που θα μπει το roadbook. Δεν έχει ντεπόζιτο μπροστά οπότε δεν έχει τάνκμπαγκ οπότε δεν έχει χάρτη και τουλίπες. Υπό σκέψη για του χρόνου αν το ξανακάνω έτσι. Είχα γεμίσει και το GL της ομαδικής παραγγελίας που χρειάστηκε τελικά, πολύ βολικό και να πω ξανά ευχαριστώ στα παιδιά που το σκέφτηκαν και οργάνωσαν την ομαδική παραγγελία. Φτάνουμε στο ξενοδοχείο στις 10μμ, έκπληξη μου λέει ο Σπύρος. Λέω στον FeatherBrain αργά το βράδι ότι το επόμενο πρωί θα είναι δύσκολο σωματικά, εννοείται πως ήταν αλλά μετά το πρωινό ένιωθα ήδη καλύτερα.

Η δεύτερη ημέρα ξεκίνησε "σπαστήρι" με πρωινό Μπράλο, Ματσούκι όπου έφτασα χωρίς φρένα να πρέπει να κατέβω την τσιμεντένια κατηφόρα (θρίλερ) και δρόμοι με μέση ΜΩΤ σκάρτα 40. Διασταυρωθήκαμε και με το φόρουμ αλλά που να καταλάβουν, μόνο αν είχα το γκλίτερ. Το παιχνίδι της δεύτερης ημέρας ήταν έξυπνο, η οργάνωση στην σειρά συμμετοχής ήταν κακή και χάσαμε 90 λεπτά για 3.5 λεπτά "παιχνίδι", σε ώρες που μετράνε πολύ μέσα στην ημέρα. Σε αυτό έχει ευθύνη και η λέσχη αλλά και οι συμμετέχοντες που στα @@ τους όλα αρκεί να πάνε πρώτοι (αυτό φάνηκε και σε προσπεράσεις και σε γενικότερη κίνηση στο δρόμο, πολλά τα άσχημα περιστατικά φέτος). Φτάσαμε Καρπενήσι για ανεφοδιασμό με βαριά διάθεση και σωματικά καταπονημένοι από τα σφιχτά κομμάτια. Στον ανεφοδιασμό λίγο ο καφές λίγο ο χαβαλές με έναν ταξιτζή και τους εργαζόμενους, ο δρόμος που έγινε με ροή και με καλύτερη ποιότητα πιο κάτω μου άλλαξαν την διάθεση και όσο περνούσε η ώρα ένιωθα πιο ξεκούραστος. Φτάνουμε Χαιρώνεια με ατμούς στο ντεπόζιτο (δεν ξαναγέμισα το GL γιατί θεωρούσαμε ότι είμαστε στον πολιτισμό και βενζινάδικα υπάρχουν), φωτό στο λιοντάρι και το ένα μέλος της ομάδας φεύγει εκτάκτως για Αθήνα "καίγοντας" το υπόλοιπo. Οι υπόλοιποι φτάνουμε στην τελευταία φωτό, μας δίνουν μιά ακόμα, την βγάζουμε και αυτήν και πάμε για τερματισμό μεσάνυχτα.

Ωραίο και το φετινό "ανορθόδοξο" 36ωρο. Διαδρομές πιο μετά.

Τις ευχές μου για γρήγορη ανάρρωση στους τραυματίες και μακριά από άλλα κακά.

Vespa GTS300 αποδείχτηκε σκληρός καριόλης, οι 12ρηδες δεν είναι το καλύτερο για λακκούβες χώμα και κροκάλα, τα φρένα "τελείωσαν" δις αλλά τι τα θες. Δεν ήταν περισσότερο κουραστική από το ΚΤΜ, σίγουρα δεν ήταν το πιο αργό μηχανάκι της διοργάνωσης. :)




Καλημέρα, πως λέει η διαφήμιση......" έχω πάει "...... το έχω κάνει με παπί 125cc μαζί με φίλο, εκείνος με παπί 135cc. Οπότε σε νιώθω απόλυτα.....!!!!!!!
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Σε έναν χωματόδρομο μου έπεσε και η τσάντα.

Η βέσπα έχει ένα κρίκο για να βάζεις τσάντες. Ο σχεδιαστής πρέπει να είναι τέρμα μαλάκας και λέω Ο σχεδιαστής γιατί φαντάζομαι ότι γυναίκα δεν θα το έφτιαχνε έτσι. Ανοίγει ο κρίκος ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ γιατί το κάτω μισό το τραβάει το ελατήριο προς το σασί, το πάνω μένει στην τσάντα "ανοιχτό" οπότε σταθερότητα μηδεν. Γλιστράει στην κροκάλα ο τροχός, ανοίγω τα πόδια, φεύγει ο σάκος από το μηχανάκι που κουνιέται χωρίς καν να το καταλάβω. 50 μέτρα πιο κάτω είχε άσφαλτο, οπότε θα το καταλάβαινα και θα γυρνούσα αλλά ο Guzzista που ακολουθούσε κόρναρε, σταματάω, βλέπω ότι κάτι μαζεύει από τον καθρέφτη και... μου το έφερε.

Δεν ρώτησα όνομα γιατί ήταν μιά φάση δύσκολη (κροκάλα, άδειο ντεπόζιτο, μυαλό πουρές), αλλά ευχαριστώ για την κίνηση.



Άσχετο, είδα δύο S1000GX σουΤΖούκια, ένα στέλβιο δημοσιογραφικό, αν θυμάμαι καλά δύο V100. Ωραίο "στρώσιμο" :)
 

kuklinski

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Cr250
Ειδα το check point του 36ωρου στο Βουλγαρελι σε ενα καφε

και μετα πιο κατω μερικα παιδια στην ταβερνα στο Αχελωο....

Ελπιζω να περασατε καλα χωρις να χτυπησει κανεις σοβαρα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

apoikos

Μέλος
Όνομα
Απόλλων
Μοτό
Triumph Tiger 1200 Rally Explorer '22
Husqvarna TE 610 IE '08
Σε έναν χωματόδρομο μου έπεσε και η τσάντα.
Ιδού και τα τεκμήρια από το χωματόδρομο στο Μεσόπυργο, με την τσάντα στη θέση της. Το R50 άνοιγε δρόμο με τα 3.5 x 18 ελαστικά, συνηθισμένο από τα 60s.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
R.E.H το "πιστάκι" μετά τον χωματόδρομο είναι αγνώριστο, κατολισθήσεις και χώματα.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Στα κομμάτια με ροή το R50 ήταν πραγματικά καλό. Στα πιο σφιχτά και στην ΕΟ ήθελε λιγότερη μηχανική συμπάθεια η να πράξεις το σωστό, που είναι να πας ένα κλικ πιο αργά στο ρυθμό του. Το σημαντικότερο συμπέρασμα, δεν δίνει αφορμή να το κάνεις garage queen, δεν είναι το "ιδανικό" παλιό για τέτοια διοργάνωση όπου ο χρόνος πιέζει γιατί κουράζεσαι από τις πολλές ώρες παραμονής στην σέλα και θες να "μαζέψεις" λίγο όπου μπορείς.

Με την βέσπα το ξαναέκανα, εξαιρώντας την "κακή" αυτονομία της δεν είχε τίποτα άλλο κακό σε σχέση με ένα μεγάλο. Τα εισαγωγικά γιατί σε επαρχιακό καίει ΠΟΛΥ λιγότερο από Αθήνα.
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Ιδού και τα τεκμήρια από το χωματόδρομο στο Μεσόπυργο, με την τσάντα στη θέση της. Το R50 άνοιγε δρόμο με τα 3.5 x 18 ελαστικά, συνηθισμένο από τα 60s.
νομίζω ήσασταν μια ταιριαστή παρέα...!!!
μπράβο παιδες!!!
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R



To ότι το 36ωρο έκανε την διαδρομή που είχα κάνει όταν πήγα στην λάθος Ελάτη με το ΚΤΜ... ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΧΩΡΕΣΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
parkaris μιά που το 525 είχε την τιμητική του στο Τρόφι, χαίρομαι πολύ που έτρεξε και στο 36ωρο φέτος και ολοκλήρωσε μάχιμα και σε είδα χαρούμενο στον τερματισμό. Αν βρεις χρόνο πες πως σου φάνηκε γενικότερα, γιατί πιστεύω ότι η φημολογία του "εδώ θα αφήσετε τα κοκκαλάκια σας ψαρούκλες" αποτρέπει το κοινό από συμμετοχή. Και δεν είναι ότι δεν μπορείς να πας αλλιώς στα μέρη αυτά (λίγα αλλά όμορφα τα απάτητα φέτος για εμένα) αλλά είναι πραγματικά κρίμα να μην έρχεται κάποιος για λάθος λόγους, η εκδήλωση είναι κίνητρο.

