Το ταξίδι τελείωσε και μαζί με αυτό συμπληρώθηκαν 4.000 χλμ στο τουαρεγκ φτάνοντας τις 14.300 .
Όπως έγραψα ανεβαίνοντας προς τα σύνορα και πριν τις Σέρρες η μηχανή δεν ξανά άναψε βάζοντας βενζίνη σε ένα ΣΕΑ , θεώρησα πως ήταν η μίζα . Σπρωχτό το βάλαμε μπρος και φύγαμε για Θεσσαλονίκη στο Μότο Μοτιον όπου τελικά ήταν το Starter τις μίζας . Αλλάχτηκε σε 5 λεπτά , έγιναν τα διαδικαστικά με την εγγύηση και έτοιμο . Αυτή η βλάβη βγήκε στα 11.000 . Έτυχε ;;; Ήταν σημάδι τις αξιοπιστίας τις μηχανής ;;;; Δεν ξέρω , εκείνη την ώρα δεν το σκεφτόμουν Έπρεπε να φτιαχτεί για να συνεχίσουμε .
Στα του ταξιδιού τώρα . Η μηχανή δεν είναι ένα 600αρακι που λες οκ θα τα κάνει όλα μέτρια .
Στην εθνική οι ταχύτητες που μπορείς να ταξιδέψεις άνετα είναι μέχρι τα 140-145 χλμ . Στα 130 έχεις 6.000 στροφές , στα 140 έχεις 6.500 και στα 150 έχεις 7.000 στροφές όπου είναι το σημείο που ξεκινάς να νιώθεις κάποιους κραδασμούς στα μαρσπιε κυρίως .
Ιδανικά θα ηθελα έναν πιο ροπάτο κινητήρα όπου θα μπορεί να κρατά αυτές τις ταχύτητες σε πιο χαμηλές στροφές και να σου δίνει μια πιο ήρεμη αίσθηση ταξιδιωτική. Σαφώς μπορεί να οφείλεται και στο γρανάζομα αλλά όσο και να το κανείς είναι 660 κυβικά .
Σε αυτες τις ταχύτητες με φορτωμένη την μηχανή μπορείς να πληγιάσεις σε ανοιχτές παρατεταμένες στροφές και νιώθεις την μηχανή βιδωμενη να σου Εμπνέει εμπιστοσύνη ακόμα και με τα Pirelli Str στα 14.000 χλμ πλέον !!!
Η ζελατίνα μαζί με το πρόσθετο φρύδακι τις puig κάνει πολύ καλή δουλειά στο κράνος και στον θόρυβο που με καλύπτει αρκετά καλά ! Όχι όμως στους ώμους τόσο .
Σε τουριστικούς ρυθμούς δεν νιώθεις κάπου να σου λείπε γκάζι !
όλα αυτά σε ταξίδι για ένα άτομο συν αποσκευες
Στο στενό επαρχιακό στροφιλικη είναι το φαΐ της , πολύ καλό στήσιμο ελαφριά αίσθηση για τις εναλλαγές και πλέον γίνεται διασκεδαστική .