καλησπερα Γιαννη,
αν ειχα ολα αυτα που εσυ περιγραφεις και επρεπε να επιλεξω συσκευη πλοηγησης, θα αγοραζα προφανως καποια αλλη. Δεν εχει σημασια ποια και χωρις να κανω πλακα, θα κολλαγα το κουμπωμα της SP Connect. Ακομα και με epoxy. Πραγματικα δεν θα με ενοιαζε αυτο. Αν ηταν rugged, το μονο που θα ειχε σημασια θα ηταν τα hardware specs και οι αναβαθμισεις OS για 3-5 χρονια.
για ολα τα αλλα ειμαι μαζι σου
θα ηθελα να σταθω σε αυτη την συσκευη / προταση χρησης και σε αυτο που περιγραφει ο γιαννης στο ποστ, οπως και σε αυτα που λεει στο βιντεο. Μονο που αυτη την φορα θα απαντησω για το ειδος της συσκευης και την τιμη του.
. στα δικα μου ματια, αυτο το προιον ΔΕΝ ειναι rugged. Κακος η εταιρεια το παρουσιαζει ετσι. Ουτε ομως ειναι και premium οπως το iPhone ή το samsung S23.
στην πραγματικοτητα ειναι ενα "υβριδιο" αναμεσα σε rugget + premium. Τα rugged ειναι παντα απο πλαστικο περιβλημα. Ουτε σκληρο ουτε μαλακο. Αυτο βοηθαει στο χαμηλο βαρος, στην δυνατοτητα για απορροφηση στα χτυπηματα και να εχει δυνατοτητα σε μικρες στρεβλωσεις. Σε καποιες σπανιες περιπτωσεις, που θα αλλαξουμε περιβλημα, εχει και χαμηλο κοστος. Το πλαστικο περιβλημα, βοηθαει την κατασκευη να εχει την πλατη / καπακι με βιδες για ευκολη επισκευη. Στο μπροστινο μερος με την οθονη, το πλαστικο εχει ικανοποιητικο υψος, ωστε να προστατευει την οθονη απο πτωσεις - σε επιπεδη επιφανεια. Ολες οι υποδοχες εχουν λαστιχιενο καπακι προστασιας. Ενα παραδειγμα σε αυτα ειναι τα rugged Garmin PND αλλα και το Ulefone armor 19
Στην περιπτωση της συσκευης IIIF150 Air1 Ultra, το περιβλημα ειναι Magnesium-Titanium Frame - δηλαδη μεταλλικο, εχει ενα πολυ μικρο "χειλος" προστασια για την οθονη και στις 4 γωνιες λαστιχο. Καμια υποδοχη δεν ειναι κλειστη. Kαμια αναφορα στο τυπο του gorilla glass. Νομιζω πως ειναι εκδοση 3. Δεν αρκουν αυτα σε σχεση με τον ανταγωνισμο.
. το προιον IIIF150 Air1 Ultra κοστιζει 300$ στην σελιδα της εταιρειας στην κινα. Για παραγγελια απο ελλαδα, η τιμη θα ειναι μαγαλυτερη. Στα μισα χρηματα αγορας για τον Γιαννη ηταν κατι σαν black friday.
Στην χωρα μας, το Ulefone armor 19 εχει στο skroutz 90€ περισσοτερο. Εχει και αυτο το ιδιο κεντρικο chip (Helio G99) και πολλα καλυτερα ακομα specs. Θα σταθω στις μνημες 12GB RAM + 256GB ROM, στην ασυρματη φορτιση που ειναι οτι καλυτερο για χρηση στην μοτοσυκλετα και τελος στην 9600 mAh μπαταρια για χρηση ως πεζος.Υπαρχει αντιπροσωπος στην Ελλαδα και παρεχει πωληση σε spare parts.
συμπερασματα
οσο υπαρχουν πολλες και διαφορετικες προτασεις στην αγορα, οι καταναλωτες εχουν επιλογες σε αυτα που ψαχνουν
Καλησπέρα Λεωνίδα,
Επανέρχομαι στο θέμα, γιατί προέκυψε αναβάθμιση.
Όπως έχω ήδη πει, τον "Κινέζο" (IIIF150 Air Ultra) δεν τον έχω συνδεδεμένο στο διαδίκτυο γενικά.
Σήμερα τον συνέδεσα στο WiFi για να "παίξω" λίγο με το "my route app" που πρότεινε ο "
george_pan" πριν λίγες μέρες. (Να'ναι καλά ο άνθρωπος)
Προς μεγάλη μου έκπληξη μου ζήτησε να κάνω αναβάθμιση στο λειτουργικό για να με πάει στο Android 13.
