Καλοτάξιδοι...!Να'μαστε κιεμεις ....όπως το γέννησε η μαμά απριλια ακόμα , σύντομα με τα πρώτα "απαραίτητα" έξτρα.
MyTuareg - Album on Imgur
Καλοτάξιδοι...!Να'μαστε κιεμεις ....όπως το γέννησε η μαμά απριλια ακόμα , σύντομα με τα πρώτα "απαραίτητα" έξτρα.
MyTuareg - Album on Imgur
Το mosko χωράει μέσα μια μάσκα εντουραδικη?
New parts
Sent from my iPhone using Tapatalk
κορυφαίος αποσβεστηρας τιμονιού , απο τον αξιοπιστο οίκο Scotts
New parts
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ναι.Το mosko χωράει μέσα μια μάσκα εντουραδικη?
Το ξαναπήρε πίσω?
Εδώ από μέσα
Καλώς ήρθες και καλό ταξίδοΚαλησπέρα σε όλους. Νέο μέλος στο forum. Κάτοχος και εγώ της tuareg από τέλη Ιουλίου. Μεταχειρισμένη με 13.000 km. Τώρα 22.000 km. Ικανοποιημένος πολύ (προκάτοχος για πολλά χρόνια v strom 650 και και για μια πενταετία bmw 1200 gs 05). Μερικές φώτο στον ακόλουθο σύνδεσμο.
adv rider
Θα με ενδιέφερε να ακούσω την άποψη σου από την μετάβαση του 1200 στο Tuareg !!Καλησπέρα σε όλους. Νέο μέλος στο forum. Κάτοχος και εγώ της tuareg από τέλη Ιουλίου. Μεταχειρισμένη με 13.000 km. Τώρα 22.000 km. Ικανοποιημένος πολύ (προκάτοχος για πολλά χρόνια v strom 650 και και για μια πενταετία bmw 1200 gs 05). Μερικές φώτο στον ακόλουθο σύνδεσμο.
adv rider
Ευχαριστώ. Είμαι σχετικά ιδιαίτερη περίπτωση. Δεν οδηγώ αμάξι. Είμαι 42 ετών και οδηγώ μόνο μηχανές. Κατά μέσο όρο διανύω 25.000 km το χρόνο. Με μοτοσυκλέτα πάω παντού. Στην πόλη ετήσια κάνω περίπου 8 με 10.000 km. Ύψος 1.89 m. Και 85kg. Χώμα καλύτερη η tuareg, πόλη καλύτερη επίσης η tuareg ( για τις δικές μου οδηγικές μέτριες σε χώμα ικανότητες), σε ταξίδι μετά τα 140 km/h καλύτερη bmw, στροφιλίκια η καθε μια πολύ καλή (η tuareg πολύ τσαχπινα περισσότερο μου κάνει εμένα), με δύο άτομα καλύτερη η bmw (λογικό) αλλά και η tuareg ικανοποιητική. Σε άνεση προφανώς κερδίζει η bmw αλλα και η tuareg πάλι μια χαρά (οι νεότεροι κλπ θα νιώθουν πολύ άνετα και στην tuareg). Ως πολυχρηστική μηχανή tuareg σίγουρα και εγώ αυτό ζητάω οπότε προς στιγμή ευχαριστημένος από την επιλογή πολύ. Μένει το θέμα της αξιοπιστίας και κόστους συντήρησης κλπ που και η bmw το μοντέλο που είχα δεν τα πήγαινε και πολύ καλά.Θα με ενδιέφερε να ακούσω την άποψη σου από την μετάβαση του 1200 στο Tuareg !!
Καλοτάξιδοί κ να το ευχαριστηθείς!!
To πρώτο μεγάλο το πλήρωσα 350 περιπου. Στην bmw σε εξουσιοδοτημένο δεν είχε μεγάλη διαφορά το μεγάλο...ήταν βέβαια το μοντέλο του 2005. Σε καινούρια μοντέλα ανεβαίνει κάμποσο νομίζω.Κόστος συντήρησης είναι Παπίου ! Το σέρβις 60€ κοστίζει . Και το μεγάλο 300 εάν έχεις φίλτρο τύπου DNA που δεν χρειάζεται να το αλλάζεις
Προηγούμενη μηχανή r1200gs 07.στο gs είχα την χειρότερη σελα που έχω δει σε στοκ μηχανή. Τελικά έφτιαξα σελες ,αποστάτες τιμονιού, ρυθμιζόμενα μαρσπιε,και κάπως το έφερα στα μέτρα μου.το gs σε 2 πράγματα είναι καλύτερο από το τουαρεγκ.στο ταξίδι δικαβαλος,και στον πολύ γρήγορο ρυθμό στον επαρχιακό.Θα με ενδιέφερε να ακούσω την άποψη σου από την μετάβαση του 1200 στο Tuareg !!
