Και εγώ περιμένω να έρθουν Ευρώπη...Ωραιο κονσεπτ. Μάλλον θα πάρω ένα να το δοκιμάσω.
Και εγώ περιμένω να έρθουν Ευρώπη...Ωραιο κονσεπτ. Μάλλον θα πάρω ένα να το δοκιμάσω.
Τα έχει ένα γερμανικό σάιτ το bikes παύλα peak τέλεια de στα 209.Και εγώ περιμένω να έρθουν Ευρώπη...
Θέλω να φέρω το τιμόνι ένα κλικ πιο κοντά στο σώμα μου για καλύτερη γωνία στα χέρια.
Από λίγο ψάξιμο που έκανα υπάρχουν δύο διαφορετικοί τύποι αποστάτες που μπορείς να χρησιμοποιήσεις, τους σταθερούς και τους ρυθμιζόμενους.
Έχει βάλει κάποιος ή γνωρίζει να μου προτείνει κάποιο ποιοτικό?
Αυτοί που βάζω στις φωτογραφίες μου κάνουν?
Αυτούς σκέφτομαι και εγώ, 2cm πίσω και 2cm πάνω, νομίζω είναι ταμάμ.
Τους δείνει όμως για Africa twin, λέτε να μην κάνουν? Να έχει πχ άλλο σπείρωμα ή είναι το ίδιο σε όλα?
Βαζω τα παραπανω παλια ποσταρισματα επειδη ειδα οτι υπαρχουν αποστατες που φερνουν το τιμονι πανω αλλά και προς τον αναβατη, και κατι τετοιο θελω για το δικο μου AT1100L. Αλλα ψαχνοντας δε βρηκα πληροφοριες σχετικα. Ποιοι ειναι αυτοι οι αποστατες που φερνουν το τιμονι 2cm πισω και 2cm πανω και βγαινουν για Africa Twin? Αν μπορειτε βαλε ενα συνδεσμο, ευχαριστω.
Μιχάλη εγώ μιας και είχα την σχάρα της Perun Moto προτίμησα την βάση της kriega για το Tenere και δεν το έχω μετανιώσει. Είναι πολύ ποιοτική κατασκευή. Οι συγκεκριμένες πλαϊνές βάσεις δεν μου αρέσουν όταν είναι χωρίς βαλίτσες γιατί μου θυμίζει λίγο armadillo το μηχανάκι.Θα προτιμούσατε τις os base βαλίτσες της Kriega (6+6 lt λέω) πάνω στην dedicated βάση της εταιρείας ή όπως το σεταπ της AS και γιατί;
Την βάση της Kriega φυσικά, γιατί να βάλεις επιπλέον σίδερο πάνω στη μηχανή, όταν κάτι είναι μελετημένο να δουλεύει χωρίς;Θα προτιμούσατε τις os base βαλίτσες της Kriega (6+6 lt λέω) πάνω στην dedicated βάση της εταιρείας ή όπως το σεταπ της AS και γιατί;
Χαχα δεν έχεις άδικο Γιάννη.. αλλά μαύρες πάνω σε μαύρο μηχανάκι χάνονται κάπως.. γενικά μου αρέσουν τα προϊόντα της AS. Έχω γνωστό με τις εν λόγω βάσεις/σχάρα και δεν μπορώ να πω πως δεν μου αρέσει...Μιχάλη εγώ μιας και είχα την σχάρα της Perun Moto προτίμησα την βάση της kriega για το Tenere και δεν το έχω μετανιώσει. Είναι πολύ ποιοτική κατασκευή. Οι συγκεκριμένες πλαϊνές βάσεις δεν μου αρέσουν όταν είναι χωρίς βαλίτσες γιατί μου θυμίζει λίγο armadillo το μηχανάκι.
..όπως λες και εσύ Αλέξανδρε το όποιο επιπλέον βάρος είναι λάθος λογική. Βέβαια τα εν λόγω προϊόντα είναι από τα πιο ελαφριά εκεί έξω.Την βάση της Kriega φυσικά, γιατί να βάλεις επιπλέον σίδερο πάνω στη μηχανή, όταν κάτι είναι μελετημένο να δουλεύει χωρίς;
Το μόνο που πρέπει να τσεκάρεις είναι πως κάθεται η (υφασμάτινη) βάση με τη σχάρα που έχεις τώρα πάνω στο Τ7.