Οπότε προσθέσαμε άλλο ένα χρόνο "ζωής" επιπλέον με τη συσκευή κι ως ένα βαθμό, καταρρίπτει ένα από τα μειονεκτήματα που ανέφερες ότι έχει η εν λόγω συσκευή. Δεν ξέρω βέβαια αν θα ακολουθήσουν κι άλλες αναβαθμίσεις, αλλά ακόμη και να μην υπάρχουν άλλες αναβαθμίσεις, με αυτά τα δεδομένα, στη χειρότερη περίπτωση έχει 6-7 χρόνια τουλάχιστον λειτουργίας ως πλοηγός απροβλημάτιστα. Μέχρι τότε, θα έχουν βγει και τα χάπια νανοτεχνολογίας για εμφύτευση χαρτών στον εγκέφαλο που σου έλεγα.
Όσον αφορά το Hardware, νομίζω ότι είναι σε πολύ καλό επίπεδο, για τη χρήση που προορίζεται.
Και τέλος όσον αφορά την ανθεκτικότητα, το ζητούμενο είναι να αντέξει με άνεση τις καταπονήσεις που θα υποστεί για μοτοσυκλετιστική χρήση. Είναι πιο ανθεκτικό από πολλά Premium αμιγώς μοτοσυκλετιστικά Navigators.
Δεν ψάχνουμε το πιο ανθεκτικό Smartphone του κόσμου που θα το χρησιμοποιήσουν άνθρωποι που χειρίζονται Caterpillar σε αδαμαντωρυχεία της νότιας Αφρικής.
Παίρνουμε αυτό που χρειάζεται για τη χρήση που το θέλουμε κι όχι να παίρνουμε κανόνια για να χτυπήσουμε σπουργίτια. (αρχαίο ΚΙΝΕΖΙΚΟ γνωμικό. Τυχαίο; Δε νομίζω!)
Να σημειώσω, ότι πριν από αυτήν τη συσκευή είχα μια Sony Xperia Z5 (μόνο IPX65, ούτε καν rugged) του 2015, που οι αναβαθμίσεις είχαν σταματήσει προ πολλού στο Android 7.1. Αν είχε μεγαλύτερη οθόνη, μπορεί να είχα ακόμη αυτό, αφού λειτουργούσε για τη χρήση αυτή μια χαρά μέχρι πέρυσι, που μάλιστα όταν χάλασε το κύριο τηλέφωνο και ήρθα Ελλάδα από Γερμανία με τη μηχανή από το Βαλκανικό δρόμο με σχεδόν ασταμάτητη βροχή 2 μέρες, αυτό ήταν εκεί και λειτουργούσε και με έφερε. Την έχω ακόμη, αλλά ένεκεν πρεσβιοπείας, είναι στο ράφι πλέον.
Κακό δεν είναι μια τέτοια συσκευή να είναι up-to-date αλλά δεν χάθηκε ο κόσμος αν δε γίνεται, αφού το 90% της χρήσης είναι offline.
Θα σε συμβούλευα φιλικά, αν μου επιτρέπεις, Λεωνίδα, να μην μπαίνουμε σε αυτό το "τριπάκι" του να πάρουμε το τέλειο, το καλύτερο, αυτό με τα μεγαλύτερα νούμερα στις μετρήσεις γενικώς, επειδή απλά υπάρχει και σκίζει τον ανταγωνισμό. Καλό είναι να βλέπουμε τι ακριβώς χρειαζόμαστε και μας κάνει τη δουλειά για το οποίο προορίζεται. Με ένα τέτοιο σκεπτικό, θα έπρεπε να σκιστώ να αλλάξω την γριά πλέον GS 1200 LC που έχω και με ικανοποιεί όλες μου τις μοτο-ανάγκες, επειδή βγήκε η GS 1300 και κάνει παπάδες. Αυτό μπορεί να συμβεί όταν αλλάξω τις απαιτήσεις μου και τις ανάγκες μου. Στο μεταξύ μπορεί να έχει βγει και η GS 2000.
Παραδείγματος χάριν, που θα χρειαστεί 9600mAh μπαταρία, και να κουβαλάω τον επιπλέον όγκο και βάρος, τη στιγμή που το 90% του χρόνου της χρήσης θα είναι σε τροφοδοσία ρεύματος στη μηχανή. Εδώ οι 5000mAh που έχει το δικό μου, είναι πολύ παραπάνω από αυτό που μπορεί να χρειαστώ, σε περίπτωση που θα σταματήσω την τροφοδοσία για κάποιο λόγο. (Βλάβη, βροχή κλπ) Τουλάχιστον 6 ώρες κράτησε μια φορά που το δοκίμασα και είχε ακόμη άλλα 30% η μπαταρία.
Καλή είναι η γνώση του τέλειου, για να μας βοηθάει να επιλέξουμε αυτό που μας χρειάζεται πραγματικά.