Καλοτάξιδοί κ να το ευχαριστηθείς!!
Εγώ με το bmw στο χώμα δεν την παλεύα. Δεν εννοώ ενα απλό πέρασμα αλλά να κάνω διαδρομή που να έχει και κλίσεις. Λίγο το βάρος που ένιωθα πως αν κάπου κολλαγα δεν την έκανα καλά εύκολα, λίγο το σερβοφρενο που λυπομουν να δουλεύει συνέχεια κλπ με έκανε να νιώθω ανασφάλεια. Οπότε όποτε έφτανα σε χωματόδρομο π.χ. διαδρομή για πάντα βρέχει έκανα πίσω. Με την v strom αντίθετα τέτοιες διαδρομές τις ακολουθούσα χωρίς ανασφάλεια και με την tuareg επίσης. Όσο το κουβεντιαζουμε η bmw σε ασφάλτινα κομμάτια είχε τη χάρη της και τα φρένα με το σερβοφρενο ήταν εξαιρετικά.Προηγούμενη μηχανή r1200gs 07.στο gs είχα την χειρότερη σελα που έχω δει σε στοκ μηχανή. Τελικά έφτιαξα σελες ,αποστάτες τιμονιού, ρυθμιζόμενα μαρσπιε,και κάπως το έφερα στα μέτρα μου.το gs σε 2 πράγματα είναι καλύτερο από το τουαρεγκ.στο ταξίδι δικαβαλος,και στον πολύ γρήγορο ρυθμό στον επαρχιακό.
Ακόμα κ εκεί βέβαια, άκουγα τον άξονα να κοπανάει στα απότομα κατεβάσματα κ μ έπιανε η ψυχή μου.παρολα αυτά το μηχανακι στρίβει πολεμικά ανεξαρτήτως συνθηκών.πριν πάω σε τουαρεγκ κράτησα μια μέρα ολόκληρη ένα 1200 του 18 ,παντού βελτιωμένο εννοείται κ πιο γρήγορο,αλλά κ πάλι μου έβγαζε ακριβώς το ίδιο συναίσθημα.
Στο τουαρεγκ καβάλησα, κ ένιωσα οικεία.παναλαφρο,σωστά ζυγισμενο, πολύ παιχνιδιαρικο,πορωτικος ήχος,καμία σχέση με τον ήχο κακορυθμισμενου τρακτερ στο gs,στρίβει φρενάρει ωραία,σε προκαλεί πάρα τον 21 μπροστά να το κυνηγήσεις.ταξιδευει άνετα με την ίδια ανεμοκαλυψη για μένα σε σχέση με το gs στο οποίο έβαλε κ ζελατίνα από αντβε αλλά ποτέ δεν γλύτωσα τους στροβιλισμους.στο δικαβαλο εννοείται δνε έχει καμία σχέση καθότι δεν έχει τον όγκο του 1200,αλλά προσωπικά μόνος βολταρω κ ταξιδεύω οπότε δεν με ενδιέφερε ποτέ.
Στο χώμα δεν υπάρχει σύγκριση.το μπεμβε θα περάσει κ εκείνο σχεδόν παντού λόγω χαμηλού κέντρου βάρους, αλλά λίγο η διαφορά στα κιλά λίγο το 19ρη μπροστινό, δεν μπορείς να έχεις το ρυθμό στο χώμα τον ίδιο, κ στα πολύ δύσκολα θα νιώσεις το βάρος του.
Η κατανάλωση είναι περίπου στα 2λτ διαφορά υπέρ του τουαρεγκ.οτι άλλο θες να ρωτήσεις εδώ είμαστε.γενικα αν δεν ταξιδεύεις δικαβαλα πολλά χλμ ,θα δεις παντού ενα καλύτερο μηχανακι
ωχ ωχ ωχ ωχΠαιδιά είναι πραγματικά πολύ καλό μηχανάκι απ' όσο το έχω στα χέρια μου όπου μετεβηκα από κτμ 990 adv.