Λίγο μλκια και της λέσχης που τα 1300 χιλιόμετρα τα έκανε 1700-1800 στην ανακοίνωση. Αντιλαμβάνομαι το hype αλλά ΜΗΝ ΤΡΟΜΑΖΕΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
parkaris μιά που το 525 είχε την τιμητική του στο Τρόφι, χαίρομαι πολύ που έτρεξε και στο 36ωρο φέτος και ολοκλήρωσε μάχιμα και σε είδα χαρούμενο στον τερματισμό. Αν βρεις χρόνο πες πως σου φάνηκε γενικότερα, γιατί πιστεύω ότι η φημολογία του "εδώ θα αφήσετε τα κοκκαλάκια σας ψαρούκλες" αποτρέπει το κοινό από συμμετοχή. Και δεν είναι ότι δεν μπορείς να πας αλλιώς στα μέρη αυτά (λίγα αλλά όμορφα τα απάτητα φέτος για εμένα) αλλά είναι πραγματικά κρίμα να μην έρχεται κάποιος για λάθος λόγους, η εκδήλωση είναι κίνητρο.

Λίγο μλκια και της λέσχης που τα 1300 χιλιόμετρα τα έκανε 1700-1800 στην ανακοίνωση. Αντιλαμβάνομαι το hype αλλά ΜΗΝ ΤΡΟΜΑΖΕΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.
γιαννη ποσα την πρωτη και ποσα τη δευτερη?
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
γιαννη ποσα την πρωτη και ποσα τη δευτερη?
μέχρι Ιωάννινα η πρώτη ημέρα.

περίπου 650 και 650

αλλά περίπου 15 ώρες η πρώτη ημέρα και περίπου 17 η δεύτερη. Εντάξει, ρυθμοί χαλαροί (δεν ξέρω αν θα πηγαίναμε ΠΟΛΥ πιο γρήγορα με μεγάλα βέβαια) και χρόνοι μαζί με τις στάσεις.
 
Τελευταία επεξεργασία:

parkaris

Μέλος
Όνομα
-
Μοτό
cbf125
parkaris μιά που το 525 είχε την τιμητική του στο Τρόφι, χαίρομαι πολύ που έτρεξε και στο 36ωρο φέτος και ολοκλήρωσε μάχιμα και σε είδα χαρούμενο στον τερματισμό. Αν βρεις χρόνο πες πως σου φάνηκε γενικότερα, γιατί πιστεύω ότι η φημολογία του "εδώ θα αφήσετε τα κοκκαλάκια σας ψαρούκλες" αποτρέπει το κοινό από συμμετοχή. Και δεν είναι ότι δεν μπορείς να πας αλλιώς στα μέρη αυτά (λίγα αλλά όμορφα τα απάτητα φέτος για εμένα) αλλά είναι πραγματικά κρίμα να μην έρχεται κάποιος για λάθος λόγους, η εκδήλωση είναι κίνητρο.