Αλήθεια τα 6+6L τσαντΑΚΙΑ τι ακριβώς χρήση μπορούν να έχουν;
Δεν είναι λίγο ψηλά οι σάκοι με τις βάσεις της της kriega ? Ενα σαμάρι με πίσω καγκελο μπορεί να κατέβουν πολύ χαμηλά. Καταλαβαίνω την λογική για ένα σύστημα χωρίς κάγκελα αλλά νομίζω το βάρος είναι περισσότερο θέμα κατανομής.Μιχάλη εγώ μιας και είχα την σχάρα της Perun Moto προτίμησα την βάση της kriega για το Tenere και δεν το έχω μετανιώσει. Είναι πολύ ποιοτική κατασκευή. Οι συγκεκριμένες πλαϊνές βάσεις δεν μου αρέσουν όταν είναι χωρίς βαλίτσες γιατί μου θυμίζει λίγο armadillo το μηχανάκι.
Θα έλεγα να αρχίσεις λίγο ανάποδα. Το light δεν σημαίνει καταναγκη ότι ο όγκος είναι λιγος. Δες τι όγκο έχει ο εξοπλισμός που θέλεις να πάρεις μαζί και μετά αποφάσισε. Πχ ένας υπνοσακος εύκολα μπορεί να πιάσει 8λιτρα. Μια τσάντα με εργαλεία αλλά 3, μια σαμπρέλα άλλο ένα, κλπ κλπ.Σε σχέση με την χωρητικότητα έκανα λάθος πιο πάνω τα 12lt +12lt σκέφτομαι με την λογική του εκπαιδεύω τον εαυτό μου για όσο πιο light packing μπορώ...
Εξέχουν λίγο (για τα os 18) αλλά από την άλλη απέχουν αρκετά από το τελικό της εξάτμισης. Έχουν ωραίο ζύγισμα πάντως...Δεν είναι λίγο ψηλά οι σάκοι με τις βάσεις της της kriega ? Ενα σαμάρι με πίσω καγκελο μπορεί να κατέβουν πολύ χαμηλά. Καταλαβαίνω την λογική για ένα σύστημα χωρίς κάγκελα αλλά νομίζω το βάρος είναι περισσότερο θέμα κατανομής.
Θα έλεγα να αρχίσεις λίγο ανάποδα. Το light δεν σημαίνει καταναγκη ότι ο όγκος είναι λιγος. Δες τι όγκο έχει ο εξοπλισμός που θέλεις να πάρεις μαζί και μετά αποφάσισε. Πχ ένας υπνοσακος εύκολα μπορεί να πιάσει 8λιτρα. Μια τσάντα με εργαλεία αλλά 3, μια σαμπρέλα άλλο ένα, κλπ κλπ.
Εγώ έχω τα 18 άρια για τα πλαϊνά, το 6αρι για τα εργαλεία και τις σαμπρέλες που μπαίνει πάνω στη σέλα και ένα 15λιτρο για την πλάτη . Κάποια στιγμή θα πάρω και 2 os 6 ακόμη για διανυκτέρευση χωρίς αντίσκηνο...Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά!
Χαχα δεν έχεις άδικο Γιάννη.. αλλά μαύρες πάνω σε μαύρο μηχανάκι χάνονται κάπως.. γενικά μου αρέσουν τα προϊόντα της AS. Έχω γνωστό με τις εν λόγω βάσεις/σχάρα και δεν μπορώ να πω πως δεν μου αρέσει...
Από την άλλη...
..όπως λες και εσύ Αλέξανδρε το όποιο επιπλέον βάρος είναι λάθος λογική. Βέβαια τα εν λόγω προϊόντα είναι από τα πιο ελαφριά εκεί έξω.
Η κατασκευή του συστήματος της Kriega είναι εξαιρετική δεν διαφωνώ έχω φίλο που το έχει και το έχω δει από κοντά. Είναι high-endιά.. και φυσικά δουλεύει εξαιρετικά φέρνοντας το βάρος σχετικά κάτω και όσο πιο κοντά στον αναβάτη γίνεται χωρίς να ενοχλεί.
