Επανερχομαι στο θεμα να αναφερω μια προσφατη εμπειρια με τα δυο λαστιχα.
Εβγαλα το καλοκαιρι με TKC80 που σε στεγνα χωματα ειναι εξαιρετικα. Οταν τελειωσε το πισω TKC80 στα 7000+χμ, το αντικατεστησα με το πολυ πιο επιθετικο Mitas Ε12 το οποιο ανεδειξε τις αδυναμιες του μπροστινου TKC80 σε μαλακα/λασπερα χωματα. Μετα απο ~800χμ με το συνδυασμο TKC80/E12, αλλαξα το μπροστινο με ενα χρησιμοποιημενο ΜΤ21 με σχεδον 4000χμ το οποιο εβαλα "αναποδα". Ο συνδυασμος ΜΤ21/E12 ειναι εξαιρετικος και το μηχανακι δαγκωνει πια σε καθε ειδους απαιτητικο χωμα.
Αλλα στην ασφαλτο τα πραγματα ειναι διαφορετικα. Μετα απο μια προσφατη λασπομαχια στη Βαλια Καλντα (και στο καπακι παϊδακομαχια στη Βοβουσα), καναμε τα βρεγμενα στροφιλικια Βοβουσα-Εγνατια με πολυ σβελτο ρυθμο με το συνδυασμο TKC80/E12 χωρις κανενα προβλημα (και με fun factor
). Προχθες μετα απο αλλη λασπομαχια στο Βερμιο, μας επιασε βροχη στην επιστροφη στο κομματι Γρεβενα - Χανι Μουργκανι. Εκει η επιστροφη ητανε βασανο με το συνδυασμο ΜΤ21/Ε12 (λογω του ΜΤ21) και εγινε με φοβερη προσοχη και πληρη αποφυγη μπροστινου φρενου (και με fear factor
). Και φυσικα το μπροστινο ΜΤ21 εχει και αυξημενο θορυβο και ασαφεια σε μεγαλουτσικες ταχυτητες στην ασφαλτο.
Αυτ(ι)α, cant have your cake and eat it κλπ κλπ.