Λίγο μλκια και της λέσχης που τα 1300 χιλιόμετρα τα έκανε 1700-1800 στην ανακοίνωση. Αντιλαμβάνομαι το hype αλλά ΜΗΝ ΤΡΟΜΑΖΕΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.
Για το ακατόρθωτο του πράγματος,μένει κανείς να δει τα excel με τις προηγουμενες συμμετοχές μέσα στα χρόνια,μηχανάκια όλων των ειδών και ηλικιες σε όλο το φάσμα της ζωής.Μοναδικη προϋπόθεση να είσαι ευγενικός με τον εαυτό σου και να του χαριζεσαι κατά την διάρκεια της διαδρομής.
Τώρα για το 525 , το μηχανάκι εκτός από Θήβες και μέχρι θερμοπυλες δεν κούμπωσε ποτέ την 6η σχέση, η 3η ξελασπωνει τρομερό κομμάτι των επαρχιακών με την 4η να λειτουργεί ως σχέση "overdrive" σε πολλά κομμάτια.Ροπη θεωρώ ότι έχει αρκετή για να μπορέσει να ακολουθήσει τα 1000αρια όταν αυτά βεβαίως δεν θέλουν να ξεφύγουν από εσένα .Φρένα επαρκή χωρίς να έχω την εντύπωση ότι τα κούρασα πουθενά σε συνδυασμό με τα τα metzeler tourance,μάλλον δεν θα πάω ποτέ σε πιο ασφάλτινο λάστιχο, μιας και δεν είχα πουθενά ανάγκη για περισσότερη πρόσφυση,αλλά και στο κομμάτι του χωματόδρομου (πατημενος ) δεν ένιωσα ανασφάλεια πουθενά .Τα Μαρσπιε όλο έλεγα ότι θα τα αλλάξω ,αλλά ακόμη είμαι διχασμένος, τα προβλήματα που είχα σε σόλο εκδρομές με αυτά ,δεν παρουσιάστηκαν ποτέ πάνω στο 36ωρο.Η σέλα με προβληματίζει λίγο ,αλλά φταίει ξεκάθαρα ο σωματότυπος μου,αλλά και πάλι,πρόβλημα δεν υπήρχε,μιας και έκανα στάσεις στον ίδιο Ρυθμό που έκαναν και ποιο έμπειροι αναβάτες από εμένα με καλύτερες σέλες.Τελος κατανάλωση ,ακόμη δεν έχω βγάλει αλλά θεωρώ λόγω κάποιων ανοιχτών κομματιών μαζί με ένα κομμάτι που μαζεψα λίγο χρόνο τα 4.5 λίτρα μ.ο δεν τα ξεπέρασα.
Περί των ολικών χιλιομέτρων,πιστεύω ότι όλοι το ψιλιαστικαμε όταν τελείωσε η πρώτη μερα, ότι μάλλον δεν θα φτάσουμε στα αναγραφομενα χιλιομετρα,(ίσως έπαιξε ρόλο και το 2ο παιχνίδι?)ένα παράπονο το χω γιατί έχασα τα "bragging rights",αλλά με τις στάσεις που έκανα κατά τη διάρκεια της διαδρομής πάλι λίγο μετά τα μεσάνυχτα έφτασα.Στο σύνολο η διοργάνωση κυλισε ομαλά για εμενα ,με ευχάριστο καφενείο κατά τις στάσεις με ενδιαφέροντα ατομα και την απόλαυσα παρόλο που την 1η μέρα η διαδρομή για μένα ήταν γνωστή από άποψη τοπίων ,η 2η αποζημιωσε μιας και κράτησα σίγουρα ένα μέρος που θα ξαναπάω ακόμη και με αμάξι.
Το 525 στη συγκεκριμένη έκδοση σίγουρα δεν είναι για advride χρήση αν πάρω παράδειγμα από τις φωτό που ανεβαίνουν κατά καιρους, μαζί με τα βιντεάκια του 2wheeler.εινακ ένα εκδρομικό ον/οφφ ,εύκολο για καθημερινό,που αν του ζητήσεις αυτό ακριβώς , όλα τα άλλα είναι κερασακια στην τουρτα. Το μηχανάκι θέλει μόνο μια ποδιά για να είσαι πιο ψυχολογικά άνετος για νεροφαγωματα .
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Το 525 στη συγκεκριμένη έκδοση
Έβαλες το λιθαράκι σου...
Ο μικρός γιος kotsoman το καλοβλέπει εδώ και καιρό...

Θα του τα μεταφερω και ίσως επανέλθω για λεπτομέρειες...

