Μετά από 7 στα 7 καινούρια δίτροχα ήρθε η ώρα για το 1ο μεταχειρισμένο.
Παρότι άλλα μοντέλα κοίταζα αρκετό καιρό και είδα και από κοντά μερικά (που δεν έκανε κανένα)
σε μια αναζήτηση πριν λίγες μέρες κατά τύχη έπεσα στην αγγελία ενός αξιοπρόσεκτου για τα χρόνια του DR-800s μέσα σε μια ομάδα στο Facebook.
Τηλεφωνάκι και Ραντεβού από κοντά και αφού οπτικά φάνηκε καλό
την επόμενη μέρα καπάκια έλεγχο στον μηχανικό που πηγαίνω τα τελευταία χρόνια
με γενικό έλεγχο , ανέβασμα σε δυναμόμετρο , καυσαναλυση κ.ο.κ.
Ο μηχανικός δίνει το οκ .
Η τιμή λογική για την χρονολογία του μοντέλου , ολόκληρο ''μαμά''
με φορεμένα λάστιχα michelin anakee3 που εχουν ακόμα πολύ ψωμί , αλυσιδογράναζα κομπλέ , καινούρια τακάκια , δίσκους χωρίς 'δόντι'
πλαστικά με το μαμά χρώμα χωρίς σπασίματα η ραγίσματα , όργανα οκ , μπροστά κάγκελα , πίσω βάσεις για βαλίτσες , βάση+ μπαγκαζιερα μαζί .
Ας πάμε μαζί με άλλο ένα Suzuki
& όπου βγει λοιπόν .
# Ο μεγαλύτερος μονοκύλινδρος κινητήρας που έχει κατασκευαστεί μέχρι σήμερα & η πρώτη με το χαρακτηριστικό ράμφος.
(Ο σχεδιαστής της αργότερα πήγε στην bmw ... Gs κτλ. )
Αρνητικά φυσικά και έχει αρκετά , απαιτεί φροντίδα και συχνή συντήρηση
όμως είναι ξεχωριστή + ιδιαίτερη .
Η συγκεκριμένη είναι Μοντέλο του 1996 η τελευταία.
Με 24 λίτρα τεπόζιτο
Type SR43b
1988-89 > DR750 με 727cc (SR41b)
1990 > DR800 με 779cc (SR42b)
1991-97 > DR800 με 779cc (SR43b)
Γερμανικό με εισαγωγή στην Ελλάδα το 2006 .
Χιλιόμετρα γράφει 83.720 (κανείς δεν ξέρει ) .
Οι αριθμοί της που βρήκα πληροφοριακά ως μαμά αλλά και καινούρια είναι αυτοί
Από βδομάδα αναζωογόννηση με λάδια , ξύδια , όλα τα φίλτρα , μπουζι , υγρά , ρύθμιση καρμπιρατερ , ιμάντες & ελέγχους , τσεκαρισματα
Και η πορεία θα δείξει τα υπόλοιπα...
Η κενή θέση στο γκαράζ καλύφθηκε
Καλή Μοτοσυκλετιστικη Σεζόν σε όλους !!!
Παρότι άλλα μοντέλα κοίταζα αρκετό καιρό και είδα και από κοντά μερικά (που δεν έκανε κανένα)
σε μια αναζήτηση πριν λίγες μέρες κατά τύχη έπεσα στην αγγελία ενός αξιοπρόσεκτου για τα χρόνια του DR-800s μέσα σε μια ομάδα στο Facebook.
Τηλεφωνάκι και Ραντεβού από κοντά και αφού οπτικά φάνηκε καλό
την επόμενη μέρα καπάκια έλεγχο στον μηχανικό που πηγαίνω τα τελευταία χρόνια
με γενικό έλεγχο , ανέβασμα σε δυναμόμετρο , καυσαναλυση κ.ο.κ.
Ο μηχανικός δίνει το οκ .
Η τιμή λογική για την χρονολογία του μοντέλου , ολόκληρο ''μαμά''
με φορεμένα λάστιχα michelin anakee3 που εχουν ακόμα πολύ ψωμί , αλυσιδογράναζα κομπλέ , καινούρια τακάκια , δίσκους χωρίς 'δόντι'
πλαστικά με το μαμά χρώμα χωρίς σπασίματα η ραγίσματα , όργανα οκ , μπροστά κάγκελα , πίσω βάσεις για βαλίτσες , βάση+ μπαγκαζιερα μαζί .
Ας πάμε μαζί με άλλο ένα Suzuki
& όπου βγει λοιπόν .
# Ο μεγαλύτερος μονοκύλινδρος κινητήρας που έχει κατασκευαστεί μέχρι σήμερα & η πρώτη με το χαρακτηριστικό ράμφος.
(Ο σχεδιαστής της αργότερα πήγε στην bmw ... Gs κτλ. )
Αρνητικά φυσικά και έχει αρκετά , απαιτεί φροντίδα και συχνή συντήρηση
όμως είναι ξεχωριστή + ιδιαίτερη .
Η συγκεκριμένη είναι Μοντέλο του 1996 η τελευταία.
Με 24 λίτρα τεπόζιτο
Type SR43b
1988-89 > DR750 με 727cc (SR41b)
1990 > DR800 με 779cc (SR42b)
1991-97 > DR800 με 779cc (SR43b)
Γερμανικό με εισαγωγή στην Ελλάδα το 2006 .
Χιλιόμετρα γράφει 83.720 (κανείς δεν ξέρει ) .
Οι αριθμοί της που βρήκα πληροφοριακά ως μαμά αλλά και καινούρια είναι αυτοί
Από βδομάδα αναζωογόννηση με λάδια , ξύδια , όλα τα φίλτρα , μπουζι , υγρά , ρύθμιση καρμπιρατερ , ιμάντες & ελέγχους , τσεκαρισματα
Και η πορεία θα δείξει τα υπόλοιπα...
Η κενή θέση στο γκαράζ καλύφθηκε
Καλή Μοτοσυκλετιστικη Σεζόν σε όλους !!!
Τελευταία επεξεργασία: