Μανώλη δεν σε αφήνει απροειδοποίητα......και πες εισαι με εντουρο στο πουθενα και αρχιζει να βαραει..τι κανεις?
Πρέπει να το ακούς αρκετό καιρό και να αδιαφορείς για να σε αφήσει.
Μανώλη δεν σε αφήνει απροειδοποίητα......και πες εισαι με εντουρο στο πουθενα και αρχιζει να βαραει..τι κανεις?
Θανο δεν εχω ιδεα για τον 690 γι αυτο τα ποστ,αλλα εχω εντυπωσιαστει απ τη διαρκεια που αυτο συνοδευει το προβλημα,οπως και την 100% αυξηση του ανταλακτικου στο κοστος..το φιλαρακι με το 690 ειπε οτι εκανε 70ε ο ενας και πηγε 140ε!!!Επισης δεν βγαζω ακρη το ποτε προληπτικα να τους αλλαζεις...πραγματικο τζοκερ δηλ..Πατεντες με πονταρισματα στον πυρο παιζουν,στο com υπαρχουν βιντεακια.Μανώλη δεν σε αφήνει απροειδοποίητα...
Πρέπει να το ακούς αρκετό καιρό και να αδιαφορείς για να σε αφήσει.
Συνεχίζεις την βόλτα σου και όταν επιστρέψεις το φτιάχνεις....Δηλ εισαι μια βολτουλα καπου κανα 200αρι μακρια χλμ,πας να βαλεις μπρος και το ακους...με τη καρδια καβαλας αραγε?
Το μόνο κοινό που έχουν είναι οι δυο τροχοί...Πολλά κοινά με τον Γκάντι βλέπω....συνεχιστε
Στα παλαιότερα μοντέλα (πριν βγει το ανταλλακτικό που γράφει Νο15) άλλαζαν όλα αυτά τα παπαράκια σε κάθε δεύτερη ρύθμιση βαλβίδων (20.000χλμ).Αρκετα ποστ στο εξωτερικο....
πολλοι λενε απ τον τελευταιο δουκα 2016+ ειναι καλυτερης ποιοτητας ανταλακτικο
αλλοι να γραφει οποσδηποτε πανω το ανταλακτικο το νουμερο 15...
αλλοι λενε τα νεοτερα 701 εχουν καταργησει κατι εκει και δεν ξερουν αν ταιριαζει
τα 10000 μιλια σε αλλαγη δηλ 16000 χλμ..παιζει πολυ,ομως κανεις βαλβιδες καθε 10000 χλμ...
αν το κοστος ηταν μικρο νταξει αλλα μια 300αρα για ανταλακτικα σε <πολιτικο> μηχανακι ειναι καπως,ιδιως σε 1κ
υπαρχουν καποιοι που λενε οχι...Στα παλαιότερα μοντέλα (πριν βγει το ανταλλακτικό που γράφει Νο15) άλλαζαν όλα αυτά τα παπαράκια σε κάθε δεύτερη ρύθμιση βαλβίδων (20.000χλμ).
Με το Νο15 δεν έχει βελτιωθεί η κατάσταση;
Άρα καλά λες ότι είναι τζόκερυπαρχουν καποιοι που λενε οχι...
ποια ειναι η αποψη σου για την περιοδικοτητα της αλλαγης?Προβληματα σε κοκκορακια ειναι απολυτως αναμενομενα και θα επρεπε σχεδον να ανηκει η αλλαγη τους σε περιοδικη συντηρηση για κινητηρα με τοσο αγριο εκκεντροφορο. Δυστυχως δεν υπαρχει λυση σε αυτο, ο μονος τροπος να φτιαχτει θα ηταν αλλος τυπος κεφαλης με επικεφαλεις εκκεντροφορους. Οποιος εχει το μηχανακι, θα πρεπει να μαθει να ζει με αυτο. Αποτελει θαυμα που ενα 1κ σαν τα καινουρια 690/701 μπορουν και αντεχουν τοσες χιλιαδες χιλιομετρα με μονο αλλαγες λαδιου ουσιαστικα.
lyndon εδω δηλΔεν θα τα αλλαζα με βαση τα χιλιομετρα σιγουρα, αλλα θα τα ελεγχα περιοδικα για φθορα. Ο Lyndon πουλαει σετ κοκκορακια που υποτιθεται τα εχει ελεχξει/τροποποιησει.
Αυτά είναι...ποστ κατευθείαν στην καρδιά..Μάνο...θα σου πω μια ιστορία...
Τα κοκκοράκια ,στο 690 του onroad ,με το οποίο πήγε ένα μεγαλο Ταξίδι (πρέπει να ναι γραμμενο κ δω μεσα)
άρχισαν να ακούγονται στο πήγαινε...στην Τουρκιά...μα...έφτασε Μογγολία κι ακόμα παρα πέρα ,κ γύρισε κ πίσω...καβάλα.
Με το ΤρανΖαλπ πάλι...δεν καταφερε ποτέ να περάσει το Μαρτίνο.
Οταν γύρισε ,κ το ανοίξαμε ,στα διάκενα των βαλβίδων ,χώραγε το μεσαίο δάΧτυλο του ΓλυκοΓιώργη.
Το booRRδέλο δούλευε όμως ακόμα.
Με δυό καινούργια Rocker Arms ,γουργούριζελαθοςχονδακροτάλιζε σαν ΚΤΜ καινούργιο.
Τσέκαρε αν έχουν οξειδωθεί οι ακροδέκτες σου και δεν αφήνουν να έχει καλή ροή το ρεύμα σου (το εύκολο).Παλικάρια έχουμε καμία ιδέα?έκανα τσέκ τι μίζα με μπαταρία και δουλεύει,τσέκ το γρανάζι μίζας χωρίς φθορές.Καρβουνακια σε καλή κατάσταση.Αλλαξα μπαταρία και δούλεψε κάνα δυο φορές και μετά τζιφοςTapatalk Cloud - Downlaoad File VID_20221221_212654_01.mp4
Στάλθηκε από το ONEPLUS A6003 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk