... ο οποίος περιέγραψε το 1290R σαν 1290 κυβικά με αίσθηση 500EXC στην άμμοΣτα αριστερα της εικονας διακρινεται και ο δικος μας...Τακης Μανιατης.
Μερικά tips
- κατέβαζε λίγο την πίεση στα λάστιχα
-να οδηγάς στην αρχη σα να είσαι στον πιο γλυστερό δρόμο της Θεσσαλονίκης με ψιλόβροχο
-μαθε να διαβάζεις το τερέν, τι γλυστράει, τι κρατάει, βρες το ιδανικό πέρασμα
- όχι απότομες αυξομειώσεις στο γκάζι, το σταθερό γκάζι είναι σύμμαχος στα γλυστερά τερέν. Το ίδιο και με τα φρένα
-κοιτας μακριά, εκεί που θες να πας
-τα χέρια στο τιμόνι όχι πολύ σφιχτά και σε θέση π οι αγώνες.
- αναρτήσεις - κάνε πιο γρήγορη την απόσβεση συμπίεσης δηλαδή μερικά κλικ προς το (-)
-ενα ζευγάρι Michelin adv είναι ότι πρέπει για χαλαρές διελεύσεις. Αν έχει όμως γλίτσα ή λάσπη θες τακούνι. (Tkc 80, Michelin wild κτλ)
-αν πάει να πέσει το θεριό στατικά, μη προσπαθήσεις να το κρατήσεις με τα πόδια γιατί θα κάνεις ζημιά, συνήθως στα γοντατα , άστο να πέσει και το σηκώνεις με την παρέα.
-αν η πτώση δεν μαζεύεται, φύγε από τη μηχανή γρήγορα αν προλάβεις μη σου πλακώσει τα πόδια.
Ναι Κοσμά, θέλει σήκωμα 2-3 πόντους σίγουρα. Ειδικά στην πρώτη φωτό φαίνεται περισσότερο. Ψάξου και με τις γωνίες του τιμονιού καθώς παίζουν σημαντικό ρόλο.Ερώτηση δική μου.
Όπως βλέπετε την φωτογραφία πιστεύεται ότι το τιμόνι μου χρειάζεται λίγο σήκωμα έτσι ώστε να έχω πιο σωστή στάση του σώματος όσων αφορά τα χέρια μου ή είναι ΟΚ όπως είναι?
Έχω την αίσθηση ότι πρέπει να έχω τα χέρια μου τεντωμένα (ενώ δεν πρέπει) για να έχω το σώμα μου σε αυτή την στάση.
Αν λυγίσω τους αγκώνες μεγαλώνει το σκύψιμο.
Ναι Κοσμά, θέλει σήκωμα 2-3 πόντους σίγουρα. Ειδικά στην πρώτη φωτό φαίνεται περισσότερο. Ψάξου και με τις γωνίες του τιμονιού καθώς παίζουν σημαντικό ρόλο.
Αυτό που ίσως σου φανεί περιοριστικό στο χώμα, είναι η απόσταση από το έδαφος.
Αυτή την αίσθηση είχα και εγώ στις προπονήσεις που έκανα. Ότι για να έχω τα χέρια μου ανοιχτά και όχι τεντωμένα όπως στις φωτογραφίες θα πρέπει να παίξω με το τιμόνι προς τα πάνω.Όπως σε βλέπω στις φωτό, γνώμη μου είναι να φέρεις το τιμόνι πιο μπροστά ώστε οι καρποί σου να είναι ευθείς και να λυγίζεις τα γόνατα περισσότερο ώστε να λειτουργούν σαν έξτρα ανάρτηση.
Αν ψηλώσεις το τιμόνι υπερβολικά, θα σε πιάσει πόνος στη μέση.
Εγώ έπαθα και έμαθα...
Αρχικά μπορείς να κάνεις αυτό που γράφτηκε παραπάνω. Δηλαδή φέρνοντας το τιμόνι πιο μπροστά μπορεί να κερδίσεις στα άκρα του κάνα δυο πόντους ύψος (ίσως και λίγο παραπάνω). Σε αυτή την περίπτωση θα δεις μεγάλη διαφορά σε όρθια οδήγηση αλλά αν το παρακάνεις μπορεί να ενοχλεί στους ώμους όταν οδηγείς καθιστός. Μια δοκιμή πάντως είναι γρήγορη και ανέξοδη.Και...για πειτε,υπαρχει καποιος τροπος να δοκιμασουμε ποσο υψος να προσθεσουμε ή αγοραζουμε risers και αν δν μας κανουν ,παιρνουμε πιο ψηλα ,μεχρι να βρουμε αυτα που μας ταιριαζουν?
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
κατατοπιστικοτατος!! Ευχαριστω πολυ :l2:!Αρχικά μπορείς να κάνεις αυτό που γράφτηκε παραπάνω. Δηλαδή φέρνοντας το τιμόνι πιο μπροστά μπορεί να κερδίσεις στα άκρα του κάνα δυο πόντους ύψος (ίσως και λίγο παραπάνω). Σε αυτή την περίπτωση θα δεις μεγάλη διαφορά σε όρθια οδήγηση αλλά αν το παρακάνεις μπορεί να ενοχλεί στους ώμους όταν οδηγείς καθιστός. Μια δοκιμή πάντως είναι γρήγορη και ανέξοδη.
Υπάρχουν και ρυθμιζόμενοι αποστάτες όπως αυτοί 7/8" 22MM ADJUSTABLE Motorcycle Bike Handlebar Bar Mount Clamp Riser Risers
Βρίσκεις και Ελλάδα τέτοιον τύπο,τους χρησιμοποιώ πολλά χρόνια χωρίς πρόβλημα. Αυτοί έχουν να κάνουν και με το προς τα που 'δειχνουν' τα εργοστασιακα καβαλετα. Δηλαδή αν η κλίση τους είναι προς τον αναβάτη όταν μπουν οι αποστάτες (και ειδικά αν είναι μεγάλοι σε ύψος) το τιμόνι αναγκαστικά θα έρθει ακόμα πιο κοντά στον αναβάτη και αυτό μπορεί να μην είναι επιθυμητό.
Υπάρχουν και οι ROX που παρέχουν περισσότερες ρυθμίσεις αλλά είναι σαφώς ακριβότεροι 2" Pivoting Bar Risers for 7/8" OR 1 1/8" Handlebar
Κυκλοφορούν και φτηνά Κινέζικα αντίγραφα rox αλλά προσωπικά δεν θα τα έβαζα ειδικά για χωμάτινη χρήση..
Γενικα με τους αποστάτες δεν θέλει ακρότητες (πχ +5 πόντους) γιατί όσο το τιμόνι απομακρύνεται σε ύψος χάνεται η αίσθηση του τι συμβαίνει στο κάτω μέρος του μπροστινού.
Συν ότι αρκετά μοντέλα μοτό δεν έχουν μακριές ντίζες/καλώδια για ακραία ανύψωση τιμονιού.
Από την άλλη υπάρχουν και αναβάτες (ασχέτως ύψους) που δεν τους θέλουν καθόλου και αρκούνται σε μια αλλαγή τιμονιού.
Παρακαλώ να αναλυθεί.Πριν μπεις στο χώμα να κρυώσεις καλά τα λάστιχα από την άσφαλτο
Διαφορετικά θα πας για λάστιχα μετά.