Triumph Tiger 900 2020

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Κούρασε ο μπερεδάκιας..

Αφού όλοι του λένε ότι του πάει!!!!! :laugh:

Μην δείτε φαλακρό άνθρωπο με κόμπλεξ αμέσως να τον κοροϊδέψετε :D:D:D

Και δεν φοράει μπερέ, τραγιάσκα φοράει ή αλλιώς flat cap στο Αμέρικα ;):friendship:
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Μην δείτε φαλακρό άνθρωπο με κόμπλεξ αμέσως να τον κοροϊδέψετε :D:D:D

Και δεν φοράει μπερέ, τραγιάσκα φοράει ή αλλιώς flat cap στο Αμέρικα ;):friendship:
Για να ειμαι ειλικρινης , τα βιντεο του τα βλεπω. Μαρεσουν , ειναι απλος , λιτος , κατανοητος και εννοειται γνωστης. ΑΛΛΑ αλλαζει γνωμη πιο συχνα και απο τραγιασκα!! Ξεκινησε τα βιντεακια του λεγοντας ποσο χιλααααααριους ειναι οι wannabe advriders που οδηγουν ορθιοι και οτι δεν χρειαζεται σχεδον πουθενα. Μετα συνεχισε ,φτιαχνοντας αρκετα βιντεο για τη σωστη σταση σωματος στην ορθια οδηγηση και ποσο , μα ποσο χρησιμη ειναι αυτη. Το ιδιο εκανε και με τις πιεσεις ελαστικων. Και μετα τα γνωστά προμοσιον διαφορων μοτοσυκλετων ,ποσο καλες ειναι , ποσο χαμηλα εχουν το κεντρο βαρους κτλ. Ποσο καλη ειναι η τριπλετα σαμαριων παρολο που δεν κουβαλαει σκηνη μαζι του , γιατι την κουβαλανε αλλοι γιαυτον. Θα ξεκινησει giveaway στη Μυκονο με μαγιο τραγιασκα και zontes σε λιγο.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αυτό αποδεικνύει ότι υπάρχουν πολλοί τρόποι να φτάσεις στο αποτέλεσμα που θες.

Τους όρθιους "κατάρτι" τους κοροϊδεύουν όλοι, το λεγόμενο στα ξένα μέρη meercat driving position το οποίο κυριαρχεί και σε διαφημιστικές καμπάνιες εταιριών και το οποίο καθιστά την οδήγηση ανέκδοτο.

 

