Αν το μανουαλ λεει οτι μπορεις να καις και 95 τοτε δεν εχεις κανενα προβλημα Αν δεν το λεει τοτε η γνωμη μου ειναι να το στρωσεις με 98αρα και μετα μπορεις να δοκιμασεις την 95αραΕπίσης το manual λέει βενζίνη 98 οκτανίων, είναι σύνηθες αυτό σε εντουρακια?
Τι διάολο ρε πστμ, από την κ@υλα μου να το πάρω την μέρα της παράδοσης δεν ρώτησα τίποτα στο μαγαζί
Μπραβο φιλε. Χαιρομαι πολυ.Πρώτη δοκιμή στο χώμα και γρήγορα συμπεράσματα.
Βλέπω να αναπτύσσεται μεγάλος έρωτας μεταξύ μας, και με το "τιγράκι" και με το άθλημα.
Βγήκα για τρεις ώρες και νιώθω το ίδιο γεμάτος σαν να έκανα μια καλή 600αρα ασφάλτινη που ξεκινάς το πρωί και γυρίζεις αργά το βράδυ.
Το εντούρο είναι κανονική γυμναστική! Αν κάποιος είναι αθλητικός τύπος και του αρέσει το γκάζι και όλο αυτό το κοντρόλ με την μοτοσυκλέτα που είναι πολύ πιο δυναμικό από την άσφαλτο, νομίζω θα ενθουσιαστεί.
Ο εγκέφαλος στην αρχή αργεί να ερμηνεύσει τι ακριβώς συμβαίνει γιατί η μοτοσυκλέτα στην κυριολεξία χορεύει από κάτω σου και η απίστευτα ελαφριά αίσθηση σε μπερδεύει. Μόνο όταν άρχισα να το βλέπω περισσότερο σαν μεγάλο ποδήλατο άρχισε να μου φαίνεται οικείο.
Είχα ξεχάσει τι σημαίνει ποιοτικές αναρτήσεις που καταπίνουν τα πάντα, 300mm / 296mm, και δεν έχω καν ασχοληθεί ακόμα να τσεκάρω σετάρισμα και σαγκ.
Σε μεγαλύτερες αποστάσεις δεν βλέπω να είναι τόσο θέμα η αυτονομία, (φτιάχνει εύκολα με τον φτηνό ή τον ακριβό τρόπο), ούτε η σέλα, (έχω παρομοιώδη αντοχή ας είναι καλά το ποδήλατο ).
Ένα θέμα θα είναι το κοντό σασμάν. Ένας Αμερικάνος σχολίαζε κάπου, το μηχανάκι έχει έξι ταχύτητες και είναι όλες πρώτη
Τώρα ταξιδεύει με 80 κάπου στις 7000, ξέρω ότι με αυτό το γρανάζωμα 13-50 φτάνει σίγουρα 130 κοντερ. Ίσως στο μέλλον δοκιμάσω ένα 14 γρανάζι μπροστά αλλά πραγματικά για την ώρα δεν με νοιάζει. Για την τώρα αυτό που θέλω είναι να βάλω ώρες και να μαζέψω εμπειρία.
Τέλος, το μόνο αρνητικό σχόλιο που έχω βρει είναι ότι τα πλαστικά, που είναι από τα ελάχιστα πράγματα που δεν φτιάχνονται στην Ιταλία, είναι σκληρά και σπάνε. Για αυτό με συμβούλεψαν και από την ΔΕΛΤΑ να φτιάξω ίσως μια πιο μικρή πινακίδα γιατί αυτή αν βρει κάπου σε πτώση μπορεί να πάρει και το φτερό μαζί. Εσείς τι έχετε κάνει με το θέμα πινακίδα; Έχω σκοπό να πηγαίνω και για καφέ με αυτό
Αντωνη, προσεξε τους ''γεροντοερωτες'', λενε οτι ξεμυαλιζουν επικινδυνα...Βλέπω να αναπτύσσεται μεγάλος έρωτας μεταξύ μας, και με το "τιγράκι" και με το άθλημα.
Αντωνη, προσεξε τους ''γεροντοερωτες'', λενε οτι ξεμυαλιζουν επικινδυνα...
Άστο, έχω καεί ήδη
Ειναι να του φερνω παπουτσακια και λαμπαδα?
Εμα του άλλου @dodos του ζήτησα λαμπάδα και μου είπε να την κάνω μόνος μου
Σαν να σας βλέπω...Έλα να γίνουμε πολλοί με τις λαμπάδες !!
Εγω ειμαι με το EXC... (το πορτοκαλι, για οσους δεν ξερουν)Σαν να σας βλέπω...
Στάλθηκε από το Nokia 8.1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Λαμπάδα δεν βλέπω...Εγω ειμαι με το EXC... (το πορτοκαλι, για οσους δεν ξερουν)
Εχω anti wheelie απο τη μανα μου...Λαμπάδα δεν βλέπω...
Την αξία των ποιοτικών αναρτήσεων με τις μεγάλες διαδρομές θα την αντιληφθείς ακόμη περισσότερο στα λάθη σου, εκεί που θα επιλέγεις λάθος γραμμές, όταν θα πέφτεις σε αδιανόητου βάθους -για εσένα- νεροφαγώματα και αυτές θα "καθαρίζουν" με συνοπτικές διαδικασίες. Στον αντίποδα αυτά τα "ασφαλή" λάθη θα είναι το προσωπικό σχολείο σου. Ένα ελαφρύ μηχανάκι επιταχύνει την εκπαίδευση σου. Ένα σχολείο σίγουρα ποτέ δεν κάνει κακό καθώς μαθαίνεις πράγματα και γλιτώνεις κάποια πράγματα στην αρχή που τα μαθαίνεις με τον άσχημο τρόπο (εγώ δεν έχω κάνει).Πρώτη δοκιμή στο χώμα και γρήγορα συμπεράσματα.
