Μετά από ανελέητο μπούλινγκ "δεν βλέπω να έχεις γράψει κάτι"
Να γράψω κάτι.
Την Κυριακή πεταχτήκαμε μέχρι το Βαγονέτο. Τρελή εμπειρία, οι συνθήκες στα ορυχεία μου ήταν άγνωστες (στην θεωρία ναι, αλλά εκεί τις είδαμε πρώτο χέρι από μέσα κλπ). Παρά το βιαστικό της επίσκεψης από κάθε άποψη, τι ζουν οι άνθρωποι και πολύ περισσότερο τι ζούσαν παλιότερα...
Για να μην το συζητήσω άλλο αυτό (άσε που τι να πω...) να συζητήσουμε κάτι σχετικό. Το tiger 1200 το έχω καβαλήσει στατικά και δεν μπορώ να πω ότι μου άρεσε η προηγούμενη γενιά, το τελευταίο είναι πολύ καλύτερο αλλά δεν φτάνει... αυτό από το οποίο λέει ότι "είναι καλύτερο". Όταν έπεσε η πρόταση στο τραπέζι για να το πάρω μιά σύντομη θα ήταν "έγκλημα" να πω όχι. Τερέν ανοιχτές στροφές που είναι "το καλύτερο" για τα μεγάλα ον-οφ, αλλά έχοντας βρεθεί πίσω του και σε πολύ κλειστό κομμάτι δεν πιστεύω ότι αλλάζουν πολλά.
Λοιπόν... Μοτέρ που ακούγεται και δονείται σε V2 ρυθμό. Πλήρως κατανοητά τα παράπονα των παραδοσιακών τρικύλινδρων ιδιοκτητών για την "KTMoποίηση", αλλά συνήθεια είναι και οι... ΚΤΜοBMWδάκηδες (τους οποίους θέλουν να κλέψουν οι Άγγλοι) δεν θα το νιώσουν ξένο. Χαμηλά τραβάει καλά και ψηλά επίσης καλά, μου έδωσε την αίσθηση ότι είναι πιο δυνατό και εύστροφο από R1250GS/A αλλά όχι από 1300. Εξαιρετική λειτουργία του antidive στο φρένο (το δοκίμασα σε ευθεία τέλος πάντων, μιά που δεν υπήρχε φουρκέτα να φτάσει με πολλά) και έχω το EERA πρόσφατο που βουτάει αρκετά σε σύγκριση. Το τιμόνι έχει περίεργη γωνία στα άκρα του (ίσως να θέλει λίγη περιστροφή, ίσως απλά να θέλει συνήθεια) και κλασικά για ηλεκτρονική ανάρτηση φέρνει αντίσταση στο στρίψιμο και θέλει δύναμη σε σχέση με συμβατική. Το καλό είναι ότι μόλις πάρει την εντολή απλά κάθεται εκεί που του είπες και δεν βουτάει ούτε σηκώνεται, δεν καταλαβαίνει από το ανάγλυφο του δρόμου γενικότερα και κρύβει τα χιλιόμετρά του πολύ καλά, πιθανολογώ ότι είναι δεκτικό σε πίεση (σε ξένο μηχανάκι δεν...). Σέλα δεν έχω άποψη γιατί κατεβαίνοντας από κάτι "άβολο" τα πάντα φαίνονται καναπές και από αεροδυναμική θα ήθελα βόλτα με την ζελατίνα ψηλά (λόγω GPS πάνω από τα όργανα δεν έψαξα τον μηχανισμό), τουλάχιστον δεν είχε βουητό, καλύτερη από στοκ R12Χ0GS/A από όσο θυμάμαι γιατί είχαν θόρυβο, πάλι όχι καλύτερη από 1300. Η οθόνη λίγο φτωχή σε πληροφορία όπως την είχε επιλέξει, ξέρω ότι αλλάζει αυτό από τις ρυθμίσεις αλλά δεν το έψαξα καθόλου.
Θα ψώνιζα; Εκείνο το... φτηνό που υπήρχε τον Σεπτέμβριο στην Αγγλία ναι, οριακά ίσως εκείνο το στοκ που είχε βγει στα 19000 αγγελία. Στην κανονική του τιμή δεν ξέρω γιατί είναι έξω από το budget που μου έχω θέσει ως ψυχολογικό όριο και κανένα (ούτε το XR '24) δεν είναι τόσο επιθυμητό που να κάνω υπέρβαση, οπότε τα βλέπω όλα μέσα από λάθος πρίσμα. Μπορώ να καταλάβω όμως ότι δεν πρόκειται για ένα προϊόν που απλά δηλώνει καλό, έχει γίνει σοβαρή δουλειά και αν ο στόχος ήταν να βγει κάτι καλύτερο από R1250GS/A έχει επιτευχθεί.
Η πρώτη εντύπωση πάντως που ήταν στατικά meh, έγινε θετική με οδήγηση σε σωστό περιβάλλον. Και αυτό θα έπρεπε να το πάρει λίγο πιο σοβαρά η αντιπροσωπεία γιατί με λίγο χρόνο στην Αθήνα δεν μπορείς να καταλάβεις τέτοιου είδους μοτοσικλέτες (η BMW στην Αγγλία μας τα έδωσε δυόμιση ώρες και τα είδαμε εθνική και επαρχιακό και η Χόντα μας είπε ότι δεν έχουν άλλο ραντεβού στην ημέρα αλλά τέλος πάντων ας προσπαθήσουμε να το κρατήσουμε κοντά στην μία, η αντιπροσωπεία ήταν επίσης πολύ κοντά σε αυτοκινητόδρομο). Καλή φάση το περσινό σταντ στο οδοιπορικό για όσους πρόλαβαν, αφήνει απ' έξω πολύ κόσμο και απλά αδικεί το μηχανάκι.