Όλοι -σχεδόν- σωστά τα λέτε. Αλλά δε ξέρω τι μπάτζετ έχει ο καθένας και τι θέλει να κάνει. Αν μιλάμε για G/S δηλαδή πρώτης γενιάς μέχρι 88Q όσα θέλει ο καθένας ανάλογα με την κατάσταση.
Αυτή τη στιγμή στο car δεν υπάρχει κανένα και έχει να εμφανιστεί και χρόνια από όσο ξέρω.
Ένα αμφιβόλου βαμένο λαδομπογιά και χρώμα αυτοκινήτου όλο το έδινε ένας σε ένα νησί -να το λυπάσαι όπως ήτανε- και ζήταγε κανα 5000.
Γερμανία τα δίνουν 15000+ αλλά είναι πιπίλα και με χαρτιά από ελεγτες τύπου ΚΤΕΟ και γνησιότητας και περιφερειακά να σου πέσουν τα δόντια.
Εδώ υπήρχε ένα στην Καρδαμύλη νομίζω που το έδινε 10+ χιλιάρικα και ένας γνωστός φωτογράφος -μη λέμε ονόματα- έδωσε το δικό του εκεί κάπου από όσο άκουσα, αλλά ήταν και έκδοση G/S PD δηλαδή limited edition.
Εγώ το έδωσα τη μηχανή σχεδόν 6000 και με κάμποσα έξτρα ξεχωριστά πέρασα τα 6 και ακόμα πουλάω! Είχε πέσει πολή δουλειά και κάμποσα ευρά και πλήρες restoring δεν είχε γίνει. Προσπαθώ να βάλω και φωτό αλλά δεν την παίρνει.
Αλλά το ζήτημα είναι τι θες να το κάνεις και πόσα έχεις γιατί είναι ακριβό σπορ τα παλιά μοτόρια. Γιαυτό ρώτησα για την κουβέντα. Αν πάντως θέλει κάποιος να πάρει ένα R 80 G/S για να κάνει σοβαρό χώμα και αγριάδες πρέπει να ξέρει ότι θα του βγει όσο δύο σύγχρονα ΚΤΜ το ...βίτσιο. ΟΚ τα γούστα είναι γούστα, αλλά αυτό είναι ακριβό γούστο.
ΥΓ: Υπάρχει και ένα που το παίζει GS PD στο car αλλά είναι μούφα -παρότι καλή δουλειά- αλλά ...μούφα.
Αυτή τη στιγμή στο car δεν υπάρχει κανένα και έχει να εμφανιστεί και χρόνια από όσο ξέρω.
Ένα αμφιβόλου βαμένο λαδομπογιά και χρώμα αυτοκινήτου όλο το έδινε ένας σε ένα νησί -να το λυπάσαι όπως ήτανε- και ζήταγε κανα 5000.
Γερμανία τα δίνουν 15000+ αλλά είναι πιπίλα και με χαρτιά από ελεγτες τύπου ΚΤΕΟ και γνησιότητας και περιφερειακά να σου πέσουν τα δόντια.
Εδώ υπήρχε ένα στην Καρδαμύλη νομίζω που το έδινε 10+ χιλιάρικα και ένας γνωστός φωτογράφος -μη λέμε ονόματα- έδωσε το δικό του εκεί κάπου από όσο άκουσα, αλλά ήταν και έκδοση G/S PD δηλαδή limited edition.
Εγώ το έδωσα τη μηχανή σχεδόν 6000 και με κάμποσα έξτρα ξεχωριστά πέρασα τα 6 και ακόμα πουλάω! Είχε πέσει πολή δουλειά και κάμποσα ευρά και πλήρες restoring δεν είχε γίνει. Προσπαθώ να βάλω και φωτό αλλά δεν την παίρνει.
Αλλά το ζήτημα είναι τι θες να το κάνεις και πόσα έχεις γιατί είναι ακριβό σπορ τα παλιά μοτόρια. Γιαυτό ρώτησα για την κουβέντα. Αν πάντως θέλει κάποιος να πάρει ένα R 80 G/S για να κάνει σοβαρό χώμα και αγριάδες πρέπει να ξέρει ότι θα του βγει όσο δύο σύγχρονα ΚΤΜ το ...βίτσιο. ΟΚ τα γούστα είναι γούστα, αλλά αυτό είναι ακριβό γούστο.
ΥΓ: Υπάρχει και ένα που το παίζει GS PD στο car αλλά είναι μούφα -παρότι καλή δουλειά- αλλά ...μούφα.