valeru

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
Tracer 700 2018
Καλησπέρα στην παρέα.
Πριν λίγες μέρες έγινα και εγώ κάτοχος ενός τίγρη αλλά πράσινου χακί χρώματος. Ελπίζω να γράψω αρκετά ευχάριστα χιλιόμετρα μαζί του. Η μηχανή είναι ακόμη σε φάση στρωσίματος αλλά φαίνεται εξαιρετική από ποιότητα κύλισης και κατασκευής. Ευχαριστώ και τον συνφορουμίτη Κωνσταντίνο που με βοήθησε με 2-3 απορίες που είχα. Ελπίζω να τα λέμε!
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Καλησπέρα στην παρέα.
Πριν λίγες μέρες έγινα και εγώ κάτοχος ενός τίγρη αλλά πράσινου χακί χρώματος. Ελπίζω να γράψω αρκετά ευχάριστα χιλιόμετρα μαζί του. Η μηχανή είναι ακόμη σε φάση στρωσίματος αλλά φαίνεται εξαιρετική από ποιότητα κύλισης και κατασκευής. Ευχαριστώ και τον συνφορουμίτη Κωνσταντίνο που με βοήθησε με 2-3 απορίες που είχα. Ελπίζω να τα λέμε!
Καλοτάξιδο και να το γεμίσεις ωραία χιλιόμετρα εύχομαι.
Περιμένουμε τις εντυπώσεις μετά το πρώτο διάστημα
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Καλησπέρα στην παρέα.
Πριν λίγες μέρες έγινα και εγώ κάτοχος ενός τίγρη αλλά πράσινου χακί χρώματος. Ελπίζω να γράψω αρκετά ευχάριστα χιλιόμετρα μαζί του. Η μηχανή είναι ακόμη σε φάση στρωσίματος αλλά φαίνεται εξαιρετική από ποιότητα κύλισης και κατασκευής. Ευχαριστώ και τον συνφορουμίτη Κωνσταντίνο που με βοήθησε με 2-3 απορίες που είχα. Ελπίζω να τα λέμε!
Ακόμα δεν πάτησαν το τσίμπησες?! Καλοταξιδο περιμένουμε εντυπώσεις!
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Καλησπέρα στην παρέα.
Πριν λίγες μέρες έγινα και εγώ κάτοχος ενός τίγρη αλλά πράσινου χακί χρώματος. Ελπίζω να γράψω αρκετά ευχάριστα χιλιόμετρα μαζί του. Η μηχανή είναι ακόμη σε φάση στρωσίματος αλλά φαίνεται εξαιρετική από ποιότητα κύλισης και κατασκευής. Ευχαριστώ και τον συνφορουμίτη Κωνσταντίνο που με βοήθησε με 2-3 απορίες που είχα. Ελπίζω να τα λέμε!
Ωραίο μοτόρι, καλοτάξιδος και άπεφτος.
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Καλησπέρα στην παρέα.
Πριν λίγες μέρες έγινα και εγώ κάτοχος ενός τίγρη αλλά πράσινου χακί χρώματος. Ελπίζω να γράψω αρκετά ευχάριστα χιλιόμετρα μαζί του. Η μηχανή είναι ακόμη σε φάση στρωσίματος αλλά φαίνεται εξαιρετική από ποιότητα κύλισης και κατασκευής. Ευχαριστώ και τον συνφορουμίτη Κωνσταντίνο που με βοήθησε με 2-3 απορίες που είχα. Ελπίζω να τα λέμε!
Καλοταξιδος ,καλώς ήρθες στο advride
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Καλησπέρα στην παρέα.
Πριν λίγες μέρες έγινα και εγώ κάτοχος ενός τίγρη αλλά πράσινου χακί χρώματος. Ελπίζω να γράψω αρκετά ευχάριστα χιλιόμετρα μαζί του. Η μηχανή είναι ακόμη σε φάση στρωσίματος αλλά φαίνεται εξαιρετική από ποιότητα κύλισης και κατασκευής. Ευχαριστώ και τον συνφορουμίτη Κωνσταντίνο που με βοήθησε με 2-3 απορίες που είχα. Ελπίζω να τα λέμε!
Καλοφαγωτο και πάντα όρθιος!!
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Triumph Grabs Win At The Bassella Enduro Race On A Tiger 900 Rally
Enduro champ Ivan Cervantes dominates on the British brand's adventure bike.



Triumph Tiger 900 wins Bassella Enduro Race Adventure Class
Προφανώς η Triumph δεν αστειευόταν όταν ανακοίνωσε πέρυσι ότι όχι μόνο βουτάει αδιάκοπα στον κόσμο της κατασκευής χωμάτινων μοτοσυκλετών, αλλά είχε επίσης στόχο να κάνει ένα όνομα στον κόσμο των αγώνων enduro. Πέτυχε αυτή την πρόθεση προσλαμβάνοντας τον πέντε φορές παγκόσμιο πρωταθλητή Enduro Ivan Cervantes και τον θρύλο του Motocross Ricky Carmichael για να βοηθήσουν σε κάθε πτυχή της ανάπτυξης και των δοκιμών των νέων μοντέλων εκτός δρόμου, καθώς και στην προετοιμασία και πιθανή συμμετοχή στο νέο πρόγραμμα αγώνων.
Triumph Tiger 900 wins Bassella Enduro Race Adventure Class
Το Tiger 900 Rally κυριάρχησε στον αγώνα με τον πρωταθλητή enduro Ivan Cervantes στο τιμόνι, νικώντας τον 3 φορές πρωταθλητή του Παγκόσμιου Κυπέλλου FIM Bajas, Alessandro Ruoso, και τον βετεράνο του Dakar, Gerard Farres.

