Simitis
Μέλος
- Όνομα
- Πέτρος
- Μοτό
- Ducati Multistrada Enduro
Έχω το Ε1 σε μαύρο ματ αγορασμένο απο Motokinisi στα 560 ευρώ.
Πάμε στα αρνητικά πρώτα.
Τα κλασσικά του ματ (γρατζουνάει εύκολα).
Λίγο βαρύ (για σκασπό είναι normal)
Η κεφάλα μου είναι 77,3 cm (το Medium που έχω είναι 77cm). E λοιπόν μετά το μισάωρο και ξαναλέω μετά το μισάωρο αρχίζουν πόνοι και όχι μπροστά στο κούτελο αλλά στο πίσω μέρος του κεφαλιού. Με λίγο σπρώξιμο απο κουτάλα κάτι έγινε αλλά και πάλι συνεχίζουν οι πόνοι. Στην τελική έχει να κάνει με το σχήμα του κεφαλιού σου. Αν είσαι οβάλ καλύτερα να το αποφύγεις. Σκέφτομαι τώρα να αλλάξω μέσα την επένδυση σε large (+45 ευρώ) και να κερδίσω χιλιοστά αλλά δεν ξέρω αν θα δω διαφορά αλλιώς στην άκρη το κράνος για χρήση δεύτερη. Το ίδιο πρόβλημα είχε και ένας δεύτερος πελάτης που μίλαγα με τους πωλητές αλλά στο κούτελο αυτός.
Στα θετικά.
Α-θ-ό-ρ-υ-β-ο.
Εξαιρετική κατασκευή και στιβαρότητα.
Το γείσο ενώ στην αρχή όλοι με φόβιζαν για τον αέρα δεν καταλάβαινα τίποτα ακόμα και σε ταχύτητες +200km/h αλλά θα το δεις να τρεμοπαίζει. (η αφαιρέση του γίνεται πάντως εύκολα).
Θεωρώ ότι δεν θα αποκτήσει την αίγλη του C3 Pro αλλά αν το κεφάλι σου είναι 77cm (και όχι παραπάνω) και θες να διαθέσεις τόσα go for it. (+ οτι αν αποδείξεις ότι είχες πτώση με το κράνος σου- χτύπα ξύλο- και σου χάλασε κτλ σου δίνουν απο την schuberth ένα καινούργιο με μειωμένη τιμή).
Ελπίζω να βοήθησα
Πάμε στα αρνητικά πρώτα.
Τα κλασσικά του ματ (γρατζουνάει εύκολα).
Λίγο βαρύ (για σκασπό είναι normal)
Η κεφάλα μου είναι 77,3 cm (το Medium που έχω είναι 77cm). E λοιπόν μετά το μισάωρο και ξαναλέω μετά το μισάωρο αρχίζουν πόνοι και όχι μπροστά στο κούτελο αλλά στο πίσω μέρος του κεφαλιού. Με λίγο σπρώξιμο απο κουτάλα κάτι έγινε αλλά και πάλι συνεχίζουν οι πόνοι. Στην τελική έχει να κάνει με το σχήμα του κεφαλιού σου. Αν είσαι οβάλ καλύτερα να το αποφύγεις. Σκέφτομαι τώρα να αλλάξω μέσα την επένδυση σε large (+45 ευρώ) και να κερδίσω χιλιοστά αλλά δεν ξέρω αν θα δω διαφορά αλλιώς στην άκρη το κράνος για χρήση δεύτερη. Το ίδιο πρόβλημα είχε και ένας δεύτερος πελάτης που μίλαγα με τους πωλητές αλλά στο κούτελο αυτός.
Στα θετικά.
Α-θ-ό-ρ-υ-β-ο.
Εξαιρετική κατασκευή και στιβαρότητα.
Το γείσο ενώ στην αρχή όλοι με φόβιζαν για τον αέρα δεν καταλάβαινα τίποτα ακόμα και σε ταχύτητες +200km/h αλλά θα το δεις να τρεμοπαίζει. (η αφαιρέση του γίνεται πάντως εύκολα).
Θεωρώ ότι δεν θα αποκτήσει την αίγλη του C3 Pro αλλά αν το κεφάλι σου είναι 77cm (και όχι παραπάνω) και θες να διαθέσεις τόσα go for it. (+ οτι αν αποδείξεις ότι είχες πτώση με το κράνος σου- χτύπα ξύλο- και σου χάλασε κτλ σου δίνουν απο την schuberth ένα καινούργιο με μειωμένη τιμή).
Ελπίζω να βοήθησα