Αυτο θα ηταν αληθεια αν οι πελατες ειχαν πληρη ενημερωση και επιγνωση του τι προσφερεται, αλλα και μπορουσαν να ιεραρχησουνΝομίζω ότι οι πωλήσεις, βάζουν τα μηχανάκια στην θέση που τους αρμόζει, ανεξάρτητα τις προσωπικές εκτιμήσεις μας.
Διαφωνω....εδώ προσφέρονται λύσεις σοβαρες για όλα τα γούστα, ενώ στην πολιτική όλα είναι σαβουρα.Αυτο θα ηταν αληθεια αν οι πελατες ειχαν πληρη ενημερωση και επιγνωση του τι προσφερεται, αλλα και μπορουσαν να ιεραρχησουν
ορθολογικα τις αναγκες τους. .Εδω βλεπεις οτι παμε και ψηφιζουμε, sorry, ψωνιζουμε ο,τι να' ναι. Γλωσσα λανθανουσα...
Δεν διαφωνώ σέ αυτά που λες όμως αυτά που διαβάζω και βλέπω στα διάφορα τεστ είναι ότι όλοι μιλούν για ένα ομοιογενές μηχανάκι που στην άσφαλτο δουλεύει πολύ καλά και όχι μέτρια όπως τά παλαιοτέρα.Το Cruise control, τις ζαντες δεν νομίζω ότι χρειάζεται κάποιο τεστ για να καταλάβεις την απουσία τούς.οι αναρτήσεις 90 κιλά είμαι μόνο κ με το που έκατσα πάνω το μηχανάκι έκατσε λες και ήμουν 150 κιλά.
Δεν έκατσα να κάνω σύγκριση με το v strom ,καθότι κανένα εκ των δύο δεν με ενδιαφέρει σαν μηχανάκι γι αυτό κ δεν μίλησα για μεταξύ τους σύγκριση.
Εννοείται μπορούμε να πάμε και μαζί να του πούμε για τα προβλήματα που μας δημιουργεί η χοντα.το πιθανότερο βέβαια είναι η να μας πετάξει έξω η να μας γράψει βαριά αντικαταθλιπτικα.
Να το πάμε κ ένα βήμα παραπέρα. Το transalp είναι ένα μετριο μηχανάκι γιατί η ίδια η εταιρεία ήθελε να είναι.δεν ήθελε να χάσει πωλήσεις από το Africa. Καλώς ή κακώς δεν το κρίνω, αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα.και οι περισσότερες εταιρείες που έχουν εσωτερικό ανταγωνισμό τα ίδια πάνω κάτω κάνουν.αυτο βέβαια δεν σημαίνει ότι δεν θα αρέσει σε κάποιο κοινό.καποιοι γουστάρουν κ μόνο που βλέπουν το σήμα της εταιρείας κ τούς είναι αρκετό και μπράβο τούς. Δεν γίνεται όλοι να γουστάρουμε τα ίδια πράγματα, αλλά από την άλλη δεν γίνεται να αποθεώνουμε τη μετριότητα γιατί εθελοτυφλουμε
Η πρωτη θεση, ο,που και να' ναι αυτη, δεν υποδηλωνει την υπεροχη, παρα μονο την επιλογη απο περισσοτερους με απειρες παραμετρουςΔιαφωνω....εδώ προσφέρονται λύσεις σοβαρες για όλα τα γούστα, ενώ στην πολιτική για όλα τα βιτσια.
Αυτό έλλειπε να είναι σαν το παλιό ένα μηχανάκι που σχεδιάστηκε από λευκό χαρτί.λογικο είναι να είναι ανώτερο παντού.εγω θεωρώ ότι η χοντα παραήταν συγκρατημένη με το φοβο του να μην χάσει τις πωλήσεις του αφρικα.θα μπορούσε να το κάνει αρκετά καλύτερο ακόμα κ αν το κοστολόγηση ένα χιλιάρικο πάνω.αλλωστε αυτός που θέλει 1000αρι μηχανάκι ούτως ή άλλως δεν θα κοίταζε το 750Δεν διαφωνώ σέ αυτά που λες όμως αυτά που διαβάζω και βλέπω στα διάφορα τεστ είναι ότι όλοι μιλούν για ένα ομοιογενές μηχανάκι που στην άσφαλτο δουλεύει πολύ καλά και όχι μέτρια όπως τά παλαιοτέρα.