Λοιπόν, ο Ivan προφανώς δεν μπορούσε να περιμένει για τις μοτοσυκλέτες enduro μικρότερου κυβισμού (λέμε ότι είναι σε καλό δρόμο προς την παραγωγή) και προχώρησε βαζοντας την Triumph στο επίκεντρο οδηγώντας ένα Tiger 900 Rally Pro στην πρώτη θέση της κατηγοριας "Maxi-Trail" του δημοφιλούς ισπανικού αγώνα Bassella.

Αλλά ας είμαστε ξεκάθαροι, δεν κέρδισε απλώς τον αγώνα με το Tiger, αλλά κυριάρχησε στην πορεία από τη στιγμή που έφυγε από τη βροχερή γραμμή εκκίνησης μέχρι που πέρασε τη γραμμή τερματισμού 25 δευτερόλεπτα μπροστά από έναν άλλο δρομέα enduro παγκόσμιας κλάσης, Ο 3 φορές πρωταθλητής του Παγκόσμιου Κυπέλλου FIM Bajas, Alessandro Ruoso, πιλότος με Yamaha Tenere 700. Στην τρίτη θέση ήταν ο Gerard Farrés, με ένα Macbor Montana XR5 500.


Ο Ruoso, άρπαξε τη δεύτερη θέση με Tenere 700. Ενώ η κατηγορία maxi-trail είναι σχετικά νέα στις ευρωπαϊκές πίστες, φαίνεται στο δρόμο της να γίνει προσάρτημα, εν μέρει λόγω της ολοένα αυξανόμενης αγάπης του κοινού για μοτοσυκλετες adventure έτοιμες για ταξίδι. Ο Ιβάν πιστεύει ότι είναι υπέροχο πράγμα. «Τα μονοπάτια maxi είναι της μόδας…και η ιδέα της δημιουργίας μιας κατηγορίας για αυτά ήταν απόλυτη επιτυχία», είπε στο ισπανικό SoloMoto σε μια συνέντευξη μετά τον αγώνα. «Στην αρχή, το να χειρίζομαι μια μοτοσικλέτα βάρους σχεδόν 200 κιλών, όπως η Triumph που οδηγούσα, μπορεί να προκαλέσει κάποιο σεβασμό, αλλά αργότερα, όταν τη συνηθίσεις, ανακαλύπτεις ότι ο χειρισμός της είναι πολύ καλύτερος από ό,τι νομίζουμε », είπε για το Tiger Rally Pro, το οποίο φαίνεται ότι διέθετε καποια επιπλεον αξεσουαρ που προσφέρονται από την Triumph για τη σειρά Tiger 900. Επιπλέον, ένας αναβάτης του διαμετρήματος του Ivan θα ρυθμισει επαγγελματικά την ανάρτηση Showa του Rally Pro και τα αυτοκόλλητα στο πιρούνι Showa της μοτοσυκλέτας μας λένε ότι αυτό συνέβη μέσω του διάσημου οίκου Andreani MHS στη Βαρκελώνη.