Το μόνο που σκέφτομαι είναι ότι θα ήταν ίσως χρήσιμη η ύπαρξη μιας σχάρας πίσω και κυρίως κάποιας μορφής χειρολαβές. Δεν ξέρω αν το σύστημα της Kriega θα μπορούσε να μπει με την σχάρα μόνο τις AS χωρίς τα πλαινά.
Εννοείται πως η σχάρα που έχω τώρα (SW) θα βγαίνει όταν είναι να χρησιμοποιήσω τα Kriega.
Σε σχέση με την χωρητικότητα έκανα λάθος πιο πάνω τα 12lt +12lt σκέφτομαι με την λογική του εκπαιδεύω τον εαυτό μου για όσο πιο light packing μπορώ... Ο φίλος μου έχει τα 18+18 και τα 6+6 για μονοήμερες καταστάσεις.
Ακόμη και οι 12 + 12 είναι πολύ μικρές για το Tenere και μάλλον θα είναι σστείες πάνω του. Στο μικρό WRR έχω τις 18 +18 και για μονοήμερη ΑΝ μου χρειαζόταν θα έβαζα μόνο τη μια από την αντίθετη πλευρά της εξάτμισης (αφού σκέφτεσαι για μεταlλική βάση/σχάρα όπως έχω εγώ).Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά!
Χαχα δεν έχεις άδικο Γιάννη.. αλλά μαύρες πάνω σε μαύρο μηχανάκι χάνονται κάπως.. γενικά μου αρέσουν τα προϊόντα της AS. Έχω γνωστό με τις εν λόγω βάσεις/σχάρα και δεν μπορώ να πω πως δεν μου αρέσει...
Από την άλλη...
..όπως λες και εσύ Αλέξανδρε το όποιο επιπλέον βάρος είναι λάθος λογική. Βέβαια τα εν λόγω προϊόντα είναι από τα πιο ελαφριά εκεί έξω.
Η κατασκευή του συστήματος της Kriega είναι εξαιρετική δεν διαφωνώ έχω φίλο που το έχει και το έχω δει από κοντά. Είναι high-endιά.. και φυσικά δουλεύει εξαιρετικά φέρνοντας το βάρος σχετικά κάτω και όσο πιο κοντά στον αναβάτη γίνεται χωρίς να ενοχλεί.
Το μόνο που σκέφτομαι είναι ότι θα ήταν ίσως χρήσιμη η ύπαρξη μιας σχάρας πίσω και κυρίως κάποιας μορφής χειρολαβές. Δεν ξέρω αν το σύστημα της Kriega θα μπορούσε να μπει με την σχάρα μόνο τις AS χωρίς τα πλαινά.
Εννοείται πως η σχάρα που έχω τώρα (SW) θα βγαίνει όταν είναι να χρησιμοποιήσω τα Kriega.
Σε σχέση με την χωρητικότητα έκανα λάθος πιο πάνω τα 12lt +12lt σκέφτομαι με την λογική του εκπαιδεύω τον εαυτό μου για όσο πιο light packing μπορώ... Ο φίλος μου έχει τα 18+18 και τα 6+6 για μονοήμερες καταστάσεις.
Αν δεν έχεις τόσα πράγματα που να γεμίζουν μια τσάντα 18 λίτρων καλύτερα ένα backpack και τελειώνει η ιστορία.Ναι για τις 18+18 θα πάω τελικά...
Άλλωστε αν δεν βάλεις πολλά πράγματα μέσα μαζεύουν...
Σίγουρα έχω.. απλά λέω αν είναι μια ημερήσια βόλτα πχ. Άσε που προτιμώ να μην έχω κάτι στην πλάτη αν είναι δυνατόνΑν δεν έχεις τόσα πράγματα που να γεμίζουν μια τσάντα 18 λίτρων καλύτερα ένα backpack και τελειώνει η ιστορία.
Βαλίτσες, σαμάρια, σάκοι, τσάντες ουράς κτλ, πρέπει να είναι οι πρώτες επιλογές, και τελευταία το σακίδιο πλάτης!Απλά αν ο όγκος των πραγμάτων είναι τόσο μικρός υπάρχουν άλλες λύσεις, όπως back pack, tail pack κτλ.