Η συναισθηματική ανάλυση του
Aldebaran έβγαλε ως συμπέρασμα πώς ένας ιδιοκτήτης 990 είναι αισθηματίας και γνώστης και ένας με ένα 800GS προφανώς ορθολογιστής/παππουδιέρας/συνταξιούχος κλπ.
Ας είναι κι έτσι, τα παραπάνω δεν αλλάζουν βέβαια κάποια πράγματα:
1)Ο
g1ann1s προφανώς δεν έχει καβαλήσει κανένα απο το δύο και όλα αυτά είναι θεωρίες. Γιατί σε εμένα τουλάχιστον έχει τύχει στο παρελθόν να έχω εξιδανικευμένα μια μοτοσυκλέτα στο μυαλό μου και στην καβάλα της να αλλάξω άποψη.
2)Η άποψη πώς το 990 με 21 ρόδα σε στροφιλίκι στέκεται επάξια κολλητά στη ρόδα σε μηχανές 140 και 160 άλογα είναι απλά επιστημονική φαντασία και μια απο τις υπερβολές που χτίστηκαν ακριβώς για τους λόγους που χτίζονται μύθοι σε διάφορες εκφάνσεις της ζωής μας. Το 990 παρουσιάστηκε σε μια περίοδο που δεν υπήρχε τίποτα αντίστοιχο και μίλησε με αυτόν τον τρόπο στη ψυχή πολλών. Απο τότε προχώρησαν τα πράγματα. Επίσης το ποιος στέκεται κολλητά στο στροφιλίκι στη ρόδα του άλλου έχει να κάνει με τον οδηγό πρωτίστως.
3)το γεγονός πώς το 990 όπως υπογραμμίζει ο Γιάννης θέλει τον εραστή ντούρο και όχι μαλθακό είναι ακριβώς ένας απο τους λόγους που δεν προτίμησα εγώ το 990 στο παρελθόν και άλλοι. Το να είναι ένα μηχανακι νευρικό στο γκάζι του (με την κακή έννοια), να ακούς διάφορους μηχανολογικούς θορύβους, να μην σε αφήνει όταν θες να απολαυσεις και μια χαλαρή βόλτα ή να μπορεί να παίξει τον ρόλο του commuter η του φίλου όταν το έχεις ανάγκη και έτσι σημαίνει πώς δεν ταιριάζει σε όλους. Ξέρω άνθρωπο που πούλησε 990 σε μια βδομάδα να πάρει 1200GS ακριβώς για αυτό, δεν γουσταρε αυτές τις ιδιαιτερότητες. Ένα Enduro το θέλω ready to race με την καλή και την κακή έννοια πολλές φορές. Ένα ταξιδιάρικο On-oFF το θέλω έτσι αλήθεια?
4)το να απαιτεί η μοτοσυκλέτα όπως τονίζει ο Γιάννης να είσαι απο πάνω της, παρατηρητικός ότι χρειαστεί, να ασχολείσαι σε επίπεδο συντήρησης συνεχώς μαζί της και με τις δυσκολίες της (όπως τον V2) είναι κάτι που επίσης πολλοί όπως εγώ δεν γουστάρουν. Το να σε κάνει να
βλαστημήσεις και να
αυξήσεις τις μηχανολογικές σου γνώσεις επίσης απαιτεί ένα βαθμό μαζοχιχμού που δεν έχει ο καθένας. Δεν τα είπα εγώ, ο Γιάννης.
5)Οι εκσπερματώσεις που προκαλεί το 990 όπως τονίζει ο Γιάννης τελικά προκαλούνται απο την τόσο μεγάλη μηχανολογική και αισθητική ανωτερότητα του 990 ΄ή τελικά έχεις βασανιστεί τοσο με την ιδιοκτησια του που κ@υλώνεις που κατάφερες να το κάνεις να δουλευει άρτια έστω για ένα διάστημα και κ@υλώνεις με τη πάρτη σου που είσαι τόσο γ@μάτος?? Αν στην εκσπερμάτωση κοιτάς τον καθρέπτη και όχι το 990 σκέψου το λίγο.
6)Το γεγονός πώς πολλοί και εδω μέσα έχουν φτάσει να ανεβάζουν αγγελίες απο 990 και μετά να τις κατεβάζουν σημαίνει πρωτίστως όπως το ακούω εγώ τουλάχιστον πως η μοτοσυκλέτα σου δίνει συνεχώς λόγους να την βάλεις αγγελία.
7)Εγώ είχα KTM, όχι ένα, δύο. Το ένα προβληματικό (EXC 450 2008 ) το άλλο δεν μου έβγαλε σχεδόν ποτέ τίποτα (640). Ξέρω να εκτιμώ ένα KTM για αυτό που είναι. Το 450 με παίδεψε, το 640 καθόλου, το αγάπησα πραγματικά και το θεωρώ απο τα καλύτερα στο είδος του. Δεν φοβάμαι να ασχοληθώ με τα μηχανακια μου, έχω και τον χώρο και τη γνώση. Και πάλι δεν μου έκανε κλικ να πάρω 990, δεν μου ταίριαζε ο χαρακτήρας του. . Σημαίνει πώς είμαι εγώ ο προβληματικός? Ή πώς απλά για on-off θεώρησα πώς έχει περισσότερα μειονεκτήματα απο όσα μπορώ να συμβιώσω? Ο καθένας όμως ξέρει τα όρια του στο ζύγι θετικών/αρνητικών.
Με όλα τα παραπάνω η πρόταση μου είναι πρώτα να οδηγήσεις αυτό που σκέφτεσαι, να πάρει αυτό το feedback και μετά να αποφασίσεις. Δεν είναι όλα για όλους.