παντα θα υπαρχει μια μικρη μεριδα καταναλωτων που θα εχει προβληματα, σε ολες τις περιπτωσεις που εχουν αγορασει ... οτι και να ειναι αυτο. Σε αυτο το μικρο ποσοστο απο αυτες τις δυσκολες καταστασεις, η λογικη λεει πως δεν εγινε για Χ λογους ερευνα αγορας / δοκιμες. Κατι θα διαβασαν, κατι θα τους ειπαν και μετα την αγορα δεν εμειναν ικανοποιημενοι. Η μονη λυση ειναι να πρεπει να ψαξουν για νεα αγορα προιοντος. Οτι και να βρει αργοτερα θα πρεπει να γνωριζει και αυτο θα εχει θετικα και αρνητικα στην χρηση απο αυτον τον καταναλωτη, Προιον που να καλυπτει 100% εναν καταναλωτη δεν υπαρχει, ειδικα οταν εχουν τοσο εξιδικευμενες απαιτησεις. Ακομα χειροτερα να θελουν με ελαχιστα καταστορικα να εχουν super επιδοσεις σε specs που δεν ειναι λογικο κατι τετοιο. Η πλειοψηφια δεν εχει τετοια θεματα. Γιατι αν ειχαν, οι εταιρειες δεν θα πουλαγαν αυτο που εκεινοι αγορασαν. Αν ποτε στο μελλον, υπαρξουν εταιρειες που παραγουν προιοντα "κατα παραγγελια", τοτε θα εχουν ελπιδα.