:yew:
 

Karellen

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Honda Dax 72
Για το ακατόρθωτο του πράγματος,μένει κανείς να δει τα excel με τις προηγουμενες συμμετοχές μέσα στα χρόνια,μηχανάκια όλων των ειδών και ηλικιες σε όλο το φάσμα της ζωής.Μοναδικη προϋπόθεση να είσαι ευγενικός με τον εαυτό σου και να του χαριζεσαι κατά την διάρκεια της διαδρομής.
Τώρα για το 525 , το μηχανάκι εκτός από Θήβες και μέχρι θερμοπυλες δεν κούμπωσε ποτέ την 6η σχέση, η 3η ξελασπωνει τρομερό κομμάτι των επαρχιακών με την 4η να λειτουργεί ως σχέση "overdrive" σε πολλά κομμάτια.Ροπη θεωρώ ότι έχει αρκετή για να μπορέσει να ακολουθήσει τα 1000αρια όταν αυτά βεβαίως δεν θέλουν να ξεφύγουν από εσένα .Φρένα επαρκή χωρίς να έχω την εντύπωση ότι τα κούρασα πουθενά σε συνδυασμό με τα τα metzeler tourance,μάλλον δεν θα πάω ποτέ σε πιο ασφάλτινο λάστιχο, μιας και δεν είχα πουθενά ανάγκη για περισσότερη πρόσφυση,αλλά και στο κομμάτι του χωματόδρομου (πατημενος ) δεν ένιωσα ανασφάλεια πουθενά .Τα Μαρσπιε όλο έλεγα ότι θα τα αλλάξω ,αλλά ακόμη είμαι διχασμένος, τα προβλήματα που είχα σε σόλο εκδρομές με αυτά ,δεν παρουσιάστηκαν ποτέ πάνω στο 36ωρο.Η σέλα με προβληματίζει λίγο ,αλλά φταίει ξεκάθαρα ο σωματότυπος μου,αλλά και πάλι,πρόβλημα δεν υπήρχε,μιας και έκανα στάσεις στον ίδιο Ρυθμό που έκαναν και ποιο έμπειροι αναβάτες από εμένα με καλύτερες σέλες.Τελος κατανάλωση ,ακόμη δεν έχω βγάλει αλλά θεωρώ λόγω κάποιων ανοιχτών κομματιών μαζί με ένα κομμάτι που μαζεψα λίγο χρόνο τα 4.5 λίτρα μ.ο δεν τα ξεπέρασα.
Περί των ολικών χιλιομέτρων,πιστεύω ότι όλοι το ψιλιαστικαμε όταν τελείωσε η πρώτη μερα, ότι μάλλον δεν θα φτάσουμε στα αναγραφομενα χιλιομετρα,(ίσως έπαιξε ρόλο και το 2ο παιχνίδι?)ένα παράπονο το χω γιατί έχασα τα "bragging rights",αλλά με τις στάσεις που έκανα κατά τη διάρκεια της διαδρομής πάλι λίγο μετά τα μεσάνυχτα έφτασα.Στο σύνολο η διοργάνωση κυλισε ομαλά για εμενα ,με ευχάριστο καφενείο κατά τις στάσεις με ενδιαφέροντα ατομα και την απόλαυσα παρόλο που την 1η μέρα η διαδρομή για μένα ήταν γνωστή από άποψη τοπίων ,η 2η αποζημιωσε μιας και κράτησα σίγουρα ένα μέρος που θα ξαναπάω ακόμη και με αμάξι.
Το 525 στη συγκεκριμένη έκδοση σίγουρα δεν είναι για advride χρήση αν πάρω παράδειγμα από τις φωτό που ανεβαίνουν κατά καιρους, μαζί με τα βιντεάκια του 2wheeler.εινακ ένα εκδρομικό ον/οφφ ,εύκολο για καθημερινό,που αν του ζητήσεις αυτό ακριβώς , όλα τα άλλα είναι κερασακια στην τουρτα. Το μηχανάκι θέλει μόνο μια ποδιά για να είσαι πιο ψυχολογικά άνετος για νεροφαγωματα .
Μπραβο Πάρη, ωραίος!
 

butcherjohn

Μέλος
Όνομα
γιαννης
Μοτό
Aprilia caponord
Για το ακατόρθωτο του πράγματος,μένει κανείς να δει τα excel με τις προηγουμενες συμμετοχές μέσα στα χρόνια,μηχανάκια όλων των ειδών και ηλικιες σε όλο το φάσμα της ζωής.Μοναδικη προϋπόθεση να είσαι ευγενικός με τον εαυτό σου και να του χαριζεσαι κατά την διάρκεια της διαδρομής.
Τώρα για το 525 , το μηχανάκι εκτός από Θήβες και μέχρι θερμοπυλες δεν κούμπωσε ποτέ την 6η σχέση, η 3η ξελασπωνει τρομερό κομμάτι των επαρχιακών με την 4η να λειτουργεί ως σχέση "overdrive" σε πολλά κομμάτια.Ροπη θεωρώ ότι έχει αρκετή για να μπορέσει να ακολουθήσει τα 1000αρια όταν αυτά βεβαίως δεν θέλουν να ξεφύγουν από εσένα .Φρένα επαρκή χωρίς να έχω την εντύπωση ότι τα κούρασα πουθενά σε συνδυασμό με τα τα metzeler tourance,μάλλον δεν θα πάω ποτέ σε πιο ασφάλτινο λάστιχο, μιας και δεν είχα πουθενά ανάγκη για περισσότερη πρόσφυση,αλλά και στο κομμάτι του χωματόδρομου (πατημενος ) δεν ένιωσα ανασφάλεια πουθενά .Τα Μαρσπιε όλο έλεγα ότι θα τα αλλάξω ,αλλά ακόμη είμαι διχασμένος, τα προβλήματα που είχα σε σόλο εκδρομές με αυτά ,δεν παρουσιάστηκαν ποτέ πάνω στο 36ωρο.Η σέλα με προβληματίζει λίγο ,αλλά φταίει ξεκάθαρα ο σωματότυπος μου,αλλά και πάλι,πρόβλημα δεν υπήρχε,μιας και έκανα στάσεις στον ίδιο Ρυθμό που έκαναν και ποιο έμπειροι αναβάτες από εμένα με καλύτερες σέλες.Τελος κατανάλωση ,ακόμη δεν έχω βγάλει αλλά θεωρώ λόγω κάποιων ανοιχτών κομματιών μαζί με ένα κομμάτι που μαζεψα λίγο χρόνο τα 4.5 λίτρα μ.ο δεν τα ξεπέρασα.
Περί των ολικών χιλιομέτρων,πιστεύω ότι όλοι το ψιλιαστικαμε όταν τελείωσε η πρώτη μερα, ότι μάλλον δεν θα φτάσουμε στα αναγραφομενα χιλιομετρα,(ίσως έπαιξε ρόλο και το 2ο παιχνίδι?)ένα παράπονο το χω γιατί έχασα τα "bragging rights",αλλά με τις στάσεις που έκανα κατά τη διάρκεια της διαδρομής πάλι λίγο μετά τα μεσάνυχτα έφτασα.Στο σύνολο η διοργάνωση κυλισε ομαλά για εμενα ,με ευχάριστο καφενείο κατά τις στάσεις με ενδιαφέροντα ατομα και την απόλαυσα παρόλο που την 1η μέρα η διαδρομή για μένα ήταν γνωστή από άποψη τοπίων ,η 2η αποζημιωσε μιας και κράτησα σίγουρα ένα μέρος που θα ξαναπάω ακόμη και με αμάξι.
Το 525 στη συγκεκριμένη έκδοση σίγουρα δεν είναι για advride χρήση αν πάρω παράδειγμα από τις φωτό που ανεβαίνουν κατά καιρους, μαζί με τα βιντεάκια του 2wheeler.εινακ ένα εκδρομικό ον/οφφ ,εύκολο για καθημερινό,που αν του ζητήσεις αυτό ακριβώς , όλα τα άλλα είναι κερασακια στην τουρτα. Το μηχανάκι θέλει μόνο μια ποδιά για να είσαι πιο ψυχολογικά άνετος για νεροφαγωματα .
ρε να μπορουσα να δω το χαμογελο σου οταν τερματιζες
 

FeatherBrain

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Kawasaki Versys 1000
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αυτοί ήταν οι δύο με τους οποίους συναντηθήκαμε στην βρύση της φωτό #2 νομίζω.

Για το χώμα με το κλιπονάτο συμπάσχω γιατί το έκανα πρόσφατα και δεν είναι ωραία αίσθηση το να μην ξέρεις αν κάνεις τα φέρινγκ χάλια, θυμάμαι όμως ασφάλτινα κομμάτια με πολύ χειρότερη επιφάνεια από το χώμα που περάσαμε. Γενικά το κλιπόν το βλέπω ως την λιγότερο ελκυστική επιλογή για την διοργάνωση (αυτονόητο woke disclaimer, ΥΜΜV).

#scooterFTW
 
Top Bottom