Οπότε αν ισχύουν αυτά που γράφουν κάποιος που δεν τόν ενδιαφέρει το χώμα η κάτι παραπάνω από μια διέλευση γιατί να μην πάρει το σε εισαγωγικά καλύτερο σέ αυτήν την κατηγορία...
Και για νά ξεκαθαρίσω ότι αυτό που μου αρέσει περισσότερο κατά σειρά σέ αυτήν την κατηγορία είναι απριλια το κόκκινο όμως... Χόντα και τέλος Σουζούκι
Δεν ξέρετε τι λέτε κύριε, το μόνο φάουλ που μπορείς να κάνεις είναι να πάρεις μηχανάκι που εκπληρώνει κριτήρια άλλων ανθρώπων και όχι τα δικά σου και το οποίο δεν σου αρέσει και δεν σε εξυπηρετεί αλλά με βάση τεχνικές προδιαγραφές ταιριάζει με την χρήση.Για μένα το μόνο φάουλ, είναι να πάρεις ονοφ και να μην κάνεις οφ.....είναι λάθος επιλογή σαν χρηση
πετάγομαι πάλι σαν να μη πω κι εγώ τι... αλλά μάλλον δεν διαβάζεις συχνά το φόρουμ...Τόσο υπερανάλυση σε μηχανάκι νομίζω δεν έχω ξαναδεί.
Καλοταξιδοι να ειστεΜετά από 5 μήνες συμβίωσης μαζί του το δικό μου feedback είναι το εξής:
Στα συν
Καλή ποιότητα κατασκευής , κινητήρας πολύ δυνατός, ταξίδι 3 βαλιτσο με συνεπιβάτη πολυ άνετο, κατανάλωση εξαιρετική (4.5/100 με σπορ οδήγηση τις περισσότερες φορές) αναρτήσεις για Ελλάδα άνετες όπου ΝΑΙ είναι μαλακες αλλά δεν ένιωσα ούτε μια στιγμή να θέλουν να με πετάξουν εκτός δρόμου, υποκειμενικά όμορφη μηχανή από κοντά, σασμάν ακρίβειας, εξάτμιση μαζεμένη και όχι σαν θερμοσίφωνας με ήχο aftermarket.
Στα μείον
Λάστιχα με σαμπρέλες , δεν έχει cruise control, φανάρι μπροστά από 500x,
ότι απορία έχετε μπορείτε να με ρωτήσετε
Μόνο εγώ κατάλαβα ότι ο Γιάννης αυτό το έγραψε χαριτολογώντας και φυσικά η φράση εννοεί ότι στα 130 ΔΕΝ ζορίζεται.Εννοείται μην κοιτάς που κάποιοι γυρνάνε από Ελάτη μέσω Γερμανίας (σχολή ΦΟΙΝΙΚΑΣ/ΦΑΡΣΑ) και βλέπουν 230 στο κοντέρ τους, όλοι εμείς οι υπόλοιποι με το όριο πάμε. Πάμε και με λιγότερα αν γυρνάμε βράδυ με ντακαρίσιο μηχανάκι που έχει φώτα με ασετυλίνη όπως κάποτε που τα έφτιαχνες με λίγο στουπί αντί για φιτίλι και σβήνει μόνο του όποτε θέλει εκείνο, όπως έκαναν τα γαϊδούρια που... μουλάρωναν.
Το θέμα δεν είναι αυτό, είναι η έκπληξη "το είδα με 130 στην ΕΟ και έμοιαζε άνετο"
Δηλαδή ξέρω 'γω ένα Vstrom650 του 2005 στα 130 ζορίζεται. Ή ένα Τενερέ 750/Άφρικα 750/Πενφέ R80μόνογιαγνώστες. Να μου πείς ότι είδες CBF125 δικάβαλο με 130 και έμοιαζε άνετο, να εκπλαγώ και εγώ με την ποιότητα του τσίπουρου που κατανάλωσες πριν γράψεις.
Μήπως στην προσπάθεια να εκθειάσουμε την κυρά Χόντα Χαμαμάτσου έχουμε χάσει το μέτρο;
Κωστα και εγω αυτης της αποψης ημουν αλλα...Για μένα το μόνο φάουλ, είναι να πάρεις ονοφ και να μην κάνεις οφ.....είναι λάθος επιλογή σαν χρηση