Βλέπω να αναπτύσσεται μεγάλος έρωτας μεταξύ μας, και με το "τιγράκι" και με το άθλημα.
Βγήκα για τρεις ώρες και νιώθω το ίδιο γεμάτος σαν να έκανα μια καλή 600αρα ασφάλτινη που ξεκινάς το πρωί και γυρίζεις αργά το βράδυ.
Το εντούρο είναι κανονική γυμναστική! Αν κάποιος είναι αθλητικός τύπος και του αρέσει το γκάζι και όλο αυτό το κοντρόλ με την μοτοσυκλέτα που είναι πολύ πιο δυναμικό από την άσφαλτο, νομίζω θα ενθουσιαστεί.
Ο εγκέφαλος στην αρχή αργεί να ερμηνεύσει τι ακριβώς συμβαίνει γιατί η μοτοσυκλέτα στην κυριολεξία χορεύει από κάτω σου και η απίστευτα ελαφριά αίσθηση σε μπερδεύει. Μόνο όταν άρχισα να το βλέπω περισσότερο σαν μεγάλο ποδήλατο άρχισε να μου φαίνεται οικείο.
Είχα ξεχάσει τι σημαίνει ποιοτικές αναρτήσεις που καταπίνουν τα πάντα, 300mm / 296mm, και δεν έχω καν ασχοληθεί ακόμα να τσεκάρω σετάρισμα και σαγκ.
Αν αντιλαμβάνομαι σωστά η κύρια χρήση που θέλεις να κάνεις είναι On/Off-άδες. Αν ισχύει αυτό ένα 14άρι γρανάζι μπροστά είναι επιβεβλημένο. Επίσης είναι σημαντικό να έχεις ξεκάθαρη τη χρήση που θέλεις να κάνεις και για την επιλογή ελαστικών (αυτό μάλλον θα είναι μελλοντική συζήτηση καθώς τώρα η εποχή εξυπηρετεί να πορευτείς με τα υπάρχοντα ότι και αν είναι αυτά).Σε μεγαλύτερες αποστάσεις δεν βλέπω να είναι τόσο θέμα η αυτονομία, (φτιάχνει εύκολα με τον φτηνό ή τον ακριβό τρόπο), ούτε η σέλα, (έχω παρομοιώδη αντοχή ας είναι καλά το ποδήλατο ).
Ένα θέμα θα είναι το κοντό σασμάν. Ένας Αμερικάνος σχολίαζε κάπου, το μηχανάκι έχει έξι ταχύτητες και είναι όλες πρώτη
Τώρα ταξιδεύει με 80 κάπου στις 7000, ξέρω ότι με αυτό το γρανάζωμα 13-50 φτάνει σίγουρα 130 κοντερ. Ίσως στο μέλλον δοκιμάσω ένα 14 γρανάζι μπροστά αλλά πραγματικά για την ώρα δεν με νοιάζει. Για την τώρα αυτό που θέλω είναι να βάλω ώρες και να μαζέψω εμπειρία.
Τέλος, το μόνο αρνητικό σχόλιο που έχω βρει είναι ότι τα πλαστικά, που είναι από τα ελάχιστα πράγματα που δεν φτιάχνονται στην Ιταλία, είναι σκληρά και σπάνε. Για αυτό με συμβούλεψαν και από την ΔΕΛΤΑ να φτιάξω ίσως μια πιο μικρή πινακίδα γιατί αυτή αν βρει κάπου σε πτώση μπορεί να πάρει και το φτερό μαζί. Εσείς τι έχετε κάνει με το θέμα πινακίδα; Έχω σκοπό να πηγαίνω και για καφέ με αυτό
Καλολασπωτο Αντώνη και να το χαρείς όσο δεν πάει.Οσο για την πινακίδα φτιάξε μια μικρή, απογοητεύεται και μπορεί να σε γράψουν αλλά αυτήν σίγουρα θα την ψάχνεις όταν θα το βάλεις σε μονοπάτια.
Ξεκινώ με την επισήμανση ότι μικρότερη πινακίδα μεταφράζεται σε 160€ πρόστιμο (την έφαγα και έβαλα μυαλό). Καλύτερα βάλε βίδες με πεταλούδες και όταν φθάνεις στο βουνό βγάζε την μέσα σε 1 λεπτό, βάζε την σε ένα σακίδιο πλάτης κ.ο.κ.Πλαστικά και ότι χρειαστείς θα βρεις στον Ερρίκο Καρρέρ .
Το καταλαβαμε οτι ο "καθιστός" ειναι το ΚΤΜ!!!Εγω ειμαι με το EXC... (το πορτοκαλι, για οσους δεν ξερουν)
Ειμαστε αρχοντες, τι να πεις...Το καταλαβαμε οτι ο "καθιστός" ειναι το ΚΤΜ!!!
Και αλλοι εδω μεσα με ΚΤΜ, ολη την βολτα, καθιστοι την πανε!!!!