Triumph Tiger 900 wins Bassella Enduro Race Adventure Class

Στο βίντεο από τον αγώνα, φαινεται ξεκάθαρα ότι το Tiger Rally Pro ισοπέδωσε οτι βρηκε στο δρομο του, συμπεριλαμβανομένων πολλών slop, και αλματων. Εάν αυτή η παράτολμη νίκη στον αγώνα Bassella είναι ένα σημάδι ότι θα ακολουθήσει η προσπάθεια της Triumph να κάνει όνομα στον κόσμο της μοτοσυκλετων enduro και των αγώνων, είμαστε ενθουσιασμένοι για περισσότερα. Οι μοτοσυκλέτες που περιμένουμε να δούμε κάποια στιγμή σύντομα, σύμφωνα με μια συνέντευξη που έκανε ο Ivan με το enduro21.com σχετικά με το θέμα, είναι 4χρονες 250cc και 450cc. «Θα είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα, με 100% κινητήρα Triumph και πλαίσιο», είπε ο Ivan στη συνέντευξη.

Triumph Tiger 900 wins Bassella Enduro Race Adventure Class
Υπονοεί επίσης ότι το μοντέλο 450 κυβικών μπορεί να είναι σε τροχιά για αγώνες ράλι και τυπου Ντακάρ, μια ενδιαφέρουσα στροφή του σήματος, καθώς η Yamaha ανακοίνωσε ότι θα αποχωρήσει από τη διοργάνωση μετά από 44 χρόνια.


Πηγή: Triumph Grabs Win At The Bassella Enduro Race On A Tiger 900 Rally - ADV Pulse
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Είναι ο ίδιος αγώνας που έτρεχε ένα από τα κινέζικα που αρέσουν στον tc-drift αν θυμάμαι καλά το βίντεο που ανέβασε
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Είναι ο ίδιος αγώνας που έτρεχε ένα από τα κινέζικα που αρέσουν στον tc-drift αν θυμάμαι καλά το βίντεο που ανέβασε
Όλα μου αρέσουν εμένα! Απλά οι Κινέζοι είναι στην επικαιρότητα αυτό τον καιρό!

Και πράγματι μια ωραία ιστορία Δαβίδ-Γολιάθ δεν με αφήνει αδιάφορο!

Σε αυτόν τον αγώνα λοιπόν ο 5 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής enduro Ivan Cervantes με ένα triumph tiger 900 pro των 16 χιλιάδων ευρό και με σχεδόν 100 άλογα και την περιποίηση των αναρτήσεων απο τον οίκο Andreani (τουλάχιστον αυτό είναι το εμφανές) κέρδισε την κατηγορία με δεύτερο τον Alessandro Ruoso Αγωνιζόμενο στο Dakar με ένα Yamaha Tenere 700 κωλοφτιαγμένο όσο πάει (ενδεικτικά βάζω τα Hashtags του Ruoso απο την επίσημη σελίδα του στο facebook
est T7 … Rally evolution … coming soon … Alessandro Ruoso Official Site …. #tenere700 #twinsbikeyamaha #twinsbikeracingteam #spidistoremilano #scprojectexhaustofficial #andreanigroup #ohlins #bartfactory #monzatech #rebelxsports

ότι υπήρχε το έριξε επάνω με άγνωστη δουλειά στο μοτέρ που μαμά βγάζει νομίζω 75 άλογα


και τρίτος ήρθε με το Macbor montana XR5 (Daytona Maverick 500)o Gerard Farres Αγωνιζόμενος κι αυτός με ένα Maverick ΤΕΛΕΙΩΣ ΜΑΜΑ με χωμάτινα λάστιχα

Με κόστος δηλαδή 6.5 χιλιάρικα και 46 άλογα ο τύπος ήρθε τρίτος με μαμά Κινέζικο μηχανάκι και ναι δεν κόπηκε στη μέση! Το λες και επιτυχία! Και το λες πώς το Maverick έχει τσαγανό για χώματα. Και προφανώς ένα εργοστασιακά αξιοπρεπές στήσιμο και αναρτήσεις για να κρατήσει έναν ανταγωνιστικό ρυθμό.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το ότι έριξε μόνο 25 δευτερόλεπτα στο Τ7 λέει πολλά από μόνο του και τίποτα άλλο να μην ξέρεις. Οι διαφορές είναι αστεία μικρές στην πράξη.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Το ότι έριξε μόνο 25 δευτερόλεπτα στο Τ7 λέει πολλά από μόνο του και τίποτα άλλο να μην ξέρεις. Οι διαφορές είναι αστεία μικρές στην πράξη.
Ναι μικρές είναι οι διαφορές, σε μεγάλα on-off να τα στραμπουλάς σε πιστάκια μικρές είναι. Και μην ξεχωάμε βέβαια πως το 900 το οδήγαγε 5 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής.

