Με ρουλεμάν - τσιμούχες στο χέρι κατέβηκα στη Σ. Πάτση για ανταλλακτικά (διατήρησα τους ίδιους αποστάτες).
Τα ρουλεμάν για το δικό μου 640 (μοντ.2003) ή ίσως καλύτερα για τους δικούς μου τροχούς είναι τα παρακάτω:
Εμπρός τροχός: 2 τεμ. x 6904 2RS (20x37x9) + 1 τσιμούχα 26x37x7+ 1 τσιμούχα 40x52x7 --> Κόστος (με ΦΠΑ): 17,5 € vs κόστος ΚΤΜ: 42,5€ (φουλ σετ με αποστάτες 85€)
Πίσω τροχός: 2 τεμ. x 6205 2RS (25x52x15) + 1 τσιμούχα 32x52x7 --> Κόστος (με ΦΠΑ): 14 € vs κόστος ΚΤΜ: 37 € (φουλ σετ με αποστάτες 71€)
Γραναζιέρα: 1 τεμ. x 5205 2RS (25x52x20.6) --> Κόστος (με ΦΠΑ): 25,5 € (η ίδια η ΚΤΜ σου λέει να το πάρεις από το εμπόριο)
Το συνολικό κόστος δηλαδή των ανωτέρω υλικών ήταν 57€ με ΦΠΑ και μάλιστα υψηλής ποιότητας Made in Japan (Koyo, NTN, KSM).
Στην τοποθέτηση τώρα... Αφού καθαριστούν επιμελώς οι φωλιές με WD40 και χαϊδευτούν με ένα ψιλό γυαλόχαρτο νερού για να έχουν απολύτως λεία επιφάνεια, γρασάρουμε τον εξωτερικό δακτύλιο του ρουλεμάν (και τη φωλιά) και το πιέζουμε ομοιόμορφα, ώστε να κατεβεί εντελώς κάθετα μέσα στη φωλιά. ΠΡΟΣΟΧΗ θέλει η άσκηση πίεσης να γίνει είτε σε ολόκληρη την πλευρική επιφάνεια του ρουλεμάν είτε στον εξωτερικό του δακτύλιο μόνο, καθώς αν η πίεση εφαρμοστεί στον εσωτερικό δακτύλιο, υπάρχει περίπτωση να καταστραφεί το ρουλεμάν!
Ιδανικό γι' αυτή τη δουλειά, πέρα από κάποιο εξειδικευμένο εργαλείο βέβαια, είναι ένα μεγάλο καρυδάκι που χωράει ίσα-ίσα στη φωλιά ή το ίδιο το παλιό ρουλεμάν, όπως κάνει ο Αγγλάρας στο βίντεο πιο πάνω. Στη δεύτερη περίπτωση όμως υπάρχει ο εξής κίνδυνος: Αν η φωλιά που έχει και τη μεταλλική ασφάλεια (η βαθύτερη δηλαδή από τις δύο του τροχού) είναι αρκετά βαθιά, τότε ενδεχομένως να είναι δύσκολο να βγει το παλιό ρουλεμαν αφού έχει "πατήσει" το νέο στη θέση του. Αυτό έπαθα στον πίσω τροχό, όπου το παλιό ρουλεμάν βυθίστηκε υπερβολικά μέσα στη φωλιά και δεν έδινε χέρι για να το τραβήξω... Επιστρατεύτηκε η μέγγενη που έπιασε το παλιό ρουλεμάν και σηκώνοντας τον τροχό από πάνω, βγήκε τελικά... Σας ξανάπα ότι η μέγγενη είναι το απόλυτο must για οποιοδήποτε οικιακό συνεργείο!
Για την τοποθέτηση τώρα των τροχών, μπήκαν τα από καιρό σερβαρισμένα καλάμια, μαζεύτηκε ο τζόγος του λαιμού, σφίχθηκαν στις by-the-book ροπές οι βίδες σε άνω και κάτω τιμονόπλακες. Καθαρίστηκαν οι δαγκάνες των φρένων, γρασαρίστηκαν τα έμβολά τους και μπήκαν στη θέση τους με loctite. Επίσης καβαλέτα, αποστάτες ROX, τιμόνι. Τοποθετήθηκε το υποπλαίσιο και το κεντρικό σταντ και το μηχανάκι στήθηκε επιτέλους χωρίς... υποβοήθηση, για να αρχίσουν να κουμπώνουν τις επόμενες μέρες τα επιμέρους κομμάτια του. Τέλος δόθηκε όλο το κουστούμι για ένα σπέσιαλ βάψιμο και αναμένεται μέσα στην επόμενη εβδομάδα!!!
Ο Meoni σήμερα... στο χειρουργείο!
Συνεχίζεται (προφανώς)...