Τον απλό αναβάτη βέβαια δεν τον απασχολούν οι απόλυτες επιδόσεις. Αλλά η ευκολία που μπορεί να έχει μια τέτοια μοτοσυκλέτα στο χώμα, η φιλικότητα, η αίσθηση βάρους, η προβλέψιμη συμπεριφορά και φυσικά να αναλογιστεί κάποιος αν τελικά θα πάρει 16 χιλιάρικα μηχανη να την στραμπουλάει στο χώμα.

Για το 900 όμως θα επιμείνω πώς αν κάποιος ενδιαφέρεται να το αγοράσει να περιμένει να ζεστάνει ο καιρός, να κάνει ένα καλό test ride Και να βεβαιωθεί πώς του κάνει το μηχανάκι. Καθώς όπως προείπα η δοκιμή απο τον δικό μας Δημήτρη έβγαλε πώς το εργαλείο είναι ΚΑΥΤΟ, καίει, τσουρουφλάει, κάνει τις πύλες της κολάσεως να φαίνονται κλιματιζόμενη αίθουσα! Κάνει τα 990 να φαντάζουν δροσερό αεράκι!

Ήταν αυτός υπερβολικός? Μην το διαπιστώσεις αφού πας ταμείο. Δοκίμασε το πρώτα να έχεις ίδια άποψη.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Και το XR κάνει το 950 να φαίνεται αδιάφορο, που είναι δηλαδή από πλευράς ζέστης εννοώ, δεν φταίει το ΚΤΜ αν είναι τρυφερά λουλούδια μερικοί.


Το Tiger δεν με ψήνει τόσο όσο το Tuareg, οπότε μικρό το κακό έτσι και αλλιώς. Γενικότερα με ενοχλεί η αντιγραφή f800gs αλλά το μηχανάκι μου αρέσει.


Το σχόλιο για την μικρή διαφορά πάει κυρίως για όλους εμάς που πιάνουμε τα τεστ και βγαίνει το ένα "καλό" και το άλλο "κακό" από τρίχες τελικά.


Έρχεται και τεστ Περφετι σύντομα με όλα τα μικρά, ανέβασε στορι
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Και το XR κάνει το 950 να φαίνεται αδιάφορο, που είναι δηλαδή από πλευράς ζέστης εννοώ, δεν φταίει το ΚΤΜ αν είναι τρυφερά λουλούδια μερικοί.


Το Tiger δεν με ψήνει τόσο όσο το Tuareg, οπότε μικρό το κακό έτσι και αλλιώς. Γενικότερα με ενοχλεί η αντιγραφή f800gs αλλά το μηχανάκι μου αρέσει.


Το σχόλιο για την μικρή διαφορά πάει κυρίως για όλους εμάς που πιάνουμε τα τεστ και βγαίνει το ένα "καλό" και το άλλο "κακό" από τρίχες τελικά.


Έρχεται και τεστ Περφετι σύντομα με όλα τα μικρά, ανέβασε στορι
Ίντα ναι ο περφετης?
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αυτή είναι η μαλ@κία, αν θες να είσαι ο νικητής τα Tenere 700 δεν τα κωλοφτιάχνεις, τα αφήνεις "μαμά" τα Tenere... τα Tenere.
Καθαρά εγκυκλοπαιδικά θα ήθελα να δω νούμερα και κόστος από τις αλλαγές στο μοτέρ.
 
Top Bottom